راهنمای کامل کسب درآمد از سایت envato + آموزش نقد کردن درآمد آن در ایران

راهنمای کامل کسب درآمد دلاری از سایت انواتو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا به دنبال کسب درآمد از سایت envato هستید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توان درآمد حاصل از این سایت را در ایران نقد کرد؟ در این مطلب از پلازا توضیحات ارزشمندی را در راستای پاسخ به این سوالات ارائه خواهیم کرد. سایت انواتو (envato) بزرگ‌ترین مرکز عرضه کننده محصولات دیجیتالی است. فروشندگان محصول یا یک خدمت خاص، از سراسر دنیا می‌توانند محصولات خود را در این وب‌سایت بارگذاری کرده و از طریق فروش آن‌ها به خریداران در هر نقطه از دنیا به درآمد دلاری دست یابند. چنانچه قصد توسعه کسب‌و‌کار خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما در این سایت پنل کاربری برای خود بسازید تا بتوانید از این طریق، محصولات خود را به مشتریان بازار هدف در سایر کشورها عرضه کنید.

سایت انواتو در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون فروشنده و بیش از 8 میلیون کاربر فعال دارد، علت اصلی شهرت جهانی این پلتفرم ارائه بهترین خدمات بین فروشندگان و خریداران است. اگر شما هم قصد کسب درآمد دلاری با کمترین هزینه و نقد کردن آن در ایران را دارید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

فهرست مطالب

کسب درآمد از سایت envato
راهنمای کامل نحوه کسب درآمد از سایت envato

چه کسانی می‌توانند از سایت envato استفاده کنند؟

تقریبا تمامی افرادی که به محصولاتی نیاز داشته و یا قصد فروش آن‌ها را دارند می‌توانند در سایت انواتو عضو شوند. امکان کسب درآمد از سایت envato برای واجدین شرایط وجود دارد. کاربران در سراسر دنیا، حتی با داشتن چند عدد محصول و خدمات تخصصی لازم می‌توانند در این بستر به عنوان یک فروشنده حرفه‌‌ای فعالیت کرده و سود بالایی را بابت فروش هر کالا دریافت کنند.

اما باید توجه داشته باشید که متاسفانه امکان دریافت سود حاصل از فروش محصول در این سایت توسط ایرانیان وجود ندارد. به زبانی ساده، برای دریافت سود در این سایت باید از درگاه‌ها و کارت‌های اعتباری بین‌المللی استفاده کرد. از طرفی فرایند صدور و عضویت در درگاه‌های پرداخت بین‌المللی برای ایرانیان به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. اما از طریق ارگان‌های واسط ایرانی می‌توان عملیات نقد کردن درآمد دلاری را انجام داد.

معرفی سایت بین‌المللی انواتو (envato studio)

انواتو، پلتفرمی بزرگ و جهانی است. این پلتفرم برای کاربران بستری را فراهم کرده است تا بتوانند محصول یا خدمات خود را عرضه کرده و در ازای آن کسب درآمد کنند. البته که شما به عنوان خریدار و مصرف‌کننده می‌توانید با دریافت تخفیف‌های ویژه و شرایط پرداخت خاص، از خدمات این پلتفرم استفاده کنید.

شرکت envato در سال 2006 میلادی توسط افرادی چون جان رانگ (jun rung)، کولیس سیان کلر (collis cyan clair) و تهید (taeed) راه‌اندازی شده است. این شرکت در حال حاضر در شهر ملبورن استرالیا واقع شده و تا به امروز توانسته با ارائه خدماتی نوین و گسترده به عنوان یک پلتفرم واسط، بیش از 10 میلیون کاربر (فروشنده و خریدار) را به خود جذب کند.

البته نظارت بسیار دقیقی روی محصولات درج شده در پنل فروشندگان توسط کارشناسان envanto market انجام می‌شود تا از هر گونه سو استفاده و کلاهبرداری جلوگیری شود.

نحوه کسب درآمد از سایت envato

کسب درآمد از سایت انواتو، شرایط چندان سختی ندارد، اما مسلما برای حضور در این پلتفرم به عنوان فروشنده باید از برخی قوانین پیروی کنید. اولین کاری که باید برای کسب درآمد دلاری از انواتو انجام دهید، ثبت نام در سایت است. بعد از ثبت نام و ساخت حساب کاربری به عنوان فروشنده، می‌توانید در هر یک از زمینه‌های زیر محصول یا خدمتی را عرضه کرده و به واسطه فروش آن کسب درآمد کنید.

  • برنامه‌نویسی
  • آموزش وردپرس
  • آموزش سئو
  • توسعه اپلیکیشن
  • بازاریابی آنلاین
  • طراحی و گرافیک
  • برندسازی

در حقیقت، سایت انواتو یک پلتفرم فروشگاهی و در عین حال آموزشی است؛ یعنی فرایند فروش محصولات و دوره‌های آموزشی در این پلتفرم به صورت هم‌زمان عرضه می‌شوند.

کسب درآمد دلاری از سایت envato
با فروش محصول یا ارائه خدمات آموزشی و کاربردی در سایت انواتو می توانید به دلار کسب درآمد کنید.

آموزش ثبت نام در سایت انواتو

عملیات ثبت نام در سایت انواتو بسیار ساده و راحت است. حتی در این سایت در همان مراحل ابتدایی احراز هویت صورت نمی‌گیرد. اما در مراحل بعدی باید حتما احراز هویت را انجام دهید. بعد از ورود به این سایت و کلیک روی گزینه sign in صفحه‌ای حاوی فرم ظاهر می‌شود. در این فرم شما باید اطلاعات زیر را وارد نمایید:

  • نام و نام خانوادگی
  • نام کاربری
  • ایمیل معتبر
  • کلمه عبور برای ایمیل

بعد از تکمیل اطلاعات فوق، باید روی گزینه create account کلیک کنید، سپس به آدرس ایمیلی که در فرم ثبت نام وارد کرده‌اید مراجعه کنید. در بخش باکس پیام‌ها، پیغام تایید حساب کاربری از سمت انواتو برای شما ارسال شده است. برای تکمیل حساب کاربری باید روی لینک فرستاده شده کلیک کنید. در ادامه برای فعال کردن حساب کاربری باید در اسرع نسبت به انجام فرایند احراز هویت مراجعه کنید. در مرحله احراز هویت باید مدارکی از جمله گذرنامه، کارت ملی و شناسنامه را به سایت ارسال کنید. بعد از تایید فرایند احراز هویت، شما می‌توانید به عنوان فروشنده یا حتی خریدار در سایت envato فعالیت کنید.

انواع روش‌های کسب درآمد از سایت envato

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد، شما می‌توانید به دو صورت زیر از سایت انواتو کسب درآمد کنید:

  • فروش محصولات
  • ارائه خدمات آموزشی و کاربردی

کسب درآمد با فروش محصولات

کسب درآمد از سایت envato از طریق فروش محصولات از جمله فرصت‌های ویژه‌ برای فروشندگان ایرانی است. در این وب‌سایت شما می‌توانید انواع محصولات دیجیتالی را با قیمت دلاری به فروش گذاشته و بدون نیاز به سرمایه اولیه و هر گونه هزینه اضافی به درآمدهای ارزی دست یابید.

کسب درآمد با ارائه خدمات آموزشی

در بخش حساب کاربری، گزینه‌ای تحت عنوان freelancer وجود دارد که با فعال کردن آن می‌توانید به عنوان یک مدرس و استاد دوره‌های آموزشی همچون برنامه‌نویسی، بازاریابی دیجیتال، سئو و… را برگزار کنید. با انجام این کار می‌توانید با کارفرمایان شرکت‌های خارجی ارتباط برقرار کرده و در ازای ارائه خدمات خود کسب درآمد کنید. نکته قابل توجهی که وجود دارد، این است که شما باید به عنوان یک فریلسنر رزومه و بیوگرافی خود را به صورت کامل و دقیق در حساب کاربری خود در انواتو وارد کنید.

بعد از تکمیل حساب کاربری، در صورتی که رزومه شما مورد تایید کارفرمایان باشد، آن‌ها با شما تماس خواهند گرفت تا طی مصاحبه‌ها و توافقاتی همکاری خود را آغاز کنید. علاوه بر موارد فوق، شما با فعالیت به عنوان فریلنسر در انواتو می‌توانید سابقه کاری معتبری را برای خود جمع‌آوری کرده و در صورت رضایت کامل و نیاز کارفرما به حضور شما در موسسه خود، به کشورهای مختلف از طریق ویزای جاب آفر مهاجرت کنید.

کسب درآمد از سایت envato
درآمد زایی از سایت انواتو با برگزار کردن دوره های آموزشی

آموزش نقد کردن درآمد دلاری از سایت انواتو در ایران

بزرگ‌ترین دغدغه و به نوعی چالش اصلی ایرانیان بعد از کسب درآمد از envato، نقد کردن این درآمد است. با توجه به شرایط فعلی اقتصاد ایران و تحریم بودن شبکه بانکی آن، ایرانیان نمی‌توانند به صورت مستقیم درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کنند. تنها راهکار قانونی و رسمی نقد کردن درآمد ارزی در ایران، استفاده از خدمات پلتفرم‌های واسط تحت عنوان سایت‌های پرداخت ارزی معتبر است.

این دسته از سایت‌ها می‌توانند صفر تا صد عملیات نقد کردن درآمد ارزی از افتتاح حساب در درگاه‌های پرداخت بین‌المللی گرفته تا پروسه نقد کردن دارایی دلار به ریال از طریق صرافی‌ها را انجام دهند.

مراحل نقد کردن درآمد دلاری در سایت‌های پرداخت ارزی

بعد از کسب درآمد از سایت envato، شما باید از طریق سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی فرایند نقد کردن آن را انجام دهید. برای نقد کردن درآمد دلاری خود در این سایت‌ها کافی است تا چند مرحله ساده زیر را طی کنید:

  1. ثبت نام در سایت خدمات ارزی معتبر
  2. ایجاد حساب کاربری در سایت
  3. ارسال درخواست نقد کردن موجودی حساب پی پال، وب مانی و…
  4. ارسال مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت
  5. پرداخت کارمزد سایت
  6. وارد کردن مبلغ مورد نظر

پروسه نقد کردن درآمد ارزی در سایت‌های واسط ایرانی بین 1 الی 3 روز کاری ممکن است طول بکشد. این سایت‌ها در ازای دریافت کارمزدی بسیار اندک می‌توانند در کمترین زمان تمامی خدمات مربوط به صدور کارت بین‌المللی، افتتاح حساب در درگاه‌های بین‌المللی و نقد کردن درآمد دلاری را انجام دهند.

سوالات متداول

اگر شما هم به هنگام کسب درآمد از سایت envato به خصوص در مرحله نقد کردن آن با سوالات مواجه می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به پاسخ‌های ارائه شده در این بخش توجه کنید.

آیا امکان نقد کردن درآمد فریلنسری از سایت انواتو در ایران امکان دارد؟

بله، برای این کار کافی است تا به سایت‌های پرداخت ارزی معتبر مراجعه کنید.

چگونه می‌توان از سایت envato بیشتر کسب درآمد کرد؟

برای کسب درآمد از سایت envato با مبلغ بالا، باید خلاقیت داشته باشید تا بتوانید به شیوه‌ای متفاوت خدمات یا محصولات خود را عرضه کنید. همچنین سعی کنید محصولاتی برند و باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهید.

کارمزد نقد کردن درآمد دلاری در ایران چقدر است؟

کارمزد نقد کردن درآمد ارزی در ایران بسته به میزان مبلغ و نوع سایت ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی متفاوت است.

آخرین سخن ما با شما

در این مطلب از پلازا، اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه کسب درآمد از سایت envato و نقد کردن آن در ایران در اختیار شما قرار دادیم. برای کسب درآمد دلاری از این سایت باید سعی کنید تا بهترین خدمات و باکیفیت‌ترین محصولات به مخاطبان بازار هدف خود عرضه کنید. توجه داشته باشید که در این پلتفرم تنها مجاز به برگزاری دوره‌های آموزشی مربوط به فضای مجازی مانند آموزش وردپرس، طراحی سایت، برنامه نویسی و مواردی از این قبیل هستید. در صورتی که در مورد این نوشته یا خدمات سایت انواتو سوال یا انتقادی دارید پیشنهاد می‌کنیم آن را در بخش دیدگاه بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402