معرفی سریال شادی زندگیم؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال شادی زندگیم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال شادی زندگیم یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی کشور ترکیه می‌باشد که امسال شروع به پخش کرده است. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به معرفی سریال ترکی شادی زندگیم بپردازیم و صفر تا صد این مجموعه تلویزیونی را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.

سریال Hayatımın Neşesi یکی از جدیدترین و مورد انتظارترین محصولات سینمای ترکیه است که در تابستان 2023 بر روی آنتن شبکه TRT1 رفت. تولید این سریال مدتی پیش توسط کمپانی Goya Entertainment استارت خورد و از زمان انتشار اولین تیزر رسمی، مردم مشتاقانه منتظر شروع پخش این سریال بودند. ژانر سریال شادی زندگیم، کمدی و خانوادگی است. این سریال ترکی از یک فیلم‌نامه بسیار قدرتمند بهره می‌برد که موجب موفقیت آن نیز بوده است. علاوه بر فیلم‌نامه قوی، حضور بازیگران مشهور و نامدار در این سریال ترکی موجب محبوبیت دو چندان آن شده است. جالب است بدانید که در ابتدا نام روزهای خوش برای این سریال انتخاب شده بود اما در نهایت نام آن به Hayatımın Neşesi تغییر پیدا کرد.

کارگردانی سریال ترکی شادی زندگیم برعهده شاهین آلتوق (Sahin Altug) بوده است. فیلم‌نامه این سریال کمدی به قلم گوخان هورزوم (Gökhan Horzum) به همراهی اکین آتالار (Ekin Atalar) نوشته شده است. در مورد زمان پخش سریال شادی زندگیم باید گفته که این سریال کمدی و جذاب در تاریخ 7 ژولای 2023 معادل 16 تیر 1402، بر روی آنتن شبکه TRT1 شروع به پخش کرد. تعداد قسمت های سریال ترکی شادی زندگیم نیز تا به اینجای کار 9 اپیزود، بوده است. مدت زمان پخش هر قسمت این سریال نیز چیزی در حدود 120 دقیقه می‌باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم ژانر سریال ترکی Hayatımın Neşesi نیز کمدی و خانوادگی است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان این سریال ترکی جذاب و کمدی بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال شادی زندگیم

سریال ترکی شادی زندگیم

سریال ترکی شادی زندگیم یکی از جذاب‌ترین عناوین سینمای ترکیه در تابستان 2023 است که با فضای درام و کمدی خود به خوبی بینندگان را با خود همراه می‌کند. داستان این سریال خانوادگی درباره زنی خانه‌دار به نام نشه است. نشه زنی 40 ساله است که با شوهرش مصطفی 2 فرزند دارند و به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند. نشه که در جوانی دانشجوی پزشکی بود، پس از آشنایی با مصطفی در دانشکده و شعله‌ور شدن آتش عشق میان آن دو، تصمیم بر ترک تحصیل گرفت تا زندگی رویایی خود را با مصطفی آغاز کند.

مادر نشه، روچان، شدیداً با این تصمیم دخترش مخالف بود اما نشه به دلیل حاملگی، تصمیم به ازدواج و ترک تحصیل گرفت. حالا پس از 20 سال، نشه به یک مادر و همسر فداکار تبدیل شده است که به غیر از مسائل مالی، از همه لحاظ خانواده خود را تامین می‌کند. مصطفی نیز تمامی مسائل مربوط به خانه را به نشه سپرده و از این نظر خیالش راحت است. مصطفی خانواده‌ای سنتی دارد؛ خانواده‌ای که احترام و نظم در آن بسیار مهم است.

داستان از آنجایی جالب می‌شود که برادر کوچک‌تر مصطفی، سردار، طی مراسم شام خانوادگی، دوست‌دختر خود را به اعضاء خانواده معرفی می‌کند. سردار در معرفی دوست‌دختر خود به خانواده به این نکته اشاره می‌کند که دوست‌دخترش یک پزشک است و این موضوع توجه همه اعضاء خانواده را در پی دارد. نشه نیز با دیدن این صحنه، برانگیخته می‌شود و خیلی زود تصمیم می‌گیرد تا دوباره به دانشکده پزشکی برگردد و تحصیل خود را از آنجا که مانده، ادامه دهد و او نیز به یک پزشک تبدیل شود؛ تصمیمی که تعجب مصطفی را به همراه دارد. مصطفی از این تصمیم نشه آنچنان راضی نیست و نمی‌داند که چگونه جلوی همسر خود را بگیرد…

بازیگران سریال شادی زندگیم

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال Hayatımın Neşesi پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم هنرپیشه‌های مشهور و نامداری در این سریال ترکیه‌ای کمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این بخش از مقاله به سراغ هنرپیشه های سریال ترکی شادی زندگیم خواهیم رفت و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

شبنم بوزوکلو؛ بازیگر زن اصلی سریال شا‌دی زندگیم

سریال Hayatımın Neşesi

بازیگر و کارگردان سینمای ترکیه، شینم بوزوکلو (Sebnem Bozoklu)، در تاریخ 25 آگوست 1979 معادل 3 شهریور 1358 در استانبول ترکیه متولد شد. این بازیگر جوان و خوش‌چهره ترکی از همان دوران کودکی به صنعت سینما علاقه‌مند بود و همین دلیل باعث شد سرانجام وارد این حرفه شود. شبنم بوزوکلو که یکی از خوش‌آتیه‌ترین بازیگران زن سینمای ترکیه محسوب می‌شود تا کنون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آن‌ها می‌توان به Canim Ailem (2008) ،Albüm (2016) و Love, Surreal and Odd (2017) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

تولگا تکین؛ بازیگر مرد اصلی سریال شا‌دی زندگیم

معرفی سریال Hayatımın Neşesi

بازیگر خوش‌تیپ و پرطرفدار سینمای ترکیه، تولگا تکین (Tolga Tekin)، در تاریخ 19 مارس 1973 معادل 28 اسفند 1351 در شهر آنکارا ترکیه دیده به جهان گشود. تولگا تکین با قد حدودی 1 متر و 85 سانتی‌متر یکی از بازیگران قد بلند سینمای ترکیه محسوب می‌شود که علاوه بر آن بسیار خوش‌پوش نیز می‌باشد. همین موضوع سبب جذابیت این بازیگر ترک برای بینندگان شده است. وی در سال 2013 با زینب کولتوک (Zeynep Koltuk) ازدواج کرد اما این ازدواج خیلی زود به طلاق و جدایی ختم شد. از تولگا تکین آثار برجسته بسیاری برجا مانده است که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به Behzat Ç: Ankara Is on Fire (2013) و Rüzgarda Salinan Nilüfer (2016) اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

متین کوشکون؛ بازیگر سریال Hayatımın Neşesi

بازیگران سریال شادی زندگیم

بازیگر کهنه‌کار و از پیشکسوتان سینمای ترکیه، متین کوشکون (Metin Coşkun)، در سال 1948 در استانبول ترکیه متولد شد. این بازیگر قدیمی سینمای ترکیه تا کنون در آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری به ایفای نقش پرداخته است. متین کوشکون علاوه بر بازیگری به عنوان کارگردان نیز در سینمای ترکیه فعالیت‌هایی دارد. وی در سریال شادی زندگیم نیز در شخصیت مهمت به ایفای نقش پرداخته است. از جمله مشهورترین آثار متین کوشکون می‌توان به Suskunlar (2012) ،Coming Soon (2014) و The Harvest (2021) اشاره کرد.

آراس سنو؛ بازیگر سریال ترکی شا‌دی زندگیم

نقد سریال Hayatımın Neşesi

آراس سنو (Aras Seno)، یکی از جدیدترین بازیگران سینمای ترکیه که جویای نامی برای خود در میان ستارگان سینمای این کشور است. وی چندین سال است که به عنوان هنرپیشه در آثار مختلفی به ایفای نقش می‌پردازد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Bitter Lands (2018) به عنوان یکی از اولین فیلم‌های سینمایی او اشاره کرد. آراس سنو همچنین اخیراً در چندین فیلم حضور داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به Askimiz Yeter (2023) و سریال Hayatimin Nesesi (2023) اشاره کرد. وی در سریال شادی زندگیم به عنوان برادر کوچک‌تر تولگا تکین حضور دارد.

گیزم کالا؛ هنرپیشه سریال ترکی شا‌دی زندگیم

داستان سریال شادی زندگیم

هنرپیشه جوان و مشهور ترکی، گیزم کالا (Gizem Kala)، در تاریخ 26 آپریل 1993 معادل 6 اردیبهشت 1372 در استانبول ترکیه متولد شد. گیزم کالا از نوجوانی به صنعت سینما و بازیگری علاقه داشت و سرانجام فرصتی برای ایفای نقش در یک اثر سینمایی برای او مهیا شد. همین اثر، نقطه آغازی برای شروع فعالیت او به عنوان یک هنرپیشه شد. گیزم کالا امروزه یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های جوان سینمای ترکیه است که در آثار متعددی همچون The Protector (2018) ،Can Kiriklari (2018) و The Choice (2020) به ایفای نقش پرداخته است.

سایر هنرپیشگان سریال ترکی شادی زندگیم عبارتند از:

  • اوگور دمیرپهلیوان (Ugur Demirpehlivan) در نقش صالح
  • ازگی تومبول (Ezgi Tombul) در نقش تورکان
  • ثریا گوزل (Süreyya Güzel) در نقش سودا
  • نیسان دوکمچی (Nisan Dökmeci) در نقش زینب
  • اوزلم اونالدی (Özlem Ünaldi) در نقش سما
  • سلما گونری (Selma Güneri) در نقش روچان

نقد و بررسی سریال شا‌دی زندگیم

خلاصه سریال ترکی شادی زندگیم

تا به این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی سریال شادی زندگیم پرداختیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سراغ نقد این سریال کمدی ترکی برویم. همچنین در این بخش به بررسی نمرات سریال شادی زندگیم خواهیم پرداخت.

سریال ترکی شادی زندگیم یکی از مورد انتظارترین سریال‌های تلویزیونی این کشور در سالیان اخیر بوده است که بینندگان بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن موعد پخش آن در تابستان 2023 بودند. خوشبختانه این سریال ترکی جذاب توانست پس از پخش بر روی آنتن شبکه TRT1، رضایت بینندگان را جذب کند. سریال شادی زندگیم با فیلم‌نامه قدرتمند و داستان جذاب و درام خود خیلی سریع در میان بینندگان فیلم و سریال، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد. پخش سریال ترکی شادی زندگیم در تابستان 2023 شروع شده و تا کنون تنها 9 قسمت از آن بر روی آنتن رفته است.

اگر شما نیز از طرفداران پروپا قرص سینمای ترکیه و یا از دوست‌داران سریال‌های تلویزیونی خانوادگی هستید، بی‌شک از تماشای این سریال جذاب و دیدنی لذت خواهید برد. به همین دلیل تماشای این سریال کمدی و خانوادگی را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت ابتدایی این سریال بنشینید تا غرق در داستان شیرین و جذاب آن شوید. اگر شما نیز هنوز سریال ترکی شادی زندگیم را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Hayatımın Neşesi اقدام کنید و از تماشای آن در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید.

در مورد نمرات سریال ترکی شادی زندگیم نیز باید اشاره کرد که نمره‌اش در IMDb امتیاز 7 از 10 است. البته با توجه به پخش تنها چند قسمت ابتدایی این سریال کمدی، فعلاً زود است تا در مورد نمره آن قضاوت کرد. فعلاً باید منتظر پخش قسمت‌های بیشتر و ادامه روند داستان باشیم تا نمره واقعی این سریال مشخص شود.

سخن پایانی

دانلود سریال Hayatımın Neşesi

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال ترکی شادی زندگیم پرداختیم. سپس به خلاصه سریال ترکی شادی زندگیم، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال کمدی ترکی اشاره کردیم. همچنین در پایان نیز به نقد سریال Hayatımın Neşesi و نمرات آن اشاره کردیم. در طول متن به بسیاری از سوالات رایج شما عزیزان، از قبیل بازیگران سریال Hayatımın Neşesi چه کسانی هستند؟ تعداد قسمت های سریال ترکی شادی زندگیم چقدر است؟ و… پاسخ دادیم.

سریال شا‌دی زندگیم با داستان خنده‌دار و درام خود به راحتی شما را با خود همراه می‌کند، به گونه‌ای که احساس کنید بخشی از آن خانواده هستید! پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ‌وجه تماشای این سریال خانوادگی خنده‌دار را از دست ندهید، چراکه شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. باید منتظر پخش قسمت‌های بیشتر از این سریال باشیم تا ببینیم سرانجام، ماجراجویی جذاب نشه در دانشکده پزشکی چه می‌شود؟! سریال ترکی شادی زندگیم تا الان بسیار عالی کار کرده و نظر مثبت بینندگان و منتقدان سینما را به سودی خود جذب کرده است. ضمن تشکر از همراهی شما در طول مقاله، لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال شادی زندگیم و بازیگرانش را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402