آشنایی با ۵ سنسور کاربردی برای خانه هوشمند

سنسور های خانه هوشمند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سنسور های خانه هوشمند به شما کمک می‌کنند تا خانه خود را بهتر اداره کنید و ایمنی بیشتری داشته باشید. در ادامه با معرفی برخی از این سنسورها همراه ما باشید.

سنسورهای خانه هوشمند در حالی که معمولاً کوچک هستند، می‌توانند کارهای بسیار شگفت انگیزی انجام دهند. با استفاده از تشخیص حرکت و سایر محرک‌ها برای فعال‌سازی، حسگرهای درجه یک خانه هوشمند شما را از آنچه در خانه، داخل و خارج از خانه می‌گذرد، مطلع می‌سازند. برخی از این محصولات حتی به شما در صرفه جویی در هزینه قبض برق کمک می‌کنند.

محصولات Smart Home به ما این امکان را می‌دهند که بسیاری از بخش‌های زندگی و خانه خود را کنترل و خودکار کنیم. از اتاق خواب گرفته تا آشپزخانه، می‌توانید این دستگاه های متصل به اینترنت را به هر گوشه و کنار محل سکونت خود اضافه کنید. چه بخواهید لوازم جانبی امنیتی را به خانه اضافه کنید یا بخواهید نشت آب در حمام را کنترل کنید، به یک حسگر خانه هوشمند نیاز دارید. در ادامه این مطلب بهترین سنسورهای خانه هوشمند را با شما به اشتراک گذاشته ایم. همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

آشنایی با ۵ سنسور کاربردی برای خانه هوشمند

در ادامه مطلب به 5 مدعی برتر سال 2023 می‌پردازیم. این سنسورها به لطف ویژگی‌ها و قابلیت اطمینان استثنایی خود جایگاه ویژه ای را در بازار پیدا کرده اند.

1. سنسور حرکتی Aqara P1 ؛ سنسور های خانه هوشمند

آشنایی با ۵ سنسور کاربردی برای خانه هوشمند

نصب سنسور حرکتی Aqara نسل دوم P1، به سادگی قابل نصب است و با اطمینان و سرعت حرکت را تشخیص می‌دهد. این یک گزینه عالی برای هشدار به شما در مورد حرکت در مناطق اطراف خانه است که می‌خواهید نظارت کنید، و همچنین می توانید آن را با استفاده از Alexa یا Apple Home تنظیم کنید تا دستگاه‌های هوشمند دیگر مانند سوئیچ‌های هوشمند یا روشنایی را فعال کنید.

پایه نصب قابل چرخش P1، نصب آن را تقریباً در هر مکانی آسان می کند. از همه جالب‌تر، تنظیم باتری دوگانه P1 به این معنی است که می‌تواند عمر باتری را تا سال‌ها تضمین کند.

2. سنسور Micro Motion Centralite

انواع سنسور های خانه هوشمند و کاربرد آنها

سنسور Micro Motion Centralite حرکت را به خوبی تشخیص می‌دهد و از بهترین سنسور های خانه هوشمند است. این سنسور Centralite به راحتی جفت می‌شود و به طور مداوم حرکت را از نزدیک یا از فاصله دور تشخیص می‌دهد.

اگرچه این سنسور Centralite فاقد گزینه‌های نصب قابل تنظیم است، لبه‌های اریب آن به شما در طول فرآیند نصب انعطاف پذیری می‌دهد. مهم‌تر از همه، این سنسور Centralite با بسیاری از هاب‌های رایج Zigbee کار می‌کند، که شامل بسیاری از بلندگوهای Amazon Echo می‌شود.

3. سنسور های خانه هوشمند: سنسور دما و رطوبت Centralite

سنسور های خانه هوشمند

سنسور دما و رطوبت Centralite به سرعت شرایط محیط داخلی را در آزمایشات ما تشخیص داد. این سنسور می‌تواند مستقیماً با یک بلندگوی الکسا سازگار یا هاب‌هایی که از بی‌سیم Zigbee پشتیبانی می‌کنند، جفت شود. فرآیند بازنشانی و جفت‌سازی برای این سنسور Centralite کمی پر دردسر است، اما به دلیل پشتیبانی کامل از الکسا و سازگاری گسترده‌تر با هاب Zigbee، یکی از بهترین سنسور های خانه هوشمند به شمار می‌رود. اگر سنسور را در محیط داخلی با درجه حرارت یا رطوبت غیرقابل پیش بینی نصب می‌کنید، گیره قابل نصب روی پیچ، گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

4. سنسور دما و رطوبت Aqara

سنسور های خانه هوشمند

سنسور دما و رطوبت Aqara یکی از سریعترین و کوچکترین سنسورهایی بود که ما به طور کلی آزمایش کردیم. به‌روزرسانی‌های تقریباً هم‌زمان دما را ارائه می‌کند و اندازه کوچک آن باعث می‌شود وقتی آن را روی دیوار یا قاب پنجره نصب می‌کنید، پنهان باشد. اما با پشتیبانی ناقص الکسا، احتمالاً برای هر کسی که خانه هوشمند مجهز به الکسا دارد، یک ناامیدی بزرگ خواهد بود.

5. سنسور درب و پنجره Aqara

سنسور های خانه هوشمند

سنسور در و پنجره Aqara عملکرد سریعی دارد و یکی از جمع‌وجورترین حسگرهای درب است. هر دو قسمت سنسور فضای کمتری را نسبت به یک جعبه کبریت اشغال می‌کنند. بنابراین اگر بخواهید آن را در خانه خود قرار دهید، به چشم نمی‌آید. برخلاف سنسور دمای Aqara، این مدل از روتین‌ها و صحنه‌های خودکار الکسا نیز پشتیبانی می‌کند.

6. سنسور های خانه هوشمند: سنسور میکرو درب Centralite

سنسور های خانه هوشمند

سنسور میکرو درب Centralite به اندازه سنسور تماسی Aqara فشرده نیست، اما بسیار کوچک است و در خانه شما پنهان می‌شود. در آزمایش‌های ما، نصب آن سخت بود و آن را با یک بلندگوی Amazon Echo (که یک هاب بی‌سیم Zigbee نیز هست) جفت کردیم. ما از دکمه ساده کنار آن برای تنظیم مجدد و جفت شدن راضی هستیم. اگر از قبل هاب سازگاری دارید که از Zigbee پشتیبانی می‌کند، این سنسور Centralite یک جایگزین مقرون به صرفه برای سنسور تماس Aqara است.

جمع بندی

سنسورهای هوشمند می‌توانند به تنهایی یا در ترکیب با دستگاه‌های دیگر کار کنند. اگر بخواهید مشکل خاصی را حل کنید، این سنسور ها عالی هستند. به عنوان مثال، اگر یکی از اعضای بزرگتر خانواده در طول شب اتاق خود را ترک کند، می‌توانید از یک حسگر حرکت برای ارسال هشدار استفاده کنید. یا می‌توانید از یک سنسور تماسی برای خاموش کردن تهویه مطبوع هر زمان که شخصی در پشتی یا پنجره ای را باز می‌گذارد، استفاده کنید. نظرات خود را درباره این نوع سنسورها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402