فیلم های هارلی کویین ؛ معرفی و دانلود فیلم های هارلی کوئین

اسم فیلم های هارلی کویین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم های هارلی کویین از مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دیسی هستند. اگر از علاقمندان به ابرقهرمانان و ضدقهرمانان هستید و قصد دارید ابتدا لیستی از فیلم هارلی کویین در دسترس داشته باشید و با اسامی این فیلم‌ها آشنا شوید، ما در این مقاله فیلم های زن جوکر را برای شما آماده کرده‌ایم. با بررسی لیست فیلمهای سینمایی هارلی کوئین همراه ما باشید.

هارلی کویین یکی از ضدقهرمانان کامیک‌های دیسی است. این شخصیت توسط پال دینی (Paul Dini) و بروس تیم (Bruce Timm) خلق شد و اولین بار در در سریال Batman: The Animated Series 1992 حضور یافت. هارلی کویین به عنوان مکمل مونث جوکر به داستان‌ها اضافه شد و به مرور شخصیت وی گسترش یافت. هارلی کویین از شخصیت‌های مشهور DC است. او در 7 سریال انیمیشنی تلویزیونی، 3 فیلم سینمایی، 21 انیمیشن سینمایی، 4 سریال اینترنتی و 4 بازی ویدئویی حضور دارد. همچنین رمانی به نام Mad Love با محوریت هارلی کویین در سال 2018 منتشر شد. نویسندگان این رمان پت کاردیگان (Pat Cardigan) و پائول دینی هستند.

در این مقاله از مجله پلازا ما صرفا به معرفی فیلم های هارلی کویین می‌پردازیم. ابتدا اندکی با این شخصیت آشنا می‌شویم، سپس فیلم های زن جوکر با بازی مارگو رابی را داریم و برای دانلود تمام فیلمهای سینمایی هارلی کوئین نیز اقدام می‌کنیم. در بخش آخر با اسم فیلم های زن جوکر در سبک انیمیشنی آشنا می‌شویم.

آنچه در ادامه می‌خوانید

هارلی کویین کیست؟

هارلی کویین، با نام کامل هارلین فرانسیس کوئینزل، سابقا روانپزشک تیمارستان آرکهام بود و داوطلب شد تا روانکاوی جوکر را انجام دهد. وی به مرور عاشق جوکر شد، نام خود را به هارلی کویین تغییر داد، به جوکر برای فرار از تیمارستان کمک کرد و سرانجام شریک جوکر در کارهایش شد. برای آشنایی بیشتر با شخصیت هارلی کویین به این مقاله مراجعه کنید. همچنین اگر دوست دارید به تماشای آلبوم عکس این ضدقهرمان محبوب بنشینید و یا آهنگ‌های او را دانلود کنید به ترتیب سری به مقالات آلبوم عکس هارلی کویین و دانلود آهنگ‌های هارلی بزنید.

فیلم های هارلی کویین

در این قسمت 3 مورد از فیلم های با بازی هارلی کویین را به شما معرفی می‌کنیم.

1. فیلم جوخه انتحار 1 (Suicide Squad1) از فیلم هارلی کویین

فیلم های هارلی کویین/اسامی فیلم های زن جوکر

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: دیوید آیر (David Ayer)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.9/10
  • امتیاز راتن‌تومیتوز: 26%
  • بازیگران: ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، جوئل کینامان، وایولا دیویس

در میان اسامی فیلم های زن جوکر که هارلی کویین بازی کرده این شخصیت اولین بار در فیلم جوخه خودکشی معرفی شد. در واقع جوخه انتحار اسم فیلم هارلی کویین و جوکر  که برای بار اول به صورت فیلم سینمایی پخش شد است. جوخه انتحار یکی از فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای سینمایی دی‌سی است که در سال 2016 اکران شد. در میان همه ی فیلم های هارلی کویین این فیلم با فروش 746 میلیون دلاری، پرفروش‌ترین فیلم است. فیلم جوخه انتحار دهمین فیلم پرفروش سال 2016 بود و افتخاراتی چون جایزه اسکار بهترین گریم را کسب کرد.

در میان فیلمهای سینمایی هارلی کوئین، شخصیت هارلی کوئین اولین بار در این فیلم معرفی می‌شود. داستان فیلم هارلی کویین و جوکر در مورد یک سازمان دولتی مخفی است که مجرمان خطرناک را گردهم می‌آورد و آنان را به ماموریت‌های خطرناک می‌فرستند. مجرمین با انجام ماموریت می‌توانند از مدت حبس خود بکاهند. هارلی کوئین، که به دست بتمن دستگیر شده، در این زندان است و عضو گروه “جوخه انتحار” می‌شود.

مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کوئین، هارلی را فریبکارترین عضو گروه می‌داند و رابطه‌اش با جوکر را فوق‌العاده ناکارآمد توصیف می‌کند. دیوید آیر می‌گوید مارگو به خوبی به نقش رسیده و آن را عالی بازی می‌کند. فیلم جوخه انتحار یکی از فیلم های زن جوکر است که به فارسی نیز دوبله شده است. صحنه هارلی کویین و جوکر در تیمارستان در این فیلم که به جنون هارلی منجر می‌شود نیز از صحنه های دیدنی فیلم است.

2. فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey)

دانلود فیلم های هارلی/اسامی فیلم های زن جوکر

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: کتی یان (Cathy Yan)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6/10
  • امتیاز راتن‌تومیتوز: 79%
  • بازیگران: مارگو رابی، جرنی اسمالت، مری الیزابت وینستد، رزی پرز، الا جی پاسکو، یوآن مکگرگور

فیلم پرندگان شکاری دومین فیلم فهرست فیلم های دوست دختر جوکر است. این اثر از فیلمهای سینمایی هارلی کوئین در ژانر ابرقهرمانی آمریکایی هشتمین فیلم DC و اسپین‌آفی بر فیلم جوخه انتحار 2016 است. منتقدین نظرات نسبتا مثبتی درمورد فیلم دارند و به خصوص کارگردانی، بازی رابی و روند سریع فیلم را تحسین می‌کنند. مارگو رابی ایده این اثر  از فیلم های زن جوکر را در سال 2015 به استودیو برادران وارنر داد و خود تهیه‌کننده فیلم نیز هست.

در فیلم می‌بینیم هارلی که از جوکر جدا شده است با قهرمانانی چون قناری سیاه، هانترس و رنی مونتویا همکاری می‌کند تا در مقابل بلک ماسک بایستند. اگر دوست دارید دانلود فیلمهای سینمایی هارلی کوئین را با این فیلم آغاز کنید، بهتر است سری به این مطلب بزنید.

3. فیلم جوخه انتحار 2 (The Suicide Squad)

اسم فیلمهای هارلی کوئین/فیلم های جدید هارلی کویین

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: جیمز گان (James Gunn)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.2/10
  • امتیاز راتن‌تومیتوز: 91%
  • بازیگران: مارگو رابی، ادریس آلبا، جان سینا، ویولا دیویس، جوئل کینامان، سیلوستر استالونه

در ذکر اسمفیلمهای سینمایی هارلی کوئین به جدیدترین اثر، یعنی فیلم جوخه انتحار 2 می‌رسیم. این فیلم یک دنباله مستقل بر فیلم جوخه انتحار 1 (2016) و دهمین فیلم کمپانی DC است. در ابتدا قرار بود دیوید آیر کارگردانی این اثر از فیلم های جدید هارلی کویین را برعهده بگیرد، اما به علت مشغله زیاد وی، این امر بر عهده جیمز گان گذاشته شد.

در میان فیلم های هارلی کویین، این فیلم با استقبال بهتری از سوی منتقدین روبرو شده است. آنان فیلمنامه، کارگردانی و سبک بصری فیلم را می‌ستایند. بسیاری نیز این فیلم را پیشرفت خوبی نسبت به نسخه قبلی آن می‌دانند. با این حال فیلم جوخه انتحار تا به الان، به رغم بودجه 185 میلیون دلاری، تنها 142 میلیون دلار فروش داشته است.

داستان این فیلم هارلی کویین و بتمن، که از فیلم های دیگر هارلی کویین است، بار دیگر با گردهم آمدن جوخه انتحار آغاز می‌شود. گروه این بار به جزیره کورتو مالتز فرستاده شده‌اند تا یک سلاح خطرناک، یک ستاره دریایی عظیم را نابود کنند. هنگام دانلود مجموعه فیلم های هارلی کویین به هیچ وجه نباید از این فیلم غافل شد. برای دانلود فیلم جوخه انتحار 2 به این مطلب مراجعه کنید.

فیلم های هارلی کویین (انیمیشن)

در این بخش با معرفی فیلم های هارلی کویین در سبک انیمیشنی همراه شما هستیم.

نخستین حضور هارلی کوئین در یک فیلم سینمایی انیمیشنی مربوط به سال 2000 و انیمیشن Batman Beyond: Return of the Joker است. در این انیمیشن می‌بینیم که هارلی چگونه به جوکر کمک می‌کند و تیم دریک را می‌دزند. در انیمشین Justice League: The New Frontier (2008) نیز هارلی در طول سخنرانی جان اف کندی حضور دارد. انیمیشن Lego Batman: The Movie – DC Super Heroes Unite (2013) براساس یک بازی ویدئویی به همین نام ساخته شده و لورا بیلی صداپیشه شخصیت هارلی کوئین است. از دیگر فیلم هایی که هارلی کویین در آن بازی کرده و به صورت انیمیشن است باید به Batman: Assault On Arkham (2014) نیز اشاره کنیم.

کمپانی برادران وارنر در سال 2017 انیمیشن بتمن و هارلی کویین، با محوریت هارلی و بتمن، را منتشر کرد. اسم فیلمهای هارلی کوئین در سبک انیمیشنی را می‌توانیم با انیمیشن Suicide Squad: Hell to Pay (2018)، انیمیشن Justice League Dark: Apokolips War (2020) ادامه دهیم. در پایین سه انیمیشن منتخب از فیلم هایی که هارلی کویین در آن بازی کرده را عنوان می‌کنیم.

1. Batman: Assault On Arkham – بتمن: حمله به آرکهام

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: جی اولیوا (Jay Oliva) و ایتن اسپالدینگ (Ethan Spaulding)
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.4/10

یکی از فیلم های هارلی کویین که در آن به ایفای نقش پرداخته، انیمیشن حمله به آرکهام است‌‌. داستان برای زمانی است که جوکر بمبی را در گاتهام فعال کرده و هارلی کوئین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و… را مسئول محافظت از بمب قرار داده. بتمن از طریق گوردون از موضوع باخبر می‌شود و حالا مجبور است تا با شرورترین ها بجنگد. این فیلم سینمایی جوکر و هارلی کویین در سبک انیمیشن واقعا جالب و دیدنی است.

2. Suicide Squad: Hell To Pay – جوخه انتحار: دردسر عظیم

فیلمهای سینمایی هارلی کوئین

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: سم لیو (Sam Liu)
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7/10

در عناوین بالا از جوخه انتحار فیلم گفتیم اما فیلمهای سینمایی هارلی کوئین در هر حالت چه انیمیشن چه  فیلم دیدنی هستند. این انیمیشن بزرگسالان به زمانی می‌پردازد که آماندا والر مبتلا به مریضی مرموزی شده است و گروه ضد قهرمانی جوخه انتحار این بار برای ماموریتی خطرناک فرستاده شده اند. این اثر تقریبا مشابه نسخه فیلم است اما شخصیت های جدیدی نیز وارد انیمیشن می‌شوند.

3. Justice League Dark: Apokolips War

فیلم هایی که هارلی کوئین بازی کرده

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: مت پیترز (Matt Peters)
  • نمره آی‌ام‌دی‌بی: 7.7/10

در پی سری های پیشین این انیمیشن، زمین با آخرالزمانی روبرو شده است و موجودات شرور برآن اند زمین را تحت سلطه بگیرند. ابرقهرمان های زیادی کشته شده اند! حالا لیگ عدالت باری دیگر شروع به کار می‌کند تا این‌بار زمین را نجات دهد.

لیست فیلم های هارلی کویین (انیمیشن)

در جدول زیر اسم فیلم های هارلی کویین در سبک انیمیشنی، شامل تمامی انیمیشن‌هایی که هارلی کوئین به عنوان شخصیت اصلی یا فرعی در آنها حضور داشت است، را برای شما آماده کرده‌ایم.

فیلم

ردیفنام انیمیشنسال ساختصداپیشه نقش هارلی کویین
1Batman Beyond: Return of the Joker2000آرلین سورکین
2Justice League: The New Frontier2008
3Justice League: Crisis on Two Earths2010
4Lego Batman: The Movie – DC Super Heroes Unite2013لورا بیلی
5Justice League: The Flashpoint Paradox2011هایدن والش
6Batman: Assault on Arkham2014هایدن والش
7Lego DC Comics Super Heroes: Justice League: Gotham City Breaker2016تارا استرانگ
8The Lego Batman Movie2017جنی اسلیت
9Batman and Harley Quinn2017ملیسا راش
10Batman vs. Two-Face2017سیرنا ایروین
11DC Super Heroes vs. Eagle Talon2017
12Scooby-Doo! & Batman: The Brave and the Bold2018تارا استرانگ
13Suicide Squad: Hell to Pay2018تارا استرانگ
14Batman Ninja2018ری کوجیمیا (ژاپنی)/ تارا استرانگ (نگلیسی
15Teen Titans Go: To the Movies2018
16The Lego Movie 2: The Second Part2019مارگو رابی
17Justice League vs. The Fatal Five2019تارا استرانگ
18Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles2019تارا استرانگ
19Batman: Hush2019هایدن والش
20Justice League Dark: Apokolips War2020هایدن والش
21Space Jam: A New Lagecy2021مالکوم دی لی

سریال

نامسال ساختتعداد قسمت
 Harley Quinn Season 12019-202013
Harley Quinn Season 2202113
Harley Quinn Season 32022 (هنوز پخش نشده/ تابستان 2022)

سخن پایانی

همانگونه که انتظار می‌رفت با معرفی و دانلود فیلم های هارلی با شما بودیم. نظر شما در مورد این ضدقهرمان محبوب چیست؟ شما کدام یک از فیلم های هارلی کویین دوبله فارسی را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران12 دیدگاه
avatar
Moon
.
25 آذر 1402، 19:27
پاسخ
0
1
ببخشید میگم فیلمی نیست ک راجب داستان اشناییشون باشه؟
avatar
مهسا کریمی
.
23 تیر 1402، 22:45
پاسخ
0
4
من همه فیلم هارو دیدم ولی نفهمیدم چیشد که هارلی و جوکر بهم زدن⁦🤷🏻‍♀️⁩
avatar
ماکان
.
04 شهریور 1401، 21:31
پاسخ
1
5
شاید فیلم های suicide squad اون کیفیتی که باید میداشتن رو نداشتن، ولی مطمئنا یکی از بهترین ویژگی های این فیلم ها، انتخاب مارگو رابی برای هارلی کویین بود، انگار که برای این نقش ساخته شده واقعا. امیدوارم که در پروژه های بعدی دی سی هم زیاد ببینیمش. ای کاش یک اشاره ای هم به سریال انیمیشنی هارلی کویین هم می کردید که در اون کیلی کوکو صدا پیشگی این شخصیت رو بر عهده داره و فصل سومش هم تازه منتشر شده و امتیازات خیلی خوبی هم تونسته از منتقدین بگیره.
avatar
مریم
.
03 شهریور 1401، 16:45
پاسخ
0
6
معمولا کسایی که به فیلم های ابر قهرمانی علاقه دارن، فیلم های هارلی کویین هم براشون جذابیت داره که هارلی کویین نقش مکمل زن جوکر به حساب میاد که یکی از پر طرفدار ترین شخصیت های دی سی هست ،که با این شخصیت بیشتر یا پخش فیلم جوخه انتحار همه آشنا شدیم. که این فیلم بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام در کمیک بوک های شرکت دی سی کامیکس است که سومین فیلم در دنیای سینمایی مشترک دی سی کامیکس محسوب میشه.
avatar
shirin
.
02 شهریور 1401، 17:19
پاسخ
14
3
فیلم جوخه انتحار 1 رو همون چند سال قبل که تازه اومده بود دیدم چون همه جا خیلی حرفش بود اما اونقدر که توقع داشتم جالب نبود و خیلی جذبش نشدم به همین علته نه جوخه انتحار دو رو که پارسال اومده دیدم نه پرندگان شکاری رو. هارلی کویین هم به نظرم اونقدر شخصیت خاص و سطح بالایی نبود یکیه مثل بقیه ضدقهرمانا. فقط گریمش خیلی لجندری بود و همه کاراکترش رو به خاطر موهای آبی و قرمز و چوب بیسبالش میشناسن.
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402