بهترین راه های کسب درآمد دلاری فریلنسری در ایران

کسب درآمد دلاری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی کدامند؟ بهترین راه های کسب درآمد دلاری فریلنسری در ایران کدام هستند؟ این‌ها سؤالاتی هستند ک ممکن است به ذهن شما مانند بسیاری از افراد خطور کند. در عصر اینترنت که به راحتی می‌توان با کمک سایت‌های فریلنسری در هر جای جهان درآمد داشت، باید با بهترین روش‌های درآمدزایی را آشنایی داشته باشید. بدون اطلاع از پاسخ سؤالاتی که در ابتدا مطرح کردیم، با وجود مهارت‌های متعدد و رزومه عالی هم نمی‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. در این مقاله از پلازا شما را با سایت‌هایی آشنا خواهیم کرد که بتوانید درآمد دلاری از آن به دست آورید. علاوه بر پرداختن به موارد فوق، نحوه نقد کردن این درآمد را نیز به شما توضیح خواهیم داد.

فهرست مطالب

راهنمای جامع کسب درآمد دلاری فریلنسری

در سال‌های اخیر که کسب‌وکارهای آنلاین گسترش قابل توجهی داشته است، سایت‌های مختلفی روی کار آمده‌اند. این سایت‌ها امکان دورکاری را برای افراد باتجربه فراهم کرده‌اند. به نحوی که فریلنسری اکنون یکی از مهم‌ترین وضعیت کاری در شرکت‌های مختلف به حساب می‌آید. بنابراین آشنایی با بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی مزیت غیرقابل انکاری محسوب می‌شود.

بهترین سایت‌های فریلنسری غیرایرانی

بهترین سایت های خارجی برای کسب درآمد دلاری
سایت های خاجی معتبر برای کسب درآمد دلاری

همانطور که گفتیم وبسایت‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید در آنها عضو شوید. سپس رزومه خود را در آنها وارد کنید. عموم این سایت‌ها امکان ثبت پروژه‌های مختلف را برای کارفرما فراهم می‌کنند. به همین ترتیب شما می‌توانید با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید. سپس با هماهنگی لازمی که انجام می‌دهید، پروژه‌های آنها را انجام دهید.

سایت Freelancer

اگر به دنبال راهی هستید که به واسطه آن بتوانید پروژه‌های متنوع و معتبری برای کارهای فریلنسری انتخاب کنید، سایت فریلنسر را پیشنهاد می‌کنیم. سایت Freelancer یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سایت‌های خارجی برای کسب درآمد دلاری است. تنوع پروژه‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی است که در این سایت با بیش از 20 میلیون عضو وجود دارد. به این ترتیب هر فردی می‌تواند با توجه به شرایط خود بهترین پروژه‌ها را برگزیند.

ترنسلیتد Translated

افرادی که به زبان‌های مختلف مسلط هستند و می‌توانند کار مترجمی را انجام دهند، ترنسلیتد بهترین بستر برای آن ها است. روزانه هزاران پروژه در این سایت ثبت می‌شود، در نتیجه شما اگر به زبان‌های مختلف مسلط باشید و مهارت ترجمه را بلد باشید، می‌توانید درآمد دلاری خوبی داشته باشید.

Upwork، بهترین سایت کسب درآمد دلاری

یکی از قدیمی‌ترین سایت‌هایی که می‌توانیم برای فریلنسری نام ببریم، آپ ورک است. با توجه به ویژگی‌های مختلف پروژه‌ها، موارد مورد نظر انتخاب کنید. آپ ورک از تنوع بالایی برخوردار است. در نتیجه امکان انتخاب پروژه‌هایی با موضوعات مختلف برای شما وجود دارد.

سایت فریلنسری Fiverr

سایت فریلنسری Fiverr
معرفی امکانات و ویژگی های سایت fiverr

سایت فیور امکان ارائه انواع محصولات و خدمات را برای فریلنسرها فراهم می‌کند. در این سایت شما می‌توانید اعلام کنید که با کسب درآمد دلاری مشخص مثلاً 5 دلار چه کارهایی می‌توانید انجام دهید.

کسب درآمد دلاری با Envato

یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری کسب درآمد دلاری، اینوتوست. این سایت 7 زیرمجموعه دارد. در نتیجه طراحان گرافیک، کارشناسان تولید محتوا، متخصصان طراح سایت و گروه‌های کاری دیگر می‌توانند با انجام پروژه‌های متنوع درآمد دلاری داشته باشند.

باید توجه داشته باشید که درباره بهترین سایت‌های فریلنسری خارجی، لیست بلندی وجود دارد. اما در این مطلب به معرفی معروف‌ترین سایت‌ها پرداختیم.

معرفی مشاغل برای کسب درآمد دلاری در ایران

به واسطه همه‌گیری کرونا، بسیاری از مشاغل توانستند تجربه فریلنسری را کسب کنند. اما برخی از مشاغل وجود دارند که به سهولت می‌توانند کار دورکاری انجام دهند. این مشاغل عبارت اند از گرفیک، طراحی سایت، تولید محتوا، آموزش هستند.

کسب درآمد دلاری از گرافیک

فریلنسری گرافیک

سایت‌هایی مانند Themforest ،Freepik و GraphicRiver سه نمونه از معروف‌ترین سایت‌های فریلنسری برای طراحان گرافیک به حساب می‌آیند. این پلتفرم‌ها امکان ثبت‌نام طراحان گرافیک برای دریافت پروژه‌های مختلف طراحی را فراهم آورده‌اند. هر گرافیست با توجه به تجربه، نمونه کارها و قراردادی که با کارفرماها می‌بندد، درآمد دلاری به دست خواهد آورد.

فریلنسری طراحان وبسایت

طراحان وبسایت که شامل طراحی سایت، فرانت اند، بک اند و طراحان گرفیک می‌شوند، با سایت‌های خارجی مختلفی مانند فیور، آپ ورک و فریلنسر می‌توانند پروژه‌های متعددی را برای فریلنسری دریافت کنند. این گروه از مشاغل دارای درآمد بالایی در ایران و جهان هستند. بنابراین با استفاده از روش‌های فریلنسری می‌توانند درآمد دلاری قابل توجهی به دست آورند.

کارشناسان تولید محتوا

تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی انواع مهم تولید محتوا هستند. اگر شما هم کار تولید محتوا انجام می‌دهید، با استفاده از contentwriters و سایت فیور که پیش از این معرفی کردیم، می‌توانید درآمد دلاری به دست آورید.

آموزش

آموزش آنلاین، راه دیگری برای کسب درآمد دلاری اس، برای انجام این کار فرقی ندارد که شما متخصص چه حوزه‌ای باشید. هنگامی که از تدریس خود فایل ویدیویی آماده کنید، می‌توانید درآمد دلاری هم داشته باشید. سایت‌هایی مانند کورسرا و یودمی دو نمونه از این سایت‌ها هستند که امکان فروش فایل‌های آموزشی شما در آنها وجود دارد.

خدمات سئو

خدمات سئو به ارتقای رتبه سایت‌ها در گوگل کمک می‌کند. سایت‌هایی که کار فریلنسری را برای افراد میسر کرده‌اند، سئوکاران را نیز در نظر داشته‌اند. شما کافی است در این سایت‌ها عضو شوید. سپس رزومه و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید. کارفرمایان برای اینکه رتبه سایت خود را بهینه‌سازی کنند، سراغ شما خواهند آمد.

مزایای کسب درآمد دلاری فریلنسری

  • افرادی که درآمد دلاری از کار فریلنسری به دست می‌آورند، می‌توانند سطح زندگی خود را در ایران ارتقا دهند. این درآمد چندین برابر درآمد در ایران است.
  • ارزش و اعتباری که همکاری با کارفرمایان معتبر خارجی دارند، غیرقابل انکار است. شبکه‌سازی در سطح بین‌المللی باعث افزایش ارزش و اعتبار افراد خواهد شد.
  • ارتقای نوع پروژه‌ها: رشد کاری مزیت دیگر فریلنسری در سایت‌های خارجی است که با کسب درآمد دلاری همراه خواهد بود.

نقد کردن درآمد دلاری فریلنسری در ایران چگونه است؟

نقد کردن درآمد دلاری

برای اینکه بتوانید از ایران درآمد دلاری خود را نقد کنید روش‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید از کارت‌های اعتباری بین‌المللی بهره‌مند شوید. علاوه بر این امکان استفاده از حساب بانکی یکی از آشنایان که در خارج از ایران قرار دارد، نیز وجود دارد. از طرفی می‌توانید در بانک‌های ترکیه حساب باز کنید، سپس اطلاعات آن حساب بانکی خود را به کارفرمایان خارجی بدهید. اما ساده‌ترین و کم هزینه ترین روش در حال حاضر، استفاده از خدمات سامانه‌های واسط پرداخت ارزی است. برای بهره برداری از خدمات گسترده سایت های پراخت ارزی باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • در یک سایت واسط پرداخت ارزی عضو شده و اطلاعات خود را وارد کنید.
  • از میان خدمات مختلف «نقد کردن درآمد ارزی» را انتخاب نمایید.
  • اکنون نوبت به آن رسیده که روی «ساخت اکانت فریلنسر» کلیک کنید.
  • بعد از ساختن اکانت فریلنسر، می‌توانید اطلاعات این حساب خود را برای دریافت ارز به کارفرمایان بدهید.
  • اگر حساب پی پال یا وب مانی داشته باشید، امکان استفاده از این حساب‌ها برای دریافت درآمد دلاری وجود دارد.

نکات مهم در کسب درآمد دلاری از کار فریلنسری

  • باید توجه داشته باشید که علاوه بر مهارت‌های کاری باید از سطح زبان بالایی برخوردار باشید؛ زیرا باید به خوبی با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید.
  • نمونه کارها و رزومه شما برای جلب رضایت کارفرمایان باید کیفیت لازم را داشته باشد.
  • نقد کردن درآمد دلاری از طریق خدمات سامانه واسط پرداخت ارزی به سهولت امکانپذیر است.

سؤالات متداول کسب درآمد دلاری با فریلنسری

بهترین سایت‌های فریلنسری غیرایرانی کدامند؟

آپ ورک، فریلنسر، فیور، ترنسلیتد، فری پیک و تم فارست از مهم‌ترین سایت‌های خارجی برای کسب درآمد دلاری هستند.

چه مشاغلی بیشترین فرصت کسب درآمد دلاری با فریلنسری دارند؟

کارشناسان تولید محتوا، گرافیست، طراح سایت، مدرسان، مترجمان، سئوکاران و تدوین‌گران بهترین مشاغل دورکار از نظر کسب درآمد دلاری هستند.

روش‌های نقد کردن درآمد دلاری چیست؟

استفاده از کارت‌های اعتباری، حساب‌های بین المللی مانند پی پال یا پرفکت مانی و استفاده از حساب فریلنسری در سامانه‌های واسط پرداخت ارزی بهترین روش‌های نقد کردن درآمد دلاری محسوب می‌شوند.

کلام آخر

شما می‌توانید بهترین سایت‌های خارجی را برای کسب درآمد دلاری از فریلنسری استفاده کنید. این سایت‌ها با توجه به نوع پروژه‌ها استفاده می‌شوند. هرچند بعضی از سایت‌ها در حوزه‌های موضوعی مختلف پروژه معرفی می‌کنند. شما با داشتن کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت می‌توانید درآمد ارزی خود را دریافت کنید. البته حساب‌های بانکی بین المللی مانند پی پال و وب مانی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. از طرفی خدمات سامانه‌های واسط پرداخت ارزی هم بستر مناسبی برای نقد کردن درآمد ارزی هستند.

شما کدام سایت را برای کسب درآمد دلاری از فریلنسری انتخاب خواهید کرد؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402