خرید و شارژ اکانت اسکایپ (Skype) از ایران چگونه است؟

شارژ اکانت اسکایپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چگونه می‌توانیم اکانت اسکایپ خود را شارژ کنیم؟ برای خرید و شارژ اکانت اسکایپ می‌توانید از خدمات برخی وبسایت‌های واسطه بهره‌مند شده و درخواست خود را ثبت کنید، ولی ممکن است به دلیل آگاهی کم در این زمینه برخی به مشکلاتی نظیر کلاهبرداری و یا مشکل در شارژ حساب برخورد کنید.

شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به یکی از متداول‌ترین ابزارهای ارتباطی میان مردم تبدیل شده‌اند. اسکایپ یک نرم‌افزار مکالمه و تماس اینترنتی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این پلتفرم علاوه بر خدمات رایگانی که دارد، خدماتی از قبیل امکان تماس با کشور‌های مختلف با قیمت تماس محلی و خرید شماره تلفن مجازی را نیز ارائه می‌دهد، ولی فقط در صورتی که اکانت خود را شارژ نمایید. در این مطلب از پلازا قصد داریم در مورد این پیام‌رسان‌ پیشگام که اسکایپ نام دارد بیشتر توضیح دهیم و به خصوصیات آن، نظیر مزایا و نحوه ساخت حساب در آن بپردازیم.

فهرست مطالب

اکانت پرمیوم اسکایپ (Skype)

با توجه به اهمیت امکاناتی که اسکایپ ارائه می‌دهد، خرید اکانت پرمیوم اسکایپ برای بسیاری از کسب و کارها اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل در ادامه معرفی دقیق‌تری درباره برنامه اسکایپ و نحوه شارژ اکانت این پلتفرم داریم.

اسکایپ چیست؟

اسکایپ چیست

اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که توسط نیکلاس زنشتروم سوئدی و جانوس فریس دانمارکی ایجاد شد. این بستر یک ابزار عالی برای برقراری تماس ویدئویی و یا فقط صوتی رایگان یا ارزان است. شما می‌توانید این برنامه را روی گوشی‌هایی با سیستم عامل‌های Android و iOS به راحتی نصب کرده و با دوستان و اعضای خانواده خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

ویژگی‌های اسکایپ

  • همیشه در دسترس: یکی از مهمترین قابلیت اسکایپ در دسترس بودن آن برای سیستم‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی‌او‌اس است.
  • رایگان بودن: تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است ولی برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل که خارج از شبکه اسکایپ است، نیاز به خریداری اعتبار می‌باشد.
  • امکانات متعدد: این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام ‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدئو کنفرانس و پست صوتی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
  • قابلیت ارسال پیام کوتاه: یکی از ویژگی‌های جذاب و خاص اسکایپ، قابلیتارسال پیام کوتاه به مخاطبان به صورت کاملا شخصی و پرایوت است. حتی در این رسانه می‌توان با تشکیل گروه و اضافه کردن افراد مختلف، به صورت جمعی پیام‌های مختلفی ارسال کرد.

کاربردهای اسکایپ

  • گفتگوهای دوستانه، خانوادگی و کاری به صورت صوتی و تصویری
  • برگزاری کنفرانس، همایش و جلسات علمی و کاری آنلاین
  • برگزاری جلسات کلاس‌های آنلاین
  • ویدیوکنفرانس و جلسات میان شرکای کاری در نقاط  مختلف دنیا

اسکایپ برای چه افرادی مناسب است؟

اسکایپ پلتفرمی برای ارتباط آسان و گسترده است. به همین دلیل کاربران آن طیف وسیعی را تشکیل می‌دهند. در واقع کودکان و نوجوان می‌توانند برای آموزش و تفریح یا ارتباط با دوستان و معلمان از آن استفاده کنند. از طرفی بزرگسالان برای پیش بردن برنامه‌های شخصی و کاری از اسکایپ استفاده خواهند کرد.

همچنین بخوانید :

مزایای اکانت پرمیوم اسکایپ نسبت به رایگان

مزایای اسکایپ پرمیوم

اکنون که می‌دانید اسکایپ چیست و چه مزایایی دارد، باید بگوییم که مزیت های مهم اکانت پرمیوم اسکایپ نسبت به رایگان آن عبارتند از:

1- امکان تماس رایگان با سایر کاربران اسکایپ

یک حساب پریمیوم اسکایپ (skype) چندین ویژگی جدید را به کاربران ارائه می‌دهد که می‌تواند تجربه و کیفیت ارتباطی کاربر را بهبود ببخشد. یکی از مهم‌ترین امکانات اکانت پریمیوم اسکایپ تماس‌های رایگان با دیگر کاربران اسکایپ است. همچنین امکان مكالمه با گروه‌های بزرگ‌تر نیز در این نسخه برنامه قرار دارد.

2- برقراری تماس تلفنی رایگان با شماره‌های کشورهای خارجی

با اکانت پریمیوم اسکایپ، می‌توانید به صورت رایگان با شماره‌های خارج از کشور مثل شماره‌های سفارت‌خانه‌ها یا شماره‌هایی که تحت پشتیبانی اسکایپ هستند تماس بگیرید.

3-  قابلیت پلتفرم «اسکایپ in365»

به دلیل همکاری اسکایپ و مایکروسافت گزینه میان پلتفرمی «اسکایپ in365» نیز برای کاربران پریمیوم مهیا شده است. با خریداری اکانت پریمیوم اسکایپ، شما امکان دسترسی به اسکایپ in365  را دارید که از طریق آن می‌توانید تماس صوتی و تصویری با دیگران را از داخل برنامه‌های Office 365 برگزار کنید. همچنین، اسکایپ in365 امکان مشاهده و ویرایش فایل‌های Office را در حین تماس برای کاربران خود فراهم می‌کند.

استفاده از شماره تماس ثابت برای استفاده از اسکایپ

استفاده از شماره تماس ثابت در اسکایپ پرمیوم

با یک اکانت پریمیوم امکان ارائه‌ شماره ثابت نیز وجود دارد. در واقع با اکانت پریمیوم اسکایپ، شما می‌توانید شماره تلفن ثابت خود را به عنوان شماره تماس اسکایپ تعریف کنید و از طریق اسکایپ با دیگران تماس تلفنی برقرار کنید. همچنین اسکایپ خدمات شبکه‌ای نظیر ارسال پیامک را به کاربران خود ارائه می‌دهد. به این معنی که شما با اکانت پریمیوم خود، می‌توانید به دیگران پیامک ارسال کنید.

4- پشتیبانی 24 ساعته

با اکانت پریمیوم اسکایپ، از پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند خواهید بود و از طریق تیم پشتیبانی، به رفع مشکلات خود می‌توانید بپردازید.

5- به اشتراک‌گذاری گفتگوهای تصویری

همانطور که قبلاً ذکر شده بود، تماس‌های ویدیویی گروهی و ویدیوکنفرانس با یک حساب پریمیوم اسکایپ نیز امکان‌پذیر است. شما می‌توانید هم‌زمان با حداکثر ۵۰ نفر تماس ویدیویی گروهی برقرار کنید.

امکان اشتراک‌‌گذاری صفحه در این کنفرانس‌های آنلاین نیز برای کاربران پریمیوم اسکایپ ممکن است. با خریداری این سرویس، شما می‌توانید صفحه خود را در حین تماس با دیگران به اشتراک بگذارید و همکاری در پروژه‌ها و عیب‌یابی آن‌ها را تسهیل ببخشید.

6- حذف تبلیغات

مانند دیگر سرویس پریمیوم، تبلیغات هم بعد از شارژ حساب حذف خواهند شد. به زبانی دیگر حساب‌های پریمیوم بدون تبلیغات هستند و تجربه کارآمدتر و لذت‌بخش‌تری را برای کاربران فراهم می‌‌کنند.

نحوه خرید اکانت اسکایپ

نحوه شارژ اکانت اسکایپ

  • در ابتدا برای ساخت صفحه شخصی و اکانت اسکایپ لازم و ضروری است که شما یک اکانت مایکروسافت از پیش داشته باشید.
  • سپس وارد آدرس صفحه اصلی شوید و با خرید اکانت Skype از این برنامه به صورت کامل رایگان استفاده کنید.
  • پس از وارد شدن گزینه‌ای برای شما در صفحه کاربری‌تان به نمایش در می‌آید با انتخاب گزینه Sign up در این مرحله برای تأیید هویت شخصی خود لازم است که شماره تماس و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سپس گزینه Next را انتخاب کنید.
  • پس از پایان تمام این مراحل نام و نام خانوادگی، کشور و تاریخ تولد خود را وارد کرده و در مرحله بعد برای تأیید هویت شما لازم است که کد امنیتی را که در مرحله ابتدایی ورود به این برنامه انتخاب کردید، باری دیگر داخل کادر قرار دهید.
  • در این حالت، اکانت شما با موفقیت تکمیل شده و می‌توانید با استفاده از این حساب کاربری بر روی گوشی تلفن همراه، دسکتاپ و تبلت از این طریق وارد اپلیکیشن اسکایپ شده و از آن استفاده نمایید.
  • اگر قصد تماس با فردی در خارج از کشور را دارید باید با مراحل خرید اکانت اسکایپ در ایران به صورت کامل آشنا شوید.

نحوه خرید شماره مجازی اسکایپ

کاربران اسکایپ، با پریمیوم کردن حساب خود، می‌توانند شماره مجازی اسکایپ را خریداری کنند. برای خرید شماره مجازی اسکایپ:

  • ابتدا باید یک حساب اسکایپ داشته باشید.
  • سپس با ورود به حساب کاربری خود در اسکایپ، به بخش “شماره تلفن” بروید.
  • در این زمان یک شماره مجازی را با توجه به کشور مورد نظر خود انتخاب کنید.
  • در نهایت مراحل خرید را پیش ببرید.

توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات این وبسایت‌ها، حتماً به امکانات و قابلیت‌های آنها برای خرید شماره اسکایپ یا شارژ اکانت اسکایپ توجه داشته باشید.

نکات مهم در شارژ اسکایپ

آموزش خرید و شارژ اکانت اسکایپ در ایران

متأسفانه کاربران ایرانی در هنگام خرید یک حساب کاربری پریمیوم اسکایپ به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، با چالش‌هایی مواجه هستند. بسیاری از روش‌های پرداخت در ایران در دسترس نیستند و این امر خرید آنلاین را برای کاربران دشوار خواهد کرد.

برخی شرکت های واسطه با ارائه خدمات پرداخت ارزی به کمک سیستم‌های پرداخت پی پال، وب مانی، پرفکت مانی، پایر، ویزا و مسترکارت برای کاربران ایرانی که قصد خرید اکانت پریمیوم اسکایپ را دارند، این چالش را برطرف می‌نمایند.

البته در خرید اکانت اسکایپ باید به نوع اشتراک آن اعم از یک ماهه، 3 ماهه یا یکساله توجه داشته باشید. هر یک از این اشتراک‌ها تعرفه خاصی دارند. تعرفه‌های شارژ اکانت در اسکایپ بر اساس کشور و ریجن متفاوت است. برای نمونه اگر کشور انگلستان را به عنوان لوکیشن خود انتخاب کنید، آنگاه باید برای مکالمات نامحدود خود تنها 6.5 دلار بپردازید.

اما مسئله اصلی که وجود دارد، فرایند پرداخت هزینه اشتراک اسکایپ و شارژ اکانت این سرویس است. برای انجام این کار در این، تنها راهکار تضمینی و مطمئن، بهره‌گیری از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی است. البته علاوه بر این روش، می‌توانید از این وب‌سایت‌های خدماتی، مستر یا ویزا کارتی را تهیه کرده و با استفاده از آن‌ها هزینه‌های مربوط به اکانت اسکایپ را به صورت مستقیم پرداخت نمایید.

برای پرداخت ارزی در این شرکت‌های واسط فقط کافی است که اطلاعات صفحه و وبسایتی را که می‌خواهید پرداخت در آن انجام شود،  ثبت کرد و هزینه آن را با کارت‌های شتاب پرداخت کنید. پس از آن کارشناسان سایت مورد نظر، به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد. با تأیید درخواست شما، پولی که به حساب سایت اسکایپ ریختید، واریز شده و اکانت اسکایپ‌تان شارژ خواهد شد.

سؤالات متداول خرید اکانت اسکایپ

ویژگی‌های اسکایپ چیست؟

رایگان بودن، همیشه در دسترس بودن و ارائه امکانات متنوع از ویژگی‌های اسکایپ هستند.

کاربردهای اسکایپ کدامند؟

گفتگوهای دوستانه، خانوادگی و کاری به صورت صوتی و تصویری، برگزاری کنفرانس، همایش و جلسات علمی و کاری آنلاین و برگزاری جلسات کلاس‌های آنلاین ویدیوکنفرانس و جلسات میان شرکای کاری در نقاط مختلف دنیا از کاربردهای اسکایپ هستند.

آیا خرید شماره اسکایپ امکان‌پذیر است؟

بله شما با کمک خدمات شرکت‌های واسط می‌توانید شماره مجازی اسکایپ را خریداری کنید. کافی است در این سایت‌ها عضو شده و درخواست خرید شماره اسکایپ را ثبت کنید. سپس هزینه آن را بپردازید

کاربران اسکایپ چه کسانی هستند؟

با توجه به کاربردهای متنوعی که اسکایپ دارد، کاربران آن از کودکان گرفته تا افراد مسن هستند.

جمع بندی

اسکایپ یک برنامه پیام رسان اینترنی است که تماس‎های صوتی و تصویری را به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌دهد ولی برای استفاده از خدمات شبکه‌ای این نرم افزار باید شماره اسکایپ خریداری کنید. با داشتن خدمات پریمیوم اسکایپ دسترسی وسیع‌تری در ارتباط با اشخاص در سرتاسر جهان خواهید داشت. آیا همه این مزایا برای خرید اکانت پریمیوم اسکایپ کافی نیست.

شما از چه طریقی اکانت اسکایپ خود را شارژ میکنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402