دانلود و بررسی فیلم The Help ؛ تریلر، داستان و بازیگران

دانلود فیلم The Help 2011
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم The Help 2011 داستان نویسنده جوانی است که قصد دارد صدای خدمتکاران را به گوش همه مردم برساند. برای آشنایی با فیلم خدمتکاران همراه ما بمانید.

فیلم The Help اثری در ژانر تاریخی و درام محصول سال 2011 است. تیت تیلور (Tate Taylor)، نویسنده و کارگردان فیلم The Help، این فیلم را براساس رمانی به همین نام نوشته کاترین استاکت (Kathryn Stockett) ساخته ‌است. داستان فیلم در دهه 1960 در جنوب آمریکا می‌گذرد و بازیگرانی چون اما استون (Emma Stone) و وایولا دیویس (Viola Davis) در فیلم حضور دارند. فیلم سینمایی The Help در آگوست 2011 اکران شد و چه از لحاظ تجاری چه از نظر منتقدین فیلم موفقی بود. منتقدین نظرات مثبتی درمورد فیلم داشتند و به خصوص بازی بازیگران را بسیار تحسین کردند. فیلم The Help 2011 توانست 3 نامزدی و 1 برد جایزه اسکار را از آن خود کند.

در این مقاله از پلازا قصد داریم پس از تماشای تریلر فیلم The Help 2011 با زیرنویس فارسی، با داستان و بازیگران آن بیشتر آشنا شویم. همچنین برای دانلود فیلم The Help 2011 نیز می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود فیلم The Help 2011

برای دانلود فیلم زیبا و دیدنی خدمتکاران 2011، به صورت زبان اصلی یا دوبله فارسی، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود فیلم The Help 2011 با زیرنویس فارسی

کیفیت: 1080p | حجم: 2.08 گیگابایت

کیفیت: 720p | حجم: 1.17 گیگابایت

فیلم خدمتکار

دانلود فیلم The Help دوبله فارسی

کیفیت: 1080p | حجم: 2.10 گیگابایت

کیفیت: 720p | حجم: 1.19 گیگابایت

داستان فیلم The Help 2011

داستان فیلم The Help 2011

داستان فیلم خدمتکاران در دهه 1960 جنوب آمریکا اتفاق می‌افتد. اسکیتر بانوی جوانی است که به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و به شهر زادگاه خود، یعنی می‌سی‌سی‌پی، بازمی‌گردد. او کار خود را به عنوان نویسنده ستون خانه‌داری در نشریه شهر آغاز می‌کند و تصمیم دارد کتابی بنویسد. اسکیتر و البته دوستان و آشنایانش همگی از خانواده‌های سفیدپوست و مرفه شهر هستند و خدمتکاران سیاهپوست دارند.

اسکیتر قصد دارد کتابی از دریچه نگاه خدمتکاران بنویسد؛ کتابی که داستان زندگی یک خدمتکار سیاهپوست و یک عمر خدمت او به خانواده‌های سفیدپوست را تعریف کند. اما این کار بسیار دشوار است. در ابتدا تنها اِیبلین، خدمتکار خانه دوست اسکیتر حاضر می‌شود داستان زندگی خود را تعریف کند، ولی اسکیتر پا پس نمی‌کشد و کم‌کم راه برای او هموارتر می‌شود.

بازیگران فیلم خدمتکاران

استودیو فیلم DreamWorks Pictures در سال 2010 حق ساخت فیلم براساس رمان The Help را خریداری کرد. اولین اخبار از تیم بازیگران فیلم در مارس 2010 منتشر شد که بیان می‌داشت اما استون برای ایفای نقش اسکیتر به این پروژه پیوسته است. نام بقیه بازیگران فیلم خدمتکاران نیز به مرور اعلام شد و فیلمبرداری آن از جولای 2010 در شهر گرینوود آغاز شد. در این قسمت قصد داریم مروری بر بازیگران فیلم The Help 2011 داشته باشیم.

اما استون در نقش یوجینا اسکیتر فِلن

داستان فیلم خدمتکاران

اما استون بازیگر آمریکایی متولد 6 نوامبر 1988 (15 آبان 1367) در آریزونا است. او یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین بازیگران آمریکایی است که این حرفه را از سن 12 سالگی در تئاتر آغاز کرد و 4 سال بعد، در سال 2000، برای اولین بار جلوی دوربین رفت. بازی در فیلم Easy A اولین تجربه اما استون به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم بود و او را نامزد جایزه بفتا و جایزه گلدن‌گلوب کرد. این موفقیت او را به سوی فیلم‌های موفق دیگری چون فیلم Crazy, Stupid, Love محصول سال 2011، فیلم Birdman محصول سال 2014 و فیلم The Favourite محصول سال 2018 سوق داد.

اما استون افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد که از مهمترین آنها می‌توانیم به 2 نامزدی و 1 جایزه اسکار، 3 نامزدی و 1 برد جایزه بفتا و 4 نامزدی و 1 برد جایزه گلدن‌گلوب اشاره کنیم. بازی در فیلم La La Land محصول سال 2016 بود که جوایز اسکار، بفتا و گلدن‌گلوب را به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای او به ارمغان آورد. علاوه بر این نشریه Forbes در سال‌های 2013 و 2017 او را جزء 100 سلبریتی برتر و نشریه Time او را جزء 100 فرد تاثیرگذار در جهان نامید. اما استون در سال 2017 گران‌قیمت‌ترین بازیگر زن جهان بود.

وایولا دیویس در نقش ایبلین کلارک

فیلم یاری

وایولا دیویس متولد سال 1965 میلادی، برابر با 1344 شمسی، در کارولینای جنوبی است. او که یک بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است بازیگری را از سال 1996 در تئاتر آغاز کرد و 3 سال بعد برای بازی در تئاتر Everybody’s Ruby برنده جایزه اوبی شد. وایولا بازی در فیلم و سریال را از نقش‌های کوچک و فرعی در اواخر دهه 1990 آغاز کرد.

دهه 2010 سال‌های طلایی وایولا در حرفه بازیگری بود. در سال 2010 برنده جایزه تونی برای بازی در تئاتر Fences شد. سال بعد برای بازی در فیلم خدمتکاران نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن شد. پس از آن در سال 2015 توانست برای بازی در سریال How to Get Away with Murder اولین زن سیاه‌پوستی باشد که جایزه امی ساعات پربیننده در بخش برجسته‌ترین بازیگر زن را از آن خود می‌کند. جایزه اسکار در سال 2016 و برای بازی در فیلم Fences نصیب او شد و در سال 2018 نیز به خاطر بازی در فیلم Widows نامزد جایزه بفتا شد.

وایولا دیویس اولین بازیگر آفریقایی-آمریکایی است که تاج سه‌گانه بازیگری دارد. مجله Time او را جزء 100 فرد تاثیرگذار دنیا در سال‌های 2012 و 2017 می‌داند. در سال 2020 نیز نشریه The New York Times نام او را در جایگاه نهم بین 25 بازیگر برتر قرن 21 آورد. وایولا همچنین فعالیت‌هایی برای برابری حقوق زن و مرد و برابری حقوق زنان رنگین‌پوست دارد.

اکتاویا اسپنسر در نقش مینی جکسون

جوایز فیلم The Help 2011

اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی در سال 1970 میلادی، برابر با 1349 شمسی، در آلاباما متولد شد. او بازیگری را از سال 1996 با فیلم A Time to Kill آغاز کرد و پس از حدود یک دهه فعالیت در این حرفه به عنوان بازیگر فرعی، سرانجام در سال 2011 با بازی در فیلم خدمتکاران که جوایز بسیاری از جمله اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای وی به همراه داشت، در دنیای فیلم و سینما شناخته شد. او همچنین در فیلم‌هایی نظیر فیلم The Shape of Water محصول سال 2017، فیلم Instant Family محصول سال 2018 و فیلم Luce محصول سال 2019 نیز حضور داشته است.

بازی در نقش مینی در فیلم The Help حدود 11 نامزدی و 20 برد در جشنواره‌های مختلف را برای اکتاویا اسپنسر به همراه داشت که از مهمترین آنها می‌توانیم کسب جایزه اسکار، جایزه بفتا و جایزه گلدن‌گلوب را نام ببریم. در مجموع اکتاویا تا به امروز 2 نامزدی و 1 برد اسکار، 1 نامزدی و 1 برد بفتا، 2 نامزدی و 1 برد در گلدن‌گلوب و یک نامزدی امی ساعات پربیننده را در کنار دیگر افتخارات بی‌شمار خود دارد.

اکتاویا اسپنسر به عنوان نویسنده، یک مجموعه کتاب برای کودکان به نام Randi Rhodes, Ninja Detective نوشته است. او دو کتاب نیز برای بزرگسالان نوشته که اولی با نام The Case of the Time-Capsula Bandit در سال 2013 و دومی با نام The Sweetest Heist in History در سال 2015 به چاپ رسیده است.

برایس دالاس هاوارد در نقش هیلاری والترز هالبروک

دانلود فیلم The Help 2011

برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) بازیگر و کارگردان آمریکایی و بزرگترین فرزند بازیگر و فیلمساز معروف ران هاوارد (Ron Howard)، متولد سال 1981 میلادی، برابر با 1359 شمسی، در کالیفرنیا است. او برای تحصیل به مدرسه هنر تیش، زیرنظر دانشگاه نیویورک، رفت ولی پیش از فارغ‌التحصیلی آنجا را برای بازی در برادوی ترک گفت تا اینکه سرانجام در سال 2020 فارغ‌التحصیل شد.

برایس بازیگری را از سال 1989 آغاز کرد. حضور در نمایش As You Like it در سال 2003 سبب شد توجه کارگردانان به وی جلب شود و به این ترتیب برای بازی در فیلم The Village انتخاب شد. وی در فیلم‌های دیگری نظیر فیلم Spider-Man 3 محصول سال 2007، فیلم 50/50 محصول سال 2011 و فیلم Rocketman محصول سال 2019 نیز حضور داشت. او همچنین در مجموعه فیلم‌های Jurassic World که یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها از لحاظ تجاری هستند نیز در نقش کلیر حضور داشت. او جوایز بسیاری را از آن خود کرده است و تنها بازی در فیلم The Help هفت برد و هفت نامزدی در جشنواره‌های مختلف را برای برایس به ارمغان آورده است.

بازیگران بسیار دیگری در فیلم یاری بازی می‌کنند که مجالی برای معرفی همه آنان نیست. در اینجا می‌توانید نام و نقش برخی دیگر از بازیگران فیلم را ببینید:

  • جسیکا چیستین (Jessica Chastain) در نقش سلیا ریفوت
  • الیسون جنی (Allison Janney) در نقش شارلوت فِلن
  • آنا اورایلی (Ahna O’Reilly) در نقش الیزابت لیفود
  • سیسی اسپیسک (Sissy Spacek) در نقش خانم والترز
  • کریس لوول (Chris Lowell) در نقش استوارت ویتورث
  • مایک فوگل (Mike Vogel) در نقش جاناتان جانی فوت

نقد و بررسی فیلم خدمتکاران 2011

تریلر فیلم خدمتکاران ۲۰۱۱

فیلم The Help در تاریخ 19 مرداد 1390 در سینماهای سراسر دنیا اکران شد. این فیلم که با بودجه‌ای معادل 25 میلیون دلار ساخته ‌شده، توانست در گیشه نزدیک به 217 میلیون دلار به فروش رود. حدود 4 ماه بعد، در 15 آذر 90 نیز نسخه دانلودی و DVD فیلم منتشر شد. فیلم خدمتکاران اکثرا نظرات مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرد. وبسایت راتن‌تومیتوز براساس 227 نقد امتیاز 76% را به این فیلم داده است و بینندگان نیز در IMDb نمره خوب 8 از 10 را برای آن در نظر گرفته‌اند. منتقدین بازی بازیگران، به خصوص بازی وایولا دیویس را بسیار تحسین می‌کنند.

فیلم خدمتکاران در جشنواره‌های مختلف بسیار عالی ظاهر شده و 90 نامزدی و 36 برد را از آن خود کرده است. از مهمترین جوایز فیلم The Help 2011 می‌توانیم به 3 نامزدی اسکار در بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول (وایولا دیویس)، بهترین بازیگر نقش ‌مکمل زن (جسیکا چیستین) و 1 جایزه اسکار برای اکتاویا اسپنسر در بخش بهترین بازیگر نقش ‌مکمل زن اشاره کنیم. این فیلم همچنین 4 نامزدی و 1 برد جایزه بفتا و 4 نامزدی و 1 برد جایزه گلدن‌گلوب را نیز کسب کرده است. در این بخش مروری بر نظرات منتقدین در مورد فیلم خدمتکاران ۲۰۱۱ داریم.

بازیگران فیلم The Help 2011

New Orleans Times-Picayune / مایک اسکات: 100

فیلم خدمتکاران بیش از اینکه به عنوان یک فیلم درمورد زشتی آن دوران در نظر گرفته شود فیلمی است که یک داستان خوش‌بینانه از دل آن زشتی را روایت می‌کند و درمورد توانایی عشق ورزیدن مردم به یکدیگر است؛ حتی زمانی که نفرت اطراف آنان را محاصره کرده ‌است و در این سطح، به طرز فوق‌العاده‌ای فیلمی موفق است که نغمه گرم و زیبای امید را سر می‌دهد.

Rolling Stone / پیتر تراورس: 88

یک داستان کاملا تاثیرگذار و سرشار از شوخ‌طبعی و دل‌شکستگی چیزی است که به ندرت در فیلم‌های فصل تابستان می‌توانیم شاهد آن باشیم. به همین دلیل است که فیلم خدمتکاران تبدیل به هدیه‌ای نشاط آور شده است.

Variety / پیتر دبروژ: 80

فیلم The Help یک فیلم مهیج در راستای توانمندسازی سیاهپوستان است که مخاطبین آن سفیدپوستان هستند. این فیلم بُعد شخصی جنبش حقوق مدنی دهه 1960 را از طریق داستان‌های خدمتکاران در جکسون به ما نشان می‌دهد.

بازیگران فیلم خدمتکاران

The New Yorker / دیوید دنبی: 70

فیلم خدمتکاران از لحاظی خام و بدیهی است، ولی از طرف دیگر دریچه جدیدی از تجربیات را روی صفحه نمایش باز می‌کند. قسمت‌هایی از فیلم چنان پرتحرک است و خوب عمل می‌کند که می‌توان از بقیه ایرادات درجه دو چشم‌پوشی کرد.

The Hollywood Reporter / کرک هانی‌کات: 60

کارگردان در این فیلم به خوبی دوران جیم کرو و اضطراب‌های آن دوران را به تصویر می‌کشد، اما شخصیت‌ها به سهل‌انگاری تمایل دارند و شخصیت مثبت فیلم بیش از حد ایده‌آل است.

Washington Post / آن هورنادای: 50

همانطور که تیلور با مهربانی فیلم The Help 2011 را به روی صفحه نمایش می‌آورد و به همان اندازه که از سپردن نقش ایبلین و مینی به دیویس و اسپنسر برای آوردن این شخصیت‌ها به زندگی واقعی به صورت ملموس و باورپذیر خوشحال است، ساختار روایت آنها همانند فیلم The Blind Side به طرز عظیمی در اطراف زن نیکوکار سفیدپوست است.

کلام آخر

تریلر فیلم The Help 2011

در این مطلب سعی کردیم فیلم جذاب و دیدنی The Help را به شما معرفی کنیم، تریلر فیلم خدمتکاران ۲۰۱۱ را دیدیم، با بازیگران آشنا شدیم و نظرات منتقدین را نیز در مورد فیلم دانستیم. حال نوبت شما است تا نظرات خود در مورد فیلم The Help 2011 را با ما در میان بگذارید. آیا به این ژانر از فیلم‌ها علاقه دارید؟ بازیگر مورد علاقه شما در فیلم کیست؟ کدام لحظه از فیلم را بیشتر دوست داشتید؟ لطفا نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

The first prescription-only combined estrogen-progestin dedicated product, Schering PC4 ethinylestradiol and norgestrel , was approved in the UK in January and first marketed in October Over time, interest in progestin-only treatments increased. where to buy viagra in malaysia The Special Program on Human Reproduction HRP , an international organization whose members include the World Bank and World Health Organization , “played a pioneering role in emergency contraception” by “confirming the effectiveness of levonorgestrel.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402