بهترین زوج های انیمه ای | دوست داشتنی‌ترین کاپل‌های انیمه

بهترین زوج های انیمه ای
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

زوج های انیمه ای به خوبی می‌توانند به هر داستانی رنگ و لعاب ببخشند. دنیای انیمه زوج‌های بسیار جذاب و دیدنی دارد که شما نمی‌توانید آن‌ها را دوست نداشته باشید. اگر می‌خواهید محبوب ترین زوج انیمه ای را بشناسید، تا انتها با پلازا همراه باشید.

مهم نیست چه ژانر انیمه‌ای را دوست داشته باشید، اکشن، ماجراجویانه، درام یا ایسکای همیشه یک زوج انیمه‌ای وجود دارند که داستان را جذاب‌تر و دلرباتر می‌کنند. گاهی این زوج‌ها در حاشیه داستان قرار می‌گیرند و گاهی نیز داستان حول محور آنان می‌چرخد. کاپل های انیمه ای می‌توانند زوج‌های جنگجو و قوی یا دو دانش‌آموز پاک و معصوم باشند. در هر دو صورت، بسیار دوست داشتنی و جذاب به تصویر کشیده خواهند شد.

فهرست مطالب

بهترین زوج های انیمه ای

در ادامه بهترین زوج‌هایی که در انیمه‌ها وجود دارند را به شما معرفی خواهیم کرد:

میتسوها و تاکی (Mitsuha and Taki)؛ انیمه نام تو

معروفترین زوج های انیمه

 

انیمه Your Name یکی از بهترین انیمه‌های عاشقانه تمام دوران است و زوج آن نیز یکی از معروفترین زوج های انیمه هستند. این انیمه را حتی کسانی که طرفدار ژانر عاشقانه نیستند نیز دوست خواهند داشت. زوج اصلی این داستان، یعنی میتسوها و تاکی، نیز دو شخصیت بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند که به زیبایی انیمه افزوده‌اند.

داستان با میتسو‌ها آغاز می‌شود؛ دختری که در یک شهر کوچک زندگی می‌کند و آرزوی زندگی در توکیو را دارد. یک روز وقتی از خواب بیدار می‌شود که طبق روال هر روزش به مدرسه برود، متوجه می‌شود جایش با پسری به نام تاکی عوض شده است. تاکی نیز در بدن میتسوها از خواب بیدار می‌شود. حال این دو باید بفهمند که چرا این اتفاق افتاده است.

اوسوی و میسا (Usui and Misa)؛ انیمه مید-ساما

عکس زوج های انیمه ای

 

انیمه مید ساما می‌تواند نمونه بارز عشق بین پسر پولدار و دختر خدمتکار باشد. اما این انیمه کلیشه‌ها را شکسته و داستان جالب‌تری را به تصویر می‌کشد. میساکی آیوزاوا (Misaki Ayuzawa) به رئیس شورای دانش‌آموزی منصوب می‌شود آن هم در دبیرستانی که عمدتا مردسالاری است. او به دلیل روش‌های سخت‌گیرانه‌اش به «شیطان» معروف می‌شود. از سویی دیگر، تاکومی اوسوی (Takumi Usui) یک دانش آموز بسیار محبوب و بیخیال است که به ندرت چیزی برایش اهمیت دارد.

یک روز اوسوی راز میساکی را کشف می‌کند؛ میساکی برای گذران زندگی و حمایت از خانواده‌اش مجبور است به عنوان خدمتکار کار کند. این که اوسوی با این راز چه می‌کند را باید با دیدن انیمه کشف کنید.

همچنین بخوانید :

ریوجی و تایگا (Ryuuji and Taiga)؛ انیمه تورادورا

زوج های شرور در انیمه

 

شخصیت دختر این انیمه یک دختر ریزه میزه و بسیار بامزه است. اما گول قیافه کیوت و بامزه او را نخورید، چرا که زیر همین چهره معصوم یک ببر درنده نهفته است. او به زودی با ریوجی آشنا می‌شود. آن‌ها به عنوان شریک جرم رابطه‌اش را با او آغاز می‌کند و یکی از زوج های شرور در انیمه ای را با هم می‌سازند. با گذشت زمان، آن دو به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند و متوجه می‌شوند که کسی که به دنبال آن بوده‌اند، در تمام طول این مدت درست در مقابل آن‌ها قرار داشته است.

ریووجی بارها و بارها تمایل خود را برای کمک به تایگا ثابت می‌کند و تایگا متوجه می‌شود که این همان مردی است که او در زندگی خود می‌خواهد.

سلتی و شینرا (Celty and Shinra)؛ انیمه دورارارا

دوست داشتنی ترین زوج ها در انیمه

سلتی و شینرا یکی از عجیب ترین زوج های انیمه ای هستند. شینرا یک دکتر زیرزمینی است و سلتی نیز یک الهه مرگ است که به دنبال سر خود می‌گردد. درواقع، شینرا بدون این که سر سلتی را دیده‌ باشد عاشق او شده است و از هیچ کمکی به او دریغ نمی‌کند. همین سبب شده تا عشق بین این دو پاک‌ و بی قید و شرط شود.

این انیمه به خوبی نشان می‌دهد که شاید طرد شدن در گذشته یا ضربه‌های روحی دوران کودکی شما را از شکست‌های دیگر بترساند و نتوانید یک رابطه احساسی را آغاز کنید. اما به مرور وقتی شخص مورد نظر را پیدا می‌کنید، تمام این ترس‌ها و نگرانی‌ها از بین خواهند رفت. هر چند که در انیمه دورارارا داستان اصلی حول محور این دو نمی‌چرخد، اما شکل‌ گرفتن رابطه احساسی بین این دو یکی از جاذبه‌های انیمه است.

کاگویا و شیروگانه (Kaguya and Shirogane)؛ انیمه کاگویا-ساما: عشق جنگ است

بهترین زوج های انیمه ای

زمانی که هیچ یک از زوج های انیمه ای نمی‌خواهد ریسک رد شدن را به جان بخرد، رابطه‌ای که بین آن‌ها شکل می‌گیرد به یک جنگ یا معمای پیچیده تبدیل می‌شود. کاگویا و شیروگان هر دو نمی‌توانند خود را به اعتراف احساسات وادار کنند. به همین دلیل، وارد بازی خاصی می‌شوند؛ بازی که هر کس زودتر عشقش را ابراز کند بازنده است.

انیمه کاگویا ساما عشق جنگه یکی از سرگرم‌کننده‌ترین انیمه‌هایی است که می‌توانید تماشا کنید. کشمکش بین زوج اول این انیمه می‌تواند بسیار جذاب و حتی خنده‌دار باشد. همچنین این انیمه درس خوبی در مورد کارهایی که نباید با شریک زندگی خود انجام دهید، به شما می‌دهد.

02 و هیرو (Zero Two and Hiro)؛ انیمه عشق در فرانیکس

محبوب ترین زوج انیمه ای

صفر دو و هیرو در دنیایی از هیولاهای عجیب و هواپیماهای غول پیکر عاشق هم می‌شوند. صفر دو دختری نیمه هیولا است که هم گروهی هیرو می‌شود. او در بیشتر لحظات در حال لاس زنی با هیرو است، تا حدی که سبب خجالت و سرخ‌ شدن او می‌شود.

پیام انیمه فرانیکس این است که عشق هم در این زندگی و هم در زندگی بعدی ابدی خواهد بود. اجازه ندهید ترس شما را از ابراز عشق باز دارد. یک شریک واقعی، شما را همانگونه که هستید دوست خواهد داشت.

کوریسو و اوکابه (Kurisu and Okabe)؛ انیمه دروازه اشتاینز

عجیب ترین زوج های انیمه ای

انیمه دروازه اشتاینز خط داستانی پیچیده‌تری نسبت به بقیه انیمه‌ها دارد. بنابراین رابطه بین ماکیسه کوریسو و اوکابه رینتارو نیز بسیار جذاب‌تر است. این زوج دانشمند بسیار باهوش هستند و به شیوه خاص خودشان با هم کنار می‌آیند. اوکابه مدام کوریسو را با نام مستعار صدا می‌زند و کوریسو نیز با روش خودش او را مورد آزار قرار می‌دهد.

انیمه Steins;Gate یک انیمه عاشقانه نیست، بلکه در کنار داستان جذاب و علمی‌ تخیلی رابطه این دو شکل می‌گیرد.

همچنین بخوانید :

کیوکا کودو و میو سایموری (Kiyoka Kudou and Miyo Saimori)؛ انیمه ازدواج شاد من

محبوب ترین زوج انیمه ای

میو سایموری دختر مهربان، بی‌گناه و بسیار مظلوم است که قرار است با یک نظامی خشک و خشن ازدواج کند. او در خانه خود، با وجود ثروتمند بودن خانواده‌اش، همانند یک خدمتکار زندگی می‌کرد. حالا باید به یک ازدواج اجباری تن دهد. در ابتدای داستان تصو می‌شد که کیوکا کودو فردی خشن، سرد و بی عاطفه است. اما به مرور متوجه خواهید شد که او نه تنها بسیار مهربان است بلکه به میو اهمیت زیادی می‌دهد.

کم کم رابطه بسیار احساسی بین این دو شکل می‌گیرد. همین امر سبب شد تا این دو دوست داشتنی ترین زوج ها در انیمه فصل تابستان 2023 انتخاب شوند. همچنین انیمه my happy marriage نیز بهترین انیمه درام و عاشقانه تابستان 2023 انتخاب شد.

اینویاشا و کاگومه (Inuyasha and Kagome)؛ انیمه اینویاشا

بهترین زوج های انیمه

کاگومه و اینویاشا یکی دیگر از زوج‌های بامزه انیمه هستند که با رابطه پیچیده اما بامزه خود انیمه تناسخی و فانتزی اینویاشا را جذاب‌تر کرده‌اند.

اینویاشا دیوی است که نمی‌تواند به هر کسی اعتماد کند. زیرا قلب او در گذشته توسط شخصی شکسته شده و اکنون نمی‌تواند شخص دیگری را به قلب خود راه دهد. او به ناچار با کاگومه همراه می‌شود تا به دنبال جواهرات گمشده بگردند. اما کاگومه شخص دیگری است که از آینده در بدن کیکو، همان کسی که قلب اینویاشا را شکست، تناسخ پیدا کرده است. این سبب می‌شود تا اینویاشا نتواند آنطور که باید به او اعتماد کند و مدام کاگومه را از خود می‌راند یا با عصبانیت با او رفتار می‌کند.

اما کاگومه با مهربانی و شفقت با او رفتار کرد و باعث شد که ذره ذره به او اعتماد کند و خصوصیات سرد و غیرقابل تحمل خود را پشت سر بگذارد. آن‌ها با هم دوست شدند و سپس شکوفه عشق شروع به شکوفایی کرد. بنابراین اکنون، با رفتن کیکیو و حضور کاگومه در صحنه، اینویاشا با یک انتخاب دشوار روبرو است؛ آیا او به کاگومه وابسته شده، در حالی که کیکیو اولین عشق او بود؟

یونا و هاک (yona and hak)؛ انیمه یونا سپیده دم

بهترین زوج های انیمه

انیمه یونا سپیده دم داستان شاهزاده‌ای به نام یونا را روایت می‌کند که پس از قتل پدرش توسط عشق اول و پسرعمویش سو-وون، زندگی‌اش دچار دگرگونی می‌شود. یونا به همراه هاک، دوست دوران کودکی و محافظ شخصی‌اش، مجبور به فرار از قصر می‌شود. در این سفر، رابطه بین یونا و هاک به تدریج تغییر می‌کند و زمینه‌های عاطفی جدیدی در میان آن‌ها شکل می‌گیرد.

هاک از دوران کودکی عاشق یونا بوده، همیشه خود را وقف حمایت و محافظت از او کرده است. او به دلیل وفاداری و عشق پنهانی‌اش به یونا، تمام تلاش خود را می‌کند تا او را در برابر خطرات محافظت کند، حتی اگر این به معنای فدا کردن خواسته‌های شخصی خود باشد. رابطه‌شان، با وجود شروعی دوستانه و محافظتی، به تدریج وارد فاز عاطفی و عاشقانه‌تری می‌شود که این تغییرات در طول داستان به خوبی نمایش داده می‌شود.

هیناتا و ناروتو (Naruto and Hinata)؛ انیمه ناروتو

معروف ترین زوج های انیمه

شخصیت‌های هیناتا و ناروتو در انیمه Naruto دارای رابطه‌ای هستند که با رشد و تحولات مختلف آن‌ها در طول داستان همراه است. هیناتا هیوگا، که از خاندان هیوگا است، از دوران کودکی به ناروتو علاقه داشته و با وجود موقعیت‌های دشوار، همیشه سعی در حمایت از او داشته است. این شخصیت، به خاطر شجاعت و پشتکارش معروف است، به خصوص در لحظاتی که در برابر دشمنان بزرگی مانند پین ایستادگی کرده و حتی جان خود را برای نجات ناروتو به خطر انداخته است.

ناروتو نیز، که در ابتدا توجه چندانی به علاقه هیناتا نداشت، به مرور زمان و با پیشرفت داستان به ارزش‌های وی پی می‌برد. اوضاع بین این دو پس از اتفاقاتی که در فیلم “The Last: Naruto the Movie” رخ می‌دهد به طور کامل تغییر می‌کند، جایی که ناروتو به احساسات خود برای هیناتا پی می‌برد و این دو نهایتا با یکدیگر ازدواج می‌کنند و صاحب فرزندانی به نام‌های بروتو و هیماواری می‌شوند.

رافتالیا و نائوفومی (raphtalia and naofumi)؛ انیمه ظهور شوالیه سپر

بهترین و محبوب ترین زوج های انیمه

شخصیت‌های رافتالیا و نائوفومی یکی از محبوب ترین زوج های انیمه هستند که رابطه آن‌ها با گذشت زمان تکامل می‌یابد. نائوفومی، که در ابتدا به دلیل خیانت‌هایی که در برابرش رخ داده بدبین و محتاط شده بود، تنها رافتالیا را به عنوان همراه و برده خود پذیرفته است. با این حال، با گذر زمان، نائوفومی شاهد رشد و قدرت گرفتن رافتالیا از یک دختر جوان و ترسو به یک مبارز قوی و مستقل می‌شود که نه تنها در میدان نبرد، بلکه در مقابله با چالش‌های عاطفی نیز به او کمک می‌کند.

رافتالیا به عنوان قهرمان کاتانا به قدرت‌های جدیدی دست یافته، نه تنها در نبردها کنار نائوفومی می‌ایستد، بلکه به عنوان یک حامی عاطفی نیز برای او ظاهر می‌شود. او علیرغم گذشته‌ای دردناک و تجربیات تلخ به عنوان برده، همچنان به حفظ اخلاق و مهربانی خود ادامه می‌دهد و به نائوفومی کمک می‌کند تا دوباره به نیکی انسان‌ها اعتماد کند.

کلام آخر

با بهترین و محبوب ترین زوج های انیمه ای آشنا شدید. توجه داشته باشید که چیزی تحت عنوان بهترین کاپل انیمه ای وجود ندارد و هر کدام از زوج‌ها شیرینی و جذابیت خاص خود را دارند. نظر شما درباره رابطه عاشقانه در انیمه‌های چیست؟ فکر می‌کنید جای کدام زوج در این لیست خالی است؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402