اکانت EA PLay چیست و چگونه میتوان از ایران آن را خریداری کرد؟

همه چیز درباره خرید گیفت کارت ea play
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر اهل بازی‌های ویدئویی باشید، مطمئنا نام گیفت کارت ea play را شنیده‌اید. این نوع گیفت کارت در اصل کارت اعتباری مخصوص سرویس اشتراکی جهانی ea play است که با استفاده از آن می‌توان به تمامی بازی‌های ویدئویی این کمپانی دسترسی پیدا کرد. خرید گیفت کارت EA Play برای گیمرها در عصر امروزی مزیت‌‌های فراوانی را به دنبال دارد. مخصوصا گیمرهای ایرانی که در معرض تحریم‌های متداول هستند، با استفاده از این گیفت کارت می‌توانند بدون چالش خاصی به بازی‌های مورد علاقه خود از الکترونیک آرتز دسترسی پیدا کنند.

اگر تابه‌حال تجربه خرید گیفت کارت الکترونیک را نداشته باشید، قطعا نمی‌دانید که پروسه تهیه این کارت در ایران با برخی چالش‌ها مواجه است. اما خوشبختانه کلیه محدودیت‌های خرید این گیفت کارت توسط پلتفرم‌های واسط معتبر به نام سایت‌های پرداخت ارزی برطرف شده است.

فهرست مطالب

راهنمای خرید گیفت کارت EA PLAY
در این مطلب چگونگی خرید گیفت کارت EA PLAY و فعال سازی آن را آموزش خواهیم داد.

آشنایی با امکانات سرویس اشتراکی EA PLAY

همان طور که می‌دانید، شرکت EA PLAY یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های سازنده انواع بازی ویدئویی و گرافیکی در دنیا است. این شرکت بستری را برای طرفداران خود فراهم کرده است تا بتوانند به تمامی بازی‌ها دسترسی داشته باشند. هر کاربری پس از ثبت نام در این سرویس اشتراکی، می‌تواند انواع بازی‌های ویدئویی الکترونیک آرتز را روی کنسول یا پی سی خود نصب کند.

اما نکته مهمی که وجود دارد، روند تهیه برخی از بازی‌های آنلاین و غیر رایگان در این سرویس اشتراکی نیاز پرداخت هزینه است. گیفت کارت ea play، بهترین راهکار برای پرداخت هزینه بازی‌های پولی این کمپانی است. در واقع اکثر گیمرهای بزرگ دنیا، با خرید گیفت کارت ea play توانسته‌اند از تمامی خدمات و امکانات این سرویس اشتراک جهانی به راحتی استفاده کنند.

گیفت کارت ea play چیست؟

شرکت EA PLAY یک سرویس اشتراک در دنیای گیم است. گیمرها در سرتاسر دنیا می‌توانند در ازای پرداخت مبلغی مشخص و نه چندان زیاد، حساب کاربری خود را در این سیستم شارژ کرده و با استفاده از آن انواع بازی‌های الکترونیک آرتز را خریداری کنند.

دسترسی پیدا کردن به بازی‌‌های ویدئویی مختلف در کشورهایی همچون ایران، همواره با برخی چالش‌ها و محدودیت‌ها همراه است. همین امر باعث شده تا گیمرهای ایرانی از خدمات شرکت الکترونیک آرتز بی‌نصیب بمانند، اما با این حال با تهیه گیفت کارت الکترونیک آرتز می‌توان تمامی این محدودیت‌ها را به یکباره از میان برداشت! در حقیقت خرید گیفت کارت ea play راه‌حلی کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه برای تهیه اشتراک در پلتفرم الکترونیک آرتز و استفاده از خدمات این سرویس اشتراکی است. گیفت کارت ea play کاربردی شبیه به کارت‌های هدیه و اعتباری دارد، با استفاده از این گیفت کارت می‌توان هزینه دانلود و نصب برخی از برنامه‌ها و بازی‌‌های شرکت الکترونیک آرتز را پرداخت کرد.

همچنین بخوانید :

انواع گیفت کارت EA PLAY

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، با خرید گیفت کارت ea play می‌توان از تمامی امکانات این کمپانی ارائه دهنده بازی استفاده کرد. اما نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که گیفت کارت‌های الکترونیک آرتز در دو نوع زیر عرضه شده‌اند:

  • گیفت کارت EA PLAY
  • گیفت کارت EA PLAY PRO

این دو نوع گیفت کارت با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها در هزینه خرید است. برای خرید گیفت کارت EA PLAY نسخه پرو باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. یکی از امکانات قابل توجه گیفت کارت پرو EA PLAY، اجازه دسترسی به انواع بازی بدون محدودیت زمانی برای کاربران PC است.

توجه داشته باشید که قابلیت تست بازی‌های EA قبل از خرید، مربوط به گیفت کارت پرو الکترونیک آرتز است. در نسخه معمولی این گیفت کارت شما مجوز تست بازی را ندارید.

مهم‌ترین مزایای خرید گیفت کارت EA play

با خرید گیفت کارت ea play شما می‌توانید اشتراک ماهانه سرویس اشتراکی الکترونیک آرتز را به راحتی تهیه کنید. اشتراک ea play در اصل نسخه پرمیوم الکترونیک آرتز است که به شما این امکان را می‌دهد تا به تمامی خدمات و بازی‌های آن دسترسی پیدا کنید. البته این امر، تنها یکی از چند مزیت بزرگ خرید گیفت کارت الکترونیک آرتز است. از جمله مزایای خرید اشتراک ای ای پلی و گیفت کارت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به بازی‌های مختلف EA
  • تست و بررسی رایگان بازی‌ها
  • دسترسی به امکانات اضافی
  • استفاده از تخفیفات ویژه
  • نداشتن تاریخ انقضا
  • قابلیت هدیه دادن به دوستان و آشنایان
مزایای خرید گیفت کارت EA PLAY
خرید گیفت کارت EA PLAY مزایای زیادی برای گیمرها دارد.

دسترسی به بازی‌های EA

اگر دوست دارید به تمامی بازی‌های موجود در سرویس اشتراک الکترونیک آرتز دسترسی داشته باشید، اولین کاری که باید انجام دهید خرید گیفت کارت ea play است. با دریافت عضویت ویژه این سرویس اشتراکی می‌توانید محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی اعم از FIFA، THE SIMS، BATTLEFIELD و… را نصب کرده و از اجرای آن‌ها لذت ببرید. جالب است بدانید برخی از بازی‌های محبوب EA هر کدام دارای گیفت کارت انحصاری هستند.

تست و بررسی رایگان بازی‌های مختلف

یکی از بهترین و پرکاربردترین امکاناتی که سرویس اشتراکی EA در اختیار کاربران ویژه خود قرار می‌دهد، قابلیت تست و آزمایش بازی‌های مختلف قبل از خرید و دانلود است. شما با تهیه اشتراک ماهانه یا سالانه این سرویس، می‌توانید قبل از خرید هر نوع بازی آن را به صورت آزمایشی تست کنید.

قابلیت تست انواع بازی ها در EA PLAY
با خرید گیفت کارت ea play pro می توان انواع بازی های این سرویس اشتراکی را تست کرد.

دسترسی به امکانات ویژه و اضافی

بدون شک هر گیمری دوست دارد کاستوم‌ها، کاراکترهای ویژه و امکانات ویژه در بازی‌های مختلف EA به خصوص بازی‌های بتلفلید را آزاد کند. برای دسترسی داشتن به این کاراکترها باید گیفت کارت ea play و اشتراک این سرویس را خریداری کنید.

تخفیفات ویژه ea play

سرویش اشتراکی ea play طرح‌های تخفیفاتی و هدایای ویژه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. البته از این طرح‌های تخفیفاتی شگفت‌انگیز تنها کاربران ویژه این سرویس می‌توانند بهره‌مند شوند. برای نمونه در طرح‌های تخفیفاتی برخی از بازی‌های EA با تخفیف‌های بسیار مناسبی به فروش می‌رسند.

گیفت کارت EA PLAY روی کدام سیستم عامل‌ها قابلیت ردیم کردن دارد؟

یکی از رایج‌ترین سوالات گیمرها و طرفداران الکترونیک آرتز، این است که گیفت کارت این سرویس اشتراک قابلیت ردیم کردن روی چه سیستم‌هایی را دارد؟ با خرید گیفت کارت ea play می‌توان اشتراک این سرویس را روی ایکس باکس، پلی استیشن، پی سی و دسکتاپ فعال کرد. لازم به ذکر است برای دسترسی به گیفت کارت ea play باید نرم‌افزار مخصوص آن را نصب کنید. البته کاربران PC بایستی نرم‌افزار EA PLAY PRO را نصب کنند.

نحوه خرید گیفت کارت ea play در ایران

کاربران از نقاط مختلف دنیا، می‌توانند بدون مشکل خاصی نسبت به خرید گیفت کارت ea play اقدام کنند. اما در کشورهای تحریمی همچون ایران، این امکان وجود ندارد. به بیانی ساده‌تر، خدمات کلیه درگاه‌های پرداخت بین‌المللی در ایران تحریم است؛ به همین دلیل گیمرهای ایرانی نمی‌توانند به صورت مستقیم گیفت کارت ea play را خریداری کنند.

اما جای هیچ نگرانی نیست؛ چراکه راهکار کاملا قانونی و مقرون‌به‌صرفه‌‌ای در ایران برای خرید گیفت کارت الکترونیک آرتز تدارک دیده شده است. وب‌سایت‌های پرداخت ارزی از نوع معتبر، در حال حاضر تنها راهکار سریع و کم‌هزینه ایرانیان برای خرید گیفت کارت و اشتراک الکترونیک آرتز است. مراحل خرید گیفت کارت الکترونیک آرتز از طریق سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی عبارت‌اند از:

  1. ثبت نام در سایت پرداخت ارزی
  2. ساخت حساب کاربری
  3. انتخاب گیفت کارت ea play
  4. پرداخت هزینه گیفت کارت به علاوه کارمزد سایت
  5. دریافت گیفت کارت بین 1 الی نهایت 3 روز کاری

هزینه گیفت کارت ea play

قبل از خرید گیفت کارت ea play حتما به این نکته توجه داشته باشید که دو سطح متفاوت برای این کارت در نظر گرفته شده است. نسخه استاندارد اشتراک گیفت کارت الکترونیک آرتز با قیمت 4.99 دلار به صورت ماهانه قابل خرید است. در حالی که نسخه استاندارد این گیفت کارت برای یک سال حدود 29.99 دلار هزینه دارد.

سوالات متداول

بسیاری از گیمرهای ایرانی به هنگام خرید گیفت کارت ea play به علت نداشتن برخی اطلاعات تخصصی دچار سردرگمی می‌شوند. به همین ترتیب در این بخش قصد داریم این ابهامات را در قالب پاسخ به سوالات رایج برطرف کنیم.

مزیت‌های سرویس ea play چیست؟

کاربران با عضویت در این سرویس اشتراک می‌توانند به صورت رایگان به برخی از بازی‌های EA دسترسی داشته باشند. البته برای استفاده از بازی‌های پولی این سرویس باید گیفت کارت و اشتراک آن را خریداری کرد.

آیا لازمه عضویت در ea play ایکس باکس یا پلی استیشن خرید نسخه پلاس است؟

خیر، دارندگان هر یک از این کنسول‌ها می‌توانند بدون خرید نسخه پلاس، از بازی‌های آفلاین این کمپانی لذت ببرند. اما برای بازی‌های آنلاین باید حتما نسخه پلاس خریداری شود.

کارمزد خرید گیفت کارت ea play چقدر است؟

خرید اینترنتی این نوع گیفت کارت از سایت‌های پرداخت ارزی معتبر کارمزد بسیار ناچیزی دارد.

جمع بندی

در این مطلب از پلازا، تمامی توضیحات لازم در مورد چگونگی خرید گیفت کارت ea play در ایران و نحوه استفاده از آن را در اختیار شما قرار دادیم. خرید گیفت کارت الکترونیک آرتز برای گیمرها و طرفداران کمپانی EA مزیت‌های بسیار زیادی دارد. اما لازمه استفاده از خدمات این سرویس اشتراک در ایران، کمک گرفتن از شرکت‌های پرداخت ارزی معتبر ایرانی است. چنانچه در مورد این توضیحات ارائه شده، سوال یا انتقادی دارید خوشحال می‌شویم آن را در بخش دیدگاه بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402