حل مشکل تایم اوت در بازی کالاف دیوتی موبایل

حل مشکل تایم اوت در بازی کالاف دیوتی موبایل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گاهی اوقات گیمرهای فعال در بازی Call of Duty Mobile با مشکلاتی نظیر تایم اوت مواجه هستند که در این مقاله آموزشی قصد داریم شما را با روش حل مشکل تایم اوت در بازی کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم. در ادامه پیشنهاد می شود با پلازا همراه باشید.

امروزه یکی از محبوب ترین و فعال ترین بازی های بتل آنلاین Call of Duty Mobile نام داشته که تقریبا هر گیمر اندروید بازی با آن آشنایت دارد. یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران این بازی با آن مواجه هستند خطایی بنام تایم اوت بوده است. به همین دلیل برای حل مشکل و رفع ارور تایم اوت در کالاف مقاله ای جامع را برای شما جمع آوری نموده ایم که با بررسی آن میتوانید به نکات خوبی در این زمینه دسترسی داشته باشید.

فهرست مطالب

حل مشکل تایم اوت کالاف

خطای Loading Timeout گیمرهای بسیاری را با عصبانیت مواجه میکند زیرا این ارور ممکن است در حین اجرای بازی رخ دهد. به همین دلیل طبق بررسی های بعمل آمده نکات خوبی را در خصوص رفع ارور تایم اوت در کالاف آماده نموده ایم که در ادامه توضیحات میتوانید با آنها آشنا شوید و راه مناسبی را برای حل ارور ذکر شده دریافت کنید. در رابطه با حل مشکل تایم اوت کالاف باما همراه باشید که قصد ارائه نکات تکمیلی و مهم در این زمینه را خواهیم داشت.

حل مشکل Time out در بازی کالاف دیوتی موبایل

حل مشکل time out در بازی کالاف دیوتی موبایل

در روز های اخیر شاهد بخش و محتویات جدیدی از بازی بنام Jackal Fight Jet بودیم که گیمرهای بسیاری بعد از انتشار آن با خطای تایم اوت مواجه شدند. حال براساس بازخورد های ثبت شده در سطح وب به روش های مناسبی دست یافته ایم که با استفاده از آنها میتوانید از شر خطای ذکر شده رهایی یابید. معمولا این خطا زمانی رخ میدهد که ای پی اشخاص به یک نوع ای پی عمومی متصل باشد و به دلیل کم و زیاد شدن مقدار آن قطعی هایی نظیر تایم اوت نمایان می شود.

برای حل مشکل میتوانید مسیر زیر را دنبال کنید:

  • برای شروع وارد تنظیمات Sim and Network Settings گوشی خود شوید.
  • برای ثبت تغییرات اولیه نوع اینترنت همراه را به 2G تغییر دهید و سپس روی 4G قرار دهید و آنرا ذخیره سازی نمایید.
  • با انجام اینکار تمام داده های اینترنت همراه که روی سیمکارت شما ذخیره سازی شده است برای ثانیه هایی پاکسازی و برای اتصال جدید بهینه می شوند.
  • اما اشخاصی که از iOS و یا فای وای منزل استفاده میکنند بهترین کار پاکسازی Cache بازی کال اف دیوتی موبایل بوده است.
  • برای اینکار داده برنامه های نصب شده روی گوشی خود شوید و سپس بازی کال اف دیوتی رو پیدا و روی آن کلیک کنید. با انتخاب بازی مربوط عبارت کش برای شما نمایان میشود که با کلیک بر روی آن میتوانید کش بازی را پاکسازی کنید.

در صورتی که هیچ یک از روش های فوق برای شما کارساز نبود میتوانید از یک تغییر دهنده ای پی یا همان VPN استفاده کنید. با انجام اینکار میتوانید از ای پی جدیدی برای اجرای بازی استفاده کنید که اغلب با انجام اینکار مشکل مربوط از بین خواهد رفت.

همچنین بخوانید :

نیازی به متصل بودن وی پی ان در تمامی لحظات بازی نبوده زیرا شما بعد از نمایان شدن Loading بازی میتوانید آنرا غیرفعال کنید زیرا بعد از نمایش این بخش میتوانید با ای پی اصلی خود وارد بازی شوید. روش فوق دلیل خوبی برای حل ارور تایم اوت کالاف بوده است. در ادامه توضیحات میتوانید با دلیل ایجاد مشکل تایم اوت کالاف آشنا شوید. همانطور که شاهد بودید راهکارهای مربوط به حل مشکل تایم اوت کالاف ارائه شد که در این زمینه با خیال آسوده و بدون محدودیت میتوانید از آنها برای حل مشکلات خود استفاده کنید. اگر روش خوب دیگری را میشناسید که به آن اشاره نشده لطفا باما در بخش نظرات همراه باشید.

نکات مهم در حل مشکل تایم اوت کالاف دیوتی موبایل

نکات مهم در حل مشکل تایم اوت کالاف دیوتی موبایل

فارغ از مشکل لودینگ تایم اوت کالاف دیوتی موبایل ممکن است در هنگام اتصال وی پی ان با ارور دیگری بنام Connection to Server و Nerwork Error مواجه شوید. اگر تصمیم دارید از تغییر دهنده ای پی برای تمام طول بازی استفاده کنید پیشنهاد می شود از نسخه هایی استفاده کنید که قطعی نداشته باشند زیرا در این صورت ممکن است از بازی بیرون انداخته شوید و بار دیگر با ارور تایم اوت مواجه شوید.

همچنین بخوانید :

در رابطه با حل مشکل تایم اوت کالاف باید بدانید که امروزه تحریم های بسیاری علیه کشورمان صورت گرفته که همین موضوع یکی از دلایل مسدود بودن ای پی های ایران است. فارغ از این موضوع اتصال بازی با برخی نت ها نظیر ایرانسل مشکل ساز بوده که این موضوع هنوز بطور شفاف پاسخ داده نشده ولی براساس تجربیات کاربران استفاده از اینترنت همراه اول و مخابرات روی اتصال بهتر و دائمی بازی نقش مفیدتری داشته است به نسبت دیگر نت های موجود در کشور. نظر شما نسبت به این موضوع چیست ؟

در تمام توضیحات مربوط به حل مشکل تایم اوت در بازی کالاف دیوتی موبایل سعی کردیم به نکات ساده ای اشاره داشته باشیم که در کمترین زمان ممکن بتواند مشکل شمارا برطرف نماید. اگر درباره رفع ارور تایم اوت در کالاف با سوالاتی مواجه شدید که در بخش توضیحات به آن اشاره نشده بود میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و سوالات خود را باما در میان بگذارید.

سخن پایانی

آموزش حل مشکل تایم اوت در بازی کالاف دیوتی موبایل به پایان رسید که در آیتم های کوتاهی سعی نمودیم مشکل شمارا برطرف کنیم. در این زمینه اگر با مشکل یا سوالی مواجه شدید که به آن اشاره نشده بود میتوانید در بخش نظرات باما در ارتباط باشید. همچنین میتوانید تجربیات خود در زمینه رفع ارور تایم اوت در کالاف را باما به اشتراک بگذارید که اینکار سبب خواهد شد تا به شکل بهتری بتوانید از نظرات کاربران استفاده کنید. فارغ از این موضوع با اینکار میتوانید به ما نیز در زمینه حل ارور کمک نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
.
11 آذر 1402، 20:50
پاسخ
0
0
کسی یه راه درس درمون با وافای بلد نیست که مث ادم استارت کنه و تایم اوت نخوره (فیلتر شکن امتحان کردم)
avatar
سجاد
.
20 تیر 1402، 09:50
پاسخ
1
8
با نت ایرانسل و نت های دیگه نرید فقط با نت همراه بیرد
avatar
.
11 آذر 1402، 20:48
پاسخ
0
0
@سجاد
ایرانسل اوکیه من استفاده میکنم ولی وقتی میخوام با وافای برم فقط تایم اوت میخورم باید با فیلتر شکم برم که اونم پینگم رو میبره رو ۱۰۰ یا ۱۳۰ وبالاتر
avatar
امیرحسین
.
19 تیر 1402، 05:11
پاسخ
0
3
من کالاف رو روی شبی ساز گیم لوپ بازی میکنم روی ویندوز الان واسه منم ارور تایم اوت میده درحالی که وقتی اکانت قدیمیم رو نزده بودم و اکانت گوست داشتم بدون ارور توی مچ ها جوین میشد اما از وقتی اکانتمو زدم ارور میده نمیخوام اکانتم بپره ولی چرا اینطوریه ؟ و چیکار کنم
avatar
اعظم شعبانی
.
19 تیر 1402، 08:06
پاسخ
1
0
@امیرحسین
از طریق شبیه ساز دیگری مثل بلواسکین تست کنید گیم لوپ باگ های اتصالی زیادی داره. در مورد اکانت اگر روی ایمیل ثبت شده باشه نمیپره خیالتون راحت.
avatar
Mahdi
.
17 اردیبهشت 1402، 20:13
پاسخ
0
21
من هم نتم رو بردم 3G یکی دو روز خوب بود بعد هی عین همین حرف شما نوع شبکه رو هر تغییر دادم باز ارور میداد با VPNهم که میرم یا من شانس ندارم یا نتم مشکل داره وقتی دارم راه میرم خوبه ولی وقتی یکی رو میبینم میخوام بزنمش یا اون داره منو میزنه میخوام دفاع کنم قطع میشه قبل اینکه طرف منو بکشه من اومدم بیرون😂 با تغییر دهنده IP هم رفتم عین همین وی پی ان بود ولی الان بازم مشکل دارم باهاش مخصوصا زمانی که میخوام تو بتل چهار یا دو نفره برم یا اینکه با دوستم بازی کنم نمیشه بازم ارور میده یعنی خیلی ر..یده به اعصابم مخصوصا گفتم زمانی که یکی بهم حمله میکنه میام بزنم میبینم نمیشه بعد که نتم میاد میبینم مُردم😑🥲
avatar
دیان حیدری
.
24 تیر 1402، 08:51
پاسخ
0
3
@Mahdi
منم دقیقا همین مشکل الان از من جدی ترم شده که اصلا نه رو مولتی و نه بتل هیچکدوم نمیره همینجور یک دقیقه صبر میکنم بعدش ارور میده و از اول میاد
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402