چگونه شکلک های اختصاصی آیفون را به گوشی‌های اندرویدی اضافه کنیم؟

ایموجی های ایفون برای اندروید / ایموجی ایفون در گوشی اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ممکن است فکر کنید امکان اضافه کردن شکلک های آیفون به اندروید وجود ندارد. اما اینطور نیست. در ادامه با پلازا همراه باشید تا به آموزش کپی ایموجی و استیکر ایفون با کمک ابزارها و برنامه های مختلف، بپردازیم.

هم اندروید و هم iOS در حال بهبود طیف ایموجی‌های موجود برای کاربران هستند. اما خیلی از کاربران به‌دنبال اضافه کردن ایموجی آیفون برای اندروید هستند. استفاده از ایموجی آیفون در اندروید امکان‌پذیر است ولی چگونه؟ البته یک سری از ایموجی‌ها در اندروید و iOS یکسان هستند، اما طراحان گوگل و اپل ظاهر متفاوتی را برای هر آیکن می‌سازند.

برای انجام این کار می‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلفی استفاده کنید که در این مقاله معرفی می‌شوند. همچنین در این مقالات می‌توانید بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص آیفون و همینطور بهترین برنامه‌های تبدیل صدا به متن برای اندروید و آیفون را ببینید.

فهرست مطالب

اضافه کردن ایموجی آیفون برای اندروید

چندین راه برای استفاده از ایموجی های جدید آیفون برای اندروید وجود دارد. می‌توانید برای دانلود ایموجی های جدید آیفون برای سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندروید، یک برنامه ایموجی یا یک کیبورد روی گوشی نصب و به این شکلک‌ها دسترسی پیدا کنید. در ادامه با آموزش کپی ایموجی ایفون، همراه پلازا باشید.

1. اپلیکیشن کیبورد Green Apple Keyboard؛ بهترین برنامه ایموجی آیفون برای اندروید

ایموجی های ایفون برای اندروید / ایموجی ایفون در گوشی اندروید

این اپلیکیشن، پس از نصب روی گوشی به‌عنوان کیبورد پیش‌فرض دستگاه فعال می‌شود و هم یک کیبورد متفاوت است و هم اینکه آیکون‌های اپل را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است پس از نصب این کیبورد ایموجی ایفون برای گوشی اندروید، آن را به‌عنوان کیبورد پیش‌فرض در گوشی فعال کنید و سپس، هنگام تایپ کردن پیام، خواهید دید که ایموجی‌های گوشی شما مانند آیفون شده‌اند. همچنین این برنامه کیبورد گوشی شما را هم به کیبورد اپل تغییر خواهد داد.

  • دانلود برنامه کیبورد Green Apple Keyboard برای: اندروید
همچنین بخوانید :

2. اپلیکیشن Emoji Fonts Message Maker؛ اضافه کردن استیکر ایفون برای اندروید

اضافه کردن ایموجی آیفون برای اندروید

این اپلیکیشن ایموجی ایفون برای گوشی شیائومی، با فونت جدید اموجی‌ها را برایتان تغییر می‌دهد. البته ایموجی‌های آن دقیقا مثل اپل نیستند ولی شباهت زیادی دارند. البته لازم به ذکر است که در اندروید 12 امکان شخصی‌سازی فونت وجود ندارد، به همین خاطر این روش تنها در گوشی‌هایی که نسخه اندروید آن‌ها از 11 به پایین بوده، قابل استفاده است.

پس از نصب این برنامه، باید به قسمت فونت گوشی خود که معمولا در تنظیمات و در بخش Display است بروید و در قسمت Font size and style گزینه EmojiFont10 را انتخاب کنید.

  • دانلود برنامه Emoji Fonts Message Maker برای: اندروید

3. اپلیکیشن zFont ؛ ایموجی ایفون در گوشی اندروید

شکلک های ایفون برای اندروید / ایموجی آیفون برای اندروید

این اپلیکیشن امکان تغییر فونت گوشی اندروید شما را بدون نیاز به روت کردن فراهم می‌کند. از آنجا که ایموجی‌ها در پکیج فونت سیستم ساخته می‌شوند امکان تغییر ایموجی‌ها با استفاده از این اپلیکیشن و استفاده از شکلک های اختصاصی آیفون برای اندروید وجود دارد. برای انجام این کار فقط کافی است اپلیکیشن را در گوشیتان دانلود بکنید و به بخش «emojis» بروید. در اپلیکیشن ایموجی iOS برای سامسونگ، فقط کافی است لیست شکلک های Apple برای اندروید را دانلود و نصب بکنید.

4. اپلیکیشن Textra SMS

استیکر ایفون برای اندروید / ایموجی ایفون در گوشی اندروید

اپ Textra SMS یک برنامه پیامک اندروید است که قابلیت‌های فراوان زیادی دارد. یکی از این ویژگی‌ها امکان استفاده از چندین ایموجی مختلف از جمله دانلود ایموجی ایفون برای اندروید است. علاوه بر این امکان استفاده از ایموجی‌های توییتر و نسخه‌های قبلی اندروید هم وجود دارد. برای کپی ایموجی های جدید ایفون در اندروید با این برنامه، باید در داخل برنامه به مسیر Settings > Customize Look > Emoji Style بروید.

5. اپلیکیشن Kika Keyboard ؛ اضافه کردن استیکر ایفون

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کیبورد برای استفاده از استیکر ایفون برای اندروید، کیکا کیبورد است. این کیبورد علاوه بر امکان اضافه کردن شکلک های آیفون به اندروید، امکانات فراوان زیادی دارد. برای مثال دارای بیش از 10 هزار تم مختلف با فونت‌ها و استیکرهای متفاوت است که می‌توانید انتخاب و شخصی‌سازی کنید. علاوه بر این؛ از بیش از 150 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌هایی مثل تایپ با صدا، تصحیح خودکار و پیش‌بینی کلمات را نیز دارا است.

7. آموزش کپی ایموجی ایفون در گوشی‌های روت شده

اضافه کردن استیکر ایفون به اندروید با وجود برنامه‌های کاربردی مثل Green Apple Keyboard، محدودیت‌هایی دارد. اگر دستگاه اندروید شما روت شده است، می‌توانید این محدودیت‌ها را نیز از میان بردارید. ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه Magisk Manager را روی گوشی نصب کرده‌اید. حالا فایل پک استیکرهای iOS را روی گوشی دانلود کنید. اگر گوشی شما سامسونگ است، در عوض این فایل را دانلود کنید.

سپس در Magisk از پایین صفحه به بخش Modules بروید و از بالای صفحه روی Install from storage بزنید.

آموزش کپی ایموجی ایفون

از حافظه، فایل ایموجی‌هایی که دانلود کرده‌اید را پیدا و انتخاب کنید. Magisk شروع به‌نصب آن خواهد کرد و پس از پایان نصب از شما می‌خواهد گوشی را ریستارت کنید.

اضافه کردن استیکر ایفون

پس از بالا آمدن گوشی می‌توانید استیکرهای جدید را مشاهده کنید.

6. اپلیکیشن Emoji Switcher ؛ شکلک های ایفون برای اندروید

اضافه کردن استیکر ایفون

این برنامه ایموجی آیفون برای اندروید طرح‌های ایموجی پیش فرض اندروید را تغییر داده و از طرح‌های اپل استفاده می‌کند. نحوه استفاده از این اپ و نحوه دریافت ایموجی های آیفون در اندروید خیلی راحت است. فقط کافی است آن را نصب کرده و اجرا بکنید، اپلیکیشن Emoji Switcher ایموجی‌ها را شناسایی می‌کند و منویی را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته برای استفاده از این برنامه، گوشی شما باید روت شده باشد.

سوالات متداول

1. چگونه ایموجی گوشی اندروید را ایفون کنیم؟

با نصب اپلیکیشن‌های بخصوص و تغییر فونت گوشی اندروید، امکان اضافه کردن استیکر ایفون وجود خواهد داشت.

2. چه اپلیکیشن‌هایی برای تبدیل ایموجی اختصاصی ایفون به اندروید وجود دارد؟

اپلیکیشن‌های zFont و iFont با تغییر فونت گوشی اندروید می‌تواند ایموجی‌های اندروید را به آیفون تغییر بدهد.

جمع بندی

در این مقاله به طور خلاصه روش‌های اضافه کردن ایموجی آیفون برای اندروید معرفی شدند. یکی از راحت‌ترین روش‌ها، نصب اپلیکیشن‌های بخصوصی است که فونت گوشی اندروید را تغییر می‌دهد و ایموجی‌های اندروید را به iOS تبدیل می‌کند. شما هم اگر روش آسان‌تری را برای کپی ایموجی جدید ایفون در اندروید می‌شناسید می‌توانید در پایین صفحه در قسمت دیدگاه‌های پلازا معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران8 دیدگاه
avatar
فرشته داودی
.
07 مهر 1402، 17:01
پاسخ
0
0
apple
avatar
سمانه
.
25 مرداد 1401، 15:38
پاسخ
0
0
من همیشه دنبال دانلود فایل ایموجی ios 14 برای سامسونگ بودم، اون عده از دوستانم که آیفون دارن همیشه برام ایموجی میفرستن تا سیوش کنم ولی خیلی سخته از تو سیوام ایموجی بفرستم، ایموجی هايی که کمپانی اپل درست میکنه واقعا فوق العادس و اندروید از پسش بر نمیاد، ولی خب هر مشکلی يک راه حلی داره، پیشنهاداتی که شما دادین برای داشتن ایموجی های ای او اس واقعا عالیه و از این به بعد می تونم از این مدل کیبورد ها استفاده کنم، به هر حال اکثر کیبورد ها رو امتحان کردم و همشون مثل هم عالی بودن و سرعت خیلی بالایی دارن، ممنون از پیشنهادات خوبتون.
avatar
نگار
.
24 مرداد 1401، 20:51
پاسخ
0
2
جالبه ... همیشه کمپانی اپل به ظاهر خیلی توجه میکرد! شاید کارآیی گوشی های اندروید بیشتر هم باشه اما کمپانی خیلی زیرکه ✋🏽 استیکر ایفون هم جزو همون ظاهره که خیلی بهش پرداخته شده! خود من خیلی دنبال استیکرهای باحال آیفونم! الان نحوه ساخت ایموجی هایی که تو این مقاله منتشر کردین خیلی فرصت خوبیه ... توی واتساپ ایموجی های خوبی روی کیبوردم اومده اما تو اینستاگرام و تلگرام نمیتونم استفاده کنم . من مدل گوشیم شیائومی هستش و این اپلیکیشن emoji fonts for flip fonts که معرفی کردین و الان دانلود کردم و فعالش کردم برای کیبورد پیش فرض گوشیم! جالبه ایموجی هاش خیلی بانمکه! و میتونم تو اینستاگرام یا تلگرام و مسیج هامم ازشون استفاده کنم ... فقط امیدوارم برای سرعت گوشی مشکلی پیش نیاد ... ممنونم از معرفی خوبتون برای ساخت استیکر ایفون به کارم اومد👌🏽
avatar
محمد
.
23 مرداد 1401، 21:53
پاسخ
1
0
من اصن نمیدونستم میشه از ایموجی های مربوط به گوشی آیفون تو گوشی های اندروید استفاده کرد این امکان عالیه چون من ایموجی های آیفونو خیلی دوس دارم حس خیلی خوبی بهم میده دانلود ایموجی های جدید ایفون این طوریه که شما اول اپلیکیشن های مربوط به این کار مثل ifont یا zfont رو دانلود میکنین بعد کیبوردتون رو تغییر میدین اینطوری خیلی راحت از ایموجی های آیفون استفاده میکنین .
avatar
.
22 مرداد 1401، 22:32
پاسخ
0
0
گوشی های اندروید یه سری ایموجی های خوبی داره، ولی یه سری از ایموجی های آیفون هم هست که اگه تو اندروید هم بشه استفاده کرد خیلی خوبه و تکمیلش میکنه ، خیلی از برنامه های کاربردی برای استفاده از ایموجی آیفون برای اندروید توی این مقاله بود و خیلی کامل و خوب در مورد هر نرم افزار توضیح داده بودید که انتخاب اپلیکیشن واسه ما راحت تر شده، ممنون که همچین مقاله کاملی ارائه میدید.
نمایش 3 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402