آشنایی با تفریحات لاکچری تهران

تفریحات لاکچری تهران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تا به حال به تهران سفر کرده‌اید؟ چقدر با تفریحات پایتخت ایران آشنا هستید؟ بهترین و لاکچری‌ترین جاهای تفریحی تهران کدامند؟ در شهر تهران می‌توانید تفریحات مختلف زیادی را تجربه کنید که برای هر سنی مناسب می‌باشد. از میان مجموعه تفریحات متنوعی که در پایتخت ایران وجود دارد برخی از تفریحات هستند که قیمت بسیار بالایی دارند و در واقع لاکچری‌ترین تفریحات تهران شناخته شده‌اند که به نوبه خود هیجان زیادی را به همراه دارند. اگر شما هم به دنبال هیجان هستید و هزینه تفریحات برایتان مهم نیست و دوست دارید برای یکبارهم که شده لاکچری ترین تفریحات تهران را تجربه کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

تهران از جمله کلانشهرهای ایران است که بسیار پرجمعیت می‌باشد و هر روز بر تعداد جمعیت آن افزوده می‌شود. شهر تهران که به عنوان مرکز اقتصادی و فرهنگی ایران شناخته شده است بسیار مورد توجه مردم و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است. این شهر بزرگ با وجود تاریخ بسیار غنی، دارای جاهای دیدنی و طبیعی بسیار متنوعی است و به یکی از جذابترین مقاصد گردشگری و توریستی ایران شناخته شده است. در مقاله امروز قصد داریم تا به بررسی تفریحاتی در این شهر بزرگ بپردازیم که بسیار خاص می‌باشند و از مجموعه تفریحات لاکچری هستند که می‌توانید در سفر به پایتخت آنها را تجربه کنید.

فهرست مطالب

لیست تفریحات لاکچری تهران

لیست تفریحات لاکچری تهران
لیست تفریحات لاکچری تهران

تفریحات لاکچری که در تهران می‌توانید آنرا تجربه کنید در واقع تفریحاتی هستند که تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما فراهم می کنند و به خاطر همین تفریحات است که تهران به یک مقصد تفریحی برجسته تبدیل شده است. تجربه کردن تفریحات گران قیمت، کار هر کسی نیست و برای تجربه آنها باید پول زیادی خرج کنید تا از انجام آنها لذت ببرید.

شاید با خودتان بگویید که تفریحات لاکچری فقط در کشورهای اروپایی وجود دارد و برای تجربه آنها راه زیادی پیش روی شما است. اما، اصلا اینچنین نیست چرا که در پایتخت ایران یعنی شهر تهران به راحتی می‌توانید بسیاری از این تفریحات لاکچری را تجربه کنید. برای َآشنایی با تفریحات لاکچری تهران این مطلب را تا انتها بخوانید و برنامه‌ریزی سفر به تهران انجام دهید.

1- پرواز با هواپیمای سبک

لاکچری ترین تفریحات هوایی تهران - هواپیما
لاکچری‌ترین تفریحات هوایی تهران

یکی از مهیج‌ترین و لاکچری‌ترین تفریحاتی که در پایتخت ایران شهر تهران می‌توانید تجربه کنید پرواز با هواپیماهای سبک وزن است. این هواپیما‌ها به صورت تک سرنشین و دو سرنشین می‌باشند که برای تفریح در تهران کرایه داده می‌شوند. برای تجربه این تفریح هوایی مهیج می‌توانید در جاده تلو تهران آنرا تجربه کنید.

با سوار شدن این هواپیماها می‌توانید برفراز آسمان شهر پرواز کرده و حس پرنده‌واری را تجربه کنید. اگر اهل هیجان هستید و دوست دارید تفریحات جدید را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم در برنامه سفر خود به تهران حتما این تفریح هوایی را هم لحاظ کنید.

 2- پرواز با جایروکوپتر، از بهترین تفریحات لاکچری تهران

پرواز با جایروکوپتر
هیجان پرواز با جایروکوپتر

از دیگر تفریحات مهیج هوایی که به علاقه‌مندان به تفریحات خاص و جدید پیشنهاد می‌‌کنیم حتما آنرا در تهران تجربه کنند، پرواز با جایرکوپتر است.

جایروکوپتر در حقیقت یک وسیله سبک است که شباهت بسیاری به هلیکوپتر دارد و دارای ملخ‌های کوچک می‌باشد و طراحی آن شبیه به هلیکوپتر است. با سوار شدن این وسیله می‌توانید ارتفاع بیشتری را در مقایسه با هواپیماهای سبک پرواز کنید. در ضمن هیجان این تفریح لاکچری چیزی کم از پرواز با هواپیماهای سبک و پاراگلایدر ندارد.

تجربه پرواز با جایروکوپتر نیز در جاده تلو در شمال شرق تهران امکان‌پذیر است.

3- بالن سواری

بالن سواری - از تفریحات گران قیمت تهران
کجای تهران بالن سواری کنیم؟

یکی دیگر از بهترین و لوکس‌ترین تفریحاتی که در تهران می‌توانید انجام دهید و جزء تفریحات هوایی به شمار می‌آید بالن سوای کردن است. حتما برایتان جالب است که بدانید در پایتخت تهران به راحتی امکان تجربه این تفریح هوایی را خواهید داشت و برای تجربه آن نیاز نیست که حتما به کشورهای خارجی سفر کنید. این تفریح مهیج از آن دسته  تفریحاتی است که کمتر افرادی آنرا تجربه کرده‌اند.

مسافتی که با سوار شدن بر بالن می‌توانید در آسمانهای تهران طی کنید حدود ۴۵ دقیقه خواهد بود و می‌توانید در این مدت شاهد زیباترین مناظر پایخت باشید. این تفریح لاکچری از آن دسته تفریحاتی است که به صورت دسته جمعی و خانوادگی هم می‌توانید انجام دهید و همگی از تجربه شیرین آن لذت ببرید.

اگر خواهان استفاده از بالن‌سواری تهران هستید، باید دشت ری در تهران بروید. فقط به خاطر داشته باشید که اگر  ترس از پرواز دارید اصلا این تفریح لاکچری را امتحان هم نکنید.

4- بانجی جامپینگ توچال

بالا بردن آدرنالین با بانجی جامپینگ توچال
بالا بردن آدرنالین با بانجی جامپینگ توچال

یکی دیگر از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین تفریحات تهران، بانجی جامپینگ توچال است. یک رشته ورزشی بسیار هیجان‌انگیز  که باعث افزایش آدرنالین در بدن شما می‌شود.

این تفریح هیجان‌انگیز جزء آن دسته از تفریحاتی است که دارای یک سری محدودیت‌ها می‌باشد و تنها زمانی می‌توانید آنرا انجام دهید که از ظرفیت بالایی برخوردار باشید.

بانجی چامپینگ در واقع سقوط آزاد است که ار ارتفاع بلندی مثلا 40 متری پرش خواهید کرد و به واسطه طنابی که به پایتان بسته شده ‌است، در هوا معلق می‌مانید. دقت داشته باشید که برای انجام این تفریح لاکچری نباید وزن شما بیشتر از 99 کیلوگرم باشد و اینکه انجام این تفریح برای افراد زیر 14 سال ممنوع می‌باشد.

این تفریح هیجان انگیز را می‌توانید در مجموعه تله‌کابین توچال و بوستان ولایت در شهر تهران انجام دهید.

5- غواصی اسکوبا، از تفریحات فوق لاکچری تهران

غواصی اسکوبا - مهیج‌ترین تفریحات لاکچری آبی در تهران
مهیج‌ترین تفریحات آبی در تهران

یکی دیگر از بهترین و لاکچری‌ترین تفریحاتی که در تهران برای دور شدن از استرس و دغدغه‌های روزمره خود می‌توانید انجام دهید، غواصی اسکوبا است که با غواصی‌های عادی تفاوت دارد. برای انجام این تفریح آبی نیازی نیست که حتما شنا کردن بلد باشید زیرا که یک وسیله موتوری زیر آبی به شما داده می‌شود که با کمک در اعماق مختلف مکان‌های آبی به غواصی مشغول می‌شوید.

  • آدرس: تهران، مجموعه ورزشی شهید چمران در جوار متروی صدر

6- اسکی روی آب

اسکی روی آب در تهران
اسکی روی آب در تهران

شاید برای خیلی از شما دوستان جای سوال باشد که چطور می‌توان در تهران اسکی روی آب را تجربه کرد و از آن لذت برد؟ خب، باید بگوییم که برای تجربه این تفریح آبی در تهران اصلا نگران نباشید چرا که به راحتی می‌تواید برای اسکی روی آب به دریاچه فشافویه یا دریاچه آزادی تهران مراجعه کنید و این تفریح لاکچری را در تهران بزرگ نیز همچون جزایر جنوبی ایران تجربه کنید.

اسکی روی آب هم یکی دیگر از ورزش‌های آبی بسیار هیجان انگیز و پرطرفدار است که شباهت نسبتا زیادی به اسکی روی برف دارد تنها تافوت این دو با هم در این است که برای اسکی کردن روی آب شما به کمک یک طناب به قایق موتوری وصل خواهید شد که شما را با سرعت زیادی روی آب می کشد.

این وزش مهیج از جمله گران قیمت‌تریت تفریحاتی است که در تهران می‎‌توانید آنرا تجربه کنید و بسیار مورد توجه جوانان واقع شده است. اسکی روی آب مناسب آن دسته از افرادی است که عاشق بالا رفتن آدرنالین در خونشان هستند.

7- گلف

گران قیمت‌ترین تفریح در تهران - گلف
گران قیمت‌ترین تفریح در تهران

یکی از پرطرفدرارترین ورزش‌هایی که در کشورهای خارجی بسیار جا افتاده است، ورش گلف است که این روزها طرفدارن آن در ایران نیز بسیار زیاد شده‌اند. این تفریح که یک نوع ورزش نیز می‌باشد از جمله لاکچری‌ترین و گران قیمت‌ترین تفریحات تهران است که می‌توانید در مجموعه ورزشی آزادی آنرا تجربه کنید.

در این مجموعه ورزشی یک زمین عالی و استاندارد،  برای علاقه‌مندان به این ورزش تعبیه شده است که بسیار وسیع و سرسبز می‌باشد و می‌توانید هم‌بازی‌هایی بسیار عالی نیز پیدا کنید.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه‌های کردستان و سئول، مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

8- آفرودسواری

تفریح محبوب ماشین بازها
تفریح محبوب ماشین بازها

اگر عاشق سرعت و ماشین سواری هستید حتما در برنامه سفرتان آفرودسواری در تهران نیز قرار دهید. این تفریح یکی دیگر از لاکچری‌ترین تفریحات تهران است که با ماشین‌های شاسی بلند دو دیفرانسیل انجام می‌شود و حال‌وهوای هیجان‌انگیزی را برای سرنشینانش، ایجاد می‌کند.

در تهران برای تجربه یک آفرودسواری مهیج مناطق خاصی وجود دارد که از مناطق کوهستانی شمال شرق و شمال غرب تهران تا مناطق کویری جنوب شرق و جنوب غرب تهران گزینه‌های بسیار مناسبی برای آفرودسواری هستند.

9- کارتینگ

تفریحات لاکچری دسته جمعی در تهران
تفریحات لاکچری دسته جمعی در تهران

از جمله تفریحات لاکچری تهران که می‌توانید همراه دوستان و خانواده آنرا تجربه کنید و لذت ببرید، کارتینگ است که در مجموعه تفریحی ورزشی آزادی تهران می‌توانید آنرا انجام دهید.

این باشگاه ورزشی با خدمات کارتینگ حرفه‌ای و تجهیزات بروز، فرصت مناسبی را در اختیار علاقه‌مندان به کارتینگ قرار داده که بتوانند از سرعت و هیجانی که دوست دارند نهایت لذت را ببرند. در این مجموعه می‌توانید با دسترسی به پیست‌های مناسب و تیم فنی و مهندسی مجرب، در محیطی امن و لوکس به تجربه رانندگی با کارتینگ بپردازید و از لحظاتی پر از هیجان و آدرنالین لذت ببرید.

  • آدرس: غرب تهران، مجموعه ورزشی آزادی

10- پینتبال

آدرس پینتبال تهران
آدرس پینتبال تهران

یکی از تفریحات محبوب بین جوانان و بزرگسالان که در تهران به یک تفریح لاکچری و جذاب تبدیل شده است پینتبال است که به راحتی می‌توانید آنرا همراه دوستان و خانواده به صورت دسته جمعی و گروهی انجام دهید و لحظاتی پر از خنده و هیجان را برای خود به ارمغان آورید.

تفریح مهیج پینتبال که یکی دیگر از لاکچری‌ترین تفریحات تهران به شمار می‌آید مناسب آن دسته از افرادی است که به علاقه‌مندان به بازی‌های تیمی و رقابتی هستند. این تفریح مهیج در فضای باز با استفاده از تجهیزاتی مانند تفنگ‌های رنگ‌پاش انجام می‌شود.

در تهران مکانهای خاصی برای انجام این  تفریح لاکچری وجود دارد و شما می‌توانید با تشکیل تیم و شروع مسابقه، قادر خواهید بود بازی‌های هیجان‌انگیز و استراتژیک را تجربه کنید.

سوالات متداول آشنایی با تفریحات لاکچری تهران

1جاهای تفریحی لاکچری تهران کدامند؟

پرواز با هواپیمای سبک، پرواز با جایروکوپتر، بالن سواری، بانجی جامپینگ توچال، غواصی اسکوبا، اسکی روی آب، گلف، آفرودسواری، کارتینگ و پینتبال

2لاکچری‌ترین تفریحات هوایی تهران کدامند؟

پرواز با هواپیمای سبک، پرواز با جایروکوپتر، بالن سواری، بانجی جامپینگ توچال

3لاکچری ترین تفریحات دسته جمعی در تهران کدامند؟

کارتینگ و پینتبال لاکچری ترین تفریحات دسته جمعی در تهران هستند

جمع بندی

تهران که از جمله کلانشهرهای ایران است و جمعیت بسیار زیادی در آن زندگی می‌کنند به عنوان مرکز فرهنگ و هنر، تئاتر و سینما، نمایشگاه و موارد این چنینی بسیار معروف شده است و با وجود جاذبه‌های دیدنی و تفریحی بسیار متنوعی که در دل خود جای داده است به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شده. تفریحاتی که در پایتخت ایران وجود دارند آنقدر متنوع هستند که شما را با هر سلیقه‌ای که داشته باشید جذی خواهند کرد. در میان این همه تنوع تفریحات، برخی از تفریحات هستند که برای انجام آنها باید هزینه‌های زیادی بپردازید و به همین خاطر است که به آنها لاکچری‌ترین تفریحات تهران گفته می‌شود. در این مقاله ما سعی کردیم تا از میان تفریحات لاکچری تهران به 10 مورد که از همه محبوب‌تر و پرطرفدارتر می باشند همچون: پرواز با هواپیمای سبک، پرواز با جایروکوپتر، بالن سواری، بانجی جامپینگ توچال، غواصی اسکوبا، اسکی روی آب، گلف، آفرودسواری، کارتینگ و پینتبال را به شما معرفی کرده و اطلاعات مختصری درباره آنها در اختیارتان قرار دهیم.

شاید از میان تفریحات معرفی شده، تفریحاتی را مشاهده کنید که تصور می‌کردید برای تجربه آنها حتما باید به شهرها و کشورهای دیگری سفر کنید. اما همانطور که مشاهده می‌کنید بسیاری از تفریحاتی که شاید آنها را در فیلم‌ها و سریال‌های خارجی بیشتر دیده باشید به راحتی می‌توانید در پایتخت ایران تجربه کرده و نهایت لذت را از انجام آنها ببرید. در آخر به عنوان جمع بندی باید بگوییم که تفریحات لاکرچی که در تهران به شما معرفی شده‌اند از مجموعه تفریحاتی هستند که بدون شک می‌توانند لحاظ خوشی را برای شما به ارمغان آورده و برای چند ساعت هم که شده از دغدغه روزمره شما را دور کنند.

اگر شما تفریح خاصی را مد نظر دارید که در این مطلب اشاره‌ای به آنها نشده است برای ما و خوانندگان پلازا کامنت کرده و اسامی آنها را با ما به اشتراک بگذارید. در ضمن برایمان بگویید که شما در سفر به ترهان بیشتر علاقه دارید که کدامیک از این تفریحات لاکچری را تجربه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402