آموزش خرید از سایت های ترکیه + معرفی بهترین فروشگاه های آنلاین ترکیه

خرید از سایت های ترکیه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین آنلاین شاپ های ترکیه را می‌شناسید؟ با نحوه خرید مستقیم از سایت های ترکیه آشنایی دارید؟ اگر جواب تان مثبت است مطالعه این مطلب را از دست ندهید. چون به شما بهترین فروشگاه‌های آنلاین ترکیه را معرفی خواهیم کرد. با آموزش خرید مستقیم از سایت‌های ترکیه به شما کمک خواهیم کرد که یک تجربه هیجان‌انگیز و جذاب داشته باشید.

آنلاین‌ شاپ‌های ترکیه طیف گسترده‌ای از اقلام را ارائه می‌دهند. این اقلام شامل پوشاک، دکور منزل و وسایل الکترونیکی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و با‌ کیفیت بالا می‌شوند. بنابراین لازم است که برای برخورداری از مزایایی مانند تنوع محصولات، قیمت ارزان و مناسب و کالاهای باکیفیت، اطلاعات خود را درباره فروشگاه‌های آنلاین ترکیه افزایش دهید. اگر تمایل دارید شما را با سایت‌های حراجی ترکیه آشنا کنیم، نحوه خرید از ترکیه و تحویل در ایران را به شما آموزش دهیم و بهترین پیج‌های خرید از ترکیه را به شما معرفی کنیم، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

فهرست مطالب

بهترین سایت های ترکیه برای خرید

بهترین آنلاین شاپ های ترکیه را تا چه حد می‌شناسید؟ اگر قصد خرید از سایت‌های فروشگاه‌ها و حراجی‌های ترکیه را دارید، باید به شما توصیه کنیم که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

1- سایت ترندیول Trendyol

خرید از سایت ترندیول Trendyol ترکیه

ترندیول محبوب‌ترین و معتبرترین وب‌سایت برای خرید آنلاین در ترکیه است. این وب‌سایت آنلاین ترکی به‌ خاطر معاملات خوب هزاران برند معروف است. برندها در حیطه لوازمی مانند لوازم الکترونیکی، پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی خواربارفروشی و تحویل غذاهای آماده هستند.

🌐 وبسایت Trendyol

2- سایت هپسی بورادا Hepsiburada

خرید از سایت Hepsiburada ترکیه

هپسی بورادا از فروشگاه‌های معتبر خرید آنلاین ترکیه با بیش از 4.5 میلیون نوع محصول از قبیل لوازم منزل، انواع پوشاک و لباس، وسایل الکترونیک، لوازم ورزشی و هزاران مورد دیگر است. با این وب‌سایت می‌توانید خرید آسان و ساده با قیمت‌های رقابتی را تجربه کنید. اخیراً مشتریان امکان خرید مواد غذایی را از این پلتفرم دارند.

🌐 وبسایت Hepsiburada

3- سایت N11

n 11 سایت

وب‌سایت آنلاین غول پیکر N 11 فرصت خرید از هزاران برند و فروشگاه را برای میلیون‌ها مشتریان فراهم می‌آورد. N 11 در سال 2013 تأسیس شد. اما به دلیل انواع لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی خود به شهرت رسیده است. این سایت یک جایگزین عالی برای ترندیول و هپسی بوراداست . در ضمن از تخفیف‌ها و گزینه‌های پرداخت خوبی برخوردار است.

🌐 وبسایت N11

4- سایت گیتی گیدیور Gittigidiyor

گیتی گیدیور، فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین ترکیه توسط eBay (یک شرکت تجارت الکترونیک چند ‌ملیتی آمریکایی که در سان خوزه، کالیفرنیا مستقر است) خریداری شد. این وب‌سایت طیف گسترده‌ای از محصولات، از وسایل الکترونیکی گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمت‌های بسیار رقابتی ارائه می‌دهد و در زمینه خدمات تحویل و پرداخت بسیار قابل اعتماد است.

🌐 وبسایت Gittigidiyor

5- سایت ماوی mavi.com

یک برند پوشاک ترکیه‌ای است که تخصص آن در زمینه لباس جین است و شلوار جین را هم برای زنان و هم برای مردان تولید می‌کند. این فروشگاه خرید آنلاین ترکیه، دارای خطوط لباس برای گروه سنی جوان‌تر نیز است.البته فراموش نکنید شعبه‌هایی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، هلند، روسیه و استرالیا دارد.

🌐 وبسایت ماوی

مقایسه قیمت خرید از سایت های فروشگاهی ترکیه

همه فروشگاه‌های خرید آنلاین ترکیه که در بالا به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم، تقریباً محصولات مشابهی را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهند. برای اینکه بتوانید با کیفیت‌ترین محصول را به بهترین قیمت در میان صدها پیج‌ خرید از ترکیه پیدا و خریداری نمایید، باید از وب‌سایت‌های مقایسه قیمت Cimri و Akakçe کمک بگیرید.

این دو وب‌سایت به طور خودکار محصولات مشابه فهرست‌ شده در آنلاین‌ شاپ‌های مختلف ترکیه را جستجو و قیمت آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنند تا کمترین قیمت را به شما ارائه دهند. بنابراین به جای اتلاف وقت برای جستجو و مقایسه قیمت‌ها، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً این دو وب‌سایت را امتحان کنید.

مزایای خرید از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه

خرید از بهترین فروشگاه های ترکیه

خرید از سایت‌های ترکیه مزایای بسیاری را به همراه دارد. در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات

فروشگاه‌های آنلاین ترکیه، دسترسی به اقلام منحصربه‌فرد و جذاب در دسته‌بندی‌های مختلف را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. خریداران می‌توانند هر نوع محصولی مانند انواع پوشاک، لوازم خانگی، دکوراسیون منزل، وسایل الکترونیکی، انواع جواهرات و زیورآلات، لوازم آرایشی، صنایع دستی و سنتی، محصولات بهداشتی و دارویی، لوازم کودک و اسباب‌بازی، مواد غذایی و انواع خوراکی و هزاران مورد دیگر را به صورت خرید مستقیم از سایت‌های ترکیه، تهیه نمایند.

ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمت‌های رقابتی

آنلاین‌شاپ‌های ترکیه با ارائه قیمت‌های رقابتی به فروش محصولات خود می‌پردازند. این امر، یک مزیت بزرگ برای مشتریان به شمار می‌آید. زیرا آنها می‌توانند کالاها یا خدمات با‌ کیفیت بالا از برندهای مطرح ترکیه را در میان قیمت‌های مختلف خریداری کنند. البته باید بدانید که محصولات از سوی فروشندگان، با بهترین و ارزان‌ترین قیمت در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت.

برخورداری از گزینه ارسال رایگان

برخورداری از گزینه ارسال رایگان

بسیاری از پیج‌های خرید از ترکیه، هزینه‌ای بابت ارسال محصولات خود دریافت نمی‌کنند و گزینه ارسال رایگان دارند. این نکته در نظر بسیاری از خریداران بسیار مهم است. چون مجبور نیستند هزینه‌ای اضافی بابت حمل‌و‌نقل پرداخت کنند.

تحویل سریع و امن کالاها و خدمات

اغلب فروشگاه‌های آنلاین ترکیه، از خدمات حمل‌و‌نقل کارآمد، سریع و قابل اعتماد برای ارسال محصولات خود به تمام دنیا بهره می‌گیرند. برخی از آن‌ها می‌توانند کالاها را ظرف چند روز یا حتی در عرض 24 ساعت به در منزل مشتریان تحویل دهند. این امر نه تنها تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند محصولات خود را به موقع دریافت کنند، بلکه به ایجاد اعتماد و رضایت در بین مشتریان کمک می‌کند.

امکان مرجوع کردن محصولات خریداری‌شده

خرید از سایت‌های ترکیه برای مشتریان یک مزیت مهم دیگر نیز دارد. بسیاری از آن‌ها امکان مرجوع کردن کالاها را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. خریداران می‌توانند به هر دلیلی محصول خریداری شده را مرجوع نمایند. از جمله این دلایل دوست نداشتن محصول، آسیب‌دیدگی و معیوب بودن هستند. علاوه بر این، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه بازپرداخت رایگان ارائه می‌دهند، به این معنی که مشتریان می‌توانند محصولات خود را بدون پرداخت هزینه‌های ارسال اضافی بازگردانند.

بهره‌گیری از روش‌های پرداخت امن

پیج‌های خرید از ترکیه از گزینه‌های پرداخت امن و قابل اعتماد مانند کارت‌های اعتباری، پی‌پال و موارد دیگر برای دریافت بهای کالاها و خدمات خود استفاده می‌کنند و بدین طریق تجربه خرید امن و راحت را برای مشتریان بین‌المللی خود تضمین می‌کنند.

هزینه سفارش محصول از سایت های ترکیه

پرداخت امن و اسان از بهترین سایت های ترکیه

هزینه سفارش محصولات از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه بسته به محصول، فروشگاه و روش ارسال متفاوت است. اما به‌ طور کلی می توان انتظار پرداخت هزینه‌های زیر را داشت:

  1. قیمت: خود محصول که معمولاً قیمت رقابتی دارد تا مشتریان بیشتری را جذب کند.
  2. هزینه حمل‌و‌نقل و جابجایی: که اغلب بر اساس وزن و روش تحویل انتخابی محاسبه می‌شود. برخی از فروشگاه‌ها ممکن است برای سفارش‌های بالاتر از مقدار مشخصی، ارسال رایگان داشته باشند، در‌حالی که برخی دیگر ممکن است برای هر سفارش، هزینه مشخصی دریافت کنند. بررسی سیاست‌های حمل‌و‌نقل فروشگاه قبل از ثبت سفارش ضروری است.
  3. حقوق گمرکی یا عوارض و مالیات‌های وارداتی: بسته به کشور مبدأ و ارزش سفارش، حقوق گمرکی بر سفارش اعمال می‌شوند. در نتیجه باید از قبل آنها را تخمین بزنید.
  4. هزینه‌های پردازش پرداخت: فروشگاه‌های آنلاین ترکیه ممکن است هزینه‌ای را برای پردازش پرداخت‌ها از طریق درگاه‌های پرداخت خاص دریافت کنند. این هزینه می‌تواند بسته به فروشگاه و روش پرداخت استفاده شده متفاوت باشد.

چگونه از سایت‌های حراجی ترکیه خرید کنیم؟

بهترین آنلاین‌شاپ‌های ترکیه معمولاً در مناسبت‌های مختلف، مانند رویدادهای خاص و تعطیلات، حراج برگزار می‌کنند. اما تعداد حراج‌ها می‌تواند بسته به فروشگاه متفاوت باشد. برخی از سایت‌های ترکیه نیز هر ماه حراج‌های برنامه‌ریزی‌شده دارند، در حالی که برخی دیگر حراج‌ها را نامنظم‌تر برگزار می‌کنند. برای اطلاع از زمان‌بندی حراج‌ها و محصولاتی که برای حراج در دسترس خواهند بود، باید وب‌سایت فروشگاه را بررسی کنید یا با خدمات مشتریان تماس بگیرید. علاوه بر این، برخی از فروشگاه‌ها ممکن است از کاربران بخواهند که قبل از شرکت در حراج ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنند. حراج‌ها ممکن است خریداران خاص یا عموم مردم را هدف قرار دهند، بنابراین قبل از شرکت در هر حراج باید مطمئن شوید که قوانین را به دقت مطالعه کرده اید و واجد شرایط شرکت در حراج هستید.

خرید مستقیم از سایت های ترکیه در ایران چگونه است؟

خرید از سایت های ترکیه به صورت مستقیم از ایران، متاسفانه با چالش‌ها و محدودیت‌های فراوانی همراه است. در واقع به علت اعمال تحریم‌های متوالی علیه سیستم بانکداری ایران، کاربران با آی پی ایران نمی‌توانند از طریق درگاه‌های پرداخت بین المللی هزینه محصولات مختلف در سایت‌های ترکیه را بپردازند.

اگر قصد خرید مستقیم از سایت‌های ترکیه را دارید، باید بدانید که آن‌ها از روش‌های پرداختی مانند کارت‌های اعتباری (ویزاکارت و مسترکارت) و حساب پی‌پال استفاده می‌کنند. پس شما باید یا دارای یکی از  این کارت‌ها باشید یا حساب پی‌پال داشته باشید تا بتوانید به راحتی از ترکیه خرید کنید و اجناس را در ایران تحویل بگیرید.

البته راهکار کم‌هزینه و قانونی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان به صورت مستقیم از سایت‌های ترکیه خرید کرد! شرکت‌های واسط معتبر ایرانی، کلیه خدمات مربوط به خرید از آنلاین شاپ‌های بین‌المللی را ارائه می‌کنند. برای خرید مستقیم از سایت های ترکیه از ایران توسط شرکت‌های واسط بایستی وارد پنل کاربری خود شده و سپس به راحتی سفارشات خود را ثبت و معادل ریالی هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید.

ساده‌ترین روش پرداخت استفاده از خدمات شرکت‌های واسط است. به این معنی که کافی است:

  • در گوگل «شرکت‌های پرداخت ارزی» را تایپ کنید.
  • بعد از انتخاب یک سایت واسط، در آن عضو شده و حق اشتراک بپردازید.
  • سپس در میان خدمات گزینه «پرداخت ارز» و سپس «خرید کالا از سایت خارجی» را انتخاب نمایید.
  • می‌توانید اسم سایت را هم در صورت امکان، تعیین کنید.
  • اکنون نوبت به ثبت درخواست شما می‌رسد. این روش از طریق شرکت پرداخت ارزی با کارت اعتباری و حساب های پی پال، پرفکت مانی یا وب مانی صورت می‌گیرد.
  • پس از اینکه درخواست از سمت کارشناسان تأیید و اجرا شد، هزینه سفارش به ریال پرداخت شده و سفارش به شما تحویل داده می‌شود.

نکاتی در مورد نحوه خرید از سایت های ترکیه

  1.  فقط از فروشگاه‌های خرید آنلاین معتبر و قابل اعتماد ترکیه خرید کنید. تمامی پیج‌های خرید از ترکیه که در بالا معرفی شدند، کاملاً شناخته شده و قابل اعتماد هستند.
  2. اکثر وب‌سایت‌های خرید آنلاین ترکیه گزینه انگلیسی ندارند. می‌توانید از Google Translate برای ترجمه آسان صفحه استفاده کنید.
  3. قبل از خرید، توضیحات محصول شامل گارانتی، شرایط و هزینه‌های حمل‌و‌نقل و جابه‌جایی را با دقت مطالعه کنید. مطمئن شوید که اگر محصول خریداری شده مطابق با انتظارات شما نبود یا نقصی داشت، قابل برگرداندن هستند.
  4. حتماً هنگام خرید از سایت‌های حراجی ترکیه به یک نکته توجه کنید. سایت‌ها از روش‌های پرداخت امن و قابل اعتماد مانند کارت‌های اعتباری و حساب پی‌پال برای دریافت بهای کالاها و خدمات خود استفاده می‌کنند. اگر بر یک روش پرداخت خاص اصرار دارند، احتیاط کنید. به راحتی اطلاعات شخصی مانند شماره کارت اعتباری خود را در اختیار آن‌ها قرار ندهید و تمام اطلاعات تراکنش را ذخیره کنید.
  5. بررسی گواهی ssl سایت ( گواهی ایمن بودن دامنه سایت).
  6. توجه به معتبر بودن آدرس فیزیکی و شماره تلفن تایید شده سایت.
  7. بررسی اینکه سایت ترکیه‌ای بیانیه حریم خصوصی را داشته باشد.

سؤالات متداول درباره خرید مستقیم از سایت های ترکیه

بهترین آنلاین‌شاپ‌های ترکیه کدامند؟

تعداد سایت‌های خرید از ترکیه بسیار زیاد است. اما فروشگاه‌های آنلاینی مانند ترندیول، هپسی بورادا، ان 11 و گیتی گیدیور از معروف‌ترین و بهترین‌ها هستند.

چگونه از حراجی‌های ترکیه خرید کنیم؟

برای اطلاع از زمان حراجی‌ها باید سایت فروشگاه‌های خرید آنلاین ترکیه را بررسی کنید یا با خدمات مشتریان تماس بگیرید. همچنین قبل از شرکت در حراج، حتما شرایط و قوانین را مطالعه کنید و دقت کنید که واجد آن شرایط هستید.

سفارش محصول از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه چقدر است؟

هزینه سفارش به عوامل مختلفی مانند قیمت محصول، قوانین و ضوابط فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید و روش ارسال و هزینه‌های حمل‌و‌نقل بستگی دارد.

آیا می‌توانم محصول خریداری‌شده از سایت‌های ترکیه را مرجوع کنم؟

این امر به فروشگاهی که از آن خرید انجام داده‌اید، بستگی دارد. اما بسیاری از پیج‌های خرید از ترکیه امکان مرجوع کردن کالاها را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. علاوه‌بر این، بسیاری از آن‌ها بازپرداخت رایگان ارائه می‌دهند. به این معنی که مشتریان می‌توانند محصولات خود را بدون پرداخت هزینه‌های ارسال اضافی بازگردانند.

کلام آخر

در این مطلب، شما را با بهترین فروشگاه‌های خرید آنلاین ترکیه و خدمات آن‌ها از جمله حمل و نقل پیشرفته و کارآمد، قیمت‌های رقابتی، امکان ردیابی سفارش، لغو و بازگشت آن و موارد دیگر آشنا کردیم. گفتیم که خرید مستقیم از سایت‌های ترکیه و ارسال سریع محصولات به ایران امکانپذیر است، اما برای این منظور شما باید یک حساب بین‌المللی مانند پی‌پال یا کارت‌های اعتباری مانند ویزاکارت و مسترکارت داشته باشید و در صورت نداشتن آن‌ها، از شرکت‌های واسطی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم همین امروز با مراجعه به لیستی که ما در این مطلب از بهترین سایت‌های خرید در ترکیه به شما ارائه کردیم،  یک خرید بسیار خوب و امن را تجربه کنید و نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

شما کدام سایت را برای خرید از فروشگاه‌های ترکیه انتخاب می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402