جلیل سامان آشتی کرد! / فصل دوم سریال زیرخاکی به زودی ساخته خواهد شد

قسمت آخر سریال زیرخاکی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال زیرخاکی که با فصل اول خود طوفانی به پا کرده، مراحل تولید خود را سپری می‌کند. به تازگی و با سانسورهایی که تلویزیون در بازپخش فصل اول زیرخاکی انجام داد، عوامل فیلم واکنش نشان دادند.

فصل اول سریال زیرخاکی که فیلمبرداری آن از مرداد سال 98 آغاز شده بود، در ماه مبارک رمضان 99 از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال کمدی درام که ماجرای آن قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد، در ابتدا قرار بود از شبکه سه پخش شود، ولی بعدا با تصمیمات مدیران سیمای جمهوری اسلامی، به شبکه یک منتقل شد. ترکیب بازیگران و خط داستانی جذاب این سریال باعث شد فصل اول زیرخاکی یکی از موفق‌ترین سریال‌های آن دوره شود.

به تازگی شبکه یک سیما، فصل اول سریال زیرخاکی را بازپخش کرده و نکته عجیب سانسور بخش‌هایی از این سریال بود. جلیل سامان، کارگردان این سریال در واکنش به این سانسورها، از ادامه همکاری با پروژه انصراف داد و در اینستاگرام خود نوشت:

فصل دوم زیر خاکی 2

16 آذر 99 روابط عمومی سریال زیرخاکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، ساخت فصل دوم سریال زیرخاکی به زودی کلید می‌خورد. به گزارش خبرگزاری صبا، جلیل سامان، نویسندگی و کارگردانی فصل دوم را بر عهده خواهد داشت و سو تفاهم‌های به وجود آمده برطرف شده است. رضا نصیری نیا، تهیه کننده این سریال با اعلام این خبر، افزود به زودی فیلمبرداری فصل دوم آغاز می‌شود.

در ادامه نگاهی ویژه و متفاوت به فصل اول سریال زیرخاکی، داستان، بازیگران، تاریخ پخش و حواشی مربوط به آن خواهیم انداخت. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

داستان و زمان پخش  فصل اول سریال زیرخاکی

کارگردانی و نویسندگی سریال زیرخاکی بر عهده جلیل سامان بوده است و تهیه کنندگی آن را رضا نصیری نیا بر عهده داشت. داستان سریال زیرخاکی درباره مردی است که در سال‌های پیش از انقلاب برای یافتن زیرخاکی و عتیقه دست به ماجراجویی‌های خطرناکی می‌زند. او در راه پیدا کردن گنج مشکلات زیادی را برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آورد و ریسک‌های بزرگی می‌کند.

عوامل فیلم عنوان کردند که این سریال دارای یک طنز شیرین و ساده است که تلاش کردند با نقد موثر و سازنده به مسائل و مشکلات مردم پیش از وقوع انقلاب اسلامی بپردازد. این سریال با هدف به تصویر کشیدن زندگی مردم در اواخر دهه 50 در لوکیشن‌های متفاوتی ضبط شد؛ از جمله مرادآباد، شهرک سینمایی غزالی و در نهایت فیلمبرداری آخرین سکانس‌ها در میدان قزوین انجام شد.

سریال زیرخاکی جلیل سامان

این مجموعه تلویزیونی در ماه مبارک رمضان از طریق شبکه یک سیما در ساعت 22:15 مهمان خانه‌های مردم بود. باز پخش این سریال نیز در سه نوبت در کنداکتور شبکه یک برنامه‌ریزی شد؛ ساعت 2 بامداد، ساعت 10 صبح و بین ساعت 14 و 14:30 ظهر تکرار این سریال پخش شد

دانلود سریال زیرخاکی و تیزر آن

برای دانلود همه قسمت‌های سریال زیرخاکی روی این لینک کلیک کنید

در ویدیوی بالا می‌توانید تیزر سریال زیرخاکی را تماشا کنید.

بازیگران و سایر عوامل سریال زیرخاکی

در پاییز و زمستان سال گذشته با انتشار عکس‌هایی تا حدودی بازیگران این سریال به مردم معرفی شدند تا اینکه در فروردین امسال که خبر پخش این سریال در ماه رمضان منتشر شد، اسامی بازیگران سریال زیرخاکی به ترتیب زیر اعلام شد:

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی

همچنین بخوانید :

پژمان جمشیدی

پزمان جمشیدی / سریال زیرخاکی

این بازیگر خوب سینما و تلویزیون کشور با حضور در سریال پژمان بسیار مورد توجه قرار گرفت و عمده شهرتش را مدیون این سریال است. پژمان جمشیدی، بازیکن اسبق تیم‌های سایپا، پرسپولیس و پاس تهران در چندین کار سینمایی نیز در زمره پردرآمدترین بازیگران کشور قرار گرفت. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد برای فیلم سوءتفاهم شد.

 

ژاله صامتی

ژاله صامتی / سریال زیرخاکی

بازیگر لرستانی سینما و تلویزیون کشورمان که کارش را با بازی در فیلم «دت یعنی دختر» در سال 1372 شروع کرد. او با حضور در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی توانست جای خودش را در سینمای ایران پیدا کند. از بهترین کارهای او می‌توان به نقش‌آفرینی در فیلم‌های تگزاس 2، درخونگاه و در وجه حامل اشاره کرد. سریال‌های هم گناه، نفس و آژانس دوستی نیز از بهترین کارهای او در تلویزیون ملی ایران و شبکه خانگی بوده است.

 

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش / سریال زیرخاکی

گوهر خیراندیش، بازیگر، مدرس بازیگری و گوینده رادیوست که سال‌های زیادی در عرصه‌های مختلف هنری مشغول به فعالیت بوده است. او کارش در سینما را با بازی در فیلم روزهای انتظار آغاز کرد و با بازی در فیلم بانو ساخته داریوش مهرجویی به شهرت رسید. او همچنین در رادیو برنامه‌ای به نام صدای عبرت را اجرا کرد. گوهر خیراندیش به آموزش بازیگری در مدرسه‌های هنری کشور مشغول است و همچنین سابقه تدریس در چند دانشگاه معتبر در آمریکا را دارد.

 

هادی حجازی فر

سریال زیرخاکی کی پخش میشود

بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر است که از بهترین آثار او می‌توان به بازی در فیلم‌های دوزیست، ماجرای نیم روز: رد خون، لاتاری و ژن خوک اشاره کرد. او در سال 95 نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ماجرای نیمروز شد.

 

امید روحانی

امید روحانی / سریال زیرخاکی

پزشک، منتقد و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که دوره تخصص بی‌هوشی را در دانشگاه شهید بهشتی گذارند. او در آخرین عمل عباس کیارستمی به عنوان تکنسین بیهوشی حضور داشت.

حواشی و نکات جالب سریال زیرخاکی

ساخت این سریال با حواشی و شایعات زیادی همراه بود که در ادامه به بررسی برخی از این نکات خواهیم پرداخت.

 

بازگشت پژمان جمشیدی به تلویزیون

پژمان جمشیدی پس از دو سال در حالی که سال‌های شلوغی را در دنیای سینما می‌گذراند و موفقیت‌های زیادی هم بدست آورد، به تلویزیون باز می‌گردد. آخرین پروژه او در تلویزیون سریال دیوار به دیوار 2 بود که از شبکه 3 در نوروز 97 پخش شد.

بازیگران سریال زیرخاکی

ژاله صامتی در تلویزیون

ژاله صامتی نیز پس از سه سال قرار است به تلویزیون برگردد. آخرین کار او در تلویزیون، بازی در نقش عالیه در سریال نفس بود که از شبکه سه پخش شد.

 

جشن عروسی دختر گوهر خیراندیش

از بزرگترین حواشی این سریال، جشن عروسی دختر گوهر خیراندیش بود که با حضور برخی از هنرمندان خارج از کشور برگزار شد و انتشار عکس‌هایی از این مهمانی و حضور گوهر خیراندیش و این هنرمندان در کنار هم از بزرگترین جنجال‌های شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی بود.

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی

عکس‌های منتشر شده از جشن عروسی دختر گوهر خیراندیش آنقدر جنجالی و پر سر و صدا شد که حتی پخش این سریال را نیز تحت‌الشعاع قرار داد و شایعاتی مبنی بر عدم پخش این سریال در چند ماه اخیر به گوش رسید. تا اینکه بهرنگ ملک محمدی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک در مصاحبه‌ای اظهار کرد:

عوامل ساخت این سریال زحمت زیادی برای این مجموعه کشیدند که نباید با رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.

او بدون اشاره به اسم خاصی تاکید کرد که این مهمانی و عکس‌های منتشر شده از آن پس از اتمام فیلمبرداری سریال زیرخاکی اتفاق افتاده است و از برخورد قانونی و پیگیری‌های صدا و سیمایی‌ها از این رفتارهای خارج از عرف خانم بازیگر خبر داد.

نقد و بررسی سریال زیرخاکی

جلیل سامان، کارگردان سریال زیرخاکی با ساخت مجموعه‌های ارمغان تاریکی و نفس خود را به تلویزیون ثابت کرد. علاقه این کارگردان خوش ذوق کشور به دوره‌ی تاریخی پیش از انقلاب تقریبا در تمام آثار او بارز است. وقایع تاریخ معاصر و اتفاقاتی که در حواشی انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوسته، همواره در سریال‌های جلیل سامان نمایان است و آنچه آثار او را از سایر سریال‌های با ژانر انقلاب اسلامی متمایز می‌کند، نوع نگاه خاص او به آن دوره است.

نقد و بررسی سریال زیرخاکی اگرچه کاری ساده به نظر می‌رسد اما با توجه به اینکه هنوز چند قسمت از این سریال پخش شده، نمی‌توان اظهار نظر دقیقی درباره آن کرد. حضور پژمان جمشیدی با تیپ سازی منحصر به فردی که انجام داده، شیوه راه رفتن و حرف زدن او از جمله جذابیت‌های این سریال است. در سریال زیرخاکی با پژمان جمشیدی متفاوتی طرف هستیم که دیگر به تنهایی بار طنز سریال را بر دوش می‌کشد و خبری از سام درخشانی یا محسن کیایی نیست.

البته باید به دیالوگ‌های طولانی و پلان‌های با مدت زمان بالا در این سریال هم اشاره کرد که به نظر می‌رسد می‌توانست خلاصه‌تر باشد. دلیل این امر 19 قسمتی بودن سریال است و شاید اگر برای ایام عید نوروز ساخته می‌شد با دیالوگ‌های کوتاه‌تر و اتفاقات بیشتری در هر قسمت مواجه بودیم. به هر حال باید منتظر باشیم و ببینم چه اتفاقاتی برای فری خاکی (پژمان جمشیدی) و بازیگران سریال زیرخاکی در پیش است.

سریال های ماه رمضان 99 / سریال زیرخاکی

در پایان باید گفت با خبر پخش سریال زیرخاکی باز هم بازار شایعات در شبکه‌های اجتماعی داغ شده است. موضوع بیشتر صحبت‌ها در این روزها معطوف به گوهر خیراندیش و حضورش در این سریال است. این سریال که از اول ماه رمضان به روی آنتن شبکه یک رفت، به احتمال خیلی زیاد می‌تواند مخاطبان زیادی جمع کند و ساعات شادی را برای روزه داران به ارمغان آورد. نظر شما درباره سریال زیرخاکی و بازیگرانش چیست؟ در پایین همین صفحه نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
gholam
.
18 اردیبهشت 1399، 11:04
پاسخ
0
1
من موندم این پژمان جمشیدی چرا عمرشو تو فوتبال هدر داد؟!؟! از اول میومد بازیگر میشد بهتر نبود؟ بازیش تو زیرخاکی عاااااااااااااالیه
avatar
مهدی هاشمی
.
17 اردیبهشت 1399، 16:53
پاسخ
0
1
سریال عالیه و خیلی خنده میگیره از مخاطب
avatar
فرخ
.
16 اردیبهشت 1399، 09:32
پاسخ
2
0
مزخرف فقط همین
avatar
محدثه زارع
.
12 اردیبهشت 1399، 21:03
پاسخ
0
1
از بین سریالهای ماه رمضون این زیرخاکی از همه باحالتره.پژمان جمشیدی و ژاله صامتی خیلی خوب بازی میکنن. اما در کل بخوام بگم سریالهای امسال خیلی چنگی به دل نمیزنه. شاید اگه نون خ رو میذاشتن ماه رمضون پخش میکردن بهتر بود. مردم توو ماه رمضون بیشتر دنبال سریال طنز هستن. در هر صورت سریال زیرخاکی از اون سرباز و بچه مهندس بهتره
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402