معرفی فیلم سینمایی انولا هولمز 2 | بررسی ، داستان و بازیگران

بررسی فیلم سینمایی انولا هولمز 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم سینمایی انولا هولمز ۲ اکران شد و باری دیگر یک فرد دیگر از خانواده هولمز را به عنوان یک کارآگاه می‌بینیم. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی فیلم انولا هولمز 2 می‌پردازیم.

فیلم سینمایی انولا هولمز ۲ اثری رازآلود است که بر اساس سریالی خیالی به همین نام ساخته نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) ساخته شده است. این فیلم در واقع ادامه‌ای بر فیلم Enola Holmes محصول سال 2020 است و کارگردانی آن را هری بردبیر (Harry Bradbeer) بر عهده دارد. نقش اصلی فیلم انولا هولمز 2 را نیز میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) ایفا می‌کند. این اثر برای نتفلیکس ساخته می‌شود و به زودی عرضه خواهد شد. با معرفی فیلم Enola Holmes 2022 که یکی از بهترین فیلم های 2022 نیز است همراه ما باشید.

شما می‌توانید تیزر فیلم سینمایی انولا هولمز ۲ را از اینجا تماشا کنید‌.

فهرست مطالب

تاریخ اکران انولا هولمز ۲

ژانر فیلم سینمایی انولا هولمز ۲ اکشن، ماجراجویی و جنایی است. فیلم در تاریخ 4 نوامبر 2022 (13 آبان 1401) از نتفلکیس منتشر شد. مدت زمان فیلم انولا هولمز ۲ حدودا 129 دقیقه است.

داستان فیلم سینمایی انولا هولمز ۲

موضوع فیلم انولا هلمز 2

اگر کنجکاو هستید تا موضوع فیلم انولا هلمز 2 را بدانید، در ادامه آن را برای شما توضیح می‌دهیم. داستان از این قرار است که انولا تصمیم می‌گیرد تا دفتر کارآگاهی خود را افتتاح کند. او برخلاف برادر مشهورش شرلوک، مراجعه‌‌‌ کننده‌ای ندارد. تا اینکه دختری نزد انولا می‌آید و از او درخواست می‌کند خواهر گمشده‌اش را پیدا کند‌. البته انولا به تنهایی نمی‌تواند کار را پیش ببرد و نیاز به کمک دوستان خود، خصوصا برادرش شرلوک دارد.

بازیگران فیلم سینمایی انولا هولمز ۲

در سپتامبر 2020 میلی بابی براون (تهیه کننده و بازیگر) و هری بردبیر (کارگردان) اعلام کردند که قصد دارند ادامه‌ای برای فیلم انولا هولمز بسازند. براون گفت که او تازه وقتی که سر صحنه فیلم رفت، تصمیم گرفت این کاراکتر را بازی کند و سپس عاشق آن شد و علاقه داشت که دوباره این نقش را ایفا کند.

در آوریل 2021 تایید شد که فیلم اکشن انولا هولمز 2 حال ساخت است و براون نقشش را تکرار خواهد کرد. در می 2021، نتفلیکس رسما این پروژه را تایید کرد. گزارش شده که براون برای ایفای این نقش 10 میلیون دلار دستمزد گرفته است. فیلمبرداری در پاییز سال 2021 شروع شد و در 7 ژانویه 2022 (17 دی 1400) به پایان رسید. در ادامه مروری بر بیوگرافی هنرپیشه‌های انولا هولمز ۲ خواهیم داشت و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

میلی بابی براون در نقش انولا هولمز

بازیگران فیلم انولا هولمز ۲

  • سن: 18 سال
  • محل تولد: ماربلا، اسپانیا
  • آثار: سریال Stranger Things، فیلم Godzilla: King of the Monsters

میلی بابی براون بازیگر و تهیه‌کننده بریتانیایی متولد 19 فوریه 2004 برابر با 30 بهمن 1382 است. وی برای بازی در سریال علمی تخیلی Stranger Things شناخته شد و به خاطر آن دو بار نامزد جایزه امی شد. او یکی از جوان‌ترین بازیگرانی است که نامزد این جایزه شده است. در سال 2018 وی در فهرست 100 فرد تاثیرگذار جهان در مجله Time قرار گرفت. برخی از دیگر آثار او عبارتند از فیلم هیولایی Godzilla: King of the Monsters محصول سال 2019، فیلم Enola Holmes محصول 2020 و فیلم Godzilla vs. Kong محصول 2021.

هنری کویل در نقش شرلوک هولمز

خلاصه فیلم انولا هولمز 2 / موضوع فیلم انولا هلمز 2

  • سن: 39 سال
  • محل تولد: سن هیله، جرزی
  • آثار: سریال The Tudors، سوپرمن در دنیای DC

هنری کویل (Henry Cavill) بازیگر بریتانیایی متولد 5 می 1983 برابر با 15 اردیبهشت 1362 است. وی بیشتر به خاطر بازی در سریال تاریخی The Tudors، نقش سوپرمن در فیلم‌های دی سی، سریال فانتزی The Witcher و نقش شرلوک هولمز در فیلم Enola Holmes شناخته می‌شود.

برخی از دیگر آثار هنر کویل عبارتند از فیلم عاشقانه I Capture the Castle محصول سال 2003، سریال جنایی Midsomer Murders، فیلم حماسی Tristan & Isolde محصول سال 2006، فیلم فانتزی Immortals محصول سال 2011، فیلم ابرقهرمانی Man of Steel محصول سال 2013، فیلم جاسوسی The Man from U.N.C.L.E. محصول 2015، فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice محصول 2016، فیلم اکشن Mission: Impossible – Fallout و فیلم Zack Snyder’s Justice League محصول سال 2021.

هلنا بونهام کارتر در نقش اودوریا هولمز

مدت زمان فیلم سینمایی انولا هولمز 2 / مدت زمان فیلم انولا هولمز

  • سن: 56 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس
  • آثار: فیلم‌ Fight club، سری فیلم‌های Harry Potter

هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) بازیگر انگلیسی متولد 26 می 1966 برابر با 5 خرداد 1345 است. وی با بازی در آثار بلاکباستر و فیلم‌های مستقل، خصوصا درام‌های تاریخی شناخته می‌شود. هلنا تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه بفتا، یک جایزه امی بین‌المللی، نامزدی برای 2 جایزه اسکار، 4 جایزه بفتای تلویزیونی، 5 جایزه امی و 9 جایزه گلدن گلوب.

برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم عاشقانه A Room with a View محصول 1985، فیلم The Wings of the Dove محصول 1997، فیلم Fight Club محصول سال 1999، سری فیلم‌های Harry Potter، فیلم اسلشر Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street محصول 2007، فیلم موزیکال Les Misérables محصول 2012، فیلم فانتزی Cinderella محصول 2015، فیلم کمدی اکشن Ocean’s 8 محصول 2018 و سریال تاریخی The Crown.

لوئیس پارتریج در نقش ویسکانت تکزبری

بازیگران فیلم سینمایی انولا هولمز 2 / تاریخ اکران انولا هولمز ۲

  • سن: 19 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس
  • آثار: فیلم Paddington 2، مینی سریال Pistol

لوئیس پارتریج (Louis Partridge) بازیگر و مدل انگلیسی متولد 3 ژوئن 2003 برابر با 13 خرداد 1382 است. وی کارش را با بازی در نقش‌های کوچک در فیلم‌های کوتاه شروع کرد. وی بیشتر به خاطر بازی در فیلم Enola Holmes و مینی سریال Pistol شناخته می‌شود.

عدیل اختر در نقش لستراد

بازیگران فیلم enola holmes 2022

  • سن: 42 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس
  • آثار: فیلم Murdered by My Father، سریال Utopia

عدیل اختر (Adeel Akhtar) بازیگر بریتانیایی متولد 18 سپتامبر 1980 برابر با 27 شهریور 1359 است. وی برای بازی در فیلم درام Murdered by My Father محصول سال 2016، جایزه بفتای تلویزیونی بهترین بازیگر مرد را گرفت. از دیگر آثار او باید به سریال تریلر Utopia و فیلم درام Ali & Ava محصول سال 2021 اشاره کنیم.

سوزان ووکوما در نقش ادیث

تاریخ اکران انولا هولمز ۲ / ژانر فیلم سینمایی انولا هولمز

  • سن: 34 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس
  • آثار: سری فیلم انولا هلمز، سریال Crazyhead

سوزان ووکوما (Susan Wokoma) بازیگر، نویسنده و کارگردان بریتانیایی متولد 31 دسامبر 1987 برابر با 10 دی 1366 است. وی بیشتر به خاطر بازی در فیلم Enola Holmes و سریال کمدی ترسناک Crazyhead شناخته می‌شود.

سایر بازیگران فیلم سینمایی انولا هولمز 2 عبارتند از:

  • شارون دانکن-بروستر (Sharon Duncan-Brewster) در نقش میرا تروی
  • دیوید تیولیس (David Thewlis) در نقش گریل
  • گابریل تیرنی (Gabriel Tierney) در نقش ویلیام لیون
  • هانا داد (Hannah Dodd) در نقش سارا چپمن
  • ابی هرن (Abbie Hern) در نقش مایی
  • سرانا سو-لینگ بلیس (Serranna Su-Ling Bliss) در نقش بسی چپمن

بررسی فیلم سینمایی انولا هولمز ۲

در ادامه قصد داریم به نقد این فیلم بپردازیم. داستان انولای جوان در بین مخاطبان نتفلیکس مورد استقبال قرار گرفت و توانست آمار بینندگان فیلم را بالا ببرد. این اثر توانست نسبت به قسمت اول خود پیشرفت داشته و بهتر عمل کند. با بررسی فیلم انولا هولمز ۲ همراه ما باشید.

در این جدول می‌توانید نمرات فیلم انولا هولمز 2 را مشاهده کنید.

سایتامتیاز
آی‌ام‌دی‌بی (IMDb)6.8/10
راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes)93/100
متاکریتیک (Metacritic)64/100

فیلم سینمایی انولا هولمز ۲

از میان 25 منتقدی که به انولا هولمز 2 رای دادند، 14 نفر نظری مثبت و 11 نفر نظری متوسط داشتند. هیچ نظر منفی‌ای برای این فیلم ثبت نشده است.

آرزو امین (Arezou Amin) / Collider

  • نمره: 100/100

انولا هولمز 2 با سرعت به خوبی ساخته شده است‌‌اسن اثر فضای تنفس کافی برای شخصیت‌ها باقی می‌گذارد تا بتوانند پیشرفت کنند و ایفای نقشی به بهترین شکل داشته باشند. انولا هلمز ۲ فیلمی است با بخش‌های پویای زیاد، اما نه آنقدر که تماشاگران مسیر را از دست بدهند. به همین دلیل است که می‌توانیم بگوییم، فیلم لیاقت چندبار دیدن را دارد.

نوئل موری (Noel Murray) / Los Angles Times

  • نمره: 80/100

داستان کمی پیچیده است، اگرچه چیزی بیشتر از ماجراهای پلیسی نیست. در نهایت، این اثر به عنوان فیلمی رازآلود به خوبی ساخته شده است. پیوند بازیگر و نقش در اینجا فوق‌العاده دیدنی شده و ما را به یاد سریال چیزهای عجیب می‌اندازد.

مولی فریمن (Molly Freeman) / Screen Rant

  • نمره: 70/100

کسانی که از شرلوک هنری کویل در انولا هولمز لذت بردند، بسیار خوشحال خواهند شد که او را بیشتر در دنباله داستان درگیر کنند، اما این حق رای براون باقی می‌ماند. او تبدیل به یک منبع نیرو شده است و همچنان از مهارت و جذابیت خود برای جذاب نگه داشتن این سری فیلم استفاده می‌کند. انولا (براون) باعث می‌شود که مخاطبان هم داستانی رازآلود و پیچیده را دنبال و هم رابطه پیچیده و عجیب یک خواهر و برادر را تماشا کنند.

کوین هارلی (Kevin Harley) / Total Film

  • نمره: 60/100

اگرچه اکشن و شخصیت‌ها به شکلی از پیش تعیین شده و قابل پیش بینی دارند، اما بازی براون، کارگردانی بردبیر، و تیم بازیگری خوب، دلیل متقاعدکننده‌ای برای بازگشت انولا است.

رابی کالین (Robbie Collin) / The Telegraph

  • نمره: 40/100

اولین فیلم محیط رنگی و در واقع فیلمی بود که علیرغم اینکه در دوران کرونا ساخته شده بود، روح داشت. اما صحنه‌های پیش‌بینی شده فیلم دوم اصلا جذابیت کار قبلی را ندارند.

کلام آخر

داستان فیلم انولا هولمز ۲ / بررسی فیلم انولا هولمز ۲

در این مقاله از پلازا با معرفی فیلم سینمایی انولا هولمز ۲ همراه شما بودیم؛ فیلمی رازآلود که در ادامه فیلم انولا هولمز 2020 ساخته می‌شود و میلی بابی براون، بازیگر معروف سریال چیزهای عجیب، نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. آیا شما از فیلم انولا هولمز ۲ راضی بودید؟ در پایین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
ندا
.
25 دی 1401، 21:51
پاسخ
0
2
منتظر قسمت های بعدیش هستم .فیلمایی که انرژی مثبت میده به ادم و یاد میده وابسته کسی نباشی و روی پای خودت بایستی خانواده ای جدا که با اختیار خودشون تصمیم میگیرن ولی همدل هستن و در مشکلات کنار هم
avatar
ندا
.
25 دی 1401، 21:48
پاسخ
0
0
فیلم جذاب و هیجان انگیزی .خیلی جالب بود .عاشقش شدم
avatar
باران
.
04 آذر 1401، 01:15
پاسخ
0
2
فیلم قشنگیه امیدوارم قسمت بعدیش هم ساخته بشه
avatar
سینا
.
24 آبان 1401، 19:18
پاسخ
0
2
فیلم خوبی بود، سیر داستانی خوبی داشت و مخاطبو خسته نمیکرد. مطلب درموردش زیاده ولی در اخر میتونم بگم فیلم پتانسیل های خوبی برای ادامه دادن داشت و نویسنده میتونه تا چند سری دیگر از این فیلم رو بنویسه و با توجه به بخش پایانیش، احتمال ساخت قسمت های بغدیش هم هست.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402