بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون در بازار ؛ زیر یک میلیون تومان چه هدفونی بخریم؟

بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هدفون‌های گیمینگ اصولا قیمت بالایی دارند و انتخاب مقرون‌ به صرفه‌‌ترین در بین آنها کار دشواری است. معمولاً افراد به دنبال برترین هدفون گیمینگ تا سقف یک میلیون تومان هستند. لذا در این مقاله از پلازا قصد داریم تابه شما بگوییم چطور بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون را تهیه کنید. پس با بررسی و معرفی هدست گیمینگ برتر تا ۱ میلیون تومان در بازار همراه ما باشید.

معمولاً زمانیکه بودجه خود را محدود می‌کنیم، انتخاب بهترین‌ها از هر کالایی سخت می‌شود. در مورد هدفون و هدست گیمینگ نیز این قاعده برقرار است. مثلاً زمانیکه قصد دارید به سراغ خرید بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون تومان بروید قطعاً گزینه‌های محدودی در اختیار دارید. حتی گاهی بازه انتخاب خود را کوچکتر می‌کنید و به دنبال هدفون گیمینگ بین 500 هزارتومن تا 1 میلیون تومان هستید. در چنین مواردی شاید فقط چند انتخاب مناسب و مقرون به صرفه پیش روی شما باشد.

فهرست مطالب

بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون

اگر بدنبال بهترین هدست مخصوص گیم تا یک میلیون هستید بخش فروشگاه پلازا با ارائه هدست های جدید روز دنیا گزینه خوبی برای خرید این محصولات بوده است که در ادامه میتوانید به موارد خوبی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بدانید در میان بهترین هدفون بازی تا 1 میلیون تومان گزینه های بسیار خوبی دیده میشود که نباید آنها را از دست ندهید.

1. هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026D بهترین هدست مخصوص گیم تا یک میلیون

هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026D / بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون / هدفون گیمینگ بین 700 هزارتومن تا 1 میلیون

  • نوع اتصال: باسیم
  • رابط:  AUX، USB
  • سازگار با: موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ
  • میکروفون: دارد
  • قیمت: حدود 650 هزار تومان

برای کسانی که به دنبال برترین هدفون گیمینگ تا یک میلیون تومان هستند هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026D انتخاب وسوسه کننده‌ای است. درایورهای مورد استفاده در این هدست 50 میلیمتری بوده که باعث می‌شود صداهای با کیفیت و مهیبی تولید کند و در عین حال عملکردی متعادل در تولید فرکانس‌های باس و تریبل داشته باشد. در ادامه مقاله بهترین هدست مخصوص گیم تا یک میلیون باما همراه باشید.

قیمت این محصول با توجه به امکانات و عملکرد آن بسیار مقرون به صرفه است و قطعاً یکی از بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون بازار بوده که خرید آن دست شما را در انجام بازی‌های هیجان انگیز خالی نمی‌گذارد. به علاوه روی این هدفون یک میکروفون انعطاف پذیر قرار داده شده که جایگاه آن قابل تنظیم است. کابل رابط مورد استفاده روی هدست گیمینگ Havit HV-H2026D از نوع پارچه‌ای بوده و دو متر طول دارد. پورت‌های رابط این هدفون از نوع USB برای نورپردازی RGB و همچنین جک 3.5 میلیمتری برای سازگاری با هر دستگاهی در نظر گرفته شده است.

هدست HV-H2026D در میان بهترین هدست های گیمینگ زیر یک میلیون با وضوح خوب و عالی که در اختیار داشته توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جلب نماید که از این بابت میتوانید به یک کانال صوتی عالی دسترسی داشته باشید که در آن تمام صداهای مربوط با کیفیت بالا پخش خواهد بود. هدست HV-H2026D جدا از ویژگی های مربوط به صدا از طراحی خوبی نیز برخوردار بوده است که میتوانید تمامل خوبی با آن داشته باشید.

هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026D

هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026DHavit HV-H2026D Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطUSB,AUX
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین هدست های گیمینگ بازار ایران ؛ لیست برترین هدست ...
محمد علی‌محمدی18 تیر 1402 12:30
thumbnail
بهترین هدفون و هدست های گیمینگ جهان در سال 2021
نگار رئیسی19 تیر 1400 12:00

2. هدست گیمینگ رپو مدل VH510 بهترین هدست مخصوص گیم تا یک میلیون

هدست گیمینگ رپو مدل VH510 / برترین هدفون گیمینگ تا یک میلیون / هدفون مخصوص بازی از پانصد تومان تا یک میلیون

  • نوع اتصال: باسیم
  • رابط: USB
  • سازگار با: کامپیوتر، لپ تاپ، ویندوز، دستگاه‌های دارای USB
  • میکروفون: دارد
  • قیمت: حدود 810 میلیون تومان

اگر به دنبال هدفون گیمینگ برتر تا سقف یک میلیون تومان هستید پس هدفون رپو مدل VH510 را از دست ندهید. دوستداران دنیای تکنولوژی بازی‌های کامپیوتری قطعاً با کمپانی رپو آشنا هستند. این کمپانی این‌بار با یک هدست گیمینگ با طراحی زیبا و کیفیت بالا وارد بازار میان‌رده‌ها شده است. هدست Rapoo VH510 مجهز به رابط USB با درایورهای 50 میلیمتری است که کیفیت صدای خروجی 7.1 کاناله آن بسیار لذت بخش است. در این هدست در بخش کاپ از چراغ‌های LED استفاده شده که نورپردازی آن شما را مجذوب خود می‌کند. به علاوه این هدست که یکی از برترین هدفون گیمینگ تا یک میلیون تومان است، دارای ساختار انعطاف پذیر و تاشونده بوده که می‌توانید آن را به هر سایزی که دوست دارید در آورید.

هدست VH510 یکی دیگر از گزینه های خوب و باکیفیت در میان بهترین هدست گیمینگ زیر یک میلیون بوده است که با یک طراحی عالی عرضه شده است و به محض انتشار توانست امتیاز بالایی را از کاربران دریافت کند که قیمت مناسب آن میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد. هدست VH510 از یک میکروفون اختصاصی برخوردار بوده است که با استفاده از آن میتوانید با سایر گیمرها و شخصیت هایی که مدنظر دارید تعامل داشته باشید و صدای خود را با کیفیت خوبی منتقل کنید.

هدست گیمینگ رپو مدل VH510

هدست گیمینگ رپو مدل VH510Rapoo VH510 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطUSB

3. هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124 بهترین هدست مخصوص گیم تا یک میلیون

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124 / بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون / هدفون گیمینگ بین 500 هزارتومن تا 1 میلیون

  • نوع اتصال: باسیم
  • رابط: جک 3.5 میلی متری
  • سازگار با: موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه‌های دارای درگاه 3.5 میلی متری
  • میکروفون: دارد
  • قیمت: حدود 500 هزار تومان

برای کسانیکه علاقمند به بازی‌های کامپیوتری هستند قطعاً استفاده از هدفونی که صداها را واقعی‌تر و با کیفیت‌تر پخش کند الزامی‌ست. به این ترتیب ما به سراغ یکی از بهترین هدست های گیمینگ تا 1 میلیون موجود در بازار می‌رویم. هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124 دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید. با بودجه معقول، کیفیت صدای خروجی در این هدست بی نظیر است.

همچنین بخوانید :

علاقمندان به دنیای تکنولوژی با شرکت TSCO آشنایی دارند و می‌دانند که محصولات این کمپانی معمولاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. هدست TH 5124 با استفاده از جک 3.5 میلیمتری به دستگاه مورد نظرتان وصل می‌شود. حساسیت صدای این هدست که از برترین هدفون های گیمینگ تا یک میلیون تومان است، 105 دسی بل بوده و مقاومت داخلی آن 32 اهم است. این یعنی در مورد صداهای باس و سنگین قطعاً کیفیت صدای خروجی کاهش پیدا نخواهد کرد. بعلاوه این هدست یک میکروفون انعطاف پذیر دارد و بازوهای متحرک باعث می‌شود تا ابعادش با هر سایزی از سر متناسب شود. باما در ادامه مقاله بهترین هدفون بازی تا 1 میلیوت تومان همراه باشید.

هدست TH 5124 با یک طراحی شیک و کاربرپسند گزینه خوبی برای خرید بوده است که در زمینه بهترین هدفون های گیمینگ زیر یک میلیون گزینه خوبی برای خرید بوده است که میتوانید آنرا از فروشگاه پلازا خریداری کنید. استفاده از بندهای باکیفیت در ساخت این هدست سبب خواهد شد تا بتوانید از آن برای مکان و زمینه های مختلف استفاد هکنید که در زمینه پخش صدا نیز کیفیت خوبی را دارا بوده است. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله باما همراه باشید.

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5124TSCO TH 5124 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

4. هدست گیمینگ رپو مدل VH200 بهترین هدست مخصوص گیم تا یک میلیون

هدست گیمینگ رپو مدل VH200 / بهترین هدست مخصوص بازی زیر ۱ میلیون

  • نوع اتصال: باسیم
  • رابط: جک 3.5 میلی متری
  • سازگار با: موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، اندروید، iOS، دستگاه‌های دارای درگاه 3.5 میلی متری
  • میکروفون: دارد
  • قیمت: حدود 720 هزار تومان

در ادامه فهرست بهترین هدست های مخصوص بازی زیر ۱ میلیون باز هم به سراغ کمپانی رپو می‌رویم. این کمپانی در محدوده قیمتی مورد نظر ما محصولات فوق‌العاده‌ای دارد. هدست گیمینگ رپو مدل VH200 Gaming می‌تواند بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون تومان باشد. تمام آنچه که برای انجام یک بازی هیجان انگیز و یا گوش دادن حرفه‌ای به موزیک احتیاج دارید این هدست در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر طراحی زیبا و انعطاف پذیر با جلوه‌های نوری خارجی روی بدنه، عملکرد این هدفون نیز بسیار لذت بخش است. یک کابل رابط با دو جک 3.5 میلیمتری برای  هدفون و میکروفون در Rapoo VH200 در نظر گرفته شده و همچنین یک پورت USB برای تامین چراغ RGB در آن قرار دارد. میکروفون تعبیه شده در این هدفون علاوه بر انعطاف پذیری بالا، قابلیت مخفی شدن در بدنه آن را نیز دارد.

اگر جزو کاربرانی هستید که کیفیت و زیبایی و مقاومت برایتان اهمیت بالایی داشته هدست VH200 فارغ از ویژگی های نرم افزاری گزینه خوبی برای شما بوده است که با وجود بخش های متعدد و کارآمد توانسته نام خود را در میان بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون جای دهد که در این راستا بسته به نیاز خود میتوانید از آن استفاده کنید. این هدست از یک میکروفون اختصاصی با کیفیت بالا برخوردار بوده است که با استفاده از آن میتوانید به آسانی با اشخاص مدنظر خود در ارتباط باشید. گزینه های خوب دیگری در ادامه مقاله بهترین هدفون بازی تا 1 میلیوت تومان معرفی شده است که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

هدست گیمینگ رپو مدل VH200

هدست گیمینگ رپو مدل VH200Rapoo VH200 Gaming Headset

وزن499 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
راهنمای خرید هندزفری سیمی به همراه لینک خرید
نگار رئیسی30 مهر 1400 20:00
thumbnail
راهنمای جامع خرید هندزفری، هدست و هدفون دخترانه ارزان، ...
تیم پلازا16 مهر 1398 23:00

5. هدست گیمینگ بلودی مدل G300 بهترین هدفون بازی تا 1 میلیون تومان

هدست گیمینگ بلودی مدل G300 / هدفون گیمینگ برتر تا سقف یک میلیون

  • نوع اتصال: باسیم
  • رابط: USB، جک 3.5 میلی متری
  • سازگار با: موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، ایکس باکس، PS4، دستگاه‌های دارای USB، دستگاه‌های دیجیتال، دستگاه‌های دارای درگاه 3.5 میلی متری
  • میکروفون: دارد
  • قیمت: حدود 800 هزار تومان

پنجمین هدفون گیمینگ برتر تا سقف یک میلیون تومان، هدست گیمینگ بلودی مدل Bloody G300 است. اگر از جمله کسانی هستید که قصد دارید از هدفون به مدت طولانی استفاده کنید و به دنبال هدفون گیمینگ بین 700 هزارتومن تا 1 میلیون می‌گردید، قطعاً پیشنهاد ما بلودی مدل G300 است. این هدست به شکل کاملا ارگونومیک طراحی شده و گوشی‌های آن آنقدر متناسب و نرم است که در طولانی مدت گوش شما را اذیت نخواهد کرد. به علاوه این هدست دارای درایورهای 40 میلیمتری و حساسیت 100 دسی بل است که کیفیت صدای خروجی در آن بی نظیر خواهد بود.

همچنین برای این هدست یک کابل 3.5 میلیمتری برای اتصال به هر دستگاهی در نظر گرفته شده است. LEDهای تعبیه شده بر روی بلودی G300 نیز به زیبایی آن می افزایند. به علاوه مقاومت این دستگاه نیز در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع بسیار زیاد است و با همه این تفاسیر بلودی G300 می‌تواند یکی از برترین هدفون های گیمینگ تا یک میلیون موجود در بازار باشد. اگر بدنبال گزینه های بیشتری در مقاله بهترین هدست مخصوص گیم تا یک میلیون هستید باما همراه باشید.

هدست G300 یک گزینه گرد مانند و دوست داشتنی برای گیم بوده است که اگر بدنبال یک هدست زیبا هستید که در رنگ آمیزی خوبی برخوردار باشد G300 گزینه خوبی برای شما خواهد بود. این هدست در میان هدفون بازی یک میلیونی گزینه خوبی بوده که با وجود ویژگی های بالای خود توانسته به یکی از محبوب ترین هدست های ممکن در میان ایرانیان تبدیل شود که میتوانید  هدست G300 را به صورت مستقیم از فروشگاه پلازا با قیمت 800 هزار تومانی خریداری کنید.

هدست گیمینگ بلودی مدل G300

هدست گیمینگ بلودی مدل G300Bloody G300 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطUSB,جک 3.5 میلی متری

6. هدست گیمینگ AKJBL مدل J09، بهترین هدفون بازی تا 1 میلیون تومان

هدست گیمینگ AKJBL مدل J09 / بهترین هدست های گیمینگ زیر یک میلیون برای ps4

  • نوع اتصال: باسیم
  • رابط: جک 3.5 میلی متری
  • سازگار با: دستگاه‌های دارای درگاه 3.5 میلی متری
  • میکروفون: دارد
  • قیمت: حدود 250 هزار تومان

ششمین گزینه از فهرست بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون انتخابی غیر منتظره است. شاید زمانی که به دنبال هدفون گیمینگ برتر تا سقف یک میلیون تومان هستید دیگر به سراغ گزینه‌های دویست سیصد هزار تومانی نروید. اما اندکی صبور باشید. هدست گیمینگ AKJBL مدل J09 می‌تواند تمام هیجان بازی‌های کامپیوتری را با قیمتی بسیار ارزان‌تر برای شما به ارمغان بیاورد.  در ادامه توضیحات بهترین هدست مخصوص گیم تا یک میلیون باما همراه باشید.

درایورهای 40 میلیمتری این هدفون و حساسیت 108 دسی بلی آن باعث شده تا کیفیت صدای خروجی فراتر از تصورتان باشد. به علاوه این دستگاه به یک جک 3.5 میلیمتری مجهز شده که به هر سیستمی قابل اتصال است. میکروفون در نظر گرفته شده برای آن نیز انعطاف پذیر بوده و همچنین کلیدهای تنظیم صدا بر روی کابل دستگاه قرار دارد. AKJBL مدل J09 تمام آن چیزی که از یک هدست گیمینگ انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهد و ما آن را یکی از بهترین هدفون های گیمینگ زیر یک میلیون بازار می‌دانیم. اگر بدنبال یک هدست گیمینگ ارزان قیمت هستید این هدست گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

یکی دیگر از هدست های خوب که از طراحی زیبایی برخوردار نیست اما ویژگی های خوبی را در اختیار داشته AKJBL نام داشته است. این هدست از قیمت خوبی برخوردار بوده که به صورت اتصال یو اس بی فعال میشود. هدست AKJBL را میتوانید با قیمت مناسب 250 هزار تومان خریداری کنید که در میان هدست مخصوص بازی تا 1 میلیون تومان توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند. در ادامه این مقاله باما همراه باشید و نظر خود را در خصوص هدست های معرفی شده باما در میان بگذارید.

هدست گیمینگ AKJBL مدل J09

هدست گیمینگ AKJBL مدل J09AKJBL J09 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

7. هدست گیمینگ آوی مدل A799BL، بهترین هدفون بازی تا 1 میلیون تومان

هدست گیمینگ آوی مدل A799BL / هدست برای بازی از ۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون

  • نوع اتصال: باسیم
  • رابط: بلوتوث
  • سازگار با: موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه‌های دارای بلوتوث
  • میکروفون: دارد
  • قیمت: حدود 900 هزار تومان

شاید انتخاب هدست‌های بلوتوثی برای انجام بازی‌های رایانه‌ای کار درستی به نظر نرسد. اما هدست بلوتوثی Awei A799BL یکی از بهترین هدست های مخصوص بازی زیر ۱ میلیون تومان بوده که صدای خروجی از آن بسیار با کیفیت است و می‌تواند رضایت شما را در انجام بازی‌های کامپیوتری جلب کند. صدای تولیدی در این هدست به وسیله درایورهای 40 میلیمتری انجام می‌گیرد و حساسیت 90 دسی بلی آن تضمین کننده کیفیت صدای خروجی خواهد بود. این هدست از لحاظ طراحی و کیفیت گزینه خوبی بوده است که بسته به نیاز خود میتوانید از آن در محیط های مختلف استفاده کنید.

به طور کلی آوی از آن برندهایی است که هر مدل از آن را که تهیه کنید خیالتان از بابت کیفیت و زیبایی راحت است. هدست بلوتوثی آوی هم از بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون تومان است که مزاحمت و تاخیری برای شما ایجاد نخواهد کرد. به علاوه، می‌توانید آن را به راحتی از منزل خارج کرده و با گوشی موبایل خود استفاده کنید.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این هدست خطوط جذاب ترسیم شده بر روی کاپ آن است که با نورپردازی RGB جلوه زیبایی خلق می‌کند. باتری به کار رفته در این هدست 500 میلی آمپر ساعتی است که توانایی 14 ساعت پخش موزیک و انجام بازی به صورت مستمر را دارد. پس به راحتی و بدون دغدغه می‌توانید آوی A799BL را به عنوان یکی از بهترین هدفون های گیمینگ زیر یک میلیون خریداری کنید.

از قوی ترین و با کیفیت ترین هدست های معرفی شده در این لیست بدنیست بدانید که  هدست A799BL یک گزینه عالی بوده است که سازگاری کامل با گوشی و کامپیوتر داشته است که از این طریق با خیال آسوده میتوانید آنرا در سفر های خود به همراه داشته باشید. اتصال این هدست از طریق بلوتوث و کابل انجام میگیرد که در زمینه هدفون گیمینگ 1 یک میلیون یک گزینه خوب و مقرون به صرفه بوده  است که نباید آنرا ساده از دست داد.

هدست بلوتوث آوی مدل A799BL

هدست بلوتوث آوی مدل A799BLAwei A799BL Bluetooth Headset

نوع اتصالباسیم
رابطبلوتوث

8. هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5154، بهترین هدفون بازی تا 1 میلیون تومان

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5154 / بهترین هدست مخصوص بازی زیر 1 میلیون تومان

  • نوع اتصال: باسیم
  • رابط: AUX
  • سازگار با: موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپ تاپ، کنسول‌های بازی
  •  میکروفون: دارد
  • قیمت: حدود 640 هزار تومان

آخرین پیشنهاد ما برای بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون تومان، هدست تسکو مدل TH 5154 است. این هدست با بهره گیری از طراحی ارگونومیک و سیستم تهویه مناسب داخل گوشی‌ها قطعاً یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده طولانی مدت است. نوع اتصال این هدست از پورت AUX است که البته یک کابل USB نیز در آن قرار دارد تا انرژی مورد نیاز برای نورپردازی LEDهای آن را تامین کند. در ادامه توضیحات مربوط به بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون باما همراه باشید.

به عنوان یکی از برترین هدفون های گیمینگ تا یک میلیون موجود در بازار، هدست TSCO TH 5154 در کیفیت صدای خروجی کاملا تضمین شده عمل می‌کند. به علاوه برای این دستگاه یک میکروفون خارجی انعطاف پذیر با قابلیت انتقال صدای با کیفیت بالا در نظر گرفته شده است که در مواقعی که به آن احتیاج ندارید می‌تواند درون بدنه آن مخفی شود. با این اوصاف اگر به دنبال هدفون گیمینگ برتر تا سقف یک میلیون تومان هستید هدست تسکو مدل TH 5154 انتخاب بسیار مناسبی است. این هدست در میان بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون گزینه خوبی بوده است که با قیمت خوب و ویژگی های بالای آن میتوانید در خصوص بازی های بسیار از این مدل استفاده کنید که پیشنهاد میشود نظر خود را در مورد این لیست باما در میان بگذارید.

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5154

هدست گیمینگ تسکو مدل TH 5154TSCO TH 5154 Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطAUX
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
تفاوت هدست گیمینگ و معمولی ؛ کدامیک بهتر است؟
عباد رمضان زاده22 تیر 1402 08:30
thumbnail
بهترین هدست های واقعیت مجازی 2020؛ از Oculus Quest تا Valve Index
تیم پلازا08 اردیبهشت 1399 15:00

مقاله ای با عنوان بهترین هدست گیمینگ تا 1 میلیون در بازار ؛ زیر یک میلیون تومان چه هدفونی بخریم؟ در اختیار شما عزیزان قرار گرفت که در این زمینه گزینه های خوبی معرفی شد که میتوانید تمامی آنها را مستقیما از فروشگاه پلازا خریداری کنید.

سخن پایانی

در این بررسی و راهنمای خرید ما تلاش کردیم تا برترین هدفون های گیمینگ تا یک میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. البته سعی ما بر این بود تا بیشتر به سراغ هدفون مخصوص بازی از پانصد تومان تا یک میلیون تومان برویم تا پیشنهادهایمان از کیفیت قابل قبولی برای انجام بازی‌های کامپیوتری و گوش دادن‌های حرفه‌ای به موسیقی برخوردار باشد. پس اگر به دنبال هدفون گیمینگ برتر تا سقف یک میلیون هستید فهرست بهترین هدست مخصوص بازی زیر ۱ میلیون ما را از دست ندهید.

در پایان این مطلب مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم. آیا در بین آنها هدست مورد نظر خود را پیدا کرده‌اید؟ و یا گزینه دیگری را به عنوان بهترین هدفون گیمینگ زیر یک میلیون در نظر دارید؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در  قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
mehdi
.
12 شهریور 1401، 17:40
پاسخ
0
3
تشکر فراوان از مقاله خوبتون. ای کاش هدست های بی سیم زیر یک میلیون تومان رو هم معرفی می کردین. بخصوص مدل های بی سیم/با سیم (دوگانه)
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402