آموزش تصویری ساخت کانال یوتیوب | درست کردن کانال یوتیوب چگونه است؟

آموزش ساخت کانال یوتیوب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به دنیای فراتر از اینستاگرام و تلگرام علاقه دارید و نمیخواهید فقط وقت صرف گشت و گذارهای نابجا در پیج‌ها و … کنید، به‌شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را بخوانید و به طور کامل آموزش ساخت کانال یوتیوب را یاد بگیرید. می‌توانید با این آموزش درست کردن کانال یوتیوب به راحتی به ساخت اکانت یوتیوب برای درامد هم فکر کنید این یکی از کامل‌ترین پست‌ها درمورد آموزش ساختن کانال یوتیوب خواهد بود.

یوتیوب، شبکه ویدیویی متعلق به گوگل، دارای بیش از یک میلیارد کاربر، تقریبا یک سوم کل افراد در اینترنت است و هر روز مردم صدها میلیون ساعت در یوتیوب ویدیو تماشا می‌کنند و میلیاردها بازدید ایجاد می‌کنند. تنها در تلفن همراه، یوتیوب بیشتر از هر شبکه کابلی در ایالات متحده به افراد 18 تا 49 ساله دسترسی داده است. با این حال، آنچه شگفت‌انگیز است این است که تنها 9 درصد از مشاغل کوچک در ایالات متحده به طور فعال از یوتیوب استفاده می‌کنند، و تصور من این است که آموزش ساختن کانال یوتیوب چقدر کارایی خواهد داشت.

فهرست مطلب

آموزش ساخت کانال یوتیوب ؛ راهنمای ساخت کانال در یوتیوب

به طور خلاصه، تولید ویدیو از یک پست وبلاگ یا یک تصویر دشوارتر است. یا حداقل این تصویری است که بسیاری از ما داریم. با این حال، در واقعیت، آموزش درست کردن کانال یوتیوب برای ساخت ویدیو بسیار ساده‌تر و ارزانتر می‌شود. این به این معنی است که یک فرصت بزرگ برای ساخت اکانت یوتیوب برای درامد در یوتیوب برای شما وجود دارد. اگر برای شروع و ورود به کانال یوتیوب و ساخت آن مردد هستید و هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اید، این پست مناسب شما است.

بنابراین، برای کمک به درک بهتر نحوه عملکرد این پلتفرم، ما یک چک لیست کامل ارائه کردیم تا بتوانید کانال خود را فورا راه‌اندازی کنید.

آموزش درست کردن کانال یوتیوب؛ چگونه یک کانال یوتیوب ایجاد کنیم؟

اینجا برای شما آموزش درست کردن کانال یوتیوب به ساده‌ترین روش توضیح داده شده است. هنگامی که یک کانال یوتیوب ایجاد می‌کنید، دو گزینه دارید. ایجاد یک حساب شخصی یا تحت نام یک شرکت. در این پست برای آموزش ساختن کانال یوتیوب، دو گزینه را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید یکی از بهترین گزینه‌ها را برای هدفتان در این شبکه انتخاب کنید. اکثر مراحل برای هر دو حساب یکسان است. بنابراین، ما در مورد آنها صحبت خواهیم کرد و تفاوت‌های ایجاد یک حساب شخصی و یک حساب شرکتی را در طول آموزش ساخت کانال یوتیوب در گوشی یا با کامپیوتر نشان خواهیم داد.

1. آموزش ساختن کانال یوتیوب؛ وارد حساب گوگل خود شوید.

صرف نظر از نوع کانالی که خواهید داشت، در ابتدا، به یک حساب Google نیاز دارید. برای ایجاد آن، کافی است یه وب‌سایت YouTube دسترسی پیدا کنید. روی <<ورود به سیستم>>، در گوشه سمت راست بالای صفحه یا در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید و اگر قبلا در گوگل حساب دارید، حساب شخصی یا شرکتی خود را وارد کنید.

آموزش ساخت کانال یوتیوب/ آموزش درست کردن کانال یوتیوب با موبایل

اگر هنوز حساب کاربری ندارید، به محض اینکه صفحه را پر کردن ایمیل/ شماره تلفن و رمز عبور باز می‌کنید، فقط روی گزینه‌های بیشتر (در زیر ایمیل را فراموش کرده‌اید؟) کلیک کنید و حساب ایجاد کنید.

آموزش درست کردن کانال یوتیوب/ آموزش ساخت کانال یوتیوب در گوشی

حساب خود را با ارائه اطلاعات درخواستی ایجاد کنید.

آموزش ساختن کانال یوتیوب/ آموزش درست کردن کانال یوتیوب با موبایل

2. آموزش ساختن کانال یوتیوب ؛ کانال خود را ایجاد کنید.

برای آموزش ساخت کانال یوتیوب؛ در گوشه سمت راست بالا، اگر از قبل یک حساب کاربری دارید، اگر یک عکس نمایه تنظیم کرده باشید، احتمالا تصویر خود یا لوگوی شرکت خود را می‌بینید. اگر عکسی ندارید، یک دایره آبی روشن با حروف اول نام خود خواهید دید.

روی دایره و سپس کانال من کلیک کنید.

آموزش ساخت کانال یوتیوب/ تنظیمات کانال یوتیوب

3. آموزش درست کردن کانال یوتیوب ؛ آموزش ساخت کانال یوتیوب با کامپیوتر

در اینجا، اطلاعات را با نام خود برای یک کانال شخصی، یا با نام شرکت خود برای یک کانال شرکتی پر کنید.

روی ایجاد کانال کلیک کنید.

آموزش ساختن کانال یوتیوب/ ورود به کانال یوتیوب

اگر از قبل یک حساب برای برند خود دارید و از این حساب برای ایجاد یک کانال YouTube استفاده می‌کنید، می‌توانید تمام مراحل قبلی را برای ایجاد کانال خود رد کنید یا حساب شرکتی را انتخاب کنید تا به کانال موجود هدایت شود.

همه چیز آماده‌ است. کانال یوتیوب شما آماده است. اکنون، می‌توانید آن را سفارشی کنید.

آموزش درست کردن کانال یوتیوب ؛ چگونه کانال یوتیوب را سفارشی کنیم؟

به محض کلیک بر روی ایجاد کانال، صفحه‌ای با اطلاعات شما باز می‌شود.

1. بر روی Customize Channel برای دسترسی به تنظیمات کانال یوتیوب کلیک کنید.

آموزش ساختن کانال یوتیوب/ تنظیمات کانال یوتیوب

2. تصاویر را مطابق با آنچه می‌خواهید ویرایش کنید. اگر این یک حساب شخصی است، می‌توانید تصاویر خود را اضافه کنید. با این حال، اگر هدف شما ایجاد یک کانال YouTube برای برندتان است، به یاد داشته باشید که آن را با لوگوی خود سفارشی کنید:

آموزش ساخت کانال یوتیوب/ تنظیمات کانال یوتیوب

3. روی کانال من، در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید تا بعد از اینکه کانال خود را سفارشی کردید، آن را مشاهده کنید.

آموزش ساختن کانال یوتیوب/ آموزش درست کردن کانال یوتیوب با موبایل

نحوه ارسال ویدیو در یوتیوب

پس از ایجاد یک کانال در یوتیوب، زمان آن است که ویدیوهای خود را پست کنید. قبل از هر چیز دیگری باید یک ویدیو ضبط کنید. این شامل مراحلی می‌شود که از پیش تولید محتوای شما، مانند تصمیم‌گیری در مورد جایگاهی که روی آن کار می‌کنید، تا پس از تولید، برای مثال مانند تبلیغ ویدیوهای خود. بعد از اینکه ویدیویی را آماده آپلود کردید که به معنای ضبط و ویرایش شده است، می‌توانید آن را در کانال خود ارسال کنید.

1. روی Upload واقع در گوشه در سمت راست بالا کلیک کنید.

آموزش ساختن کانال یوتیوب/ ورود به کانال یوتیوب

2. در صفحه باز شده، روی Select files کلیک کنید تا آپلود شود و ویدیو را در رایانه خود انتخاب کنید. همچنین گزینه‌ای برای وارد کردن ویدیوها از Google Photos و شروع پخش زنده وجود دارد.

آموزش درست کردن کانال یوتیوب/ آموزش ساخت کانال یوتیوب در گوشی

توجه داشته باشید که فقط می‌توانید ویدیوهایی را ارسال کنید که حداکثر 15 دقیقه باشد. اگر می‌خواهید ویدیوهای طولانی‌تری آپلود کنید، باید محدودیت خود را افزایش دهید. برای انجام این کار، حساب خود را از طریق یک تماس تلفنی یا پیامک با کلیک روی افزایش محدودیت، درست در زیر راهنما و پیشنهادات، تایید کنید.

3. اطلاعات اولیه درباره ویدیوی خود مانند عنوان، توضیحات، برچسب‌ها و تصویر کوچک ویدیو را پر کنید (برای تصاویر کوچک شخصی‌سازی شده، باید حساب خود را تایید کنید.) علاوه براین، در این مرحله نحوه نمایش ویدیوی خود را تنظیم خواهید کرد:

  • عمومی: همه کاربران YouTube، به محتوای شما دسترسی دارند.
  • فهرست نشده: فقط افرادی که پیوند ویدیوی شما را دارند می‌توانند آن را تماشا کنند.
  • خصوصی: فقط شما می‌توانید ویدیو را مشاهده کنید.
  • زمان‌بندی شده: می‌توانید تاریخ و ساعتی را برای ارسال مطالب خود انتخاب کنید.

آموزش ساختن کانال یوتیوب/ تنظیمات کانال یوتیوب

4. روی Advanced settings کلیک کنید تا اطلاعاتی مانند:

  • اجازه دادن به نظرات یا نه
  • بین مجوز استاندارد YouTube یا Creative
  • Commons (یک مجوز انحصاری برای 100% محتوای اصلی) انتخاب کنید.
  • دسته‌بندی ویدیو
  • زبان و غیره

آموزش درست کردن کانال یوتیوب/ آموزش درست کردن کانال یوتیوب با موبایل5.روی Done، در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و همه چیز آماده است. ویدیوی شما در یوتیوب قرار خواهد گرفت. آموزش ساختن کانال یوتیوب/ آموزش ساخت کانال یوتیوب در گوشیاگر می‌خواهید آن را ویرایش کنید، فقط روی بازگشت به ویرایش کلیک کنید و هرچیزی را که می‌خواهید، تغییر دهید. برای مشاهده نحوه عملکرد ویدیوی خود، روی پیوند موجود کلیک کنید. به یاد داشته باشید همیشه می‌توانید ویدیوی خود را با کلیک بر روی ویرایش بازگردانید و ویرایش کنید.

آموزش ساختن کانال یوتیوب ؛ چگونه بازدید کانال خود را بیشتر کنیم؟

داشتن یک کانال YouTube و آپلود ویدیوهایی که مردم محتوای شما را مشاهده نمی‌کنند، فایده‌ای ندارد. به همین دلیل، علاوه بر ایجاد ویدیوهای اصلی با موضوعاتی که برای مخاطبان شما مهم است، باید بازدید کانال خود را جلب کنید. از آنجایی که جستجوی محتوا در ویدیو افزایش یافته است، رقابت هم در YouTube نیز زیاد شده است. به دست آوردن تعداد زیادی اشتراک در واقع دشوار است، اما بزرگترین اشتباهی که بیشتر مردم مرتکب می‌شوند این است، که نمی‌دانند عموم مردم چه کسانی هستند و هدف شما باید چه باشد. بنابراین، شناسایی مخاطبان مناسب برای کانال خود بسیار مهم است. بنابراین، نکات ما را بررسی کنید:

  • فقط روی یک موضوع تمرکز کنید: یک طاقچه و ترجیحا یک طاقچه کوچک را برای هدف‌گیری انتخاب کنید. تم اصلی را برای هر ویدیو یا حتی زمانی که در حال بحث در مورد محتوای خاصی هستید تغییر ندهید. تمرکز خود را حفظ کنید.
  • قبل از انتخاب کلمه کلیدی، تحقیق کنید: با استفاده از Google Trends، تکمیل خودکار YouTube (در برگه ناشناس) , و ارزیابی مطالب رقبا، بهترین کلمات کلیدی را برای موضوع مورد نظر جستجو کنید.

هر چه کلمه کلیدی مهمتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که آن را در ابتدای عنوان قرار دهید، بنابراین بینندگان فورا متوجه خواهند شد که قرار است در مورد چه چیزی صحبت کنید.

  • به عنوان و تصویر کوچک ویدیوی خود توجه کنید. به خاطر داشته باشید که عنوان و تصویر کوچک ویدیوهای شما برای جذب بیننده بسیار مهم است.
  • به طور منظم پست کنید. مهم نیست که یکبار در هفته یا یکبار در روز ویدیو ارسال و پست کنید. نکته مهم این است که برای مخاطبان خود روشن کنید که همیشه آنجا خواهید بود.
  • دور بوته نکوبید. اسکریپت‌های ویدیوی خود را با خلاصه‌ای از موضوع شروع کنید تا بیننده احساس کند می‌تواند به شما اعتماد کند و او را به تماشای کل ویدیو تشویق کند. و همچنین، روی ویدیوی خود کار کنید و نگران طولانی بودن آن نباشید.
  • با بینندگان خود تعامل داشته باشید. به هر نظر به روشی شخصی پاسخ دهید و در طول ویدیوها، مخاطبان خود را تشویق کنید تا ویدیو را مشترک، نظر دهند و به اشتراک بگذارند. همچنین، بازخورد و پیشنهاداتی را برای محتوای بعدی که می‌خواهند در کانال شما ببینند، بخواهید.
  • نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. از YouTube Analytics بهترین استفاده را ببرید تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید و محتوای خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که آنها را خوشحال کند.
  • آزمایش، کاوش ، ارزیابی. فرصت‌های مختلف، سبک‌های نسخه، عناوین، مدل‌های تصویر کوچک را تست کنید. در ابتدا‌، احتمالا باید چندین تنظیم را انجام دهید. سعی کنید این کار را بدون از دست دادن تمرکز کانال خود انجام دهید.

علاوه بر این، می‌توانید روی تبلیغات پولی مانند Google AdWords نیز سرمایه‌گذاری کنید. بنابراین ویدیوی شما از دسترسی بالاتری برخوردار است. مهمترین چیز در این مرحله این است که محتوای شما دیده شود و بهتر از آن به اشتراک گذاشته شود. سپس سایر کاربران کانال شما را می‌شناسند و کم‌کم می‌توانید در نتایج جستجوی ‌YouTube رتبه بالاتری کسب کنید.

آموزش درست کردن کانال یوتیوب با موبایل؛ چگونه از کانال یوتیوب خود کسب درآمد کنیم؟

آیا می‌دانستید که می‌توان از ویدیوهای YouTube خود درآمد کسب کرد؟ تا سال 2018، هر شخصی که کانالی با بیش از 10000 بازدید داشته باشد، می‌توانست روی ویدیوهای خود تبلیغات اجرا کند و برای آن پول دریافت کند.

البته احراز پیش‌نیازهایی نیز لازم بود از جمله: آموزش درست کردن کانال یوتیوب/ ساخت اکانت یوتیوب برای درامد

علاوه بر این، داشتن یک حساب Google Ads ضروری بود، زیرا از طریق آن بود که تبلیغات پخش می‌شد. با این حال، یوتیوب تغییراتی ایجاد کرد و اکنون برای اینکه افراد بتوانند از حساب‌های خود کسب درآمد کنند، باید حداقل شرایط زیر را رعایت کنند:

  • حداقل یک هزار مشترک در کانال خود داشته باشید.
  • حداقل 4 هزار ساعت تماشا در 12 ماه گذشته داشته باشید.
  • هیچ یک از دستورالعمل‌های YouTube را نقض نکنید و شکایتی از کاربران دریافت نکنید و درگیر هرزنامه نباشید.

در مجموع، برای نمایش تبلیغات در کانال YouTube خود و کسب درآمد باید:

  • محتوای اصلی را به صورت دوره‌ای ارسال کنید.
  • حداقل یک سال محتوای پست شده در کانال خود داشته باشید.
  • مخاطبانی داشته باشید که ویدیوهای شما را بطور منظم دنبال و تماشا کنند.
  • شرایط استفاده از YouTube را رعایت کنید.

سخن پایانی

علاوه‌بر تمام محتوای اینترنتی به طور کلی، شما باید به مخاطبان خود فکر کنید و چیزی بسازید که واقعا برای کاربرانتان ارزشمند باشد. برای این کار هم آموزش ساخت کانال یوتیوب به شما کمک می‌کند. اگر کانال شما تمام الزامات را برآورده می‌کند بوسیله آموزش درست کردن کانال یوتیوب، باید بپرسید چقدر درآمد خواهم داشت؟ خب، قیمت مشخصی وجود ندارد، تنها چیزی که در مورد این موضوع می‌دانیم حدس و گمان است. ما در این مقاله سعی کردیم آموزش ساختن کانال یوتیوب را برای شما قرار دادیم. حال، حتما تجربه خود از کار کردن با یوتیوب را با ما و سایر مخاطبان پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402