طراحی سایت با وردپرس بهترین روش طراحی سایت در دنیا

طراحی سایت با وردپرس بهترین روش طراحی سایت در دنیا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

طراحی سایت با وردپرس را جدی بگیرید!

پیشرفت چشمگیر علم در حوزه فناوری اطلاعات، مسیر بسیاری از مشاغل را به سمت کسب‌ و‌ کارهای مجازی و اینترنتی سوق داده است. به‌ طوری‌که حجم گسترده‌ای از خرید و فروش محصولات، ارائه آموزش، خدمات و غیره از طریق سایت‌ها انجام می‌شود. از آنجایی‌که زیربنای اصلی این‌گونه مشاغل داشتن یک سایت معتبر و به روز است؛ در سال‌های اخیر شاهد افزایش روزافزون طراحی سایت هستیم. در این راستا نیز روش‌های مختلفی برای طراحی سایت قوی وجود دارد و با توجه به زمینه فعالیت و حجم مخاطبان می‌توانید از آنها استفاده کنید. طراحی سایت با وردپرس نسبت به سایر روش های راه اندازی سایت، برتری‌ های قابل توجهی دارد. به همین جهت برای روشن‌تر شدن موضوع به بیان اطلاعاتی در مورد اهمیت، امکانات و ویژگی‌های طراحی سایت با وردپرس می‌پردازیم.

طراحی سایت با وردپرس بهترین روش طراحی سایت در دنیا

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به معنای پیاده سازی انواع محتوا بر روی صفحات وب در بستر اینترنت میباشد که امکانی جهت مدیریت و انتشار محتوا به صورت مستمر را میسر می نماید. از این‌رو هنگام مراجعه به شرکت طراحی سایت، در ابتدا زمینه فعالیت و تعداد مخاطبان بررسی شده و پس از آن بهترین روش طراحی سایت به مشتریان پیشنهاد میگردد. به طبع هرچه کیفیت سایت بالاتر و حجم مطالب (فیلم، عکس، صوت، متن و غیره) بیشتر باشد، قیمت طراحی سایت نیز افزایش می‌یابد. به‌طور کلی روش‌های متعددی برای طراحی سایت وجود دارد. در این میان به یکی از روش‌های متداول با قابلیت‌های فوق‌العاده جهت راه اندازی و بروزسانی سایت، طراحی سایت با وردپرس گفته می‌شود. این ویژگی موجب شده تا اکثر کاربران جهت طراحی سایت فروشگاهی از وردپرس استفاده کنند.

طراحی سایت استاتیک و داینامیک چیست؟

به‌طور کلی سایت‌ها براساس نوع طراحی و زمینه فعالیت به دو دسته استاتیک (ایستا) و داینامیک (پویا) تقسیم می‌شوند.

1- سایت استاتیک

این نوع از سایت‌ها مطالبی ثابت دارند و تا مدت زمان طولانی تغییر نمی‌کنند. از این‌رو مطالب و مندرجات سایت تنها یک‌بار جمع‌آوری می‌شود و به‌صورت جداگانه در صفحات مختلف سایت قرار می‌گیرد. فرآیند بارگذاری مطالب در بخش‌های گوناگون سایت برعهده طراح یا کارشناس سایت است. طراحی سایت ایستاتیک نیز روند خاص خود را دارد و برای تسریع فرآیند ارائه مطالب و بروزرسانی محتواها باید از کارشناسان با تجربه و دارای مهارت کافی استفاده کرد.

2- سایت داینامیک

وب‌سایت‌های داینامیک بر خلاف سایت‌های استاتیک به مطالب به‌روز و متناسب با نیاز مخاطب احتیاج دارند. به همین سبب آیکن‌ها، مطالب و سایر قسمت‌های سایت به‌طور مستمر تغییر می‌یابند. بدین منظور طراحی سایت با وردپرس به‌صورت پویا و منعطف براساس نیاز کاربران توسعه پیدا می‌کند. بنابراین هرچه مطالب بروزتر و سازگاری بیشتری با نیاز مخاطب داشته باشد، قطعاً کاربران بیشتری جذب مطالب، محتوا و امکانات موجود در سایت خواهند شد.

تاریخچه طراحی سایت با وردپرس

در حدود 19 سال پیش یعنی 27 می سال 2003 میلادی فردی به نام مت مولنوگ با پایه گذاری وردپرس تحولی عظیم در زمینه طراحی سایت ایجاد کرد. به طوری که وبلاگ نویسان از طریق این نرم‌افزار نسبت به ساخت سایت اقدام میکردند. با گذشت زمان معایب و کاستی‌های وردپرس شناخته شده و با رفع آنها یک روش مطمئن برای طراحی سایت قوی به وجود آمد. علاوه بر این امکانات، افزونه‌ های متنوعی برای وردپرس طراحی شده تا کاربران راحت‌ تر و سریع‌تر بتوانند فرآیند طراحی سایت را انجام دهند.

چرا وردپرس بهترین روش طراحی سایت است؟

همان‌طور که می‌دانید روش‌های گوناگونی برای طراحی سایت وجود دارد. به همین دلیل برای انتخاب بهترین روش طراحی سایت باید با تحقیق و بررسی در مورد نحوه عملکرد، خصوصیات و ویژگی‌های هر یک از روش‌ها، اقدام نمود. در ابتدا باید گفت هر یک از روش‌های طراحی سایت انعطاف و کاربرد انحصاری خود را دارند. در حالیکه برای طراحی سایت قوی در تمامی زمینه‌ها می‌توان از وردپرس استفاده کرد. زیرا طراحی سایت با وردپرس به لحاظ انعطاف‌پذیری بالا و کارایی فوق‌العاده برای طراحی انواع سایت مناسب است. این خصوصیت در سال‌های اخیر موجب شده تا وردپرس به عنوان یکی از محبوب‌ ترین و بهترین روش‌های طراحی وبسایت در دنیا شناخته شود.

طراحی سایت با وردپرس

اما اگر بخواهیم به‌صورت تخصصی به بررسی خصوصیات وردپرس بپردازیم؛ باید گفت که این روش طراحی سایت، تحت وب و به صورت متن باز و رایگان انجام می‌شود. از این‌رو برای طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و… مناسب بوده و می‌توانید سایت‌هایی متناسب با نیاز مخاطب در کوتاه‌ ترین زمان ممکن راه اندازی کنید. البته اگر قصد طراحی سایت حرفه ای دارید، بهتر است این خدمت را به یک شرکت معتبر طراحی سایت با وردپرس بسپارید…

از دیگر مزیت های وردپرس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت فوق العاده
  • سازگاری با دستگاه موبایل
  • پیشرفته بودن وردپرس
  • ساخت انواع منوی سفارشی در وبسایت
  • امکان ایجاد وبلاگ در سایت
  • امکان سئو و بهینه سازی محتوای سایت
  • رابط کاربری فوق العاده و راحت
  • امنیت عالی و بالای وردپرس
  • امکان بروزرسانی و رفع مشکلات هسته وردپرس به همراه قالب و افزونه های وردپرس
  • ساخت انواع وبسایت فروشگاهی، شرکتی، خبری، آموزشی و…

مراحل طراحی سایت با وردپرس چیست؟

اگر قصد طراحی وب‌ سایت دارید، باید بدانید که مراحل طراحی وبسایت از سه بخش طراحی، ساخت و راه‌اندازی تشکیل شده است. تا براساس آن بتوان یک سایت را در بستر اینترنت قرار داد و مخاطبان با توجه به نیازشان بتوانند از وب‌ سایت‌ها استفاده کنند. البته در بعضی مواقع هدف از طراحی سایت، بروزرسانی و بهینه‌سازی سایت‌های قدیمی و قرار دادن آنها در اینترنت است. مراحل طراحی انواع سایت به وسیله وردپرس عبارت است از:

  • انتخاب نام برند خاص با توجه به نوع کسب‌ و‌کار
  • خرید هاست و دامنه مناسب
  • نصب وردپرس | نصب قالب وردپرس | نصب افزونه های وردپرس
  • طراحی سایت با قالب های وردپرسی با کیفیت و استاندارد
  • تولید محتوا و شخصی سازی سایت
  • رعایت اصول واکنش گرایی در طراحی سایت
  • استفاده از افزونه های استاندارد جهت اضافه شدن انواع امکانات به سایت
  • برقراری امنیت در سایت
  • آموزش اختصاصی پنل سایت به صاحب سایت
  • پشتیبانی سایت وردپرس (بروزرسانی وردپرس – رفع مشکلات وردپرس – نگهداری سایت و…)

قواعد و اصول طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت نیز مانند سایر فعالیت‌های دنیا یکسری شرایط و قواعد خاص خود را دارد. عدم توجه به این شرایط موجب اُفت کیفیت و کارایی سایت شده و از همه مهمتر فرآیند راه‌اندازی سایت و قرارگیری آن در بستر جهانی اینترنت دچار مشکل می‌شود. عمده‌ترین شرایط طراحی سایت با وردپرس عبارت است از:

1- نیازسنجی یا هدف از طراحی سایت

با تعیین هدف برای راه اندازی وبسایت، طراحی سایت با سرعت بیشتری انجام میشود و طراح سایت امکانات مورد نیاز را براساس معیارهای مشخص شده پیاده سازی می نماید.

2- معماری محتوا و اطلاعات سایت

تعیین عنوان و محتوای مناسب در هرمکان از برگه های سایت، طراحی ساختار و تعیین نحوه ارتباط صفحات سایت با یکدیگر نقش مهمی در ادامه روند طراحی سایت ایفا میکند.

3- ساخت وبسایت براساس معیارهای تعیین شده

در این مرحله پیاده سازی و راه اندازی سایت براساس ساختار کلی تعیین شده انجام میشود.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

شروع هر کار و فعالیتی در دنیا مستلزم صرف هزینه است. طراحی سایت نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای طراحی سایت قوی و راه‌اندازی آن باید هزینه پرداخت شود. عوامل متعددی مانند نوع سایت، زمینه فعالیت و کاربرد وب‌ سایت موجب افزایش یا کاهش قیمت طراحی سایت می‌شوند. برخی از مهمترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در محاسبه قیمت طراحی وب‌ سایت عبارتند از:

1- طراحی سایت با قالب آماده وردپرس

طراحی سایت با قالب وردپرس بدین معنانیست که بعد از نصب وردپرس، دموی قالب مورد نظر نصب شود و به مشتریان تحویل داده شود. در طراحی سایت با قالب آماده وردپرس، مشتریان حق انتخاب قالب دلخواه را دارند و براساس محتوا و هدف مشخص شده ، قالب وردپرسی شخصی سازی و طراحی میگردد.

2- طراحی سایت با قالب اختصاصی

طراحی سایت با قالب اختصاصی بدین صورت است که قالب بصورت اختصاصی با انواع نرم افزار های گرافیکی طراحی شده و در وردپرس پیاده سازی میگردد و انواع امکانات با افزونه های حرفه ای وردپرس به آن اضافه میگردد.

3- طراحی سایت براساس نوع فعالیت کسب و کار

طراحی سایت براساس نوع فعالیت سایت انجام میگیرد و هزینه طراحی سایت براساس نوع کاربرد آن متفاوت میباشد. انواع طراحی سایت براساس نوع فعالیت به دسته های زیر تقسیم میگردد:

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت آموزشی
  • طراحی سایت خدماتی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت شخصی

4- طراحی سایت براساس نوع امکانات در سایت

طراحی سایت براساس نوع فعالیت ها نیازمند پیاده سازی انواع امکانات در وردپرس میباشد که باید در این حالت از انواع افزونه های وردپرسی استفاده کرد. تجربه نشان داده است که عدم تخصص در بکارگیری و یا انتخاب افزونه منجر به مشکلات متعددی میگردد. لذا تخصص در پیاده سازی وردپرس به همراه راه اندازی امکانات متعدد در وبسایت که با نصب افزونه های وردپرس انجام میشود، بسیار حائض اهمیت میباشد.

فارسینو معتبرترین شرکت طراحی سایت آنلاین

فارسینو معتبرترین شرکت طراحی سایت آنلاین

برای ثبت سفارش طراحی سایت با قیمت و کیفیت عالی میتوانید به فروشگاه آنلاین com.فارسینو مراجعه کرده و از انواع خدمات وردپرسی بهره مند گردید. فارسینو یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت میباشد که انواع خدمات وردپرسی نظیر : مشاوره ، طراحی سایت، پشتیبانی دوره ای سایت وردپرس، سئو و بهینه سازی را انجام میدهد.

نگران نباشید! چرا که از هرجای ایران که باشید میتوانید بدون کوچکترین احساس نگرانی و دغدغه سفارش طراحی سایت خود را آنلاین ثبت نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران18 دیدگاه
avatar
جوانمرد
.
25 تیر 1402، 19:12
پاسخ
0
0
خیلی ممنون از مقاله خوبتون...
avatar
.
13 دی 1401، 13:36
پاسخ
0
0
شرکت طراحی سایت فارسینو تو تهران ، کرج ، مشهد و همه جای کشور فقط با سفارش آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری خیلی امتیاز خوبیه... پشتیبانی سایت شون هم بی نظیره...
avatar
علی یاری
.
08 دی 1401، 08:56
پاسخ
0
0
طراحی سایت در تهران و کرج داشتید بنظرم خیلی مناسبه - حتی نیازی به جلسه حضوری هم نیست و با گفتگوی تلفنی، چت و پیام سفارشتونو تکمیل میکنید و پرداخت هم که آنلاینه و.....
avatar
الناز شاکردوست
.
27 آذر 1401، 16:41
پاسخ
0
0
طراحی سایت دارید بسپارید به شرکت فارسینو - واقعا محشره ممنون از معرفیت پلازا
avatar
.
03 تیر 1401، 13:34
پاسخ
0
1
خیلی جالب بود که خیلی از وبسایت های مطرح اعلام میکنند که حتما باید بگید چه امکاناتی رو میخواهید بعد قیمت بدهیم. اما فارسینو میگه قیمت باید شفاف اعلام شده باشه. دمش گرم قیمت هاشونم منصفانه است. امیدوامر کیفیتشون هم خوب باشه. حمایتش کنیم
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402