بهترین آلبوم ها و آهنگ های گروه BTS ؛ لینک دانلود + پخش آنلاین

بهترین آلبوم ها و آهنگ های گروه BTS
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برترین البوم های بی تی اس کدامند؟ نام بهترین آهنگ های BTS چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا بهترین اهنگ های بی تی اس را به شما معرفی کنیم و اشاره‌ای جزئی به تمام آهنگهای بی تی اس داشته باشیم.

گروه کره‌ای BTS شامل هفت عضو است. نام‌های اعضای آن عبارتند از: کیم نام-جون (Kim Nam-Joon)، کیم سوک-جین (Kim Seok-Jin)، مین یونگی (Min Yoongi)، جانگ هوسوک (Jung Hoseok)، پارک جیمین (Park Jimin)، کیم تهیونگ (Kim Tae-Hyung)، جئون جونگ-کوک (Jeon Jung-Kook) در این مقاله از پلازا قصد داریم به معرفی بهترین آهنگ های بی تی اس بپردازیم و لینک دانلود این آهنگ ها را قرار دهیم. برای خواندن بیوگرافی کامل و جامع از گروه BTS به این مطلب مراجعه کنید و همچنین برای تماشای آلبوم عکس بی تی اس از این مقاله دیدن کنید.

موزیک ویدئوی آهنگ محبوب بی تی اس به نام Butter را هم می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید:

فهرست مطالب

دانلود البوم های بی تی اس

در این بخش به معرفی البوم های بی تی اس می‌پردازیم و لینک دانلود آنها را قرار می‌دهیم. برای دانلود تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا همراه با ما باشید.

اهنگ های بی تی اس | دانلود آلبوم Cool 4 Skool 2

البوم های بی تی اس - Cool 4 Skool 2

گروه BTS در 12 جون 2013 برابر با 22 خرداد 1392 اولین آلبوم خود را با نام 2 Cool 4 Skool با موضوع انتقاد به سیستم آموزشی مدارس منتشر کرد. اولین آهنگ بی تی اس  به نام No More Dream (نو مور دریم) در همین آلبوم منتشر شد. این آلبوم که اهنگ های قدیمی بی تی اس را شامل می‌شود مورد هجمه‌های انتقادی زیادی قرار گرفت تا جایی که RM و شوگا بیش از 20 بار متن ترک اصلی این آلبوم را با نام No More Dream تغییر دادند.

اهنگ های بی تی اس | دانلود مینی آلبوم ?O!RUL8,2

بهترین آهنگ های bts - بهترین آهنگ های bts - مینی آلبوم ?O!RUL8,2

دومین آلبوم گروه BTS در 11 سپتامبر 2013 برابر با با موضوع انتقاد به نظام آموزشی در همان سال 2013 با نام Oh! Are You Late Too منتشر شد که در سال اول انتشار، 34000 و تاکنون 160.000 نسخه از آن به فروش رفته است.

آلبوم Skool Luv Affair

البوم های بی تی اس - برترین آلبوم های BTS - آلبوم Skool Luv Affair

سومین آلبوم این گروه که پایان سه‌گانه انتقاد به مدارس بود با نام Skool Luv Affair در 12 فوریه 2014 برابر با 23 بهمن 1392 منتشر شد. این آلبوم موفق شد به رتبه اول چارت گائون کره و رتبه سوم چارت آلبوم‌های جهانی بیلبورد دست پیدا کند. از این آلبوم تاکنون 250.000 نسخه به فروش رفته است.

اهنگ های بی تی اس | آلبوم No More Dream (ژاپنی)

بهترین اهنگ های بی تی اس

اولین آلبوم سینگل گروه بی تی اس در 4 ژوئن 2014 برابر با 24 خرداد سال 1393 منتشر شد. این اثر از بهترین اهنگ های بی تی اس به زبان ژاپنی تهییه شد و طرفداران را به وجد آورد. این آلبوم مجموعا شامل 3 آهنگ است.

اهنگ های بی تی اس | آلبوم BOY IN LUV (ژاپنی)

برترین اهنگ بی تی اس

آلبوم دیگری که باید معرفی کنیم دومین آلبوم ژاپنی این گروه است. اگرچه این آلبوم شامل برترین اهنگ بی تی اس نیست اما سه قطعه آن شنیدنی و گوش نواز هستند. آلبوم BOY IN LUV در تاریخ 16 جولای 2014 برابر با 25 تیر 1393 منتشر شد.

اهنگ های بی تی اس | دانلود فول آلبوم Dark & Wild

فهرست تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا - آلبوم Dark & Wild

در 20 آگوست 2014 برابر با 29 مرداد 1393 اولین فول آلبوم بی تی اس با نام Dark and Wild منتشر شد. تاکنون 200.000 نسخه از این آلبوم به فروش رفته است. در ادامه می‌توانید برای دانلود بهترین آهنگهای BTS اقدام کنید. اهنگ های قدیمی بی تی اس که خاطرات زیادی را برای ما ساخته اند در این لیست قرار دارند.

اهنگ های بی تی اس | آلبوم Danger (ژاپنی)

پرفروش ترین آهنگ های بی تی اس

یکی از پرفروش ترین آهنگ های بی تی اس در آلبوم Dark and Wild، آهنگ Danger بود. این گروه در تاریخ 19 نوامبر 2014 برابر با 28 آبان 1393 آلبوم ژاپنی خود Danger را با سه قطعه منتشر کرد.

اهنگ های بی تی اس | آلبوم Wake Up (ژاپنی)

محبوب ترین آهنگ بی تی اس

اولین آلبوم استدیویی ژاپنی که از بی تی اس منتشر شد، آلبوم Wake Up است. آهنگ ژاپنی Wake Up از بی تی اس جز لیست محبوب ترین آهنگ بی تی اس محسوب می‌شود. این آلبوم شامل 13 قطعه است و در تاریخ 24 دسامبر 2014 (3 دی 1393) منتشر شد.

اهنگ های بی تی اس | دانلود آلبوم The Most Beautiful Moment in Life, Pt. 1

بهترین آهنگ های bts - اهنگ های بی تی اس 2020 - آلبوم The Most Beautiful Moment in Life, Pt. 1

این آلبوم همزمان به سختی‌ها و خوشی‌های دوران جوانی می‌پردازد. ترک اصلی این آلبوم به اسم I Need You موفق شد به اولین تاپ 5 کره دست پیدا کند و برنده برنامه SBS MTV شود. اعضای بی تی اس بارها اشاره کردند که برد آهنگ I Need You که از موزیک های قدیمی بی تی اس است در موزیک شو The Show باعث شد تا آنها دیسبندی نجات یابند. پارت اول این آلبوم در تاریخ 29 آوریل 2015 (7 اردیبهشت 1394) و پارت دوم آلبوم در تاریخ 30 نوامبر 2015 (9 آذر 1394) منتشر شد.

همچنین بخوانید :

آلبوم I NEED U (ژاپنی)

لیست بهترین آهنگ‌های bts

آلبوم بعدی که جز سینگل های ژاپنی BTS محسوب می‌شود، I NEED U است. این آلبوم شامل دو آهنگ از  لیست بهترین آهنگ‌های bts است و در  تاریخ 8 دسامبر 2015 (17 آذر 1394) منتشر شد.

آلبوم RUN (ژاپنی)

اهنگ های برتر bts

آلبوم RUN از دیگر آلبوم های ژاپنی بی تی اس است که شامل سه قطعه از اهنگ های برتر bts می‌شود‌. این آلبوم در تاریخ 15 مارس 2016 (25 اسفند 1394) منتشر شد.

اهنگ های بی تی اس |  دانلود آلبوم The Most Beautiful Moment in Life: Young Forever

بهترین آهنگ های bts - اهنگ بی تی اس 2019 - آلبوم The Most Beautiful Moment in Life: Young Forever

در سال 2016 گروه BTS آلبوم Young Forever از سری آلبوم‌های The Most Beautiful Moment in Life را منتشر کرد. ترک‌های Young Forever، آهنگ Fire و Save Me از این آلبوم توانستند وارد چارت‌های تاپ 40، تاپ 10 و تاپ 20 شوند.

آلبوم Youth (ژاپنی)

پرفروش ترین آهنگ های بی تی اس

آلبوم ژاپنی Youth نیز یکی دیگر از آثار لیست پرفروش ترین آهنگ های بی تی اس است. این اثر دومین آلبوم استدیویی ژاپنی بی تی اس محسوب می‌شود و شامل 13 قطعه است. تاریخ انتشار آلبوم Youth در 7 سپتامبر 2016 (17 شهریور 1395) بود.

اهنگ های بی تی اس | دانلود آلبوم Wings

فهرست تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا - جدیدترین آلبوم bts - آلبوم Wings

هفتمین آلبوم گروه BTS با نام “بال‌ها” در 10 اکتبر 2016 برابر با 19 مهر 1395 منتشر شد. ترک Blood Sweat & Tears از این آلبوم موفق شد در تمام چارت‌های کره رتبه اول را به دست آورد. آلبوم ‘Wings’ بی تی اس تبدیل به اولین آلبوم از یک گروه کره ای شد که رتبه ی اول چارت آیتونز آمریکا قرار می‌گیرد و این آلبوم در صدر آیتونز 38 کشور قرار گرفت. آلبوم Wings با فروش 16k نسخه در هفته ی اول که بزرگترین دبیو برای یک اکت کره ای در آمریکا در زمان خودش بود و با رتبه ی 26 وارد چارت بیلبورد 200 که مربوط به فروش آلبوم‌ها است، شد. این آلبوم با فروش 1.5 میلیون نسخه در کره اولین آلبوم گروه بی تی اس با فروش میلیونی بوده است. گروه بی تی اس پس از انتشار این آلبوم اولین تور جهانی خود را آغاز کردند.

اهنگ های بی تی اس | دانلود آلبوم You Never Walk Alone

بهترین آهنگ های bts - اهنگ های قدیمی بی تی اس - آلبوم You Never Walk Alone

در 13 فوریه 2017، گروه BTS آلبوم Wings را با اضافه کردن چهار ترک به آن با نام You Never Walk Alone دوباره منتشر کردند. ترک اصلی این آلبوم با نام Spring Day توانست وارد چارت هات 100 بیلبورد شود. این عنوان یکی از پرطرفدارترین آهنگ BTS در کره جنوبی است.

آلبوم Blood Sweat & Tears (ژاپنی)

آلبوم های پرفروش بی تی اس

آلبوم Blood Sweat & Tears که با نام Chi, Ase, Namida نیز شناخته می‌شود از آلبوم های پرفروش بی تی اس است که بسیار شنیدنی است. این آلبوم شامل دو قطعه موسیقی بود و در تاریخ 10 مه 2017 برابر با 20 اردیبهشت 1396 منتشر شد.

اهنگ های بی تی اس | آلبوم Love Yourself: Her

البوم های بی تی اس - پرفروش ترین آلبوم بی تی اس - آلبوم Love Yourself: Her

در 18 سپتامبر 2017 برابر با 27 شهریور 1396 بی تی اس آلبوم LoveYourSelf:Her را منتشر کرد و با فروش 31 هزار نسخه آلبوم توانست با رتبه 7 در چارت Billboard 200 وارد شود. این اولین بار بود که گروه بی تی اس در این چارت به تاپ 10 می‌رسیدند. همچنین دو ترک DNA و MicDrop به ترتیب با رتبه 67 و 28 وارد چارت هات 100 بیلبورد شدند. آلبوم LYS:Her با فروش 1,493,443 نسخه آلبوم به پرفروش ترین آلبوم سال ۲۰۱۷ در چارت گائون تبدیل شد. این آلبوم اولین سری از آلبوم‌های LoveYourSelf بوده است و با تمرکز بر ” خود را دوست داشتن” منتشر شده است. در ادامه می‌توانید پلی لیست بهترین آهنگ های گروه بی تی اس را می‌توانید مشاهده و دانلود کنید.

آلبوم MIC DROP / DNA / CRYSTAL SNOW (ژاپنی)

فهرست تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا

این آلبوم سه ترکه در تاریخ 6 دسامبر 2017 (15 آذر 1396) منتشر شد و هشتیمن آلبوم سینگل ژاپنی بی تی اس محسوب می‌شود. اهنگ های بی تی اس در این آلبوم بسیار محبوب هستند.

آلبوم Face Yourself (ژاپنی)

بهترین آهنگ های bts

این آلبوم شامل بهترین آهنگ های bts و سومین آلبوم استدیویی این گروه است. تعداد ترک های Face Yourself مجموعا 12 ترک و تاریخ انتشار آن 4 آوریل 2018 (15 فروردین 1397) بود.

دانلود آلبوم Love Yourself: Tear

اهنگ های بی تی اس - البوم های بی تی اس به ترتیب - آلبوم Love Yourself: Tear

آلبوم Love Yourself: Tear از گروه BTS محصول 18 مه 2018 برابر با 28 اردیبهشت 1397 تبدیل به موفق‌ترین آلبوم این گروه تا آن سال شد. این آلبوم توانست به رتبه اول بیلبورد 200 دست پیدا کند. ترک اصلی این آلبوم به نام Fake Love موفق به کسب رتبه 10 در چارت هات 100 بیلبورد شد. از این آلبوم تنها در دو هفته اول انتشار 1.6 میلیون نسخه به فروش رفت. آنها برای اولین بار ترک Fake Love که از بهترین آهنگ های بی تی اس شناخته می‌شود در مراسم American Music Awards اجرا کردند. برای دانلود  تمام آلبوم های بی تی اس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود فول آلبوم Love Yourself: Answer

فهرست تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا - دانلود تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا - آلبوم Love Yourself: Answer

فول آلبوم Love YourSelf: Answer در 24 آگوست 2018 برابر با 2 شهریور 1397 منتشر شد. در این آلبوم برخی از ترک‌های دو آلبوم پیشین به همراه ترک‌های جدید منتشر شد. این آلبوم نیز همانند آلبوم Love Yourself: Tear در سال 2018 موفق شد تا رتبه اول چارت بیلبورد 200 را به دست آورد و ترک اصلی با نام IDOL توانست رتبه 11 چارت هات 100 را از آن خود کند. این آلبوم موفق به فروش بیش از 1.9 میلیون نسخه شد و رکورد جدیدی را برای گروه بی تی س رقم زد. خواننده و رپر آمریکایی نیکی میناژ (Nicki Minaj) در ترک IDOL این آلبوم همکاری داشته است. برای شنیدن و دانلود تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا در ادامه همراه با ما باشید.

آلبوم FAKE LOVE/Airplane Pt.2 (ژاپنی)

البوم های بی تی اس

این آلبوم نهمین سینگل ژاپنی و از برترین البوم های بی تی اس است‌. تاریخ پخش FAKE LOVE/Airplane Pt.2 در 7 نوامبر 2018 (16 آبان 1397) و آلبوم شامل چهار ترک بود.

دانلود آلبوم Map of the Soul: Persona

دانلود تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا - اهنگ های بی تی اس - آلبوم Map of the Soul: Persona

آلبوم Map of the Soul: Persona هم مانند دو آلبوم پیشین موفق به کسب رتبه 1 چارت بیلبورد 200 شد. ترک اصلی این آلبوم با نام Boy With Luv که با همکاری خواننده آمریکایی هالزی خوانده شد به رتبه 8 چارت بیلبورد 100 دست یافت و موزیک ویدئوی این اثر در 24 ساعت اول انتشار 74.6 میلیون بازدید از آن خود کرد. این آلبوم با فروش 3.2 میلیون نسخه تبدیل به پرفروش‌ترین آلبوم کل تاریخ کره جنوبی شد. برای دانلود آلبوم های بی تی اس به ترتیب از لینک های زیر اقدام کنید.

آلبوم BTS World Original Soundtrack

بهترین آهنگ های bts

این آلبوم برای موسیقی متن بازی ای برای موبایل با همین نام ساخته شد. تعداد اهنگ های بی تی اس در این آلبوم 4 عدد و تاریخ انتشار آن در 28 ژوئن 2019 (7 تیر 1398) بود.

آلبوم Lights/Boy With Luv (ژاپنی)

اهنگ های بی تی اس

دهمین اثر از البوم های بی تی اس ژاپنی آلبوم Lights/Boy With Luv است‌. این آلبوم 3 ترک دارد و در تاریخ 3 جولای 2019 (12 تیر 1398) منشر شد.

دانلود فول آلبوم Map of the Soul: 7

اهنگ های بی تی اس - دانلود تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا - آلبوم Map of the Soul: 7

گروه بی تی اس پس از حدودا یک سال وقفه با آلبوم Map of the Soul: 7 در تاریخ 21 فوریه 2021 برابر با 2 اسفند 1398 بازگشتند. این البوم در چارت رسمی بیش از ۲۰ کشور دنیا رتبه‌ی اول را کسب کرد و به نهمین آلبوم تاریخ تبدیل شد که در هر پنج مارکت موسیقی بزرگ دنیا رتبه‌ی اول را کسب می‌کند. آلبوم MOTS:7 در عرض یک هفته به پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی کره‌ جنوبی و همچنین پرفروش ترین آلبوم جهان در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد. برای شنیدن و دانلود پرفروش ترین آلبوم بی تی اس در ادامه اقدام کنید. با معرفی پر فروش های آلبوم بی تی اس همراه ما باشید.

آلبوم Map of the Soul 7: The Journey (ژاپنی)

البوم های بی تی اس

چهارمین آلبوم استدیویی بی تی اس در 15 جولای 2020 برابر با 25 تیر 1399 منتشر شد و Map of the Soul 7: The Journey نام داشت. این آلبوم مجموعا شامل 13 قطعه موسیقی است.

دانلود آلبوم BE

اهنگ های بی تی اس - آلبوم BE

گروه کره ای BTS در 20 نوامبر 2020 برابر با 30 آبان 1399 پنجمین آلبوم استدیویی خود را با نام Be منتشر کردند. موضوعی که این آلبوم را از دیگر آلبوم‌های BTS متمایز کرده است نقش هرکدام از اعضا در ساخت و تهیه این آلبوم بوده است. چندی بعد از انتشار آلبوم در 30 نوامبر 2020 ( 10 آذر 1399) ترک اصلی آلبوم Be به نام “Life Goes On” به صد چارت HOT100 دست یافت و آنها سریعترین گروه در تاریخ این چارت شدند که در جایگاه اول دبیو می‌کند. آلبوم BE با فروش بیش از 2.6 میلیون نسخه آلبوم در سال 2020 جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌های 2020 در چارت پایان سال گائون بودند. برای البوم های بی تی اس به ترتیب می‌توانید در ادامه اقدام کنید.

دانلود سینگل آلبوم Butter

بهترین آهنگ های bts - دانلود تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا - آلبوم Butter

در 26 آوریل 2021 برابر با 6 اردیبهشت 1400 گروه بی تی اس دومین تک آهنگ انگلیسی زبان خود را به نام Butter منتشر کردند و چندی بعد در 9 جولای به مناسبت سالگرد نامگذاری فندوم خود به نام ARMY سومین تک آهنگ انگلیسی زبان را به نام Permission To Dance منتشر کردند و آنها را در قالب یک آلبوم به انتشار رساندند. آهنگ باتر از بی تی اس  10 هفته صدرنشین چارت HOT 100 بیلبورد بوده است.

بهترین آهنگ های BTS | دانلود آلبوم BTS, the Best

فهرست تمام اهنگ های بی تی اس به صورت یکجا - اهنگ های بی تی اس - آلبوم BTS, the best

در 16 جولای 2021 (25 تیر 1400) یک آلبوم دیگر از BTS به زبان ژاپنی داشتیم. این آلبوم تلفیقی از دو آلبوم ژاپنی زبان قبلی آن‌ها با نام های Face Yourself (2018) و Map of the Soul: 7 – The Journey (2020) و شامل 23 آهنگ بود. فروش فوق العاده این اثر از البوم های بی تی اس در هفته اول چنان عالی بود که به رتبه اول Oricon رسید و یک موفقیت تجاری در ژاپن محسوب شد. بهترین آهنگ های BTS در این آلبوم، این گروه را تبدیل به اولین گروه مردی کردند که آلبوم آن ها بیش از 1 میلیون فروش داشت.

بهترین آهنگ های BTS | دانلود آلبوم Proof

اهنگ های بی تی اس - دانلود البوم های بی تی اس - Proof

البوم جدید بی تی اس با نام proof که به تازگی در (10 ژوئن 2022) 20 خرداد 1401 منتشر شد. طرفداران این گروه محبوب کره ای با آرای 88% توانستند این اثر از البوم های بی تی اس را به بهترین و پرفروش ترین آهنگ هفته تبدیل کنند. آلبوم پروف از بهترین آهنگ های BTS توانست آهنگ های So Good از هالزی، Skin On My Teeth از دمی لواتو، Denim & Rhinestones اثری کری آندروود و آهنگ Grrrls اثر لیزو را در چارت هفتگی توانست پشت سر بگذارد و در رتبه اول قرار گیرد.

تعداد اهنگ های بی تی اس در این آلبوم 35 ترک دیجیتال هستند. این آلبوم گلچینی از بهترین آهنگ های BTS، چند قطعه منتشر نشده قدیمی و دموهای بزرگ‌ترین اهنگ های بی تی اس (این آهنگ ها فقط در آلبوم فیزیکی وجود دارند و برای پخش آنلاین قرار نگرفته اند) هستند. البته باید این خبر خوش را بدهیم که سه آهنگ : Run BTS, Yet To come و For Youth از این آلبوم از بهترین آهنگ های BTS  و جدید هستند. با دانلود البوم های بی تی اس همراه ما باشید.

کلام پایانی

در این مقاله با معرفی برترین البوم های بی تی اس همراه با شما بودیم و امیدواریم از پخش آنلاین ترک‌ها لذت برده باشید. در این مطلب شما می‌توانید برای دانلود تمام بهترین آهنگ های BTS به صورت یکجا اقدام کنید. آیا شما آرمی هستید؟ بهترین آهنگ های BTS از نظر شما کدام ترک است؟ کدام آلبوم از البوم های بی تی اس را به کسانی که آرمی نیستند پیشنهاد می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران44 دیدگاه
avatar
아미
.
26 دی 1402، 19:53
پاسخ
0
0
عالییییییی بود♡♡
avatar
صنم صانع
.
08 آذر 1402، 12:57
پاسخ
0
1
تجمیع منابع تون عالیبود ممنونم از شما
avatar
Korosh
.
02 مهر 1402، 11:43
پاسخ
0
2
رو آهنگی ک میخاین فوکوس کنین و انگشتتنو نگه دارین چنتا گزینه میاد شما گزینه download link بزنین دان میشه آهنگ ب همین راحتی 😐
avatar
Atii
.
27 شهریور 1402، 13:28
پاسخ
0
1
پس لینک دانلود کو؟😐
avatar
Hany
.
11 خرداد 1402، 02:25
پاسخ
0
1
عالی فقط اینکه چجوری دان ش کنم؟
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402