آموزش خرید از بهترین سایت های خارجی خرید کالای دست دوم

آشنایی با بهترین سایت‌های خارجی خرید کالای دست دوم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سایت های خارجی خرید کالای دست دوم کدام‌اند؟ آیا می‌توان در ایران از این سایت‌ها محصولات استوک را خریداری کرد؟ این سوالات به احتمال زیاد ذهن شما را مانند خیلی از افراد به خود درگیر کرده باشد. حقیقتی که در رابطه با خرید از سایت‌های خارجی وجود دارد این است که در حال حاضر در ایران کاربران نمی‌توانند به صورت مستقیم از خدمات این سایت‌ها استفاده کنند. اما راهکاری نیز تحت عنوان پرداخت غیر مستقیم از طریق سایت‌های واسط ایرانی وجود دارد. با بهره‌گیری از این روش می‌توان به دور از محدودیت‌ها و چالش‌ها، انواع محصولات استوک را از سایت‌های خارجی خریداری کرد.

همان طور که می‌دانید، برخی اجناس و محصولات خارجی استوک، طرفداران زیادی در ایران حتی نسبت به سایر برندها دارند! یکی از بهترین راهکارها برای خرید این قبیل محصولات، مراجعه به سایت‌های خارجی است. اما شرط اصلی نهایی کردن خرید و تحویل آن در ایران، کمک گرفتن از ارگان‌های واسط معتبر ایرانی است. در ادامه این مطلب، چند مورد از بهترین و معتبرترین سایت‌های خارجی خرید کالای دست دوم را معرفی خواهیم کرد.

معرفی سایت‌های خارجی خرید کالای دست دوم
سایت‌های خارجی خرید کالای دست دوم و بررسی ویژگی های هر یک از آن ها

نحوه پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده از سایت‌های خارجی

بزرگ‌ترین دغدغه و مشکل ما ایرانیان در بحث خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی، پرداخت هزینه است! متاسفانه با توجه به تحریم بودن سیستم و شبکه‌های بانکی ایران، تا اطلاع ثانوی کاربران نمی‌توانند از داخل ایران به صورت مستقیم و بدون میان‌بر از سایت های خارجی خرید کالای دست دوم و هر نوع پلتفرم خارجی دیگر خریدهای خود را انجام دهند.

اما واقعا راهکار قطعی این مشکل چیست؟ خوشبختانه محدودیت‌های اعمال شده در ایران باعث نشده تا ایرانیان نتوانند محصولات مورد نظر خود را از سایت‌های خارجی خریداری کنند. بلکه برعکس، راهکاری کاملا قانونی، کم‌هزینه و کم‌خطر نیز برای نهایی کردن خریدهای اینترنتی بین‌المللی وجود دارد؛ پلتفرم‌هایی تحت عنوان سایت‌های پرداخت ارزی در ایران وجود دارند که صفر تا صد فرایند پرداخت هزینه و ارسال فیش کالاهای خریداری شده در سایت‌های خارجی را انجام می‌دهند.

در واقع تمامی سایت‌های خارجی، از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی همچون پی پال، ویزا یا مستر کارت استفاده می‌کنند. از طرفی سرویس تمامی این درگاه‌ها در ایران مسدود است. به همین دلیل باید کاربران ایرانی از طریق ارگان‌های واسط فرایند افتتاح حساب در این درگاه‌ها را انجام دهند. درگاه‌های پرداختی چون وب مانی و پرفکت مانی در ایران تحریم نبوده و شما می‌توانید از طریق سامانه‌های پرداخت ارزی ایرانی به سادگی در آن‌ها برای خود حساب کاربری افتتاح کنید.

لیست معتبرترین سایت‌های خارجی خرید کالای استوک

آیا دوست دارید از سایت‌های معتبر خارجی محصولات دست دوم باکیفیت را خریداری کنید؟ پس توضیحات زیر را با دقت مطالعه کنید.

  • AMAZON
  • ROKIT
  • GRAILED
  • ASOS MARKET
  • VINTED
  • EBAY

1- خرید و فروش محصولات استوک در فروشگاه AMAZON

همان طور که می‌دانید، سایت آمازون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی محصولات نو در جهان است. اما به تازگی این وب‌سایت نیز جهت رقابت با سایت‌های رقیب خود، خدمات خرید و فروش محصولات استوک را عرضه می‌کند. هر کاربری با ساخت حساب کاربری به عنوان خریدار می‌تواند انواع محصولات استوک و دست دوم را که سایر افراد به آن‌ها نیازی ندارند را با قیمتی بسیار مناسب و درصد سلامت فیزیکی بالا خریداری کند. حتی برخی محصولاتی که به مدت زیادی در انبار آمازون باقی مانده‌اند با قیمت بسیار مناسبی در دسته بندی کالاهای دست دوم به فروش می‌رسند.

آمازون: جزو بهترین سایت‌های خارجی خرید کالای دست دوم
آمازون یکی از بهترین سایت های خرید کالای دست دوم

2- سایت ROKIT: بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش اجناس دست دوم

پلتفرم ROKIT، بزرگ‌ترین مرکز عرضه کننده انواع محصولات برند خود است. جالب است بدانید این وب‌سایت، طرح بازیافت محصولات ROKIT را راه‌اندازی کرده است تا از این طریق کاربران بتوانند به خرید و فروش این کالاها بپردازند. در طی چندین ماه اخیر ROKIT بیش از 1.5 میلیون تن لباس استوک را بازیافت کرده و تحت عنوان محصولات جدید نیز به بازار عرضه کرده‌اند. البته تمامی این محصولات با قیمت کالاهای استوک نیز خرید و فروش می‌شوند. به همین دلیل ROKIT یکی از بهترین سایت های خارجی خرید کالای دست دوم است.

3- GRAILED : سامانه جامع خرید و فروش محصولات استوک

تمامی کاربران از سراسر دنیا می‌توانند در سایت GRAILED ثبت نام کرده و به خرید و فروش انواع محصولات دست دوم و استوک بپردازند. قطعا این وب‌سایت برای فروش محصولات خطوط مشی و قوانین خاص خود را داشته و تمامی فروشندگان تحت نظر کارشناسان حرفه‌ای در این پلتفرم در حال فعالیت هستند.

تنوع محصولات استوک و دست دوم در این وب‌سایت بسیار زیاد بوده و نزدیک به 2 میلیون لیست است! در سایت GRAILED انواع محصولات الکترونیکی دست دوم، کفش های دست دوم و… با بهترین قیمت به فروش می‌رسند.

4- ASOS MARKET: از جمله قدیمی‌ترین سایت های خارجی خرید کالای دست دوم

با مراجعه به سایت ASOS می‌توانید محصولات استوک قدیمی‌ترین برندها را پیدا کنید. این سایت در اصل مرکز خرید و فروش انواع محصولات از برندهای ورزشی دهه 90 است و به نوعی یادآور نوستالژی‌های آن زمان است. البته این پلتفرم بیشتر تحت عنوان مرکز خرید و فروش لوازم آرایشی در بریتانیا شناخته می‌شود. اما همواره بخش خاصی را به عرضه محصولات استوک اختصاص داده است تا خدمات خود را گسترده‌تر کند.

دسته‌بندی محصولات استوک موجود در این سایت شامل موارد زیر می‌شود:

  • لباس
  • لوازم جانبی
  • محصولات زیبایی
  • کفش و کیف
سایت ASOS یکی از بهترین سایت‌های خارجی خرید کالای دست دوم
با مراجعه به سایت ASOS می توانید انواع محصولات دست دوم و استوک را با بهترین قیمت خریداری کنید.

5- VINTED.FR: پلتفرم فروش محصولات دست دوم

از جمله بهترین سایت‌های خارجی برای خرید کالای دست دوم از ایران، سایت VINTED.FR است. این وب‌سایت اپلیکیشن اختصاصی برای کاربران خود راه‌اندازی کرده است که پلتفرمی شبیه به دیجی کالا و برنامه دیوار دارد! سایت VINTED در سال 2008 میلادی تاسیس شده است. این سایت با شعار اصلی  ” لباس، کفش و لوازم خود را بفروشید یا معاوضه کنید! ” فعالیت خود را آغاز کرده است. وب‌سایت وینت، در ابتدا تنها در زمینه فروش لباس‌های زنانه دست دوم فعالیت داشت، اما امروزه انواع لباس‌های مردانه، پسرانه و بچه گانه در آن به فروش می‌رسد. البته دسته بندی محصولات استوک این سایت تنها به موارد فوق ختم نمی‌شود:

  • جواهرات
  • کیف‌های دستی
  • لوازم الکترونیکی و…

6- سامانه EBAY: بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در دنیا

اگر اهل خریدهای اینترنتی بین‌المللی باشید، بدون شک حداقل یکبار نام سایت ایبی را شنیده‌اید. سایت ایبی علاوه بر عرضه چندین دسته بندی محصولات صفر و جدید، خدمات خرید و فروش محصولات دست دوم اختصاص را ارائه می دهد. سایت EBAY، یکی از بهترین و بزرگ‌ترین سایت های خارجی خرید کالای دست دوم است. در این فروشگاه می‌توان برخی از محصولات استوک را حتی با کمتر از نصف قیمت اصلی خود خریداری کرد! پیدا کردن محصولات استوک برندهای معروف در ایبی بر خلاف سایر سایت‌ها اصلا کار سختی نیست. برای انجام این کار کافی است تا در نوار جستجو و با استفاده از فیلترها محصول مورد نظر خود را سرچ کنید.

همچنین بخوانید :
ایبی از جمله بزرگ ترین سایت‌های خارجی خرید کالای دست دوم
تنوع بسیار بالای دسته بندی محصولات استوک در سایت ایبی

نکات مهم در پرداخت هزینه محصول خریداری شده از سایت خارجی

مهم‌ترین بخش در سایت‌های خارجی خرید کالای دست دوم برای ایرانیان، قسمت پرداخت هزینه است. دقت داشته باشید که در صورت نداشتن ویزا یا مستر کارت، یا همچنین حساب رسمی در پی پال و… نمی‌توانید هزینه محصول را پرداخت کنید. علاوه بر این، در برخی از این سایت‌های معرفی شده، شما نمی‌توانید با IP ایران ثبت نام کرده و آدرس محل سکونت خود در این کشور را وارد کنید! به همین جهت حتما باید از مشاوره و راهنمایی‌های سایت‌های پرداخت ارزی معتبر نیز در این راستا استفاده کنید.

سایت‌های واسط ایرانی، به دلیل داشتن ارتباطات گسترده با پلتفرم‌های بین‌المللی می‌توانند فرایند خرید و تحویل محصول از سایت‌های خارجی را به صورت کاملا قانونی انجام دهند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در این سایت‌ها باید ثبت نام کرده و سپس درخواست خرید محصولات دست دوم خود را به آن‌ها ارسال کنید. سپس باید معادل ریالی هزینه محصولات مورد نظرتان را باید به همراه کارمزد بسیار اندک پلتفرم واسط پرداخت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب با معرفی بهترین سایت های خارجی خرید کالای دست دوم سعی کردیم تا شما را در پیدا کردن محصولات استوک مورد نظر خود راهنمایی کنیم. تمامی این سایت‌‌ها مجوزهای بین‌المللی مورد نیاز را داشته و از هر نظر معتبر و قابل اعتماد هستند. شرط اصلی بهره‌گیری از خدمات گسترده این وب‌سایت‌ها، داشتن مستر یا ویزا کارت، حساب رسمی پی پال، پرفکت مانی، وب مانی و مواردی از این قبیل است. برای افتتاح حساب در هر یک از این درگاه‌های پرداخت بین‌المللی از ایران باید از خدمات سایت‌های پرداخت ارزی معتبر ایرانی بهره ببرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402