بررسی بازی RiMS Racing | نماینده جدید ژانر موتورسیکلت سواری

بازی RiMS Racing
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

عرصه بازی‌های مسابقه‌ای موتورسیکلت در سال‌های اخیر چندان تنوعی به خود ندیده بود. این امر با انتشار یافتن بازی RiMS Racing اخیرا تغییر کرده و عرضه این بازی سبب شده است که شاهد تغییر و تحول ویژه‌ای در این زمینه باشیم. بر همین اساس در مقاله‌ای که پیش رویتان هست قصد داریم به جوانب این بازی ویدیویی بپردازیم.

می‌توان گفت دنیای بازی‌های موتورسواری برای مدت‌های طولانی دنیایی بدون رونق و بی آب و علف بوده است و در این میان کمپانی بازی‌سازی Milestone به عنوان تنها یکه تاز این عرصه عناوینی همانند سری بازی‌های Ride و MotoGP را روانه بازار کرده است. با این وجود اخیرا رقیب جدیدی در عرصه عناوین موتورسواری پا به عرصه ظهور گذاشته است که بازی RiMS Racing نام دارد و کمپانی RaceWard Studios وظیفه ساخت آن را برعهده گرفته است. دامنه موتور سیکلت‌های موجود در بازی RiMS Racing برای PC از هشت عدد تجاوز نمی‌کند؛ با این وجود این عنوان با عناصر مختلف خود رقیبی سرسخت برای عناوین شناخته شده دیگر موجود در بازار در این زمینه محسوب می‌شود. با نقد بازی RiMS Racing همراه پلازا بمانید.

در ویدیوی زیر می‌توانید «بررسی گیم پلی بازی RiMS Racing» را تماشا کنید.

بررسی بازی مسابقه ای RiMS Racing

در ادامه می‌خواهیم در ابتدا گیم پلی بازی RiMS Racing را زیر ذره بین بگذاریم. می‌توان گفت تمرکز اصلی بازی RiMS Racing روی عناصر استاندارد عناوین مسابقه‌ای است. از جمله موارد موجود در بازی RiMS Racing برای کامپیوتر می‌توان به حالت کریر (Career)، مسابقه انفرادی (Single Race)، بخش تست موتور سیکلت‌ها، بخش آکادمی (Academy) و نهایتا بخش چندنفره (Multiplayer) اشاره کرد که خود به زیرشاخه‌های مختلف از جمله چالش‌های آنلاین، رویدادهای شخصی‌سازی شده آنلاین و همچنین حالت اسپلیت اسکرین (Split Screen) آفلاین تقسیم می‌شود.

سیستم مورد نیاز بازی RiMS Racing / گیم پلی بازی RiMS Racing

تقریبا تمامی بخش‌های بازی RiMS Racing برای پی سی را برای شما برشمردیم. در واقع می‌توان گفت سازندگان بازی RiMS Racing در رابطه با گیم پلی بیشتر از هر امر دیگری روی مبحث مسابقات تمرکز کرده‌اند. البته با این وجود قبل از شروع همین مسابقات باید با بخش‌های مختلف بازی نیز آشنا بشوید. مبحث دیگر در رابطه با بازی RiMS Racing میزان لودینگ (Loading) موجود در بازی است که در نسخه PS5 این عنوان به حداقل میزان ممکن کاهش یافته است. البته جا دارد اشاره کنیم که در این امر حافظه  SSD بسیار سریع موجود در این کنسول نیز بی نقش نبوده است.

همچنین بخوانید :

در هر صورت در بازی RiMS Racing شما قادر خواهید بود درست چند ثانیه پس از شروع کردن بازی در صفحه نمایش خود به مسابقه بپردازید. علاوه بر آن در بررسی بازی RiMS Racing پی بردیم که این عنوان از قابلیت‌های دسته‌ DualSense کنسول PS5 نیز به نحو احسن استفاده کرده است. به عنوان مثال زمانی که موتورسیکلت شما از جانب چرخ‌ها، موتور و یا اگزوز صدا می‌دهد اسپیکر دسته‌تان این مورد را به شما منتقل خواهد کرد. علاوه بر این هنگام تغییر چرخ دهنده‌ها نیز این امر از طریق یک ویبره شدید به شما انتقال داده خواهد شد.

همچنین محرک‌های تطبیقی دسته نیز بر اساس آنچه در موتورسیکلت شما اتفاق می‌افتد به شکل مداوم واکنش نشان خواهند داد. تمامی این موارد در این بازی ویدیویی تجربه‌‌ای منحصر به فرد در رابطه با موتورسواری را فراهم خواهند کرد که نظیر آن را در کمتر جایی می‌توانید پیدا بکنید و لذت تجربه بازی را نیز برای شما افزایش خواهند داد.

بازی RiMS Racing برای کامپیوتر / بازی RiMS Racing برای پی سی

مبحث دیگر در رابطه با بازی RiMS Racing موتورسیکلت‌های بازسازی شده از روی مدل‌های واقعی است که سازندگان در پرداخت جزئیات کوچکترین قسمت‌هایشان نیز دقتی بی حد و حصر به خرج داده‌اند. هر کدام از پیست‌های مسابقه‌ای بازی نیز از منظر جزئیات بسیار ویژه طراحی شده است اگرچه گاهی اوقات حس می‌کنیم برخی از محیط‌های پیرامون موجود در بازی کمتر از دیگر قسمت‌های پیست پرداخت شده‌اند. البته هنگام مسابقه چندان این امر را احساس نخواهید کرد اما اگر تصادف کنید و یا از مکانیزم بازپخش (Replay) بازی استفاده کنید نواقص این قسمت آشکارتر خواهند بود.

همچنین بخوانید :

جا دارد اشاره کنیم که بخش کریر بازی RiMS Racing از چندین فصل مختلف تشکیل شده است که هر کدام از این فصل‌ها دارای 70 رویداد گوناگون هستند. بر همین اساس تمام کردن هر کدام از فصل‌های بازی ‌ده‌ها ساعت طول خواهد کشید که اگر از طرفداران ژانر موتورسواری باشید این امر به نفع شما خواهد بود. علاوه بر این هشت موتورسیکلت مختلف نیز برای انتخاب شدن توسط شما در این عنوان وجود دارد که اولین موتورسیکلت به شکل رایگان در اختیارتان خواهد گرفت. موتورسیکلت‌های دیگر را نیز از طریق برنده شدن عناوین قهرمانی به دست خواهید آورد. شاید بسیاری از بازیکنان در رابطه با عدم تنوع موجود در تعداد موتورسیکلت‌ها ناامید شوند اما در نظر داشته باشید که هر کدام از این وسایل نقلیه از منظر پرداخت به جزئیات بسیار ویژه طراحی شده‌اند و شما قادر خواهید بود هر کدام از قسمت‌های مختلف آن‌ها را جدا کرده و با جزئیات کامل مشاهده کنید.

بازی مسابقه ای RiMS Racing / دانلود بازی RiMS Racing نسخه کامپیوتر

بدون شک اگر به کار با موتورسیکلت‌ها علاقمند باشید این بازی ویدیویی برای شما ساخته شده است. به ویژه می‌توان گفت اگر به مواردی همانند تعمیر یا جایگزین کردن قطعات موتورسیکلت‌ها راغب باشید بازی RiMS Racing را دوست خواهید داشت. با پیش رفتن در فصل‌های این بازی موتورسیکلت‌های شما به تدریج آسیب دیده‌تر خواهند شد و این امر فارغ از میزان درجه سختی بازی اتفاق خواهد افتاد. نهایتا باید قطعات موتورسیکلتتان را جایگزین کنید.

قطعات بهتر را می‌توانید از فروشگاه خریداری کنید و یا از طریق عملکرد خوبتان در رویدادهای فصل مورد نظر برنده شوید. در هر صورت هر موقع که بخواهید یکی از قطعاتتان را ارتقا داده و یا جایگزین کنید باید وارد گاراژ بازی شوید و خودتان روی موتور سیکلت مورد نظرتان کار کنید. البته خود بازی نیز در این زمینه شما را راهنمایی خواهد کرد و جا دارد بگوییم که پروسه حذف قطعات از طریق یکسری ترکیب (Combo) دکمه ها انجام خواهد شد.

این امر به ویژه اگر به تعمیر موتورسیکلت‌ها علاقمند نباشید می‌تواند به تدریج برای شما خسته کننده شود؛ اگرچه خود پروسه حذف قطعات بیش از چند ثانیه طول نمی‌کشد. همانند زندگی واقعی در بازی RiMS Racing نیز اگر همه قطعات مورد نظر را نصب نکنید قادر نخواهید بود که به پیست مسابقه رفته و رانندگی را شروع کنید؛ امری که به ویژه اگر از علاقمندان سرسخت موتورسواری باشید می‌تواند باب میلتان باشد.

سخن پایانی

سیستم مورد نیاز بازی RiMS Racing / گیم پلی بازی RiMS Racing

می‌توان گفت بازی RiMS Racing سبب شده است که دوباره در عرصه بازی‌های موتورسواری شاهد حضور رقابت تنگاتنگ میان عناوین مختلف باشیم. این بازی ویدیویی در حالت کلی آن از بسیاری از منظرها عنوان مستحکمی است که توسط کمپانی RaceWard Studio ساخته شده است؛ عنوانی که این کمپانی بابت ساخت آن باید به خود افتخار کند. در دنباله‌های این بازی شاید قدم اول گسترش تعداد موتورسیکلت‌ها باشد چرا که در عناوین دیگر دامنه این تعداد بسیار بیشتر است. مکانیزم حذف و جایگزین کردن قطعات نیز برای افرادی که نمی‌خواهند وقت خود را در گاراژ صرف کنند یک گزینه انجام سریع داشته باشد. برای مشاهده سیستم مورد نیاز بازی RiMS Racing می‌توانید روی این لینک کلیک کنید. همچنین می‌توانید از طریق این لینک به دانلود بازی RiMS Racing نسخه کامپیوتر بپردازید.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ نظرات خود را از طریق قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402