معرفی ساعت هوشمند بلک شارک S1 شیائومی

ساعت هوشمند بلک شارک S1 شیائومی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به تازگی وبسایت رسمی Black Shark محصول جدید خود که یک ساعت هوشمند بوده است را معرفی نمود. این ساعت هوشمند بلک شارک S1 شیائومی نام داشته که با پوشش مزیت های روز دنیا توانسته سروصدای خوبی را برپا کند. جهت بررسی این ساعت با ما همراه باشید.

قدرت شیائومی در ساخت محصولات نوآوری و فناوری شده به همگی اثبات شده است. امروزه شاهد عرضه ساعت های بسیاری از این برند در بازارهای جهانی هستیم که ساعت هوشمند Black Shark S1 جدیدترین آنها بوده است. قیمت گذاری مناسب و دریافت مجوزهای مفید نظیر IP68 که مربوط به مقاومت ساعت در برابر آب بوده تنها چند مورد از ویژگی های بسیار این ساعت بوده است. در ادامه شما را با اصلی ترین نکات برجسته این محصول آشنا خواهیم ساخت.

فهرست مطالب

ساعت هوشمند بلک شارک S1 شیائومی

بلک شارک برندی فرعی از کمپانی رسمی شیائومی بوده که بیشتر روی بازی فعالیت داشته و امروزه شاهد هنرنمایی آن در صنعت ساعت های هوشمند هستیم. اگر نگاهی اجمالی به ساعت هوشمند Black Shark S1 داشته باشید بی تردید قیمت مقرون به صرفه و صفحه نمایش AMOLED و ویژگی های ورزشی بسیار نظر شمارا به سمت خودش جذب خواهد نمود. در این میان گزینه های مناسب و کاربردی دیگری نیز روی ساعت اعمال شده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. بدنیست نیم نگاهی هم به بهترین ساعت های هوشمند شیائومی داشته باشید.

بررسی ساعت

ساعت هوشمند بلک شارک S1 شیائومی

با پایان معرفی ساعت هوشمند شیائومی بلک شارک S1 باید بدانید که بلک شارک روی بدنه و ابعاد ساعت نیز ویژگی های خوبی را اعمال نموده است. همین موضوع عاملی خواهد بود تا کاربران با یک ساعت پایه ای خوب سروکار داشته باشند. در رابطه با بدنه ساعت هوشمند Black Shark S1 بدنیست بدانید که استفاده از مواد اولیه مرغوب به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در شرایط مختلف جوی از ساعت استفاده کنید.

همچنین ابعاد ساعت هوشمند Black Shark S1 امکان نگهداری و استفاده از آن را برای شما راحت خواهد نمود زیرا نیازی به فضا برای استفاده نخواهید داشت و در کمترین فضای ممکن نیز قادر به استفاده از ساعت هستید. وزن ساعت هوشمند بلک شارک اس 1 به دلیل استفاده از مواد مناسب به قدری پایین بوده که بعد از مدتی فراموش خواهید کرد که ساعتی روی دستان شما قرار دارد.

تمام این ویژگی ها تنها از جزئی ترین مزایای برجسته این محصول هستند که در ادامه باید گفت سیم‌کارت ساعت هوشمند شیائومی بلک شارک S1 به دلیل برخورداری از تماس های صوتی از مدل نانو سیمکارت پشتیبانی میکند. این موضوع عامل خوبی برای ارتباط گیری با دوستان بوده است که در بسیاری از ساعت های مشابه و هم قیمت این محصول چنین ویژگی هایی دیده نشده است.

نمایشگر ساعت هوشمند Black Shark S1

استفاده از صفحه نمایش مدل AMOLED به شما این امکان را میدهد تا بتوانید در روشنایی روز هم از ویژگی های ساعت استفاده کنید. شفافیت بالا و زیبایی تمام و کمال بی تردید روی استایل شما تاثیر خوبی خواهد داشت که نباید این موضوع را نادیده گرفت.

سایز صفحه نمایش 1.46 اینچ بوده که میتوانید شاهد وضوح پیکسلی 466 * 466 باشید. پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن و نرخ تازه سازی 60 هرتز از دیگر مزایای صفحه نمایش بوده که بدنیست بدانید در بخش تجدید روشنایی 600 نیت برای شما درنظر گرفته شده است. وضوح لمسی عالی و اطلاعات ذکر شده میتواند این محصول را در لیست بهترین های شیائومی و بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه در بازار قرار دهد. اگر در خصوص خرید محصول با سوال یا ابهامی مواجه هستید نیم نگاهی به راهنمای خرید ساعت های هوشمند داشته باشید.

سخت افزار

ساعت هوشمند بلک شارک S1 شیائومی

باید بدانید سیستم‌ عامل اسمارت واچ بلک شارک S1 یک عامل مهم جهت اضافه شدن ویژگی های بیشتر به محصول بوده است. از اصلی ترین مزایایی که در این زمینه میتوان به آن اشاره داشت استفاده از الگوریتم جدید مربوط به تماس های صوتی یعنی ENC بوده است. در این زمینه شیائومی ارتباط پایدار و کیفیت بهتر تماس را مدیون بکارگیری تراشه ی ساعت هوشمند بلک شارک اس 1 بوده است که نمونه تقویت شده ای از بهترین ساعت های این برند بوده است.

اما پردازنده گرافیکی ساعت هوشمند شیائومی بلک شارک S1 که ارتباط مستقیمی با صفحه نمایش داشته شما را در راستای یک صفحه کاربردی مدرن قرار میدهد. صفحه ای که با المان های گرافیکی طراحی شده و با وجود ویژگی های بسیار در صفحه نمایش شاهد افت کیفیت نخواهید بود.

ابزارهای رایج نظیر ماشین حساب، کنترل دوربین، کرونومتر، اعلان های پیام و حالت های مختلف ورزشی از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند بلک شارک اس 1 شیائومی بوده است که میتوان به آن اشاره داشت. لازم به ذکر است بدانید که از طریق اپ اختصاصی ساعت امکان نصب برنامه های بیشتر را خواهید داشت اما در این زمینه با محدودیت همراه هستید. حافظه اسمارت واچ بلک شارک S1 به دلیل قیمت پایین امکان رشد بیشتر را نداشته است اما با همین مقدار (مشخص نشده است) نیز قادر به نصب ابزار های مختلفی خواهید بود.

حسگرهای ساعت هوشمند Black Shark S1 مانند دیگر بخش های ساعت در سطح خوبی قرار داشته اند. حضور حسگر های ورزشی و پایش سلامتی میتواند به شما در زمینه های مختلفی کمک کند و اطلاعاتی که نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد. ناگفته نماند که وجود GPS یک عنصر مهم و کلیدی در این زمینه بوده که نباید نادیده گرفته شود.

وجود بیش از 100 حالت ورزشی نیز یکی دیگر از مزایای این محصول بوده که در هنگام اجرای ورزش دلخواه اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار میدهد.

اطلاعات تکمیلی

رنگ های ساعت هوشمند شیائومی بلک شارک S1 با محدودیت عجیبی همراه است زیرا در این زمینه فقط از رنگ مشکی استفاده شده که قادر به خرید رنگ های دیگر نخواهید بود.

قیمت ساعت هوشمند Black Shark S1 چیزی حدود 50 دلار است که به نسبت دیگر ساعت های هوشمند امروزی در سطح مناسبی قرار داشته است. این رنج قیمتی میتواند شمارا با ساعت های رده متوسط مواجه کند اما بلک شارک برای سبقت گیری از رقبا قیمت مقرون به صرفه ای را برای محصول جدید خود درنظر گرفته است.

یکی از مهم ترین بخش های ساعت باتری آن بوده است. باتری ساعت هوشمند Black Shark S1 به شما تا 10 روز خدمات میدهد به شرط آنکه به صورت معمولی از آن استفاده کنید. امکان استفاده از پلیر صوتی تا 7 روز نیز برای شما مقدور بوده است.

سخن پایانی

بررسی ساعت هوشمند بلک شارک S1 شیائومی به اتمام رسید. از اصلی ترین مزایای ساعت میتوان به صفحه نمایش عالی و قیمت مقرون به صرفه، تماس صوتی با فناوری جدید اشاره داشت که بلک شارک در این زمینه از جدیدترین فناوری های روز استفاده نموده است. نظر شما نسبت به ساعت هوشمند Black Shark S1 چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این محصول جدید بیان کنید و با ما در ارتباط باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402