معرفی بازی گلشیفته + گیم پلی و جزئیات آن ؛ خانه رؤیایی خودتو بساز

بازی گلشیفته/ بازی ایرانی گلشیفته
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی گلشیفته یکی از عنوان‌های جذاب و سرگرم کننده‌ای است که توسط سازندگان خوب ایرانی ساخته شده است. بازی ایرانی گلشیفته برای گوشی‌های موبایل طراحی شده که می‌تواند سرگرمی بسیار خوبی برای اوقات فراغت شما به شمار بیاید. جهت معرفی بازی گلشیفته باما همراه باشید.

بازی سازان ایرانی با دیدن علاقه کاربران به بازی‌های چیدنی و پازل مانند، تصمیم به ساخت عنوان‌های بسیاری در این سبک از بازی گرفتند. بازی‌های چیدنی به دلیل این که برای تمامی سنین مناسب است، می‌تواند گزینه خوبی برای افراد اقشار مختلف جامعه به شمار بیاید. بازی Golshifte یکی از این بازی‌ها است که امروزه شاهد استقبال بالایی از این بازی هستیم. بازی‌هایی که بر پایه چیدن هستند و بازیکنان دائما باید به دنبال گزینه و پاسخ درست باشند، علاوه بر سرگرم کردن آن‌ها، باعث تقویت ذهن و تمرکزشان نیز می‌شوند.

بازی گلشیفته - بازی ایرانی گلشیفته

فهرست مطالب

معرفی بازی گلشیفته

گلشیفته یک بازی ایرانی بوده که توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند. حضور بازی در گوگل پلی توانسته امتیاز 4.4 را برای آن به همراه داشته باشد که بدنیست بدانید این بازی اندرویدی محصول استودیو Medrick‏ بوده است و با گیم پلی عالی اش میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد. در این راستا قادر به رویارویی با چالش های عاشقانه ای خواهید بود که به شما برای سرگرمی بیشتر کمک شایانی خواهد نمود. امروزه گیمرهای بسیاری از طریق این بازی سرگرم میشوند که اگر به دنبال یک بازی عالی در سبک بازی های ایرانی هستید گلشیفته میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

بازی ایرانی گلشیفته بازی است که بازیکنان پس از عبور از هر مرحله، باید دقت و تمرکز بالاتری را نسبت به مراحل قبل داشته باشند. چرا که مراحل این بازی به گونه‌ای طراحی شده که با بالاتر رفتن سطح و مراحل، میزان سختی و پیچیدگی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. این خصوصیت بازی یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی است که می‌توانیم در این بازی مشاهده کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نکات خوب این بازی را به شما عزیزان بگوییم.

گیم پلی بازی گلشیفته

در بازی گلشیفته هک شده، بازیکنان در ابتدا وارد منوی بازی می‌شوند و در آن جا انتخاب می‌کنند که می‌خواهند با کدام یک از 3 شخصیت موجود در بازی به بازی بپردازند. در این بازی 3 شخصیت مختلف است که گلشیفته یکی از آن‌ها است. پس از دانلود بازی گلشیفته مود شده یا نسخه معمولی، شما باید با چیدن پازل‌ها به کارکترتان در ساختن خانه کمک کنید. شیوه ساختن خانه برخلاف آن چیزی است که تصور می‌کنید. در بازی گلشیفته بینهایت شما باید به صورت 3 تایی، میوه‌های مشابه را به هم وصل کنید و آن پازل را حل کنید.

بازی گلشیفته مرحله آخر

پس از به اتمام رسیدن پازل، بازی به صورت خودکار به شما جوایزی را اهدا می‌کند که این جوایز کلیدی هستند برای قفل گشایی وسایل مختلف. پس از حل و چیدن پازل، شما به تدریج می‌توانید وسایل مختلفی که برای هر خانه لوکسی مورد نیاز است را فراهم و آن را خریداری کنید. وسایلی که در این بازی باید به آن‌ها بپردازید و آن‌ها را خریداری کنید وسایلی مانند مبلمان، نمای خانه، چیدن وسایل آشپزخانه و این جور وسایل هستند که شما با خریداری کردن آن‌ها، تنوع، زیبایی و همچنین پیشرفت خانه‌تان را مشاهده خواهید کرد.

یکی دیگر از خصوصیات بسیار خوب این بازی، در قسمت نام گذاری است. پس از دانلود بازی گلشیفته هک شده یا نسخه معمولی، شما هنگامی که بر روی کارکترتان نامی وارد می‌کنید، بازی به صورت خودکار آن نام را صدا می‌زند. برای مثال هنگامی که وسیله‌ای خریداری می‌کنید و آن را در خانه خود قرار می‌دهید، برای تشکر و تشویق شما، نامی که وارد کرده‌اید را صدا می‌کند و این نکته بسیار خوبی برای یک بازی ایرانی است.

سوالی که در ذهن بسیاری از بازیکنانی که قبل از تجربه کردن بازی گلشیفته به وجود می‌آید این است که اگر جوابی را نمی‌دانسیتم چگونه بازی را ادامه دهیم و راه کار چیست. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پازل‌هایی که در بازی ایرانی گلشیفته مشاهده می‌کنید، به صورت پرسش و پاسخ نیستند و شما نباید کلمه خاصی را پیدا کنید.

جواب مراحل بازی گلشیفته

پازل‌های این بازی به صورت ترتیبی هستند؛ به طوری که شما باید میوه‌های مشابه و یک شکل را در کنار یکدیگر تنظیم کنید و آن‌ها را بچینید. پس از چیدن میو‌ه‌های یک شکل، آن‌ها حذف خواهند شد و راه را برای چیدن سایر میوه‌ها برای شما هموارتر خواهد ساخت. بازی گلشیفته مرحله آخرش تفاوت خاصی با سایر مراحلش نمی‌کند و شما باید طبق همان روندی که از ابتدای بازی در پیش گرفتید حرکت کنید و مراحل بازی را تکمیل کنید.

دانلود بازی گلشیفته

برای آپدیت و بروز رسانی بازی ایرانی گلشیفته، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یکی از کافه‌های معتبر بازی مانند کافه بازار یا مایکت مراجعه کنید و از آن جا آخرین نسخه این بازی را بر روی گوشی خود نصب کنید. نظرتان نسبت به معرفی بازی گلشیفته چیست ؟ شما عزیزان میتوانید در ادامه به این بازی ایرانی دسترسی داشته باشید و اگر گزینه بهتری مدنظرتان است آنرا باما به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی ایرانی گلشیفته

سخن پایانی

بازی‌های ایرانی معمولا به صورت پازل و چیدنی هستند که بازیکنان در این بازی‌ها باید مراحل را طبق ساختار مشخصی جلو ببرند. این بازی‌ها طرفداران زیادی در کشورمان پیدا کرده‌اند و به همین خاطر سازندگان داخلی تصمیم گرفتند تا بازی‌های این سبکی را بیشتر و با تنوع بالاتری بسازند و در بازار بازی‌های موبایل عرضه کنند. بسیاری از کاربران این سوال را دارند که آیا بازی گلشیفته برای کامپیوتر منتشر شده و یا در آینده منتشر خواهد شد یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این بازی علاوه بر موبایل، بر روی کامپیوتر نیز قابل اجرا می‌باشد.

نسخه کامپیوتر این بازی در تاریخ 23 اکتبر سال 2021 به انتشار رسیده است و عزیزانی که قصد تجربه این بازی بر روی کامپیوتر خود را دارند می‌توانند برای دانلود این بازی اقدام کنند و از آن لذت ببرند. نکته خوبی که این بازی برای کامپیوتر دارد این است که این بازی حجم پایینی دارد و سیستم عامل خیلی قوی نیاز ندارد. از این که ما را تا پایان این مطلب همراهی کردید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم تا از خواندن این مطلب لذت کافی را برده باشید و برای شما کارآمد واقع شده باشد. آیا تا به حال بازی موبایل گلشیفته را تجربه کرده‌اید؟ اگر آن را تجربه کرده‌اید آیا این بازی مورد پسند شما واقع شده است؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402