خرید دوره‌های آموزش موسیقی

خرید دوره‌های آموزش موسیقی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با افزایش کلاس‌های آموزشی موسیقی، پیدا کردن آموزشگاه مناسب و باکیفیت به کار سختی تبدیل شده است. باتوجه به زمان، هزینه و انگیزه‌ای که هنرجو برای کسب موسیقی هزینه می‌کند بدیهی است که به نتیجه مثبت و عمقی نیاز دارد. بنابراین یکی از مهم‌ترین کارها پیش از ثبت‌نام کلاس موسیقی و شرکت در دوره آموزش موسیقی، انتخاب درست و اصولی کلاس آموزشی است.

شما هنرجوی گرامی با یادگیری موسیقی اصولی مبانی موسیقی می‌توانید به سادگی ابزار خوانش و توسعه دانش خود را در موسیقی فراهم کنید. اگر چه در ابتدای این راه دچار مشکل خواهید شد، اما با پشتکار و تمرین کافی می‌توانید روند اجرا و به کارگیری آلات موسیقی را ساده و سریع‌تر کنید. با افزایش میزان درک از موسیقی، مفاهیم، ابزارها و اصلاحات آن، به میزان چشم‌گیری در اجرای آهنگ‌های مدنظرتان پیشرفت خواهید کرد.

ما در این مقاله به شما می‌گوییم که چرا باید ما را انتخاب کنید، نقاط قوت این انتخاب چیست و چطور می‌توانید با یک انتخاب درست، مسیر موفقیت خود را در امر یادگیری افزایش دهید. به‌طور کلی خرید دوره‌های آموزش موسیقی را مورد بررسی قرار می‌دهیم و بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم و پرتکرارترین پرسش‌ها را پاسخ‌ می‌دهیم.

فهرست عناوین مطلب:

خرید دوره‌های آموزش هارمونی

یکی از ابتدایی‌ترین و البته مهم‌ترین سوال‌ها را درباره آموزش موسیقی، هارمونی و شیوه آموزش آن است. شیوه آموزش هارمونی  در اساتید مجرب ما از طریق سمعی است. یکی از مهم‌ترین ابزارهای یادگیری و پیشرفت در موسیقی، گوش خوب و قدرت درست شنیدن است. بنابراین در آموزش هر نوعی از موسیقی و به خصوص آموزش موسیقی هارمونی، باید بیاموزید که چگونه خوب گوش دهید و رفته رفته این مهارت را در خود افزایش دهید.

بنابراین باید پیش از استفاده از نت یا هر نوع نوشته موسیقایی، ساختار هارمونی قطعه، ملودی و ریتم را دریافته و هرچند ساده به نت‌نویسی تبدیل کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل یادگیری درست و هارمونی در موسیقی، بداهه‌نوازی است که به هر ترتیب و با هر میزان سادگی توانایی آن را کسب کرده و می‌توانید رفته‌رفته به مهارت خود بیافزایید. با یادگیری هارمونی می‌توانید جهت حرکت ملودی را پیش‌بینی کرده و آن را به سمت هارمونی مورد نظر هدایت کرد.

در سبک نوین آموزش موسیقی هارمونی، به شنیدن تفاوت‌های موسیقایی تاکید می‌شود. سپس تمرکز را بر هم‌نوازی گذاشته و به بررسی تاثیر نت‌های موسیقی در هم‎نوازی پرداخته می‌شود. شما می‌توانید با خرید دوره‌های آموزش هارمونی، با نوین‌ترین شیوه‌ها، موسیقی را آسان و اصولی یاد گرفته و از آن لذت ببرید.

خرید دوره‌های آموزش موسیقی هارمونی

خرید دوره‌های آموزش کنترپوان

یکی دیگر از خدمات آموزشی اساتید برتر ما، آموزش موسیقی کنترپوان است. در زبان تئوریک موسیقی، موسیقی کنترپوان یکی از تکنیک‌های آهنگسازی است که در آن دو یا چند خط ملودیک، در عین استقلال عمل، یکدیگر را تکمیل می‌کنند. این اصطلاح از ریشه کلمه «Punctus Contra Punctum» به معنای «نقطه به نقطه» گرفته شده. آهنگسازان سبک کنترپوان از تکنیک چندصدایی استفاده می‌کنند.

نگارش نت یک آهنگ زیبا، به اندازه کافی سخت است اما نگارش چندآهنگ که به طور هم‌زمان اجرا شوند کار بسیار دشوارتری است. ساختار داخلی هر کدام از نت‌های آهنگ می‌بایست با ساختار نوظهور چندصدایی مشارکت کنند و به شکلی بتوانند باعث تقویت ساختار کلی آهنگ شوند. به‌طور کلی به این روند، کنترپوان می‌گویند.

همان‌طور که می‌دانید امکان خرید دوره‌های آموزش هارمونی نیز برای هنرجویان موسیقی میسر است اما ممکن است این سوال مطرح شود که فرق بین هارمونی و علم کنترپوان در چیست؟ به طور کلی هارمونی نوعی از موسیقی «هوموفونیک» یا چندصدایی هماهنگ و کنترپوان نوعی از موسیقی «پولیفونیک» یا چندصدایی مستقل است.

جالب است بدانید موسیقی‌دانان بزرگ در مکتب وینی هایدن، موتسارت و بتوون نیز از موسیقی کنترپوان بهره می‌بردند. بنابراین با خرید دوره‌های آموزش موسیقی کنترپوان که توسط اساتید مجرب ما به شما هنرآموزان عزیز آموزش داده می‎شود، می‌توانید موسیقی کنترپوان را به آسانی و به اصولی‌ترین شکل دریافته و با آثار موسیقی کلاسیک بهتر آشنا شوید.

خرید دوره‌های آموزش کنترپوان

خرید دوره‌های آموزش سازشناسی

به‌طور کلی، سازشناسی یا «ارگانولوژی» به علم شناخت، بررسی و طبقه‌بندی سازهای موسیقی گفته می‌شود. هنرجو در پایان این دوره آموزشی تسلط نسبی بر انواع آلات موسیقی داشته و می‌تواند طبقه‌بندی‌های مختلف آن‌ها شناخته و درک نماید. شما با خرید دوره‌های آموزش موسیقی سازشناسی می‌توانید با انواع سازهای موسیقی آشنا شده و آن‌ها را به درستی شناخته و درک نمایید.

همان‌طور که گفته شد، به بررسی و طبقه‌بندی انواع سازها «سازشناسی یا ارگانولوژی» می‎‌گویند اما سوال بیشتر هنرجویان موسیقی این است که در این علم، انواع سازها را بر چه اساسی دسته‌بندی می‌کنند؟ باید گفت که سازها را بر اساس و گونه‌های مختلفی دسته‌بندی می‌کنند ولی رایج‌ترین آن تقسیم‌بندی براساس سازهای زهی (سازهای آرشه‎ای و زخمه‌ای مانند ویلن و سه‌تار)، سازهای بادی (سازهای بادی چوبی و برنجی مانند فلوت و ترومپت)، سازهای کوبه‌ای (سازهای ضربه‌ای)، سازهای صفحه کلیددار، سازهای الکترونیکی و… است.

البته باید گفت که این دسته‌بندی‌ها براساس دقیق‌ترین نیستند و صرفاً رایج‌ترین شیوه هستند. همچنین باید بدانید که اگر قصد یادگیری موسیقی ایرانی را دارید، سازشناسی آن به طور کلی فرق کرده و در دو دسته کلی سازهای ایرانی و سازهای محلی آموزش داده می‌شوند.

سازشناسی به علم بررسی و شناخت ویژگی‌های مختلف سازهای موسیقی می‌گویند. با خرید دوره‌های آموزش سازشناسی می‌توانید به شناخت ساختمان ساز موسیقی، روش صدادهی ساز، وسعت و محدوده صوتی ساز، دسته‌بندی انواع ساز، ترکیب‌پذیری و محدودیت‌های صدای ساز و… را فرا بگیرید.

خرید دوره‌های آموزش سازشناسی

 خرید دوره‌های آموزش تئوری موسیقی

بدیهی است که مهم‌ترین ابزار یادگیری و پیشرفت موسیقی، یادگیری درست تئوری موسیقی است. شما با خرید دوره‌های آموزش تئوری موسیقی ما می‌توانید کلیه قواعد، علامت‌ها و انواع صدا نت، فاصله، ترکیب میزان‌ها، ضرب‌آهنگ یا ریتم، گام، پرده‌های موسیقی و به‌طور کلی هر آن چه را که در تئوری موسیقی نیاز به یادگیری دارید، را می‌آموزید. یادگیری تئوری موسیقی برای نوازندگان و سازندگان موسیقی که قصد فعالیت حرفه‌ای در دنیای موسیقی دارند، امری ضروری است که باعث می‌شود خوانش و نگارش باکیفیت‌تری از اصول و قوانین موسیقی داشت.

مهم‌ترین عناصر تئوری موسیقی، صدا و ریتم‌اند. به همان اندازه که رنگ‌ها به نقاشی هویت می‌دهند، وجود موسیقی نیز در گروی اصوات موسیقایی است. با کمک آموزش رایگان تئوری موسیقی می‌توان آموخت که هر صوتی موسیقی را نمی‌سازد. اهمیت یادگیری اصولی و دقیق تئوری موسیقی تنها در مرحله شروع یادگیری نیست و برای هنرجویان حرفه‌ای و نیمه‎حرفه‌ای نیز که به دنبال فرا گرفتن تخصصی‌تر این مبحث و رسیدن به نظریه‌پردازی یا تئوریسینی هستند، نیز مناسب است.

کلام آخر

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، با افزایش آموزشگاه‌های موسیقی، پیدا کردن منبعی امن، آسان و مطمئن برای یاد گرفتن درست و اصولی موسیقی کار دشواری است. به طور کلی فرا گرفتن علم و خصوصاً علومی مثل موسیقی باید اصولی و درست باشد و اگر به هر طریقی اشتباه و یا سطحی آموزش داده شود، هنرجو را در سطوح بالاتر یادگیری دچار مشکل می‌کند.

یادگیری موسیقی در هر شاخه‌ای که مدنظر شماست، به شرط آن که درست و اصولی صورت گیرد، باعث پیوند موثر بین موسیقی و نوازنده می‌شود چرا که باعث تحلیل آثار شده و هنرجو را وارد ارتباطات ریتمیک جهان موسیقی می‌کند. شما با دریافت دوره‌های آموزشی ما می‌توانید در امر یادگیری خود پیشرفت کرده، راه را برای درک موسیقایی خود افزایش داده و با دید عمیق‌تری به هنر موسیقی نگاه کنید. موسیقی علم عمیقی است که یادگیری آن به زمان، تمرین و البته بستر اصولی نیاز دارد.

بنابراین بسیار مهم است که از منبعی درست و اصولی آموزش موسیقی را فرا گرفت تا هزینه‌های زمانی و مالی هنرجو هدر نرفته و از انگیزه او برای پیشرفت و یادگیری کم نشود. شما هنرجوی گرامی با خرید دوره‌های آموزش موسیقی ما در مباحث گوناگون موسیقی مثل حوزه‌های هارمونی، کنترپوان، سازشناسی، تئوری موسیقی و… می‌توانید تجربه یادگیری درست، آسان و اصولی را برای خود به ارمغان بیاورید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402