اسکریل skrill چیست و چگونه از ایران قابل استفاده است؟

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اسکریل یک پلتفرم آنلاین و سیستم مجازی پرداخت محسوب می‌شود که زمینه برداشت، واریز و پرداخت وجه را در یک بستر مجازی و امن قرار می‌دهد. این برنامه کاربردی یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های مجازی است. ایران در زمره کشورهای تحت پوشش این پلتفرم قرار ندارد، زیرا تحت شرایط تحریم است. با این وجود، امکان افتتاح حساب اسکریل برای ایرانیان وجود دارد. آیا می‌دانید از چه روشی برای این کار استفاده می‌شود؟ در این مقاله با آموزش افتتاح حساب اسکریل در ایران آشنا می‌شوید.

برای انجام پرداخت‌های بین‌المللی و خرید و فروش‌های خارج از کشور از چه سیستمی استفاده می‌کنید؟ به نظر شما کدام کیف پول الکترونیکی بهتر است؟ یکی از کیف پول‌های مطرح در فضای مجازی اسکریل است که محدودیت‌های پرداخت را کنار گذاشته است. اکثر سایت‌های خارجی این سیستم را مورد پشتیبانی خود قرار داده‌اند. برای کاربرهای ایرانی یک سوال بزرگ وجود دارد که آیا کیف پول الکترونیکی اسکریل در ایران نیز قابل استفاده است؟ آیا تحریم کشور در مسیر افتتاح حساب این سامانه اختلال به وجود نیاورده است؟ در ادامه، آموزش افتتاح حساب اسکریل در ایران ارائه خواهد شد.

فهرست مطالب

اسکریل چیست؟

با کدام یک از کیف پول‌های الکترونیکی وب مانی، پرفکت مانی و پی‌پال آشنایی دارید؟ اسکریل یا Skrill نیز یک کیف پول مجازی محسوب می‌شود که از طریق آن رفتن به بانک و انجام انواع خدمات ارزی تسهیل می‌گردد. در ادامه بازگشایی حساب و فعال کردن اکانت در اسکریل از این سامانه، در جهت پرداخت قبوض، انتقال وجه و هم‌چنین برداشت وجه استفاده خواهد شد. روشی بسیار راحت که مسیر خرید و فروش بین‌المللی را نیز تحت شعاع قرار داده است.

افتتاح حساب در اسکریل
معرفی اسکریل و چگونگی افتتاح حساب در آن

به کمک این سامانه می‌توانید خارج از محدودیت‌های مورد بحث، هر مقدار وجهی را که مد نظر شما قرار دارد، انتقال دهید یا برداشت نمایید. البته، از میان برداشتن این موانع موجب شده است تا کارمزد نقل و انتقال و استفاده از این سیستم در قیاس با پلتفرم.های مشابه بالا باشد. این اتفاق باعث شده است تا میزان امنیت این کیف پول مجازی نیز بیشتر شود. تمام فعالیت‌های مربوطه در بستر اینترنت و به شکل آنلاین صورت می‌گیرند.

اگر قصد انتقال وجه دارید بایستی بدانید که لازم نیست طرف مقابل حتماً حساب اسکریل داشته باشد، زیرا برای انتقال وجه به آدرس ایمیل طرف مقابل احتیاج پیدا خواهید کرد. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر این سامانه را برای خود فعال نموده و از آن در جهت انجام خدمات مالی و ارزی خود بهره می‌گیرند. آیا دوست دارید با آموزش افتتاح حساب اسکریل در ایران و دو مرحله کلیدی آن آشنا شوید.

افتتاح حساب اسکریل

آیا می‌دانستید که اسکریل از 40 نوع ارز مختلف پشتیبانی به عمل آورده است، به طوری که محدودیت‌های تجاری جهت انجام انواع تبادلات مالی در اغلب کشورها توسط آن امکان‌پذیر شده است. البته این سامانه مجازی و سیستم آنلاین نقل و انتقال وجه، در کشورهایی که تحریم شده‌اند فعال نیست و به طور معمول افتتاح حساب توسط کاربران این کشورها صورت نمی‌گیرد. ایران یکی از کشورهایی است که تحریم شده است و متاسفانه ایرانیان نمی‌تواند از خدمات ارزی این سیستم بهره‌مند شوند.

آیا این جمله مبنی بر این موضوع است که امکان افتتاح حساب اسکریل در ایران به بن‌بست رسیده است؟ باید گفت که خیر این چنین نیست. فقط مسیر افتتاح حساب کمی سخت‌تر و پیچیده‌تر از سایر کشورها صورت می‌گیرد. در حقیقت، انسداد مسیر افتتاح حساب اسکریل در کشورهایی هم‌چون ایران، به معنای قرار گرفتن یک سری موانع در مسیر است. وگرنه هیچ‌گونه بن‌بستی وجود نخواهد داشت.

آموزش افتتاح حساب اسکریل در ایران نشان می‌دهد که تحت شرایط خاصی، کاربران ایرانی می‌توانند از سیستم آنلاین کیف پول مجازی اسکریل استفاده کنند. کافیست که در این مسیر یک میانبر بزنید و از ایرانی بودن خود رونمایی ننمایید. خواهید دید که شما هم در بین کاربران فعال این سامانه قرار خواهید گرفت.

حساب اسکریل در ایران
ساخت حساب اسکریل و نکات مربوط به آن

مراحل افتتاح حساب اسکریل در ایران

یکی از روش‌های محبوب و پرطرفدار جهت اجرای خدمات مالی در فضای مجازی، سیستم مالی آنلاین Skrill است. قبل از شروع توصیف مراحل مختلف باید توجه نمایید که با استفاده از مدارک ایرانی خود نمی‌توانید در این کیف پول الکترونیکی حساب باز کنید. یکی از روش‌های مرسوم و حقیقی افتتاح حساب در اسکریل، توسط کارت اسکریل صورت می‌گیرد. البته توجه شود که در شرایط کنونی این کارت فقط برای کاربران اروپایی صادر می‌شود.

سپس کارت اسکریل تهیه شده از طریق اتصال و لینک یا پیوند شدن به کیف پول الکترونیکی شما، امکان انجام خدمات ارزی را همانند یک کارت بانکی به انجام خواهید رساند. در کنار این موضوع، بسیاری از خودپردازهای مجازی در سطح جهان نیز با این سیستم آشنایی دارند و آن را قبول می‌کنند. از طریق افتتاح حساب و وریفای آن خواهید توانست تا یک مستر کارت با چنین قابلیت‌های هدفمندی داشته باشید. می‌توان گفت که این کارت‌ها در اغلب فروشگاه‌های آنلاین قابل استفاده می‌باشند.

باز کردن یک حساب کاربری

اولین قدم جهت باز کردن حساب اسکریل در ایران، ورود به سایت اصلی این سامانه و کلیک کردن بر روی گزینه Register است. اگر این گزینه را نیافتید، سردرگم نشوید، گزینه Open a Free Account نیز می‌تواند به شما کمک نماید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود بایستی علاوه بر نگارش آدرس ایمیل، پسورد و تکرار مجدد پسورد وارد شود. بعد از تکمیل فیلدهای مربوطه، گزینه Next را بزنید و به صفحات بعدی بروید.

در روند افتتاح حساب اسکرین در ایران باید بدانید که بایستی از یک ایمیل غیر ایرانی و کشوری که تحت تحریم نیست، استفاده نمایید. بنابراین، هنگام ورود اطلاعات مورد نظر به این موارد توجه نمایید. در صفحه جدید لازم است که اطلاعات شخصی از جمله نام، محل تولد، تاریخ تولد و غیره درج گردد.

نکات مهم در مورد افتتاح حساب در اسکریل

در این مرحله باید به یک نکته مهم اشاره شود که جهت انجام تراکنش‌های مالی، لازم است که اطلاعات ثبت شده در این بخش کاملا واقعی باشد. در ادامه ضروری است که آدرس محل سکونت خود را نیز وارد کنید. توجه کنید که حتماً آدرس مربوطه خارج از ایران و در یک منطقه غیر تحریم باشد. البته با داشتن آشنایی کامل از کشور مورد نظر، باید یک آدرس واقعی را ثبت نمایید. می‌توانید از آدرس دوستان یا اقوامی که در خارج از کشور به سر می‌برند، استفاده کنید.

بعد از ذخیره نمودن آدرس خود و نام شهر مورد نظر که در آن زندگی می‌کنید، باز هم گزینه Next را بزنید. در آخرین گام از افتتاح حساب اسکریل بایستی یک شماره تلفن نیز قید شود. باز هم از شماره تلفن مجازی مربوط به کشور مورد نظر که ثبت نموده‌اید، استفاده نمایید. این آخرین مرحله‌ای است که شما را به سمت صفحه اصلی سایت اسکریل هدایت خواهد نمود.

افتتاح حساب کاربری اسکریل
نکات مهم در مورد افتتاح حساب در اسکریل

نکات افتتاح حساب کاربری

یک نکته بسیار مهم که بایستی همواره مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد این است که جهت افزایش امنیت حساب خود لازم است از ورود افراد ناشناس به اکانت ساخته شده پیشگیری به عمل آید. برای چنین منظوری کافیست گزینه Two_Factor Authentication را در مسیر طراحی حساب شخصی فعال‌سازی کنید. بدین طریق اکانت خصوصی شما در سیستم مورد نظر محفوظ خواهد ماند. حتی در هر بار ورود شما به این سیستم، پیامکی بر روی شماره تلفن قید شده ارسال می‌شود و چنان‌چه شما این پیامک را تایید کنید، اجازه ورود به سامانه را دارید.

وریفای کردن حساب اسکریل

آیا بعد از ساخت اکانت شخصی، مسیر آموزش افتتاح حساب اسکریل در ایران خاتمه پیدا کرد؟ بعد از باز کردن حساب کاربری و اکانت شخصی در سامانه مالی و کیف پول الکترونیکی اسکریل می‌توانید خدمات ارزی و مبادلات مالی مورد نظر خود را انجام دهید؟ تنها راه افتتاح حساب اسکریل در ایران، باز کردن یک اکانت شخصی در این سامانه است؟ بعد از باز کردن حساب کاربری لازم است که هویت شما نیز در سامانه مورد نظر تایید شود.

یکی از مهم ترین کارهایی که در ساخت حساب اسکریل باید انجام دهید، وریفای کردن اکانت است. تحت تاثیر این اقدام، مسیر انواع تبادلات مالی، از جمله ارسال یا برداشت وجه تسهیل خواهد شد و در این راستا موانع موجود از سر راه برداشته می‌شود. برای این‌که هویت شما در این مسیر تایید شود لازم است که یک سری مدارک را در بخش مربوطه از اسکریل آپلود یا بارگذاری نمایید.

مدارک مورد نیاز

اولین کاری که در جهت تایید هویت یا وریفای کردن حساب اسکریل بایستی انجام دهید این است که از یکی از مدارک شناسایی معتبر و کاملا رسمی خود کپی رنگی بگیرید. این مدرک شناسایی می‌تواند گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی ملی شما باشد. حتی می‌توانید از پاسپورت خود نیز کپی بگیرید. در برخی موارد نسخه کپی پشت و رو کارت ملی و شناسنامه مورد نیاز خواهد بود.

احراز هویت در اسکریل
مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب در اسکریل

دومین مدرک مورد نیاز در جهت وریفای کردن حساب، تاییدیه مربوط به آدرس ثبت شده در سامانه است. در این زمینه می‌توانید از تاییدیه قبوض ارائه شده برای آدرس مورد نظر در طی سه ماه آخر استفاده نمایید. تاییدیه قبوض ممکن است مربوط به آب، برق یا حتی گاز وحل مسکونی درج شده باشد. علاوه بر تاییدیه قبوض، تاییدیه بانک که مطابق با همان آدرس مورد نظر شما است، نیز مقبول واقع خواهد شد.

نکاتی که در افتتاح حساب اسکریل مهم هستند

در هنگام وارد کردن شماره تلفن و آدرس ایمیل حتماً توجه کنید که این دو مورد کاملا فعال باشند. ضمن این‌که نباید از طریق آیپی مربوط به ایران اقدام به ورود به این سایت و یا ساخت حساب کاربری نمایید. وگرنه مسیر افتتاح حساب برای شما ممنوع و مسدود خواهد شد.

در مسیر افتتاح حساب حتما نوع ارز مورد نظر جهت انجام معاملات و مبادلات مالی را تعیین نمایید. بدین طریق تمام سپرده‌های مالی شما طبق ارز ثبت شده محاسبه می‌شود و در نقل و انتقال مالی، وجوه مورد نظر بر آن اساس معادل‌سازی خواهد شد در غیر این صورت مبلغ اضافی پول شما صرف تبدیل ارز شده و مبلغ کارمزد بیشتر خواهد شد. به نظر می‌رسد این فرایند ضرر زیادی برای کاربر به دنبال دارد. در ساخت اکانت اسکریل، حتما باید رمز عبوری را برای خود تعیین کنید.

لازم است که در این 8 کاراکتر حتما یک کاراکتر حروف، یک کاراکتر عددی و یک کاراکتر نمادی وجود داشته باشد. فقط در این صورت است که پیچیدگی لازم را خواهد داشت و به راحتی توسط اشخاص دیگر قابل تشخیص نخواهد بود.

کیف پول اسکریت
تحت هر شرایطی از ساختن حساب کاربری در اسکریل با IP ایران خودداری کنید.

بهترین روش افتتاح حساب اسکریل

برای باز کردن حساب اسکریل در ایران پیشنهاد ما به شما استفاده از شرکت های خدمات ارزی است که با تجربه ای که دارند این مراحل به صورت مطمئن برای شما انجام میدهند. برای این کار کافیست وبسایت شرکت مورد نظر خود را پیدا کرده و وارد آن شوید. سپس از بخش خدمات و افتتاح حساب اسکریل اطلاعات خود را به همراه کارمزد تعیین شده در اختیار آنها قرار میدهید تا آنها تمام مراحل را برای شما انجام دهند.

میزان امنیت حساب اسکریل

یکی از موضوعاتی که در هنگام افتتاح حساب اسکریل در ایران مورد اهمیت واقع می‌شود، میزان امنیت این سامانه است. کاربران دوست دارند بدانند که آیا این سیستم آنلاین کاملا بی‌خطر و امن است یا خیر. به خصوص که کارمزد نقل و انتقال در این کیف پول مجازی بالاست و حتی مبالغ هنگفتی در آن رد و بدل می‌شود. سایت اسکرین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

توجه نمایید که رمزگذاری برای این سامانه ۱۲۸ بیتی است. از این رو جهت ورود بایستی از یک مسیر تایید هویت که دارای دو مرحله می‌باشد، گذر نمود. بنابراین ورود به سامانه حتی برای کاربر قانونی نیز ساده نیست و کنترل‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد.

نکته دیگری که ایمن بودن این سایت را به رخ می‌کشد، ضد هک بودن آن است و این‌که به راحتی هک نخواهد شد. این سیستم از تدابیر امنیتی بسیار مناسبی بهره می برد. بنابراین با خیال راحت اقدام به افتتاح حساب کنید و از مزایای این سامانه برخوردار گردید. سایت اسکریل، از نظر خدمات و امنیت با سایت پی پال هم سطح است.

اسکریل کارت
میزان امنیت و اعتبار کارت انحصاری سیستم اسکریل

خدمات ارزی اسکریل در ایران چیست؟

اسکریل نوعی حساب اینترنتی و آنلاین است که ضمن فراهم کردن شرایطی مناسب جهت نقل و انتقال ارز در فضای مجازی، موقعیت مناسبی را نیز جهت انجام انواع خرید اینترنتی زمینه سازی خواهد نمود.

به منظور وریفای کردن حساب اسکریل خود چه کاری باید انجام بدهم؟

اگر یک کارت اعتباری مجازی یا فیزیکی داشته باشید به راحتی می‌توانید اقدام به وریفای کردن اکانت شخصی خود در حساب آنلاین اسکریل بنمایید. شایان ذکر است که این عمل با حداقل موجودی نیز قابل انجام خواهد بود.

جمع‌بندی

در این مطلب، آموزش افتتاح حساب اسکریل در ایران و ابعاد مختلف این فرایند مورد بررسی قرار گرفت. مرحل اصلی این عمل و نکات اصلی هر مرحله ذکر شد. چنانچه در هنگام افتتاح حساب با سوالات ببشتری مواجه شدید، مسیرهای ارتباطی مندرج در این سایت به شما کمک می‌کند تا با کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه ارتباط برقرار نمایید و به درستی راهنمایی شوید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402