آنر مجیک 4 آلتیمیت ؛ معرفی و بررسی پرچمدار شگفت انگیز آنر

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در میان نبرد تلفن‌های هوشمند پریمیوم در چین، HONOR با موفقیت خط تولید پرچمداران خود را با آنر مجیک 4 آلتیمیت ارائه داد. Magic 4 Ultimate که در سری Magic 4 قرار دارد، مانند مدل قبلی خود، نوآوری‌های بزرگی را در سخت افزار و نرم افزار به ارمغان می‌آورد. در ادامه این مطلب بررسی گوشی Honor Magic4 Ultimate را خواهید خواند.

از مزایای گوشی Honor Magic4 Ultimate می‌توان به 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، همچنان قیمتی معادل 7999 ین یا حدود 1230 دلار برای بازار چین اشاره کرد. عملکرد این مدل با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 و یک ISP AI سفارشی شده به طور کامل بهبود یافته است. Magic4 Ultimate در تلاش است تا ترکیبی از زیبایی و فناوری‌های پیشرفته را ارائه دهد. این گوشی شامل یک صفحه نمایش بدون حاشیه 6.81 اینچی، یک قاب میانی از جنس استیل ضد زنگ و یک پوسته سرامیکی نانوکریستال است که حس ظرافت را ارائه می‌کند.

تجربه بازی، بر روی موتور نسل چهارم بازی Snapdragon Elite و فناوری پیشرفته GPU Turbo X HONOR، روان و لذت بخش است. از مهم ترین ویژگی های گوشی Honor Magic4 Ultimate، سیستم تصویربرداری پیچیده و قدرتمند است. دوربین پشتی دارای یک دوربین اصلی بزرگ 50 مگاپیکسلی 1/1.14 اینچی است و در ثبت تصاویر واقعی با وضوح فوق‌العاده و جزئیات غنی در روز و شب عملکرد بسیار خوبی دارد. در این مطلب معرفی گوشی Honor Magic4 Ultimate را می‌خوانید. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

جدول مشخصات آنر مجیک 4 آلتیمیت

مشخصاتآنر مجیک 4 آلتیمیت
تاریخ عرضهآپریل 2022
ابعاد163.6 در 74.7 در 11.4 میلی متر
وزن242 گرم
نوع صفحه نمایشLTPO OLED
اندازه صفحه نمایش6.81 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش1312 در 2848 پیکسل
سیستم عاملاندروید 12
پردازندهSnapdragon 8 Gen 1
پردازنده گرافیکیAdreno 730
رم12 گیگابایت
حافظه داخلی512 گیگابایت
دوربین4 گانه 50 + 64 + 64 + 50 مگاپیکسل
دوربین سلفی12 مگاپیکسل
باتری4600 میلی آمپر ساعت با شارژر 100 واتی
قیمت1150 یورو

بررسی گوشی Honor Magic4 Ultimate

در سال 2021، بازار گوشی‌های هوشمند پریمیوم چین رشد قابل توجهی را در سال به ثبت رساند و تقریباً یکی از هر چهار گوشی هوشمند با قیمت بالای 600 دلار فروخته شد. این بخش سودآور روز به روز اهمیت بیشتری می‌یابد، به ویژه برای برندهای مستقر در چین که به دنبال بهبود محصولات خود و دستیابی به درآمد قابل توجه هستند.

دور جدید رقابت پس از معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در دسامبر 2021 آغاز شد. برای متمایز شدن از دیگر برندها، HONOR با استفاده از فناوری‌های توسعه‌یافته Turbo X، تلاش زیادی برای به‌کارگیری پتانسیل کامل سیستم انجام داد و همچنین راه‌حل‌های اتلاف حرارت را برای به حداکثر رساندن قدرت محاسباتی پیاده‌سازی کرد. مزایا و معایب گوشی موبایل آنر مجیک 4 آلتیمیت را در ادامه بخوانید.

طراحی گوشی Honor Magic4 Ultimate

آنر مجیک 4 آلتیمیت

Magic4 Ultimate تا حد زیادی ویژگی‌های طراحی را از مدل قبلی خود به ارث برده است. قسمت جلویی بدنه 163 میلی متری به طور کامل توسط یک شیشه نانو کریستال پوشانده شده است که برای استفاده راحت تر و محافظت بهتر طراحی شده است. تصاویر گوشی آنر مجیک 4 آلتیمیت چشم‌نواز است، همچنین با دوربین پریسکوپی که در مرکز قرار گرفته است، تقارن و تعادل ایجاد می‌کند و الگوی جدید مدرن‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. Magic4 Ultimate همچنین استایل ساده‌تری را با پشت سرامیکی نانوکریستالی جدید ترکیب می‌کند، که برجستگی‌ها به خوبی برآمدگی دوربین را احاطه کرده است.

همچنین بخوانید :

نمایشگر

Magic4 Ultimate به صفحه نمایش OLED HDR10+ مجهز شده است که از بهترین دقت رنگ در کلاس خود پشتیبانی می‌کند. رزولوشن آن 1312×2848 پیکسل (در حدود 460ppi) است و به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر و فیلم‌ها را با جزئیات مشاهده کنند. این نمایشگر همچنین ترکیبی از نرخ رفرش تطبیقی 1 تا 120 هرتزی مبتنی بر LTPO و فناوری کاهش نور PWM 1920 هرتز را ارائه می‌کند. این باعث محافظت بهتر از چشم و صرفه‌جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، HONOR، همراه با Pixelworks، با بهره‌گیری از فناوری‌هایی مانند Always-on HDR و MEMC تجربه‌های تماشای ممتاز را ممکن می‌سازد. Magic4 Ultimate با استفاده از پردازنده نمایشگر اختصاصی، از تبدیل فوری ویدیوهای SDR به کیفیت HDR و افزایش هوشمند نرخ فریم ویدیو برای از بین بردن تاری تصویر پشتیبانی می‌کند که منجر به نمایش واضح‌تر و روان‌تر می‌شود.

سخت افزار گوشی Honor Magic4 Ultimate

معرفی گوشی Honor Magic4 Ultimate

نسل چهارم موتور بازی اسنپدراگون الیت طراحی شده است تا محدودیت تجربه بازی‌های موبایلی را از بین ببرد. پردازنده گرافیکی گوشی Honor Magic4 Ultimate دارای بیش از 50 مورد پیشرفت است که فناوری‌هایی مانند «Adreno Frame Motion Engine» و «Variable Rate Shading Pro» می‌توانند به طور موثر بار پردازنده گرافیکی را کاهش دهند. بنابراین نرخ فریم، وضوح تصویر و مصرف انرژی را در حین بازی بهبود می‌بخشند.

پرازنده ی گوشی آنر مجیک 4 آلتیمیت به خوبی با آخرین فناوری GPU Turbo X جفت شده است. با فناوری «AI Super Rendering» مبتنی بر بازی‌های موبایل و بهره‌گیری کامل از عملکرد چند پردازنده‌ای، مشخصات گوشی Honor Magic4 Ultimate می‌تواند کارایی پردازش گرافیکی را بسیار بهبود بخشد و همچنین عملکرد بازی را بالا ببرد. در نتیجه، می‌توانیم بازی‌های سنگین را با بدون افت کیفیت بصری اجرا کنیم.

علاوه بر این، اتصال پرسرعت 5G و Wi-Fi 6، همراه با فناوری HONOR’s LINK Turbo X، یک تجربه بازی بدون تاخیر را فراهم می‌کند.

دوربین گوشی آنر مجیک 4 آلتیمیت

بزرگ‌ترین ویژگی گوشی Honor Magic4 Ultimate، سیستم همه‌کاره «Eye of Muse» است. دوربین اصلی درجه یک آن با Samsung ISOCELL GN2 و مجموعه لنزهای با زاویه دید عریض 8P سفارشی شده است. با 50 میلیون پیکسل به اندازه 1.4 میکرومتر و دیافراگم بزرگ f/1.6، دوربین می‌تواند نور بیشتری را جذب کند و عملکرد عالی در نور کم ارائه دهد.

Magic4 Ultimate یک دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر نیز اضافه کرده است، مخصوصاً برای بهبود طیف، که با آن می‌تواند رنگ‌ها، بافت‌ها و جلوه‌های واقعی نور و سایه را بازتولید کند.

علاوه بر این، سیستم دوربین عقب شامل یک دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال 3.5 برابر و یک دوربین فوق عریض 126 درجه است. دو دوربین کمکی 64 مگاپیکسلی نزدیک به دوربین اصلی قرار گرفته‌اند و آرایش مثلثی شکلی را تشکیل می‌دهند که برای تسهیل اجرای Ultra Fusion Photography آنر طراحی شده اند.

معایب گوشی موبایل آنر مجیک 4 آلتیمیت

این فناوری رویکردی نوآورانه برای دوربین‌ها فراهم می‌کند تا با هم کار کنند، بنابراین کیفیت تصویر را با استفاده کامل از قدرت ماژول‌های مختلف لنز به حداکثر می‌رسانند. فرآیند بزرگنمایی این دوربین دارای دو مرحله است. ابتدا چندین فریم گرفته شده توسط هر دوربین به ترتیب ادغام می‌شوند و سپس تصاویر به دست آمده، تراز شده و در یک عکس واحد ارائه می‌شوند.

با بهره مندی از فناوری Ultra Fusion Photography، می‌توانیم تصاویر را واضح تر از همیشه ثبت کنیم. دوربین‌های اولتراواید و پریسکوپ به تنهایی نیز عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می‌دهند. لنز اولتراواید دارای یک مجموعه لنز 7P است که از میدان دید 126 درجه پشتیبانی می‌کند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عکاسی از منظره‌های بزرگ است.

لنز پریسکوپ از قابلیت زوم هیبریدی تا 100 برابر پشتیبانی می‌کند و آن را برای عکس‌های از راه دور مناسب می‌کند. این لنز جزئیات را حفظ می‌کند، در حالی که نویز را به حداقل می‌رساند.

سیستم دوربین نه تنها در شرایط نور روز فوق العاده است، بلکه عملکرد آن در محیط‌های کم نور نیز عالی است و این تا حد زیادی به دلیل فناوری AI ISP است. چیپست سفارشی شده تا 28.8TOPS قدرت محاسباتی دارد و از فرآیند پردازش بلادرنگ انبوه تصاویر خام در تنظیمات نوردهی مختلف پشتیبانی می‌کند که منجر به تجربه بهتری از عکاسی در شب می‌شود.

به لطف پشتیبانی از تثبیت‌کننده اپتیکال OIS برای دوربین‌های عریض و تله‌فوتو، گرفتن عکس‌های عالی در شب بسیار آسان‌تر است و دیگر نگران تار شدن ناخواسته عکس‌ها با لرزش دست نخواهید بود.

سیستم دوربین چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. HONOR برای بهبود کیفیت تصویر در برابر نور خورشید، فناوری super anti-flare coating را روی سطح لنز اعمال می‌کند. این فناوری به بهبود سرعت و دقت فوکوس خودکار، به خصوص در نور کم کمک می‌کند. در ترکیب با دیافراگم بزرگ دوربین اصلی، جلوه‌های بهتری را نیز به ارمغان می‌آورد که پیش‌زمینه و پس‌زمینه را به خوبی تار می‌کند.

ضبط ویدیو آنر مجیک 4 آلتیمیت

مزایای گوشی Honor Magic4 Ultimate

Magic4 Ultimate همچنین قابلیت‌های ویدیویی چشمگیری را ارائه می‌دهد. به لطف الگوریتم Dual Chain Computational Photography & Videography، آنر مجیک 4 آلتیمیت به ما اجازه می‌دهد عکس‌هایی با کیفیت بالا را در حین ضبط ویدیوی 4K ثبت کنیم. عملکرد “Magic Take” مبتنی بر هوش مصنوعی نیز می‌تواند به طور خودکار لحظات مهم را هنگام ضبط شناسایی کند و آن‌ها را به کلیپ‌های کوتاه یا تصاویر دراماتیک تبدیل کند. علاوه بر این، Magic4 Ultimate قابلیت فیلمبرداری 4K 60FPS خود را با حالت Night و Magic-Log ترکیب می‌کند و خروجی‌ها حتی زمانی که در حال حرکت هستید، نسبتاً بدون تاری هستند.

دوربین‌های سلفی

در جلوی گوشی، سیستم دوربین دوگانه در یک بریدگی در سمت چپ بالا قرار دارد. این شامل یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سه بعدی است که عمدتا برای باز کردن قفل با چهره است. اولی دارای میدان دید 100 درجه است تا گرفتن سلفی گروهی را بسیار آسان تر کند. این دوربین با تعدادی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند زیباسازی پرتره، تاری پس‌زمینه و ضد لرزش بهبود یافته است و همچنین از فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری و امنیت آنر مجیک 4 آلتیمیت

بررسی گوشی Honor Magic4 Ultimate

Magic4 Ultimate همچنین پیشرفت‌های مناسبی در امنیت و عمر باتری ایجاد کرده است. برای تجربه کاربری ایمن‌تر اما راحت‌تر، HONOR نه تنها اسکنر اثر انگشت را از نوری به فناوری اولتراسونیک دقیق‌تر ارتقا داده است، بلکه از یک تراشه امنیتی مستقل برای محافظت در سطح سخت‌افزار نیز استفاده می‌کند. همه این‌ها، همراه با سیستم عامل Dual TEE Security، این گوشی را به یک مدل پرچمدار بسیار امن تبدیل می‌کند.

HONOR شارژ سریع را با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی افزایش داده است. آزمایش‌ها نشان می‌دهد که باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی Magic4 Ultimate می‌تواند در عرض نیم ساعت تا 100 درصد شارژ شود.

همچنین بخوانید :

قیمت و تاریخ عرضه ی گوشی Honor Magic4 Ultimate

گوشی آنر مجیک 4 آلتیمیت در سال 2022 معرفی شد و یک ماه بعد از معرفی، پا به بازار گذاشت. قیمت آنر مجیک 4 آلتیمیت در حال حاضر حدود 1150 یورو است و با این قیمت به فروش می‌رسد. این گوشی در بازار ایران حدود 40 میلیون تومان است.

نتیجه گیری

Magic4 Ultimate به عنوان یک پرچمدار برتر، به مجموعه ای ارزشمند از اجزا و ویژگی‌های سخت افزاری مجهز شده است که سیستم دوربین بزرگترین ویژگی آن است. با ترکیب دوربین در حال تحول و ISP قدرتمند هوش مصنوعی، سری Magic قرار است به طور کامل از قدرت هوش مصنوعی استفاده کند و مرزهای عکاسی با موبایل را جابجا کند. نظرات خود را درباره ویژگی‌ها و حافظه داخلی و رم آنر مجیک 4 آلتیمیت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402