بهترین جاهای تفریحی سنگاپور | آشنایی با مکان های تفریحی سنگاپور

بهترین جاهای تفریحی سنگاپور
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در سنگاپور، چطور تفریح کنیم؟ یکی از پرگردش‌ترین کشورهای منطقه آسیای شرقی سنگاپور است که در بین دو کشور مالزی و اندونزی قرار گرفته است. این کشور با وسعتی که دارد در طی سال‌ها تلاش خود را برای رونق صنعت گردشگری کرده است و امروزه به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری تبدیل شده است. تفریحات این کشور از نظر تنوع و تعداد به گونه‌ای هستند که می‌توانید آنها را با تفریحات بسیاری از کشورهای بزرگ‌تر مقایسه کنید. تعداد مراکز تفریحی سنگاپور آنقدر زیاد است که در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانید خود را به انواع مختلفی از جاذبه‌های طبیعی تفریحی برسانید چرا که فاصله هر یک از این جاذبه‌های تفریحی با دیگری چندان زیاد نمی‌باشد به همین خاطر است که در دنیای سفر سنگاپور یک مکمل تمام عیار برای تور تفریحی است. با ما همراه شوید تا شما را با بهترین جاهای تفریحی سنگاپور آشنا کنیم.


یکی از هیجان انگیزترین سفرهای زندگی شما بدون شک می‌تواند سفر به سنگاپور باشد. کشوری آسیایی با جاذبه‌های تفریحی بسیار زیاد. سنگاپور که از جمله کوچکترین کشورهای جهان به شمار می‌آید به دلیل نزدیکی به خط استوا دارای آب و هوای چهار فصل است. حجم بارندگی در فصل‌های مختلف در این کشور متغیر می‌باشد. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن مرکز تجارت جهانی در قلب سنگاپور یکی از ثروتمندترین و مدرن‌ترین کشورهای جهان است. سنگاپور کشوری ساحلی است که از ۶۴ جزیره شکل گرفته است و دارای مراکز دیدنی و تفریحی بسیار متنوعی می‌باشد که برای هر نوع سلیقه‌ای جذابیت خاصی دارد.
فهرست مطالب

لیست بهترین جاهای تفریحی سنگاپور

بهترین جاهای تفریحی سنگاپور
لیست بهترین جاهای تفریحی سنگاپور

از میان جاذبه‌های گردشگری و تفریحی سنگاپور برخی از شهرت جهانی برخوردار می‌باشند که حتماً در زمان سفر به این کشور پیشنهاد می‌کنیم سری به این مراکز تفریحی بزنید. یکی از مراکز تفریحی چرخ و فلک معروف فلایر است که یکی از نمادهای کشور سنگاپور به شمار می‌آید در ادامه برای آشنایی با مکان های تفریحی سنگاپور همراه ما باشید.

1- پارک آبی کو ادونچر

تفریحات آبی سنگاپور
آشنایی با تفریحات آبی سنگاپور

از جمله بهترین و مهیج‌ترین تفریحات سنگاپور که برای هر سنینی مناسب می‌باشد، تفریح در مجموعه پارک آبی کو ادونچر سنگاپور می‌باشد. این پارک آبی از جمله معروفترین مکان‌های تفریحات آبی در سنگاپور می‌باشد که دنیایی از سرسره‌های پیچ‌درپیچ و بازی‌های جذاب را در خود جای داده است.

تفریح و بازی در این مجموعه آبی یک ماجراجویی هیجان انگیز است و هر کسی در هر سن و سالی از این ماجراجویی خوشش می آید. پارک آبی کو ادونچر سنگاپور دارای یک حوض 650 متری است که با تیوب‌سواری در آن می‌توانید در فضای پارک گشت‌وگذار کنید. همچنین این پارک آبی دارای یک استخرموج، یک دریاچه مصنوعی و کم‌‎عمق می‌باشد که در آن بیش از 20 هزار ماهی زندگی می‌کنند.

  • ساعت کاری: 10 صبح تا 5 بعدازظهر
  • آدرس: سنگاپور، جزیره سنتوسا، خیابان گاردن

2- پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور

پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور
آشنایی با پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور

یکی دیگر از معروفترین پارک‌های آبی و مراکز تفریحی سنگاپور، پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور است که در سال 2004 افتتاح شده. در این پارک آبی موارد امنیتی به شدت رعایت می شوند و با خیال آسوده می‌توانید در آنجا تفریح کنید. پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور یکی از محبوبترین مکان‌های تفریحی سنگاپور که به عنوان بهترین پارک آبی خانوادگی نیز شناخته شده است.

از جمله امکاناتی که در این پارک آبی وجود دارد می‌توان به سرسره‌ای آبی که با سرعتی زیاد از میان غارها و پیچ‌ها عبور می‌کند، سونامی، گرداب و فری فال اشاره کرد. همچنین در پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور محوطه‌ای جداگانه برای تفریح کودکان در نظر گرفته شده است که به آن زمین بازی پرفرسور گفته می‌شود.

  • آدرس: 1 Pasir Ris Cl, Singapore 519599
  • تلفن:  6565819128

3- قایق‌سواری در جزیره پولا اوبین

قایق سواری در جزیره پولا اولین سنگاپور
قایق سواری در جزیره پولا اولین سنگاپور

یکی از دل‌نشین‌ترین و مهیج‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در سفر به سنگاپور آن‌را تجربه کنید قایق سواری در جزیره پولا اولین سنگاپور است. ابته لازم به ذکر است که برای انجام این تفریح مهیج باید با تورهای گردشگری همراه شوید و قبل از رفتن به آنجا هماهنگی‌های لازم باید انجام شود.

انجام این تفریح چندان سخت نیست و اگر تجربه پارو زنی ندارید اصلا نباید نگران باشید چرا که راهنمای تور در تمام لحاظات همراه شما است و به شما کمک خواهد کرد. همزمان با قایق سواری در جزیره پولااولین سنگاپور می‌توانید از دیدن چشم‌انداز زیبای جنگل حرا نیز لذت ببرید.

4- کشتی تفریحی رویال آلباتروس، از بهترین جاهای تفریحی سنگاپور

کشتی رویال آلباتروس از بهترین جاهای تفریحی سنگاپور
تجربه سفر دریایی با کشتی رویال آلباتروس

اگر در سفر به سنگاپور به دنبال تفریحی متفاوت و هیجان انگیز می‌باشید پیشنهاد می‌کنیم حتما سفر دریایی با کشتی تفریحی رویال آلباتروس را در سنگاپور تجربه کنید. این کشتی تفریحی، در حقیقت یک کشتی بادبانی سنتی است که با چوب درختان 100 ساله ساخته شده است. کشتی تفریحی رویال آلباتروس دارای چهار دکل ، 22 بادبان، بیش از 200 طناب و سه عرشه می‌باشد که ظرفیت پذیرایی از 200 مسافر را به طور همزمان دارد.

این کشتی تفریحی دارای امکانات رفاهی مناسبی برای پذیرایی از مسافران خود می‌باشد. با سفر با این کشت لوکس و زیبا می‌توانید تماشاگر غروب خورشید در سنگاپور بوده و شام خود را بر روی دریای بی‌کران این شهر زیبا نوش جان کنید.

وبسایت: tallship.com.sg

5- سافاری رودخانه

خاص‌ترین تفریحات آبی در سنگاپور

ریور سافاری که همان سافاری رودخانه در سنگاپور می‌باشد یکی دیگر از بهترین مکانهای تفریحی در سنگاپور است. در این مجموعه تفریحی چیزی نزدیک به 5 هزار جانور در 17 بخش مختلف نمایش داده می‌شوند.

از جمله بخش‌های تشکیل دهنده این مرکز تفریحی عبارتند از: جنگل‌هاي جنوب‌شرقي آسيا، آمريکاي جنوبي، آفريقا، برمه، نپال که از موجودات آبزی گرفته تا پانداهای بزرگ در این مرکز زندگی می‌کنند. در واقع باید بگوییم که سافاری رودخانه سنگاپور یک منطقه مخافظت شده است که هر قسمت از آنرا به یکی از مهم‌ترین رودهای جهان مثل رود نیل، گنگ و مکونگ نام‌گذاری کرده‌اند.

حیواناتی که در این مجموعه تفریحی وجود دارند در قفس نگهداری نمیشوند، آنها به صورت کاملا آزادانه در این منطقه در رفت و آمد هستند و برای آنها هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما در این مجموعه می‌توانید با سوار شدن بر تراموا از مسیرهای مختلف عبور کرده و این حیوانات را از نزدیک ببینید.

  • ساعت کاری: 10 صبح تا 7 شب
  • آدرس: شمال سنگاپور، خیابان ماندای

6- زیپ لاین ادونچر پارک، از هیجان انگیز ترین تفریحات سنگاپور

از هیجان انگیز ترین جاهای تفریحی سنگاپور
تفریحات هوایی سنگاپور

از جمله تفریحاتی امروزی که بسیار مورد علاقه نوجوانان و جوانان قرار گرفته است، تفریج مهیج و هیجان انگیز زیپ لاین است که تجربه ایت تفریح هیجان انگیز را هم می‌توانید در سنگاپور انجام دهید و تجربه متفاوتی از این تفریح بدست آورید. انجام این تفریح مهیج را می‌توانید در مجموعه تفریحی ادونچر پارک انجام دهید. تفریحی پرسرعت که از تپه ایمبیا تا زمین‌های پایین‌دست کشیده شده است و 450 متر طول دارد و در ارتفاع 75 متری از سطح زمین واقع شده است.

  • ساعت بازدید: 11 ظهر تا 6 بعدازظهر
  • آدرس: سنگاپور، جزیره سنتوسا

7- تله‌کابین سنگاپور

تله‌کابین سنگاپور

برای تماشای کلی از نمای شهر هیچ تفریحی مهیج‌تر از تله کابین سواری نیست به همین خاطر است که این تفریح برای گردشگران بسیار جذابیت دارد. اتفاقا تله کابین از جمله تفریحان پرطرفدار در سنگاپور نیز می‌باشد. با سوار شدن تله کابین سنگاپور که ارتفاع آن 100 متر می‌باشد در فراز آسمان می‌توانید جزایر، درختان و سواحل سنگاپور را تماشا کرده و لذت ببرید. در ضمن تله کابین سنگاپور از جمله تفریحات شبانه سنگاپور نیز به شمار می‌آید و اگر در طول روز زمان مناسبی برای این تفریح مهیج را بدست نیاوردید، نگران نباشید زیرا برای انجام این تفریح مهیج تا ساعت 10 شب تایم دارید.

  • ساعت کاری: 9:30 صبح تا 10 شب
  • آدرس : جنوب سنگاپور، خیابان مونت فابر

8- تونل باد، از بهترین جاهای تفریحی سنگاپور برای کودکان

بهترین جاهای تفریحی سنگاپور برای کودکان
تونل باد سنگاپور

اگر پرش در ارتفاع برایتان دلهره آور است اما با تمام این اوصاف باز هم دوست دارید برای یکبار هم که شده این تجربه را کسب کنید تونل بادی چاره کار می‌باشد. یکی از بهترین تفریحات سنگاپور تونل بادی است. این پرواز شبیه‌سازی شده این روزها در جهان علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است.

برای انجام این تفریح مهیج باید به جزیره سنتوسا در سنگاپور بروید. تونل بادی سنگاپور، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین تونل بادهای جهان است.

  • ساعت کاری: 9 صبح تا 10 شب
  • آدرس: سنگاپور، جزیره سنتوسا

9- چرخ‌ و فلک فلایر

مرتفع‌ترین چرخ و فلک دنیا

آشنایی با مکان‌های تفریحی سنگاپور تنها در موارد عنوان شده خلاصه نمی‌شود. در سنگاپور چرخ و فلکی وجود دارد که به دلیل ارتفاع 165 متری‌اش، یکی از بزرگ‌ترین چرخ‌ و فلک‌های جهان محسوب می‌شود. چرخ و فلک فلایر سنگاپور از جذابترین جاذبه‌های تفریحی سنگاپور به شمار می‌آید و علاوه بر اینکه یک وسیله تفریحی و هیجان انگیز می‌باشد این امکان را برای گردشگران به وجود می‌آورد تا از تماشای مناظر اطراف شهر نیز لذت ببرند.

کابین‌های این چرخ و فلک حدودا 28 عدد می‌باشد که در هرکدام‌شان حداکثر 28 نفر جا می‌گیرند. کابین‌های شیشه‌ای که نمایی 360 درجه‌ای از آسمان‌خراش‌ها، فضای سرسبز و آب‌های سنگاپور  را نمایش می‌دهند.

  • ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب
  • آدرس : سنگاپور، پل بنجامین شیرز، خیابان رافلز

10- شهر برفی سنگاپور

معرفی شهر برفی سنگاپور

حتما شما هم درباره شهر سنگاپور این مسئله را می‌دانید که در این کشور برف نمی‌بارد و زمستان‌های آنجا شباهتی به زمستان‌های کشورهای دیگر ندارد وجود جاذبه‌ای دیدنی به نام شهر برفی برایتان جذابیت زیادی پیدا خواهد. این مجموعه تفریحی سرپوشیده به چند بخش مجزا تقسیم شده است که در آنجا می‌توانید تفریحاتی همچون: پینت بال، سُرخوردن بر روی برف را تجربه کنید.

  • ساعت کاری: 10 صبح تا 6 عصر
  • آدرس: خیابان جورانگ تاون هال

11- اتاق‌ فرار

آشنایی با اتاق‌ فرارهای سنگاپور

در کشور سنگاپور بیش از 14 اتاق فرار معروف وجود دارد اگر سفرتان به سنگاپور به‌صورت گروهی است و به انجام بازی‌های گروهی علاقه‌مند هستید حتما یک ساعت از زمانتان را به بازی در اتاق فرارهای سنگاپور اختصاص دهید. از جمله معروفترین اتاق فرارهای سنگاپور در محله چینی‌های هستند که از شناخته شده‌ترین جاهای دیدنی سنگاپور به شمار می‌رود.

  • ساعت فعالیت: از 11 ظهر تا 10 شب

سوالات متداول بهترین جاهای تفریحی سنگاپور

مکان های تفریحی سنگاپور کدامند؟

پارک آبی کو ادونچر، پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور، قایق‌سواری در جزیره پولا اوبین، کشتی تفریحی رویال آلباتروس، سافاری رودخانه، زیپ لاین ادونچر پارک، تله‌کابین سنگاپور، تونل باد، چرخ‌ و فلک فلایر، شهر برفی سنگاپور و اتاق‌ فرار

پارک آبی کو ادونچر چه امکاناتی دارد؟

این پارک آبی دارای یک استخرموج، یک دریاچه مصنوعی و کم‌‎عمق می‌باشد که در آن بیش از 20 هزار ماهی زندگی می‌کنند.

بهترین تفریحات آبی سنگاپور کدامند؟

پارک آبی کو ادونچر، پارک آبی وایلد وایلد وت سنگاپور، قایق‌سواری در جزیره پولا اوبین، کشتی تفریحی رویال آلباتروس، سافاری رودخانه

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین مراکز تفریحی سنگاپور پرداخته و اطلاعاتی در مورد هر یک از آنها در اختیارتان قرار دادیم. درست است که سنگاپور کشور کوچکی است اما، جاذبه‌های تفریحی فراوان و متنوعی را در دل خود جای داده است. این کشور یکی از گران‌ترین مقاصد گردشگری دنیاست که هزینه‌های هنگفتی را برای برخی از تفریحات خود از گردشگران دریافت می‌کند. با توجه به اینکه اغلب تفریحاتی که در سنگاپور وجود دارد در کشورهای مختلف تکرار می‌شود پیشنهاد و توصیه ما این است که در سفر به سنگاپور از تفریحاتی لذت ببرید که خاص هستند و در هیچ نقطه دنیا شبیه آنها وجود ندارد.

سنگاپور از بهترین کشورهای توریستی دنیاست که با خانواده و کودکان می‌توانید به آنجا سفر کنید چرا که جاذبه‌های تفریحی این کشور مخصوص تمام سنین می‌باشد و دغدغه‌ای بابت سرگرم کردن کودکان خود در سفرتان به سنگاپور نخواهید داشت.

شما در سفر به سنگاپور کدام‌یک از تفریحات این فهرست را در اولویت‌تان قرار می‌دهید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402