راهنمای جامع سفر به ونیز ایتالیا

راهنمای سفر به ونیز ایتالیا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

چگونه به ونیز سفر کنیم؟ آب و هوای ونیز چگونه است؟ برای اقامت در ونیز ایتالیا چطور بهترین هتل را انتخاب کنیم؟ ونیز از جمله شهرهای زیبا و دیدنی کشور ایتالیا است که بر روی آب قرار گرفته است. این شهر دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است که در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیدند. برای سفر به ونیز نیز همچون دیگر مقاصد گردشگری نیاز است تا اطلاعاتی در رابطه با آب و هوای این شهر، هتل‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های دیدنی و تفریحی و غیره داشته باشید به همین خاطر در راهنمای سفر به ونیز امروز به جمع آوری چنین اطلاعاتی برای شما پرداخته ایم، پس با ما در سفر به ونیز همراه باشید.

ونیز جزیره‌ای است بسیار زیبا که از چندین جزیره کوچک تشکیل شده و در شمال ایتالیا قرار دارد و توسط کانال‌های آب از هم جدا می‌شود. سفر به این شهر زیبا و دیدنی یکی از مقاصد گردشگری نسبتاً گران است مخصوصاً اگر بخواهید به جزیره اصلی آن سفر کنید. ناگفته نماند روش‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند باعث کاهش هزینه سفر نیز شود که با به کار بستن آنها می‌توانید سفر ارزان‌تری را تجربه کنید.

فهرست مطالب 

راهنمای کامل سفر به ونیز ایتالیا

 سفر به ونیز ایتالیا
راهنمای کامل سفر به ونیز ایتالیا

‏ونیز، پایتخت منطقه ونتو در شمال ایتالیا است که روی بیش از ۱۰۰ جزیره کوچک در یک تالاب در دریای آدریاتیک ساخته شده. نکته جالب در رابطه با این شهر توریستی این است که هیچ جاده‌ای ندارد و رفت و آمد از آن تنها از طریق کانال‌های آبی صورت می‌گیرد. این شهر که به عنوان شهر کانال‌ها و شهر شناور شناخته شده است یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا است و محاصره شدن این شهر توریستی از هر طرف با آب از جمله دلایل جذابیت و شهرت بیشتر آن در سراسر جهان و جذب گردشگران به این شهر می‌باشد.

مساحت این شهر آبی، ۴۱۴ هزار کیلومتر مربع بوده و جمعیتی که در حاضر در آن می‌کنند حدود ۲۶۴۵۵۷ نفر می‌باشد.

آب و هوای ونیز

آب و هوای ونیز
آب و هوای ونیز

شهر آبی ونیز دارای آب و هوای معتدل است یعنی تابستان‌هایی گرم و زمستان‌های سرد و مرطوب دارد. فصل زمستان در ونیز که از دسامبر تا فوریه آغاز می شود هوا سرد و مرطوب و آسمان ابری است و سردترین ماه سال در این شهر ماه ژانویه و دسامبر است. اما بهار آن که از ماه مارس تا می ادامه دارد دارای آب و هوای غیر قابل پیش بینی و ناپایدار است و معمولاً با بارندگی زیادی همراه است.

تابستان‌های ونیز که از ژوئن تا اوت می‌باشد هوا آفتابی است، دمای هوا بالا است ولی گاهی نسیم‌های دریایی دما را متعادل‌تر می‌کند. فصل پاییز از سپتامبر تا نوامبر است که در این فصل شهر ونیز دارای آب و هوای بسیار مطبوعی‌ است. روزهای پاییزی ونیز آفتابی و ابری است و هوا کم کم در این روزها سرد می‌شود.

بهترین فصل برای سفر به ونیز

بهترین فصل برای سفر به ونیز
مناسبترین فصل برای سفر به ونیز

با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی ونیز در ۴ فصل سال می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به این شهر از سپتامبر تا نوامبر است یعنی فصل بهار و پاییز است زیرا شرایط هوایی مطلوب و نسبتا ثابتی در شهر پابرجاست. در واقع به دلیل اینکه ونیز در تمام طول سال با بارش باران ممکن است همراه شود همیشه سعی کنید لباس مناسب همراه داشته باشید.

چگونه به ونیز سفر کنیم؟

چگونه به ونیز سفر کنیم؟
سفر به ونیز

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید به کشورهای اروپایی سفر کنید بدون شک سوالات زیادی ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد که یکی از آن سوالات این است که چگونه از ایران به ونیز سفر کنیم؟

برای سفر به کشور ایتالیا و شهر ونیز سفر با هواپیما روشی ساده‌تر و ارزان‌تر است چرا که سفرهای زمینی به این کشور بسیار مشقت بار است و چیزی حدود ۵۰۰۰ کیلومتر را شما باید طی کنید و از کشورهای مختلفی بگذرید تا در نهایت به ایتالیا و شهر ونیز برسید.

اگر این سختی و رانندگی طولانی مدت اصلاً شما را خسته نمی‌کند می‌توانید از روش‌های زمینی برای سفر به ایتالیا استفاده کنید فقط باید این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید قسمتی از مسیر را از راه دریا طی کنید.

برای سفر به ونیز با هواپیما هم از ایران پرواز مستقیمی وجود ندارد و شما باید با یک توقف در دبی یا شهرهای دیگری همچون استانبول به سمت ونیز حرکت کنید.

اقامت در ونیز

معرفی بهترین هتل‌ها در سفر به ونیز
معرفی بهترین هتل‌های ونیز

با توجه به اینکه هزینه زندگی به طور کلی در ونیز ایتالیا بسیار گران است بنابراین برای رزرو هتل متوسط هم شما باید هزینه زیادی را در نظر بگیرید البته برای تجربه یک سفر رویایی ارزش دارد که بخواهید هزینه زیادی را صرف کنید. قیمت هتل‌های ونیز در تابستان که شلوغ‌ترین فصل گردشگری می‌باشد به مراتب نسبت به فصل بهار و پاییز گرانتر است حتی هاستل‌های این شهر هم هزینه بالایی دارند. در ادامه راهنمای سفر به ونیز می‌خواهیم شما را با چند مورد از هتل‌های مناسب در این شهر آشنا کنیم.

همچنین بخوانید :

هتل 5 ستاره هیلتون 

  • شماره تلفن: ۰۰۳۹۰۴۱۲۷۲۳۳۱۱
  • آدرس: ایتالیا، ونیز Fondamenta S. Biagio، ۷۹۶، ۳۰۱۰۰ Venezia، Italy

هتل 5 ستاره دنیلی لاکچری کالکشن

  • آدرس: Riva degli Schiavoni 4196, Castello, 30122 Venice, Italy

هتل 5 ستاره اکسلسیور ونیز

  • آدرس: Lungomare Marconi 41, 30126 Venice-Lido, Italy

هتل 4 ستاره ساتورنیا

  • شماره تلفن: ۰۰۳۹۰۴۱۵۲۰۸۳۷۷
  • آدرس: ایتالیا، ونیز Calle Larga XXII Marzo، ۲۴۰۰، ۳۰۱۲۴ Venezia، Italy

هتل 3 ستاره آنتیک

  • شماره تلفن: ۰۰۳۹۰۴۱۲۷۵۹۴۸۶
  • آدرس: ایتالیا، ونیز Fondamenta S. Simeone Piccolo، ۹۱۵۳، ۳۰۱۳۵ Venezia، Italy

رستوران‌های ونیز

رستوران‌های ونیز
معرفترین رستوران‌های ونیز

یکی از برگ‌های برنده در سفرهایی که انجام می‌دهید شناخت بهترین رستوران‌های شهر و کشور مقصد است که می‌توانند خاطره فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان آورند.

رفتن به معروف‌ترین و بهترین رستوران‌ها در سفر از جمله لذت بخش‌ترین بخش‌های سفر است چرا که کمک می‌کند تا علاوه بر تجربه لذت بخش از سلامت غذایی که می‌خورید نیز اطمینان به دست آورید. در این بخش از سفر به ونیز می‌خواهیم شما را با چندی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های این منطقه نیز آشنا کنیم.

از جمله معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های شهر ونیز رستوران ریویِرااست که به دلیل طبخ خلاقانه و موقعیت مکانی جالبی که دارد در میان گردشگران و اهالی ونیز جایگاه مناسبی به دست آورده است با رفتن به این رستوران می‌توانید کوکتل‌ها و پاستاهای خوشمزه‌ای را امتحان کنید.

رستوران آل کورونه یکی دیگر از بهترین رستوران‌های شهر آبی ونیز است. این رستوران دارای منوی فصلی است و همین مسئله باعث می‌شود که در تمام فصول سال غذاهای جدید را بتوانید تست کنید جذابیت سرو غذاهای این رستوران در این است که آنها را در ظرف‌های مخصوصی که به روش خاصی ساخته می‌شود سرو می‌کنند.

اگر علاقمند به غذاهای دریایی هستید و در سفر به ونیز به دنبال رستورانی هستید که در آنجا بتوانید خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را میل کنید پیشنهاد ما به شما رستوران Osteria Antico Giardinetto می باشد در این رستوران شما انواع و اقسام غذاهای دریایی را با طعم‌های به یادماندنی میل خواهید کرد.

جاهای دیدنی و تفریحی در سفر به ونیز

جاهای دیدنی در سفر به ونیز
بازدید از جاهای دیدنی ونیز

ونیز از بهترین شهرهای جهان است که برای سفر بهترین مقصد می‌باشد شهری زیبا و دیدنی که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. ونیز از جمله شهرهای معروف آبی در جهان است که با وجود کانال‌های بزرگ از جمله شاهکارهای هنر معماری در ایتالیا به شمار می‌آید. این شهر جذاب و دیدنی دارای جاذبه‌های تاریخی، دیدنی و طبیعی بسیار زیادی است که هر کس را با هر نوع سلیقه‌ای جذب خود می‌کند.

لازم به ذکر است که تعداد جاذبه‌های دیدنی ونیز آنقدر زیاد است که برای اینکه بتوانید از تمام آنها دیدن کنید به چند روز زمان نیاز دارید اما اگر با محدودیت زمانی در سفر به ونیز مواجه هستید بهتر آن است قبل از سفر لیستی از جاهای دیدنی ونیز همراه آدرس را برای خودتان آماده کرده و از میان آنها گزینه‌هایی را که بیشتر به آنها علاقمند هستید را در اولویت قرار دهید در این صورت باز هم زمان کافی برای بازدید از بیشترین جاذبه‌های دیدنی ونیز را خواهید داشت.

در ادامه شما را با چند مورد از معروفترین و پرطرفدارترین جاهای دیدنی ونیز آشنا کرده و آدرس آنها را نیز در اختیارتان قرار دادیم تا در سفر به ونیز دیگر زمان را از دست ندهید و بتوانید از تمامی آنها بازدید کرده و لذت بیشتر از سفرتان ببرید.

کلیسای سنت مارکو 

  • شماره تلفن: ۰۰۳۹۰۴۱۲۷۰۸۳۱۱
  • آدرس: ایتالیا، ونیز Basilica Cattedrale Patriarcale di San Marco، Piazza San Marco، ۳۲۸، ۳۰۱۲۴ Venezia، Italy

کلیسای سانتا ماریا دی میراکولی

  •  شماره تلفن: ۰۰۳۹۰۴۱۲۷۵۰۴۶۲
  • آدرس: ایتالیا، ونیز Rio dei Miracoli، ۶۰۷۵، ۳۰۱۲۱ Venezia، Italy

قصر کارزانیچو

  • شماره تلفن: ۰۰۳۹۰۴۱۲۴۱۰۱۰۰
  • آدرس: ایتالیا، ونیز Calle Traghetto Vecchio، ۲۷۹۳، ۳۰۱۲۳ Venezia، Italy

برج ساعت

  • تلفن: 39848082000
  • آدرس: ایتالیا، ونیز Merceria Orologio، ۳۰۱۲۴ Venezia، Italy

پل افسوس ها

  • آدرس: ایتالیا، ونیز Castello، ۴۲۴۲، ۳۰۱۲۲ Venezia، Italy

گالری آکادمی

  • تلفن: 390415222247
  • آدرس: Campo della Carita, 1050, 30123 Venezia VE, Italy
جاهای تفریحی در سفر ونیز
تفریحات مهیج در ونیز

حتماً دوست دارید بدانید در سفر به ونیز علاوه بر جاذبه‌های دیدنی این شهر چه تفریحاتی وجود دارد که بتوانید اوقاتی را با همسفران خود به تفریح بپردازید.

یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های تفریحی در ونیز قایق سواری در کانال گراند است کانالی بزرگ که حجم اصلی آب ونیز در این کانال می‌باشد این کانال دارای ۳۸۰۰ طول است و گردشگران با استفاده از انواع وسیله نقلیه آبی در آن حرکت می‌کنند. قایق سواری در این کانال آنقدر هیجان انگیز است که اگر این فرصت را از دست دهید بسیار پشیمان خواهید شد.

از دیگر تفریحاتی که در ونیز می‌توانید انجام دهید گشت و گذار در لیدو است. لیدو منطقه‌ای است که یک نوار ماسه‌ای به طول ۱۲ کیلومتر دارد و تالاب ونیز را از دریای آدریاتیک جدا می‌کند. برای رفتن به این منطقه تفریحی با استفاده از قایق‌های موتوری و کشتی‌های کروز می‌توانید از سندمارک به این ساحل رفته و در آنجا به دوچرخه سواری و پیاده‌روی بپردازید.

همچنین بخوانید :

بازارها و مراکز خرید ونیز

مراکز خرید ونیز
آشنایی با بازارها و مراکز خرید ونیز

یکی دیگر از لذت بخش‌ترین قسمت‌های سفر گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید شهر و کشوری است که به آنجا سفر می‌کنید که این مسئله در رابطه با شهر آبی ونیز نیز کاملاً صدق می‌کند. در شهر ونیز بیشتر نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها مربوط به برندهای بزرگ ایتالیا و غیر ایتالیایی هستند.

بنابراین، اگر دوست دارید خرید مطمئن از بهترین مراکز خرید و بازارهای ونیز انجام دهید ما پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به مراکز خریدی که در ادامه اسامی آنها را همراه آدرس قید کرده‌ایم بزنید تا لذت خرید متفاوت را تجربه کنید.

مرکز خرید Nave de Vero

  • آدرس:‌Via Pietro Arduino, 20, 30175 Venezia VE, Italy

مرکز خرید Porte di Mestre  

  • آدرس:Via Don Federico Tosatto, 22, 30174 Mestre, Venezia VE, Italy

مرکز تجاری  Le Barche

  • آدرس: Piazza XXVII Ottobre 1, 30172, Mestre, Italy

مرکز خرید  Galleria Barcella

  • آدرس:  Via Bonaventura Barcella, 30174 Mestre, Venezia VE, Italy

سوغات ونیز

سوغات ونیز
از ونیز سوغات چه بخریم؟

شما هم از آن دسته افرادی هستید که در سفرهای داخلی و خارجی که انجام می‌دهید به دنبال محصولاتی هستید که بتوانید به عنوان یادگاری و سوغات برای خود و دوستانتان تهیه کنید؟ نمی‌دانید اگر به ونیز سفر کنید چه چیزی به عنوان سوغات می‌توانید خریداری کنید؟ این اصلا جای نگرانی ندارد، ما، در راهنمای سفر به ونیز برایتان خواهیم گفت که از بهترین شهر آبی جهان در کشور ایتالیا چه محصولاتی را به عنوان سوغات و یادگاری می‌توانید تهیه کنید.

شهر آبی ونیز از محبوبترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته شده است و گردشگران زیادی علاقه‌مند به سفر به ونیز می‌باشند. دارای سوغات متنوعی است که شما با هر سلیقه‌ای مه داشته باشید جذب آنها خواهید شد. محصولات خاصی که فقط در خود شهر ونیز تولید می‌شوند و برای یادگاری و سوغات بهترین هستند. از جمله صنایع دستی و سوغاتی‌های ونیز می‌توان به ماسک‌های سنتی، شیشه مورانو، کلاه قایق ران‌های ونیزی، تورهای بورانو، کاغذ مرمرین یا کاغذ ابر و بادی، پارچه و منسوجات، پازل‌های چوبی دست ساز، کفش دست دوز و پاستا اشاره کرد.

غذاهای محلی ونیز

خوشمزه‌ترین غذاهای محلی ونیز

حیف از سفری به شهر زیبای ونیز در کشور ایتالیا داشته باشید اما غذاهای محلی آنجا را امتحان نکنید. غذاهای ایتالیایی در حقیقت با ترکیبات ساده، عطر و بوی جذاب و طعم‌های افسانه‌ای از جمله خوشمزه‌ترین غذاهای جهان هستند ونیز هم مانند سایر مناطق ایتالیا دارای غذاهای سنتی خاص خود است.

به دلیل موقعیت مکانی که ونیز دارد یعنی قرار گرفتن آن بر سطح آب ماهی، روغن زیتون، سرکه، سیر، جعفری و گیاهان در غذاهای ونیزی حرف اول را می‌زنند. تنوع غذاهای سنتی و محلی در ونیز بسیار زیاد است که در تهیه و پخت بیشتر آنها ماهی مواد اولیه‌ای است که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه راهنمای سفر به ونیز ایتالیا همراه ما باشید تا لیستی از خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی و محلی فراموش نشدنی ونیز را در اختیارتان قرار دهیم.

  • باکالا مانتکاتا
  • سارد در ساور
  • پولنتا
  • ریزی آی بیسی
  • ریزوتو
  • بیوجولی
  • گونوچی
  • کارپاچیو
  • سیچکتی

آداب و رسوم در سفر به ونیز

آداب و رسوم ونیز
اطلاعاتی درباره آداب و رسوم ونیز

در ونیز آداب و رسوم خاصی وجود دارد که یکی از معروف‌ترین آنها آداب و رسوم کارناوال ونیز است. اگر تا به حال از این کارناوال دیدن کرده باشید بدون شک تاریخچه، فلسفه این فستیوال، ماسک‌ها و پوشش‌های عجیب و غریب نظر شما را بسیار به خود جلب کرده است.

نحوه برگزاری این کارناوال اینگونه است که یک زوج با پوشش‌های هم شکل و ماسک‌هایی که به صورت می‌زنند نمایشی از شخصیت‌های تمثیلی را از خود ارائه می‌کنند.

شرکت کنندگانی که در این کارناوال شرکت می‌کنند پوشش‌های مخصوص به خود را دارند چیزی که پوشش‌های خاص روز کارناوال ونیز را تکمیل می‌کند ماسک‌هایی است که شرکت کنندگان به صورت خود می‌زنند به طور کلی ماسک‌هایی که در این کارناوال استفاده می‌شود طراحی و نام‌های خاصی دارند.

ماسک‌های مورد استفاده در کارناوال ونیز آنقدر با ارزش هستند که بعضی وقت‌ها کارناوال را با نام جشن ماسک‌ها معرفی می‌کنند.

شماره تلفن های ضروری

لیست شماره تلفن‌های ضروری مورد نیاز در ونیز به شرح زیر می باشند.

  • کد کشور: +۳۹
  • اورژانس: ۱۱۳
  • پلیس: ۱۱۲
  • آتش نشانی: ۱۱۵

مراکز درمانی

اسامی مراکز درمانی ونیز

در انتهای راهنمای سفر به ونیز ایتالیا اشاره مختصری به چند مورد از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهر زیبا و دیدنی کرده و لیست آنها را همراه با آدرس در اختیارتان قرار داده‌ایم.

بیمارستان تخصصی Venice Regional Bayfront Health

  • تلفن: ۰۰۹۴۱۴۸۵۷۷۱۱
    آدرس: ۵۴۰ The Rialto-Venice, FL 34285

بیمارستان Sarasota Memorial Hospital

  • تلفن: ۰۰۹۴۱۹۱۷۹۰۰۰
    آدرس:۱۷۰۰ S Tamiami Trl-Sarasota, FL 34239

بیمارستان Doctors Hospital of Sarasota

  • تلفن: ۰۰۹۴۱۴۴۴۰۵۶۳
    آدرس: ۵۷۳۱ Bee Ridge Rd-Sarasota, FL 34233

سوالات متداول راهنمای جامع سفر به ونیز ایتالیا

چه فصلی از سال برای سفر به ونیز مناسب است؟

بهترین زمان برای سفر به این شهر از سپتامبر تا نوامبر است یعنی فصل بهار و پاییز است زیرا شرایط هوایی مطلوب و نسبتا ثابتی در شهر پابرجاست.

معروفترین جاهای دیدنی ونیز کدامند؟

کلیسای سنت مارکو ، کلیسای سانتا ماریا دی میراکولی، قصر کارزانیچو، برج ساعت، پل افسوس ها و گالری آکادمی

سوغات معروف ونیز چیست؟

از جمله صنایع دستی و سوغاتی‌های ونیز می‌توان به ماسک‌های سنتی، شیشه مورانو، کلاه قایق ران‌های ونیزی، تورهای بورانو، کاغذ مرمرین یا کاغذ ابر و بادی، پارچه و منسوجات، پازل‌های چوبی دست ساز، کفش دست دوز و پاستا اشاره کرد.

جمع بندی

برای سفر به ونیز بهترین، ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه سفر با هواپیما است چرا که سفرهای زمینی بسیار طولانی بوده و این احتمال وجود دارد که برای رسیدن به ونیز نیاز باشد از مسیرهای دریایی نیز عبور کنید. یادآوری می‌کنیم برای تهیه بلیط هواپیما به مقصد ونیز در ایران پرواز مستقیمی وجود ندارد و شما باید در یکی از شهرهای همچون دبی یا استانبول توقف کرده و از آنجا به سمت ونیز حرکت کنید. ونیز به خاطر موقعیت آب و هوایی معتدلی که دارد تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد و مرطوبی دارد بنابراین، بهترین زمان برای سفر به ونیز ایتالیا فصل پاییز و بهار است چرا که شرایط هوایی مطلوب و نسبتاً ثابتی در این زمان از سال در ونیز پابرجاست. مجموعه هتل‌ها و هاستل‌هایی که در ونیز برای اقامت گردشگران  و مسافران تعبیه شده است بسیار زیاد و متنوع است اما نباید فراموش کرد که هزینه آنها به مراتب نسبت به سایر مقاصد گردشگری بیشتر می‌باشد بنابراین اگر قصد سفر به ونیز را دارید و می‌خواهید در هزینه اقامت خود صرفه‌جویی کنید بهترین گزینه این است که در فصل بهار و پاییز که تعداد گردشگران به این شهر کاهش پیدا کرده است برنامه سفر خود را بچینید.

در این سری از سفرهای مجازی که به همراه شما خوانندگان همیشگی پلازا به شهر آبی و دیدنی ونیز در کشور ایتالیا داشته‌ایم سعی کردیم هر آنچه باید درباره سفر به ونیز بدانید از شرایط آب و هوایی گرفته تا معرفی بهترین جاهای دیدنی و تفرحی این شهر به شما کمک کنیم تا با آگاهی نسبی که بدست آورده‌اید برنامه‌ریزی سفر خود را انجام دهید و امیدواریم که مطالب عنوان شده در این راهنما توانسته باشند به شما کمک کنند.

اگر تجربه سفر به ونیز را داشته‌اید برای ما و خوانندگان پلازا بگویید که هزینه سفر به ونیز چقدر است؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402