راهنمای جامع رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام/برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گاهی اوقات ممکن است هنگام ورود به یک کانال یا گروه تلگرام با خطا مواجه شوید و اینجاست که باید به فکر رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام باشید. برای برطرف کردن مشکل محدودیت عضویت 500 کانال کافیست چند کار ساده را انجام دهید که در این راهنمای جامع از پلازا به این مشکل و راه‌حل‌های آن خواهیم پرداخت.

یکی از قابلیت‌های جذاب تلگرام برای ما ایرانی‌ها، کانال‌ها و گروه‌ها هستند و امروزه در اغلب حوزه‌ها کانال‌های مفیدی فعالیت می‌کنند. گاهی اوقات ممکن است هنگام ورود به یک کانال با خطای Too many Communities مواجه شوید و در این مواقع باید برای رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام اقدام کنید. برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام به دو روش پولی و رایگان امکان‌پذیر است که در ادامه این راهنما به هر دو مورد اشاره می‌کنیم.

فهرست مطالب

آموزش رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام در گوشی و کامپیوتر

در این بخش قصد داریم به صورت تصویری و گام‌به‌گام نحوه رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام را به شما آموزش دهیم. قبل از برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام ابتدا به دلایل این مشکل می‌پردازیم تا دید بهتری نسبت به آن داشته باشید و در صورت مشاهده مجدد این خطا بتوانید سریعاً آن را برطرف کنید. برای رفع محدودیت ۵۰۰ کانال تلگرام در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برای بسیاری از کاربران تلگرام حداقل یک بار این سؤال پیش آمده است که چرا نمیتونم وارد کانال تلگرام بشم؟ مشکل عضو نشدن در کانال تلگرام عمدتاً به یکی از محدودیت‌های مهم پیام‌رسان تلگرام مربوط می‌شود. به طور کلی کاربران نسخه رایگان تلگرام نمی‌توانند در بیش از ۵۰۰ کانال و گروه عضو شوند و اگر از این تعداد عبور کنند با خطای «Too many Communities» روبرو می‌شوند.

مشکل عضو نشدن در کانال تلگرام

نکته قابل توجه این است که هیچ نسخه رسمی از تلگرام بدون محدودیت عضویت در کانال وجود ندارد. تنها با خرید اکانت پرمیوم تلگرام می‌توانید این محدودیت را به ۱۰۰۰ کانال و گروه برسد. مشکل این روش پرداخت هزینه است و به همین دلیل قصد نداریم در این مقاله به آن بپردازیم. تنها راه حل محدودیت ۵۰۰ کانال تلگرام این است که از تمام کانال‌ها و گروه‌های غیرضروری خارج شوید تا امکان عضویت در کانال‌ها و گروه‌های جدید را داشته باشید.

در ادامه این مطلب به برطرف کردن محدودیت عضو شدن در کانال تلگرام از طریق گوشی موبایل و تلگرام دسکتاپ می‌پردازیم. علاوه بر این به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از عضویت ناخواسته در کانال‌های تلگرام جلوگیری کنید و برای همیشه این خطا را از بین ببرید.

1. خارج شدن از کانال‌ها و گروه‌های اضافی؛ چگونه محدودیت عضویت در کانال تلگرام را حذف کنیم؟

همان‌گونه که در بخش قبل گفتیم تنها راه رفع مشکل محدودیت عضویت 500 کانال تلگرام این است که از کانال‌ها و گروه‌های بلااستفاده خارج شوید. از آنجایی که رابط کاربری تلگرام در اندروید و آیفون به یکدیگر شباهت دارند، کاربران آیفون کافیست همین مراحل را روی گوشی خودشان دنبال کنند.

ابتدا تلگرام خود را باز کنید و انگشت خود را روی کانالی که قصد خروج از آن را دارید نگه دارید. برای مثال در تصویر زیر قصد داریم از کانال Durov’s Channel خارج شویم. با نگه‌داشتن انگشت خود روی کانال، منویی در بالای صفحه مانند زیر به شما نمایش داده می‌شود. آیکون سطل زباله را انتخاب کنید.

مشکل محدودیت عضویت 500 کانال تلگرام

پس از زدن دکمه «Leave channel»، پیغامی می‌بینید که از شما می‌پرسد که آیا برای خروج از کانال اطمینان دارید؟ روی دکمه «OK» بزنید تا از کانال خارج شوید.

توجه: اگر داخل کانال مورد نظر قرار داشته باشید کافیست مانند تصویر زیر روی سه نقطه بالای کانال بزنید تا منویی مانند زیر برای شما ظاهر شود.

مشکل محدودیت عضویت 500 کانال تلگرام

اگر گزینه قرمزرنگ آخر یعنی «Leave channel» را بزنید، باید روی دکمه «OK» بزنید تا از کانال خارج شوید.

خارج شدن از کانال در نسخه دسکتاپ؛ حذف محدودیت ۵۰۰ کانال تلگرام

اگر قصد دارید برای خروج از کانال‌ها و گروه‌های تلگرام از کامپیوتر خود استفاده کنید باید ابتدا وارد تلگرام دسکتاپ خود شوید.

ابتدا کانالی که قصد خروج از آن را دارید پیدا و انتخاب کنید. در این مثال ما قصد داریم مجدداً‌ از کانال Durov’s Channel خارج شویم. روی کانال مورد نظر راست کلیک کنید تا یک منو مانند تصویر زیر به شما نمایش داده شود. در این منو باید روی گزینه آخر یعنی «Leave channel» کلیک کنید.

رفع محدودیت ۵۰۰ کانال تلگرام

در اینجا نیز مانند نسخه موبایل پیغامی به شما نمایش داده می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا مطمئن هستید. روی دکمه «LEAVE» بزنید تا از کانال مورد نظر خارج شوید. توجه داشته باشید که در اینجا نیز اگر از داخل کانال روی سه نقطه بالای کانال کلیک کنید منویی را مشاهده می‌کنید که گزینه «Leave channel» در آن وجود دارد.

3. از عضویت ناخواسته در کانال‌ها جلوگیری کنید؛ رفع مشکل محدودیت عضویت 500 کانال تلگرام

در بسیاری از مواقع، علت اصلی این است که دیگران شما را به دلایلی مانند افزایش ممبر، عضو کانال‌ها و گروه‌های مورد نظرشان می‌کنند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید کافیست برای رفع مشکل too many communities در تلگرام، مانند راهنمای زیر عمل کنید تا به صورت ناخواسته در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام عضو نشوید. قبل از شروع کار توجه داشته باشید که مراحل انجام این کار در تلگرام دسکتاپ و گوشی‌های آیفون نیز به همین شکل است.

برای رفع مشکل ابتدا تلگرام خود را باز کنید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱. ابتدا از گوشه سمت چپ و بالای صفحه روی آیکون سه خط بزنید تا منویی مانند شکل زیر به شما نمایش داده شود. سپس گزینه «Settings» را انتخاب کنید تا وارد منوی تنظیمات شوید.

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام ۵۰۰

۲. منوی تنظیمات به شکل زیر است. از این منو گزینه «Privacy and Security» را انتخاب کنید.

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام

۳. در این قسمت از سربرگ «Privacy» روی گزینه آخر یعنی «Groups & Channels» بزنید.

رفع مشکل too many communities در تلگرام

۴ در بالای صفحه دو گزینه مشاهده می‌کنید. اگر گزینه «Everybody» انتخاب شود به این معناست که تمام کاربران تلگرام، حتی افراد غیرمخاطب می‌توانند شما را به کانال‌ها و گروه‌های مورد نظرشان اضافه کنند. برای جلوگیری از اضافه شدن به گروه‌ها گزینه «My Contacts» را انتخاب کنید تا فقط مخاطبین شما این اجازه را داشته باشند.

رفع محدودیت ۵۰۰ کانال تلگرام

۵. در قسمت پایین همین صفحه دو گزینه دیگر در سربرگ «Add exceptions» وجود دارد که در آن می‌توانید اجازه اضافه کردن به گروه را به مخاطبین منتخب خود بدهید. افرادی که در گزینه «Always allow» قرار می‌دهید، همیشه می‌توانند شما را به گروه‌ها اضافه کنند. افرادی که در کادر «Never allow» انتخاب می‌کنید به هیچ عنوان حق اضافه کردن شما را به کانال‌ها و گروه‌ها ندارند.

4. حذف اکانت تلگرام و ساخت مجدد حساب برای حذف تمام کانال‌ها

یکی از راه‌های بسیار ساده برای رفع محدودیت عضویت در ۵۰۰ کانال تلگرام، حذف اکانت است. سپس یک حساب کاربری جدید بسازید تا از شر تمام کانال‌ها و گروه‌های ناخواسته خلاص شوید. البته قبل از این کار باید توجه داشته باشید که در این روش تمام کانال‌ها، چت‌ها و تنظیمات از بین می‌روند و حتی ممکن است در صورت مسدود شدن سرشماره‌های تلگرام دیگر امکان ساخت حساب جدید وجود نداشته باشد. اگر با نحوه حذف اکانت تلگرام آشنایی ندارید به مطلب آموزش تصویری دیلیت اکانت تلگرام مراجعه کنید.

سخن پایانی

رفع محدودیت عضویت در کانال تلگرام به روش پولی مشکلات خاص خود را دارد و برای اکثر مردم ایران امکان‌پذیر نیست. تنها راه رایگان، خروج از گروه‌ها و کانال‌های ناخواسته است که هر دو راه حذف تکی و یکجا را به شما آموزش دادیم. در صورتی که در خصوص رفع مشکل محدودیت عضویت 500 کانال تلگرام نظر یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402