بازی Kirby and the Forgotten Land 2022 ؛ داستان، گیم پلی و تریلر

جدیدترین بازی سری kirby برای نینتندو سوئیچ - دانلود بازی kirby and the forgotten land
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Kirby and the Forgotten Land 2022 (کربی و سرزمین فراموش شده ۲۰۲۲ ) جدیدترین و البته یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ است. جدیدترین نسخه کربی دوست‌داشتنی احتمالا می‌تواند برای چندین ساعت مخاطبان خود را سرگرم نگه دارد؛ هرچند که از لحاظ فنی به‌پای ماریو و زلدا نمی‌رسد. در ادامه بیشتر درباره کربی و سرزمین فراموش شده برای نینتندو صحبت خواهیم کرد.

سری بازی‌های کربی در ایران خیلی شناخته‌شده نیستند و قوی‌ترین دلیل آن، کم کاربر بودن کنسول‌های نینتندو در ایران است. از آن‌جایی که هیچ کدام از پلتفرم‌های ایکس باکس، پلی استیشن و حتی کامپیوتر، میزبان سری بازی های کربی نبوده، این عنوان به‌ اندازه شایستگی‌اش برای ما شناخته شده نیست. اما جدیدترین نسخه سری کربی تحت عنوان Kirby and the Forgotten Land برای نینتندو توانسته نظر مثبت کاربران این کنسول را به خود جلب کند.

وقتی به بررسی بازی کیربی و سرزمین فراموش شده ۲۰۲۲ می‌پردازیم، نقاط قوت زیادی را پیدا می‌کنیم که باید به آن‌ها اشاره کرد. در مجموع واضح است که کربی و سرزمین فراموش شده برای نینتندو بازی مفرح، لذت‌بخش و حتی گاهی اوقات چالش برانگیزی است؛ اگرچه با توجه به سبک و سیاقی که دارد، شاید نتواند پاسخگوی نیاز کاربرانی باشد که انحصاری‌های قدرتمند سونی و مایکروسافت را نماد صنعت گیم می‌دانند. البته فراموش نکنید که سری Kirby جزو فرنچایزهای قدیمی و محبوب دنیای بازی است. در ادامه بیشتر به معرفی بازی Kirby and the Forgotten Land خواهیم پرداخت. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

داستان بازی کربی و سرزمین فراموش شده 2022

داستان بازی Kirby and the Forgotten Land 2022 از جایی آغاز می‌شود که یک گردباد سیاه در سیاره پاپ استار ظاهر می‌شود و هر چیزی که در مسیر خود می‌بیند را به داخل خود می‌کشد. کربی هم یکی از افرادی است که قربانی این گرباد شده  و نهایتا به همراه دیگران به یک دنیای دیگر تحت عنوان New World منتقل می‌شود. در واقع New World را می‌توان یک نسخه متروکه و رها شده از زمین دانست.

گیم پلی kirby and the forgotten land 2022 - داستان بازی کربی و سرزمین فراموش شده 2022

همان‌طور که انتظار می‌رود درک داستان بازی کربی و سرزمین فراموش شده 2022 ساده است و برای دنبال کردن روایت آن‌هم به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد. خوشبختانه جدیدترین بازی سری Kirby برای نینتندو سوئیچ به خوبی توانسته احساسات و عواطف کاراکترها را بدون نیاز به اضافه کردن دیالوگ‌های اضافی به بازیکن منتقل کند. بازی از یک‌ سری پیچش داستانی هم بهره می‌برد ولی در نهایت نسبتا ساده دنبال می‌شود و قدرت تحلیل شما را امتحان نمی‌کند.

تریلر بازی Kirby and the Forgotten Land 2022

پیش از این‌که به خرید یا دانلود بازی Kirby and the Forgotten Land بپردازید، توصیه می‌کنیم که نگاهی به تریلر این عنوان بیندازید.

گیم پلی Kirby and the Forgotten Land 2022

در کنار نام‌های بزرگی مثل Rayman، Ori، Supermario، Sonic و حتی بازی لیمبو، می‌توان کربی را جزو بهترین و باسابقه‌ترین پلتفرمرهای صنعت بازی‌سازی دانست. دوست‌داران این مجموعه و کاربران قدیمی نینتندو تقریبا 30 سال کربی دو بعدی را تجربه کردند و شاید وقتش رسیده باشد که این مجموعه یک چیز جدید را ارائه دهد! بازی کربی و سرزمین فراموش شده ۲۰۲۲ اولین بازی از فرنچایز کربی است که حالت سه‌بعدی دارد.

در بحث گیم پلی Kirby and the Forgotten Land 2022 عنوانی است که تمرکز کمتری را روی بخش مبارزات داشته و بیشتر سعی در تشویق کردن کاربران خود به کشف دنیای بازی و پیدا کردن آیتم‌های گم‌شده و یا فراموش شده دارد. عملا جهان بازی Kirby and the Forgotten Land ۲۰۲۲ یک مکان فوق‌العاده برای گیمرهای کم‌سن و سالی است که به دنبال یک ماجراجویی پلتفرمر مفرح و سرگرم‌کننده هستند. البته کربی و سرزمین فراموش شده برای نینتندو این پتانسیل را داشته که هر گیمری را راضی نگه دارد. زیرا همان‌طور که اشاره شد، این بازی یک پلتفرمر فوق‌العاده محسوب می‌شود.

دانلود بازی kirby and the forgotten land - کربی و سرزمین فراموش شده برای ویندوز

ساختار جهان بازی Kirby and the Forgotten Land ۲۰۲۲ تفاوتی با آن‌چیزی که در بازی‌های مشابه سه بعدی می‌بینیم ندارد. بازی به شما 6 دنیای مختلف ارائه می‌دهد تا در آن‌ها به‌کاوش و گشت‌و‌گذار بپردازید. همان‌طور که اشاره کردیم جدیدترین بازی سری Kirby برای نینتندو سوئیچ بیش از هر چیزی از شما می‌خواهد که در دنیای آن به پیدا کردن آیتم‌های قابل‌جمع‌آوری بپردازید. در بررسی بازی کیربی و سرزمین فراموش شده ۲۰۲۲ یکی از نکاتی که باید بدان اشاره کرد، تنوع قابل قبول محیط‌های مختلف بازی است. شما بازی را در شهری آغاز می‌کنید که توسط طبیعت پس گرفته شده و درخت‌ها و گل و سبزه، جاده‌ها و آسمان خراش‌ها را پوشانده‌اند. به‌جز این، بعدا در محیط‌های برفی و بیابانی هم حضور پیدا خواهید کرد.

خوشبختانه در بحث طراحی مراحل هم بازی Kirby and the Forgotten Land 2022 خوب ظاهر شده است. از این حیث، می‌توان جدیدترین محصول نینتندو سوییچ را با بازی‌هایی مثل Crash Bandicoot و Super Mario 3D Land مقایسه کرد. چرا که طراحی مراحل بازی کربی و سرزمین فراموش شده ۲۰۲۲ خیلی مشابه با بازی‌های جهان باز نیست و بیشتر حالت خطی دارد. بازی Kirby and the Forgotten Land 2022 یک پلتفرمر محض نیست و در طول بازی مبارزات زیادی را تجربه خواهید کرد. اتفاقا تنوع بالای دشمنان هم یکی از نقاط قوت بازی است. توانایی‌های کربی به 12 مورد متفاوت محدود می‌شوند و این 12 مورد هر کدام مکانیک، نحوه استفاده و کاربرد خاص خودشان را دارند. بازی Kirby and the Forgotten Land 2022 سعی کرده قوی‌تر از نسخه‌های گذشته عمل کند و تا حدی هم موفق بوده است.

برای مثال توانایی چکش در مبارزاتی که دشمنانتان به شما نزدیک هستند فوق‌العاده کاربردی است. به لطف این مهارت شما می‌توانید بیشترین صدمه را به دشمنان نزدیک به خود وارد نمایید. از طرفی دیگر، مثلا مهارت Ice به شما این امکان را می‌دهد تا روی زمین به اسکیت سواری بپردازید و دشمنانی که در مقابل خود می‌بینید را منجمد کنید. بیشتر این مهارت‌ها قابل ارتقا هم هستند و نه‌تنها سبب وارد شدن آسیب بیشتری به دشمنان می‌شوند، بلکه یک‌سری حرکت اضافه را هم برای شما آنلاک می‌کنند. مثلا با آپگرید کردن مهارت آتش می‌توانید مثل یک اژدها در آسمان حرکت کنید. یا مهارت Homing Bomb سبب می‌شود تا مواد منفجره شما پیش از منفجر شدن، دشمنان را تعقیب کنند.

معرفی بازی Kirby and the Forgotten Land - بررسی بازی کیربی و سرزمین فراموش شده ۲۰۲۲

عملا Kirby and the Forgotten Land برای نینتندو این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از بخش مبارزات بازی نهایت لذت را ببرید. علاوه بر مهارت‌ها و تنوع خوب دشمنان، دست شما در انتخاب حمله مناسب هم باز است و از این حیث هم با بازی قابل‌قبولی طرف هستیم. جهان بازی Kirby and the Forgotten Land ۲۰۲۲ پر از اسرار است و همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، پیدا کردن آیتم‌های گم‌شده و مخفی بخشی مهم و بزرگ از گیم پلی Kirby and the Forgotten Land 2022 را تشکیل می‌دهد. در همین راستا، بازی یک‌سری معما و پازل را هم در مقابل شما قرار می‌دهد که البته حقیقتا، برای انجام دادن این پازل‌ها خیلی به هوش بالایی احتیاج نخواهید داشت.

در بحث فنی و گرافیکی هم کربی و سرزمین فراموش شده برای نینتندو عملکرد خوبی را از خود بر جای می‌گذارد. دنیای کارتونی و رنگارنگ جدیدترین محصول استودیو HAL Laboratory مطمئنا برای هر کودکی دوست‌داشتنی و جذاب خواهد بود. جزئیاتی که در هر مرحله مشاهده می‌کنید، نه‌تنها یک کودک را به لبخند وامی‌دارد، بلکه نهایتا سبب می‌شود تا سطح بازی از لحاظ فنی هم ارتقا پیدا کند. کات‌سین‌ها، انیمیشن‌ها و بهینه‌سازی بازی تقریبا بی‌نقص هستند. متاسفانه کربی و سرزمین فراموش شده برای ویندوز و یا کنسول‌های سونی و مایکروسافت در دسترس نیست و بنابراین کاربران هر شرکتی به‌جز نینتندو، از تجربه این بازی دوست‌داشتنی محروم خواهند ماند.

کربی و سرزمین فراموش شده برای نینتندو - Kirby and the Forgotten Land برای نینتندو

سخن نهایی

سادگی بازی و تقریبا بدون چالش بودن آن از ابتدا تا انتها احتمالا تنها ایراد بزرگ بازی Kirby and the Forgotten Land 2022 باشد. وقتی به بررسی بازی کیربی و سرزمین فراموش شده ۲۰۲۲ می‌پردازیم، پیدا کردن نقطه ضعف از این بازی کمی سخت می‌شود. شاید این بازی برای کاربرانی که اهل بازی‌های خیلی آسان نیستند و بیشتر به‌دنبال یک پلتفرمر چالش‌برانگیزاند، خیلی گزینه ایده‌آلی نباشد. طبیعتاً حتی از روی کاور بازی هم می‌توان حدس زد که دانلود بازی Kirby and the Forgotten Land بیشتر برای کودکان توصیه می‌شود. بااین‌حال، این بازی را می‌توان یک بازی ارزشمند دانست که تجربه آن برای هر کاربری خالی از لطف نخواهد بود.

نظر شما درمورد بازی کربی و سرزمین فراموش شده ۲۰۲۲ چیست؟ آیا این عنوان را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمدحسین
.
06 شهریور 1401، 03:58
پاسخ
0
0
باید تجربش کنم، البته بتاش رو رفتم که شامل سه مرحله میشد و واقعا خوشم اومد، این از اون بازی هایی هستش که بزرگ و کوچیک لذت میبرن ازش. خیلی گوگولیه
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402