معرفی و بررسی سریال زندگی شگفت انگیز من

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال زندگی شگفت انگیز من یکی از سریال‌های در حال پخش کشور ترکیه است که توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در مقاله پیش رو به سراغ معرفی کامل و بررسی سریال می‌رویم.

شبکه NOW ترکیه که سابقا آن را با نام فاکس می‌شناختیم، در اوایل سال 2024 تغییر نام داد. این شبکه از زیرمجموعه‌های کمپانی والت دیزنی در کشور ترکیه است که تا کنون سریال‌های به نام و جذابی از آن پخش شده‌اند. برای مثال سریال‌های پرطرفدار تو درم را بزن (Sen Çal Kapımı)، دکتر معجزه (Mucize Doktor)، سیب ممنوعه (Yasak Elma) و حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl) از جمله این آثار بودند.

سریال Şahane Hayatım به کارگردانی چاعری بایراک (Çağrı Bayrak) توسط کمپانی Ay Yapım ساخته شده است. نویسندگان این مجموعه مزیچ آجمی (Meriç Acemi)، چاعلا کیزیلما (Çağla Kızılelma) و ایلماز شاهین (Yılmaz Şahin) هستند. این سریال از شبکه NOW ترکیه پخش می‌شود و در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال زندگی شگفت انگیز من همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال زندگی شگفت انگیز من

ژانر سریال Şahane Hayatım درام و مهیج است. این مجموعه نخستین بار در تاریخ 1 نوامبر 2023 (10 آبان 1402) به روی آنتن شبکه NOW ترکیه رفت. سریال روزهای چهارشنبه ساعت 20:30 به وقت ایران پخش می‌شود. تعداد قسمت های زندگی شگفت انگیز من نیز‌ بستگی به میزان ریتینگ و ادامه‌دار شدن آن دارد.

داستان سریال زندگی شگفت انگیز من

داستان سریال زندگی شگفت انگیز من

همانطور که در قسمت ابتدایی مطلب به آن اشاره کردیم، فیلم‌نامه سریال Şahane Hayatım توسط گروهی از نویسندگان نوشته شده است اما طرح داستان این سریال از مریچ آجمی (Meriç Acemi) بوده است. طرحی زیبا و جذاب که با همکاری نویسندگان سرشناسی به یک داستان بی‌نقص تبدیل شده است.

داستان سریال زندگی شگفت انگیز من در مورد زنی به نام شبنم است که زندگی پر از فراز و نشیبی را تجربه کرده است. حالا شبنم تمام زندگی و وقت خود را صرف بزرگ کردن دختر کوچکش، ساره، کرده است. اما در این میان همچنان مشکلاتی از گذشته، گریبان‌گیر او هستند! شبنم در گذشته خود درگیر ماجراهای جنایی و قتل شده است و حالا بازرسی به نام مسعود برای او دردسرساز شده است.

در این میان شبنم با مردی جذاب و ثروتمند آشنا می‌شود. مردی خاص برای شبنم که خیلی آرام وارد زندگی او شده است. حالا همه چیز برای شبنم تغییر کرده است و این مرد جذاب، تاثیر بسیاری بر زندگی او گذاشته است. اما آنچه که شبنم از آن بی‌خبر است، رازهای این مرد ثروتمند است. او نیز همچون دیگران برای خود رازها و مشکلات خاصی دارد!

طولی نمی‌کشد که شبنم دلداده این مرد جذاب می‌شود و کم‌کم رابطه‌ای عاشقانه میان آن دو به وجود می‌آید. اما بر سر راه رابطه عاشقانه شبنم و این مرد ثروتمند مشکلات و موانع بسیاری وجود دارد که هر دو آن‌ها باید برای اثبات عشق خود به دیگری، از سد این موانع عبور کنند و عشق خود را در مشکلات فراموش نکنند اما…

بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من

در بخش‌های ابتدایی متن به معرفی سریال زندگی شگفت انگیز من پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم هنرپیشه‌های مشهوری در این سریال ترکی حضور داشته‌اند. در این بخش از مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از مهم‌ترین هنرپیشه های سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از هر کدام در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

هیلال آلتینبیلک؛ بازیگر نقش شبنم در سریال زندگی شگفت انگیز من

بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من

هنرپیشه جوان و خوش‌چهره سینمای ترکیه، هیلال آلتینبیلک (Hilal Altinbilek)، در تاریخ 11 فوریه 1991 معادل 22 بهمن 1369 در شهر ازمیر ترکیه چشم به جهان گشود. او یکی از خوش‌چهره‌ترین بازیگران سینمای ترکیه محسوب می‌شود که بسیار با استعداد است. آلتینبیلک امروزه یکی از بازیگران فعال سینمای ترکیه محسوب می‌شود. هیلال آثار درام و عاشقانه بسیاری در کارنامه هنری خود دارد. قد هیلال آلتینبیلک در حدود 1 متر و 75 سانتی‌متر است. آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری در کارنامه وی به چشم می‌خورد اما از میان مشهورترین آثار هیلال آلتینبیلک باید به Çocuklar Sana Emanet (2018) ،Bitter Lands (2018) و Sahane Hayatim (2023) اشاره کرد.

اونور تونا؛ بازیگر نقش مسعود در سریال Şahane Hayatım

بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من

بازیگر محبوب و شناخته‌شده‌ی سینما و تلویزیون ترکیه، اونور تونا (Onur Tuna)، درتاریخ 2 ژولای 1985 معادل 11 تیر 1364 در شهر چناق‌قلعه ترکیه متولد شده است. اونور علاقه بسیاری به هنر داشت و همین باعث شد تا به تحصیل موسیقی در Ege University بپردازد. اما پس از آن در دوره‌های هنرآموزی شرکت کرد و وارد زمینه بازیگری شد. وی همچنین برای مدتی در حرفه مدلینگ نیز حضور داشته است. قد اونور تونا در حدود 1 متر و 95 سانتی‌متر است. در کارنامه هنری اونور تونا آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری به چشم می‌خورد. از میان مشهورترین آثار اونور تونا می‌توان به A Small September Affair ،Forbidden Apple و Filinta اشاره کرد.

ییعیت اوزسنر؛ بازیگر نقش اونور در سریال ترکی Şahane Hayatım

داستان سریال زندگی شگفت انگیز من

بازیگر قدیمی و چهره شناخته‌شده‌ی سینمای ترکیه، ییگیت اوزسنر (Yigit Özsener)، در تاریخ 6 آپریل 1972 معادل 17 فروردین 1351 در شهر ازمیر ترکیه چشم به جهان گشود. وی به دلیل ضریب هوشی بالایی که داشت در رشته مهندسی و الکترونیک تحصیل کرد و پس از آن مدرک MBA خود را دریافت کرد. اما علاقه قدیمی ییگیت به سینما و تلویزیون، سرانجام او را به سمت بازیگری کشاند. قد ییگیت اوزسنر در حدود 1 متر و 75 سانتی‌متر است. ییگیت یکی از ستاره‌های نسل پیشین سینمای ترکیه محسوب می‌شود که اکنون نیز طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. در کارنامه هنری ییگیت اوزسنر آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری به چشم می‌خورد که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به سریال Dudaktan Kalbe ،Ezel و The Steppe اشاره کرد.

سرکان کسکین در نقش نیازی آدالی

بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من

سرکان کسکین (Serkan Keskin) بازیگر اهل ترکیه در 25 نوامبر 1977 (4 آذر 1356) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1998 با تئاتر شروع کرد و از سال 2003 با سریال Çaylak وارد تلویزیون شد. این هنرپیشه در تئاتر، سینما و تلویزیون کشور خود فعال است. از آثار مهم سرکان کسکین باید به سریال‌های بهزاد چ کارآگاهی در آنکارا (Behzat Ç Bir Ankara Polisiyesi)، لیلا و مجنون (Leyla ile Mecnun)، ماه پیکر (Muhteşem Yüzyıl Kösem)، دکتر معجزه و بابا (Baba) اشاره کنیم.

نسرین جواد زاده در نقش ملیسا اوزسوی

بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من

نسیرین جواد زاده (Nesrin Cavadzade) بازیگر اهل کشور ترکیه است که اصالتی آذربایجانی دارد. او در 30 ژوئیه 1982 (8 مرداد 1361) متولد شد.  در سال 2007 این هنرپیشه با فیلم Pazar – Bir Ticaret Masalı و سریال Yersiz Yurtsuz وارد دنیای بازیگری شد. از مجموعه‌های پرطرفدار نسرین جواد زاده باید به سیب ممنوعه، سه سکه (Üç Kuruş) و چیز دیگری است (Bir Başkadır) اشاره کنیم.

سومرو یاوروجوک در نقش آیسل گوموشچو

بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من

سومرو یاوروجوک (Sumru Yavrucuk) بازیگر اهل کشور ترکیه متولد 24 سپتامبر 1961 (2 مهر 1340) است. او بازیگری را از سال 1982 و صحنه تئاتر شروع کرد تا اینکه در سال 1988 با سریال Önce Canan به تلویزیون رفت. سریال‌های فاطماگل (Fatmagül’ün Suçu Ne?)،شماره 309 (No 309)، سد (Baraj) و پشت پرده ازدواج (Evlilik Hakkında Her Şey) از آثار این هنرپیشع هستند.

گوکچه ایوب‌اوغلو؛ بازیگر نقش دیدِم در سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من

خلاصه سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من

بازیگر کمتر دیده شده‌ی سینمای ترکیه، گوکچه ایوب‌اوغلو (Gökçe Eyüboglu)، در تاریخ 1 آگوست 1983 معادل 10 مرداد 1362 در شهر استانبول ترکیه چشم به جهان گشود. این بازیگر ترک، از همان دوران نوجوانی علاقه بسیاری به دنیای سینما داشت و همین موضوع باعث شد تا در نهایت وارد سینما شود و به عنوان بازیگر در آثار متعددی حضور پیدا کند. اما این پایان راه برای گوکچه نبودو او تصمیم گرفت تا وارد حرفه نویسندگی نیز بشود. در زمینه نویسندگی نیز آثار خوبی از گوکچه ایوب‌اوغلو بر جای مانده است. گوکچه ایوب‌اوغلو در کارنامه هنری خود آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی جای داده است. از میان مشهورترین آثار گوکچه ایوب‌اوغلو می‌توان به Çekiç ve Gül: Bir Behzat Ç. Hikayesi (2022) ،My Name is Batlir, not Butler (2018) و The Phoenix (2020) اشاره کرد.

تیمور آجار در نقش صلاح‌ الدین شیشمان

بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من

تیمور آجار (Timur Acar) بازیگر ترکی متولد 22 دسامبر 1979 (1 دی 1358) است. او بازیگری را از سال 2005 با فیلم Organize İşler و سریال Kurşun Yarası شروع کرد. در طی سال‌های بازیگری خود تیمور آجار در سریال‌های دنیا دروغ است (Yalan Dünya)، قول (Yalan Dünya)، پسرم (Oğlum) و بارباروس خیرالدین: فرمان سلطان (Barbaros Hayreddin: Sultanın Fermanı) اشاره کنیم.

سایر بازیگران سریال زندگی شگفت انگیز من عبارتند از:

  • جم اوسلو (Cem Uslu) در نقش آیدین
  • سدا آکمان (Seda Akman) در نقش آرزو کادی‌اوعلو
  • زینب یوجه (Zeynep Yüce) در نقش گنچ شبنم
  • زینب الا شنتورک (Zeynep Ela Şentürk) در نقش اجه گوموشچو
  • و…

نقد و بررسی سریال زندگی شگفت انگیز من

نقد سریال Şahane Hayatım

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال Şahane Hayatım پرداختیم. در ادامه متن نیز با ما همراه باشید تا به نقد سریال Şahane Hayatım بپردازیم.

سریال زندگی شگفت انگیز من با داستانی جالب شروع شد و شخصیت اصلی آن، شبنم توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند‌. داستان غیرقابل پیش‌بینی است و بازیگران در جایگاه خود عملکرد خوبی دارند. این مجموعه در برخی از جنبه‌ها دچار کلیشه‌های سریال‌های ترکی می‌شود و گاه کند شدن روند داستان باعث دلسردی مخاطب می‌شود. سریال با ریتینگ خوبی شروع شد و میزان نرخ تماشا در هر قسمت ثابت بود و حتی بالا می‌رفت. نمرات سریال Şahane Hayatım قابل قبول هستند و اگر سناریو همچنان جذابیت داشته باشد، سریال ادامه‌دار خواهد شد.

سخن پایانی

نمرات سریال Şahane Hayatım

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من پرداختیم. سپس به خلاصه سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال ترکی اشاره کردیم. حال باید با داستان بی‌نقص و جذاب این سریال ترکی همراه شویم تا ببینیم سرانجام کار شبنم چه خواهد شد؟! آیا عشق میان او و اونور به سرانجام خواهد رسید؟! آیا شبنم خواهد توانست از شر گذشته تلخ و تاریک خود خلاص شود یا نه؟!

ممنون که در طول این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما دوستان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال ترکی زندگی شگفت انگیز من را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضا خانواده پلازا در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402