چگونه از آموزش زبان در سایت italki درآمد دلاری داشته باشیم؟

صفر تا صد کسب درآمد دلاری از italki
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به آموزش زبان‌های خارجی مسلط باشید به راحتی می‌توانید بدون داشتن سرمایه اولیه‌ درآمد دلاری کسب کنید! برای انجام این کار کافی است تا به یکی از سایت‌های معتبر همچون italki مراجعه کرده و در آن به عنوان مدرس زبان ثبت نام کنید. کسب درآمد دلاری از italki بسیار راحت بوده و شما برای شروع به کار در این سایت تنها باید اطلاعات ساده ای از جمله میزان مهارت در تدریس زبان خارجی انتخابی و مواردی از این قبیل را باید آپلود کنید. به احتمال زیاد بعد از فعالیت در سایت italki و کسب درآمد از آن، با این سوال مواجه شوید که اصلا چگونه می‌توانم درآمد دلاری خود را به معادل ریالی تبدیل کنم؟

همان گونه که مستحضر هستید؛ امکان دریافت درآمد دلاری در کشور ایران امری بسیار چالش‌برانگیز و سخت است. برای نقد کردن درآمد دلاری حاصل تدریس زبان در italki باید به برخی از صرافی‌های معتبر ایرانی (سایت‌های خدمات ارزی) مراجعه کرده و درخواست خود را ارسال کنید. البته فرایند نقد کردن درآمد دلاری در ایران از طریق سایت‌های خدمات ارزی مراحل خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب از پلازا توضیحات کاملی را در مورد چگونگی کسب درآمد از تدریس زبان در سایت آیتاکی و نقد کردن درآمد در ایران می‌پردازیم.

راهنمای کسب درآمد دلاری از italki
آموزش جامع چگونگی کسب درآمد دلاری از italki

معرفی سایت italki

قبل از اینکه در مورد چگونگی کسب درآمد دلاری از italki صحبت کنیم، لازم دانستیم ابتدا به توضیحات مختصری در مورد این سایت و خدمات ارائه شده در آن بپردازیم. سایت آیتاکی یک پلتفرم اختصاصی آموزش زبان‌های خاجی است. تمامی معلمین و اساتید زبان‌های خارجی می‌توانند از سرتاسر دنیا در این سایت ثبت نام کرده و به عنوان یک مدرس مبتدی یا حرفه‌ای فعالیت کنند.

اگر بخواهیم به صورت ساده‌تر سایت آیتاکی را برای شما معرفی کنیم، باید بگوییم که این سایت یک بازار آنلاین برای مدرسین و دانش‌آموزان زبان‌های خارجی است. پلتفرم italki در سال 2007 میلادی در شانگهای کشور چین راه‌اندازی شده است. هم‌اکنون این سایت بیش از 200 هزار دانشجو زبان و بیش از 1000 مدرس حرفه‌ای زبان خارجی دارد.

تمامی کلاس‌های آموزشی در آیتاکی در بستر نرم افزار Skype برگزار می‌شود. البته علاوه بر بستر Skype از نرم‌افزارهای دیگری همچون FaceTime یا Wechat برای برگزاری‌های کلاس‌های این سایت استفاده می‌شود.

معرفی انواع زبان‌های خارجی موجود در منو سایت italki

قبل از شروع به ثبت نام و کسب درآمد دلاری از italki بهتر است با زبان‌های قابل تدریس در این سایت هم آشنا شوید. یکی از اصلی‌ترین دلایل رضایتمندی اساتید و دانشجویان زبان از سایت آیتاکی، تدریس چندین زبان مختلف بین‌المللی در این سایت است. در حال حاضر بیش از 100 زبان مختلف روسی، انگلیسی، چینی، پرتغالی و… در سایت آیتاکی توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای تدریس می‌شود.

تعداد زبان های خارجی در italki
زبان های خارجی قابل تدریس و آموزش در سایت آیتاکی

هزینه تدریس زبان‌های مختلف در سایت آیتاکی به چه صورت است؟

حق‌التدریس هر یک از زبان‌های خارجی موجود در سایت آیتاکی با یکدیگر متفاوت است. همچنین در این سایت هر استاد یا معلم زبان تعرفه خاص خود را دارد. برای نمونه ممکن است مدرسی با نرخ ساعتی 50 دلار تدریس کند؛ در حالی که مدرس دیگری با نرخ ساعتی 10 دلار تدریس می کند! هزینه‌های تدریس در سایت آیتاکی دقیقا بر اساس میزان مهارت و تخصص مدرس و همچنین تعداد نفرات و تقاضای کلاس تعیین می‌شود.

سطح‌بندی انواع مدرس زبان در سایت italki

مدرسین حاضر در سایت italki دو دسته ببندی زیر تقسیم می‌شود:

  • مدرسین عمومی
  • مدرسین حرفه‌ای

مدرسین حرفه‌ای در سایت آیتاکی حداقل یکی از خصوصیات و مهارت‌هایی چون گواهی معتبر یا مدرک دانشگاهی تدریس را دارند. در مقابل مدرسین عمومی یا نیمه حرفه‌ای در سایت آیتاکی افرادی هستند که به نوعی زبان مادری خود را تدریس می‌کنند.

بدون شک مدرس‌های حرفه‌ای حق‌التدریس بیشتری را نسبت به مدرس‌های عمومی دریافت می‌کنند؛ زیرا علاوه بر داشتن تجربه و تخصص بیشتر مدرک یا گواهی رسمی و معتبر تدریس را دارند. البته موارد گفته شده نباید به معیاری برای انتخاب مدرسین تبدیل شود، برخی از مدرسین عمومی در مقایسه با مدرسین حرفه‌ای تعرفه بیشتری دارند؛ چراکه به نسبت افراد بیشتری دوست دارند تا زبان مورد نظر خود را چنین اساتیدی یاد بگیرند. در حالت کلی برای اینکه شما بتوانید به عنوان یک مدرس زبان در سایت آیتاکی فعالیت کنید باید یکی از شرایط و تخصص‌های زیر را داشته باشید:

  • گواهی تدریس
  • تجربه تدریس در مدارس، دانشگاه‌ها یا موسسه‌های زبان

نحوه کسب درآمد دلاری از italki

برای کسب درآمد دلاری از italki ابتدا باید واجد شرایط باشید، یعنی حداقل یکی از شرایط ذکر شده در آیین‌نامه آیتاکی را داشته باشید. در صورتی که تجربه تدریس در موسسات آموزشی عالی یا حتی مدارس را دارید به راحتی می‌توانید در سایت آیتاکی به عنوان مدرس زبان ثبت نام کنید.

برای فعالیت در این بستر باید برخی لوازم ضروری از جمله میکروفون، وب‌کم باکیفیت، نرم افزارهای انحصاری برگزاری کلاس و اینترنت پرسرعت را تهیه کنید. در حالت کلی برای شروع فعالیت خود در سایت آیتاکی و کسب درآمد از آن باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ایجاد حساب کاربری در آیتاکی
  2. ارسال درخواست آموزش زبان
  3. تکمیل پروفایل
آموزش کسب درآمد دلاری از italki
نحوه کسب درآمد دلاری از italki در ایران

آموزش ایجاد حساب کاربری در italki

برای ساخت حساب کاربری در آیتاکی ابتدا باید وارد سایت شده و سپس روی گزینه become A Teacher کلیک کنید. بعد از کلیک روی این گزینه وارد یک صفحه جدید خواهید شد، در این صفحه باید اطلاعاتی را تکمیل کرده و با برخی از فرایندها آشنا شوید؛ برای نمونه در این مرحله شما ابتدا تدریس حضوری یا مجازی را انتخاب کرده و با چندین اساتید حرفه‌ای و عمومی آیتاکی آشنا می‌شوید. بعد از ارسال اطلاعات درخواست شده باید روی علامت تیک در پایین صفحه کلیک کرده و سپس گزینه Start Your Apllication را انتخاب کنید.

نحوه ارسال درخواست آموزش زبان به آیتاکی

بعد از تکمیل حساب کاربری در سایت آیتاکی، باید فرایند درخواست آموزش زبان را آغاز کنید. در این بخش شما باید برخی اطلاعات مهم و ضروری از قبیل نام زبان‌هایی که قادر به تدریس یا صحبت هستید را معرفی کنید. بعد از انجام کارهای بالا، باید یک تصویر شاخص برای پروفایل خود انتخاب کرده و سپس سطح زبانی که به آن مسلط هستید را مشخص کنید. علاوه بر موارد فوق باید برخی فایل‌ها مانند گواهی تدریس را در این بخش آپلود کنید.

آموزش تکمیل پروفایل در آیتاکی

بعد از انجام اقدامات فوق، شما باید در بخش پروفایل خود یک معرفی نامه کتبی را ارسال کنید. در این معرفی‌نامه کتبی باید مهارت‌های زبانی، پیشینه، روش تدریس و… را درج کنید. پس از تکمیل پروفایل خود در آیتاکی باید منتظر تایید شدن هویت و فعالیتتان در این سایت شوید. بعد از ارسال تاییدیه شما می‌توانید شروع به کسب درآمد دلاری از italki کنید.

مزایای تدریس زبان در italki

تدریس زبان در سایت آیتاکی مزیت‌های منحصربه‌فردی برای مدرسین به خصوص اساتید ایرانی دارد. اولین و بزرگ‌ترین مزیت تدریس در سایت italki، کسب درآمد دلاری است. سایر مزایای تدریس در بستر آیتاکی به شرح زیر هستند:

  • امکان تنظیم زمان تدریس با برنامه روزانه خود
  • امکان تدریس و آموزش حتی در مواقع سفر
  • رسیدن به شهرت جهانی با تدریس مداوم در آیتاکی
  • امکان ارزیابی دقیق و در عین حال آسان زبان آموزان
  • نداشتن هر گونه نگرانی از بابت دریافت حق‌التدریس به علت امنیت و اعتبار بسیار بالای سایت آیتاکی

اساتید حرفه‌ای در سایت آیتاکی چقدر حقوق می‌گیرند؟

همان گونه که گفتیم، میزان درآمد دلاری مدرسین در پلتفرم آیتاکی دقیقا بسته به میزان تخصص و مهارت و تقاضای دانشجویان برای شرکت در کلاس آن‌ها دارد. برخی از مدرسین حرفه‌ای در این سایت به ازای هر ساعت تدریس مبلغی بالغ بر 80 دلار دریافت می‌کنند. حتی تعدا انگشت شماری از اساتید درآمدهای بسیار بالایی را از طریق این پلتفرم کسب کرده و شهرت جهانی دارند!

در حقیقت هیچ گونه محدودیتی در کسب درآمد دلاری از italki وجود ندارد، شما می‌توانید از این بستر حتی به بالاترین درآمدهای دلاری به صورت فریلنسری دست یابید، فقط کافی است تا مهارت و تخصص لازم را داشته باشید.

آموزش نقد کردن درآمد دلاری آیتاکی در ایران

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدرسین ایرانی که مشغول به کسب درآمد دلاری از italki هستند، چگونگی نقد کردن این درآمد است. شاید با خود بپرسید که اصلا فرایند واریز درآمد دلاری به پنل کاربری اساتید در آیتاکی چگونه است؟ در واقع برای واریز درآمد اساتید، از دانش‌آموختگان هزینه یا تعرفه مدرس استاد دریافت شده و سپس به حساب کاربری مدرس واریز می‌شود. پس از واریز شدن مبلغ به پنل کاربری اساتید می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر آن را به حساب بانکی خود منتقل کنند:

  • پی پال
  • پایونیر
نحوه نقد کردن درآمد دلاری در آیتاکی
نقد کردن درآمد دلاری آیتاکی با بهترین و سریع ترین روش در ایران

موانع و مشکلات دریافت درآمد دلاری با پی پال در ایران

شبکه پی پال یک سرویس پرداخت ارزی آنلاین است که با استفاده از آن کاربران در هر نقطه از دنیا می‌توانند تبادلات ارزی خود را انجام دهند. سایت آیتاکی نیز به منظور راحتی هر چه بیشتری اساتید خود در دریافت درآمد از خدمات این شرکت بهره می‌برد. اما مشکل بزرگی که برای مدرسین ایرانی در سایت آیتاکی وجود دارد این است که آن‌ها نمی‌توانند از طریق این روش درآمد دلاری خود را به حساب بانکی خود واریز کنند؛ زیرا کلیه خدمات شرکت پی پال در ایران تحریم است!

البته با استفاده از سایت‌های خدمات ارزی ایرانی می‌توان به صورت غیر مستقیم و کاملا قانونی در شبکه پی پال حساب باز کرد، اما انجام این کار به پروسه زمان‌بری نیاز دارد.

چالش‌های نقد کردن درآمد دلاری آیتاکی با حساب پایونیر

شرکت پایونیر مانند پی پال یک شبکه نقل و انتقالات ارزی بین‌المللی بوده و دقیقا مانند یک کیف پول الکترونیکی عمل می‌کند. فرایند افتتاح حساب در این شبکه مانند پی پال در ایران به صورت مستقیم، بسیار سخت و حتی غیر ممکن است. اما با استفاده از خدمات برخی سایت‌های واسط معتبر ایرانی به راحتی می‌توانید حساب کاربری رسمی خود را در پایونیر افتتاح کنید.

بهترین و سریع‌ترین راهکار برای نقد کردن درآمد دلاری آیتاکی در ایران چیست؟

در حال حاضر بهترین راهکار برای نقد کردن درآمد حاصل از تدریس زبان در italki در داخل ایران، مراجعه به سایت‌های خدمات ارزی ایرانی است. این سایت‌ها با ارائه خدماتی نوین در ازای دریافت کارمزدی مشخص می‌توانند کلیه فرایندهای مربوط به نقد کردن درآمد دلاری را انجام دهند. برای نمونه شما بعد از کسب درآمد دلاری از italki می‌توانید در پایونیر یا پی پال از طریق این سایت‌ها حساب باز کرده و سپس از سایت واسط بخواهید تا درآمد دلاری شما را به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی داخلی شما ارسال کند.

سوالات متداول در مورد کسب درآمد دلاری از italki

کسب درآمد دلاری از italki همان طور که در مطالب بالا گفته شد، مزیت‌های زیادی برای افراد به خصوص مدرسین ایرانی دارد. اما همواره ممکن است برخی از مدرسین ایرانی به هنگام ثبت نام یا فعالیت در سایت آیتاکی با برخی چالش‌ها و سوالات مبهم مواجه شوند. در ادامه به برخی از این سوالات مهم پاسخ خواهیم داد.

آیا سایت آیتاکی قانونی است؟

بله، سایت آیتاکی یک پلتفرم پیشرفته و معتبر با امتیاز جهانی 4.8 از 5 است

سایت آیتاکی برای کدام کشور است؟

پلتفرم آیتاکی ساخته کشور چین بوده و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار گرفته است. البته در آغاز فعالیت آیتاکی دفتر این سایت در شهر شانگهای قرار داشت.

میزان حقوق‌ها در italki چقدر است؟

میزان حقوق هر مدرس زبان بسته به تخصص و مهارتی که دارد متفاوت است. اما به صورت میانگین درآمدهای دلاری مدرسین در این سایت حدود 30 دلار به ازای هر یک ساعت است.

سخن پایانی

در این مطلب از پلازا، تمامی راهنمایی‌های لازم جهت کسب درآمد دلاری از italki را ارائه کردیم. اگر حتی به یکی از زبان‌های خارجی تسلط نسبی دارید، می‌توانید در این پلتفرم به عنوان مدرس ثبت نام کرده و شروع به درآمدزایی کنید. طبیعتا با افزایش تخصص و مهارت شما می‌توانید درآمد بیشتری را کسب کنید. اما برای نقد کردن درآمد دلاری حاصل از تدریس در سایت آیتاکی در ایران، حتما بایستی از سایت‌های خدمات ارزی معتبر کمک بگیرید تا بتوانید در کمترین زمان بدون هر گونه مشکلی درآمد خود را به ریال تبدیل کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402