آموزش خرید از سایت نایکی Nike در ایران و نحوه پرداخت در آن

راهنمای کامل خرید از سایت نایکی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خرید از سایت نایکی چگونه است؟ آیا ایرانیان می‌توانند از طریق این سایت محصولات باکیفیت برند نایکی Nike را خریداری کنند؟ متاسفانه در حال حاضر به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان خرید از این سایت در ایران وجود ندارد؛ علت این امر وجود تحریم‌های متعدد علیه سیستم بانکداری کشور است. اما خوشبختانه با حضور ارگان‌های رسمی و قانونی به نام وب‌سایت‌های پرداخت ارزی می‌توان در کمترین زمان با هزینه بسیار کمتری محصولات مختلف برند نایک را از سایت بین‌المللی Nike خریداری کرد.

فهرست مطالب

آموزش خرید از سایت نایکی
خرید از سایت نایکی در ایران بدون محدودیت

نحوه خرید از سایت نایکی در ایران!

برای اینکه شما هم به عنوان یک کاربر ایرانی بتوانید از خدمات گسترده سایت نایکی در ایران استفاده کنید؛ ابتدا باید در یک وب‌سایت پرداخت ارزی معتبر ثبت نام کنید. این وب‌سایت‌ها در ازای دریافت هزینه بسیار ناچیزی می‌توانند صفر تا صد پروسه تکمیل خرید و ارسال محصولات از سایت Nike را انجام دهند.

البته روش‌های دیگری برای خرید از سایت نایکی در ایران وجود دارد، اما این روش‌ها غالبا هزینه‌بر هستند. برای نمونه شما می‌توانید با افتتاح حساب در سیستم پرداخت پرفکت مانی از این سایت محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید، اما از طرفی باید هزینه‌های بیشتری برای تسویه حساب گمرک کالاها پرداخت کنید! به همین ترتیب در حال حاضر کم‌هزینه‌ترین راهکار برای خرید محصولات مختلف از سایت نایکی در ایران کمک گرفتن از پلتفرم‌های پرداخت ارزی است.

آشنایی با سایت نایک

کمپانی نایک در کشورهای مختلفی تحت عنوان یک وب‌سایتت بین‌المللی شعبه افتتاح کرده است. برای نمونه وب‌سایت نایکی ترکیه در اصل فروشندگان محصولات این برند در داخل کشور ترکیه را در بر می‌گیرد. یا برای نمونه دیگر، شعبه آلمان سایت نایک نیز این خدمات را به مشتریان در سراسر دنیا عرضه می‌کند. در کل برند نایکی یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه عرضه انواع پوشاک اعم از کیف، کفش، لوازم و محصولات جانبی ورزشی و… با بالاترین کیفیت ساخت خدمات‌رسانی می‌کند.

در اصل برند نایکی در فرهنگ لغات فارسی به صورت نایک تلفظ می‌شود. اما گذشته از این صحبت‌ها، این کمپانی در حال حاضر با درآمد بالغ بر 25 بیلیون دلار یکی از ثروتمندترین کمپانی‌ها در دنیا است!

تاریخچه درخشان کمپانی نایکی

قبل از خرید از سایت نایکی بهتر است با تاریخچه پرفراز و نشیب این کمپانی آشنا شوید. جالب است بدانید این شرکت در ابتدا با نام Blue Ribbon Sports شروع به فعالیت کرده است. در آن زمان برند نایکی در اوایل سال 1964 میلادی محصولات ورزشی با کیفیت متفاوت و طراحی خاص را به بازار عرضه کرد.  اما سرانجام بعد از شناخته شدن و کسب محبوبیت فراوان نام تجاری خود را به Nike تغییر داد.

امروزه این برند یکی از پیشگامان برتر در صنعت بازاریابی دیجیتال و بسیاری از پلتفرم‌های محازی است؛ به همین دلیل شاهد چندین شعبه رسمی از آن در سراسر دنیا هستیم!

راهنمای خرید از سایت نایکی

نحوه خرید از سایت نایکی در ایران با توجه به نوع شعبه آن متفاوت است. اما در کل برای خرید از این سایت ابتدا باید در داخل آن ثبت نام کرده (با آی پی غیر ایرانی) و سپس پنل کاربری خود را تکمیل کنید. پروسه خرید از این سایت بسیار ساده و راحت است. اما باید دقت کنید که فروشگاه‌های مختلفی هر محصول را عرضه کرده و قیمت هر کدام ممکن است متفاوت باشد!

نحوه خرید از سایت نایکی در ایران
خرید محصولات نایک از سایت رسمی آن به واسطه ارگان های واسط در ایران

اطلاعات مربوط به قیمت نهایی کالاها در سایت نایکی

همان طور که در مطالب بالا گفته شد، قیمت محصولات در شعبه ترکیه، آلمان، انگلیس و…. کمپانی نایکی با واحد پولی مربوط به هر کشور عرضه می‌شود. برای نمونه در شعبه انگلیسی سایت نایکی قیمت تمامی کالاها به پوند نوشته شده است.

علاوه بر این در محاسبه هزینه نهایی محصولات باید به این نکته توجه داشته باشید که تحت هر شرایطی هزینه تحویل محصولات به عهده خریدار است. به علاوه اینکه هزینه حمل کالاها توسط سایت‌های پرداخت ارزی (در صورت خرید غیر مستقیم از طریق این ارگان‌ها) پرداخت می‌شود! در نهایت باید به این اصل هم اشاره کنیم که در قیمت نهایی کالاهای دریافتی شما از سایت نایکی هزینه گمرک نیز محاسبه می‌شود.

بهترین شعبه سایت نایکی برای ایرانیان

از آنجایی که روابط بین ایران و کشور ترکیه تا حد زیادی با یکدیگر بهینه است، خرید محصولات از سایت نایکی شعبه واقع در این کشور به مراتب مزیت‌های بیشتری به همراه خواهد داشت. برای نمونه هزینه حمل و ارسال کالاها از ترکیه به ایران نسبت به سایر کشورها همچون آلمان و انگلیس بسیار کمتر است!

خرید از سایت نایکی شعبه ترکیه در مقایسه با سایر سایت‌ها مزایای منحصربه‌فرد زیر را دارد:

  • طرح‌های تخفیفاتی عمده
  • قابلیت ارسال سریع و فوری
  • واقعی بودن نظرات کاربران در مورد هر محصول

سوالات متداول

به هنگام خرید از سایت نایکی در ایران ممکن است شما هم با برخی سوالات مبهم و رایج مواجه شوید. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین این سوالات پاسخ خواهیم داد.

قیمت لیر محصولات در سایت نایکی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت لیر محصولات در این سایت بر اساس لیر حواله روز محاسبه می‌گردد.

آیا هزینه‌های حمل و باربری به پست ایران مربوط می‌شود؟

بله، شما به هنگام پرداخت هزینه نهایی محصول باید تمامی موارد اعم از هزینه بسته بندی، حمل و باربری، بیمه محصولات و هزینه پست محصولات ایران را در نظر بگیرید.

سخن پایانی

خرید از سایت نایکی در کشورهای تحریمی همچون ایران همیشه برای کاربران و علاقه‌مندان به محصولات باکیفیت این برند مشکل‌ساز بوده است! اما خوشبختانه این روزها با حضور و خدمات‌رسانی گسترده سایت‌های پرداخت ارزی معتبر ایرانی، می‌توان بدون هیچ گونه محدودیت و چالش خاصی محصولات مختلفی را از شعب مختلف سایت‌های این برند خریداری کرد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402