بهترین اسپیکر خانگی با قابلیت اتصال بلوتوثی در ۲۰۲۴

بهترین اسپیکر خانگی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ما در ادامه قصد داریم تا بهترین اسپیکر خانگی و برترین اسپیکرهای بلوتوثی سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم؛ پس بهتر است که در ادامه با پلازا همراه باشید.

بدون شک صداهای مختلف با زندگی همه ما گرده خورده است. همه ما در طور روز ساعت‌های مختلف موزیک گوش می‌کنیم یا فیلم می‌بینیم. حال تصور کنید که اصلا صدایی وجود نداشت؛ بدون شک زندگی بیشتر ما بی معنی می‌شد. حال که صدا هست بهتر است که با کیفیت باشد و شما می توانید با خرید یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت بیشتر از فیلم دیدن و موسیقی گوش کردن لذت ببرید.

فهرست مطالب

بهترین اسپیکرهای خانگی و بلوتوثی بازار کدامند؟

بهترین اسپیکر خانگی (Home Bluetooth Speaker) محصولی است که کیفیت صدای بسیار بالایی داشته باشد. در حال حاضر مدل‌های مختلفی از اسپیکر در بازار وجود دارند که تمامی آن ها از کیفت بالایی برخوردار نیستند؛ اما با این حال قیمت کمتر و به‌صرفه‌تری نیز دارند که پیشنهاد می‌کنیم به‌سراغ آن‌ها نروید.

ما در ادامه برترین اسپیکرهای بلوتوثی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. این اسپیکرها کیفیت صدای بسیار بالایی داشته و می‌توانید با آن‌ها نهایت لذت را از زندگی ببرید. بدون شک مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، تمامی ویژگی‌های یک اسپیکر خانگی باکیفیت را دارند.

۱. اسپیکر Soundcore Motion Plus

اسپیکر خانگی Soundcore Motion Plus

مشخصات کلی اسپیکر Soundcore Motion Plus:

  • بلوتوث نسخه ۵.۰
  • شارژدهی به مدت ۱۲ ساعت برای موزیک گوش دادن
  • فرکانس ۴۰ الی ۵۰ هزار
  • DSP پیشرفته
  • گواهی IPX7
  • مقاوم در برابر پاشش آب

یکی از بهترین اسپیکر خانگی حال حاضر در سال ۲۰۲۴، اسپیکر محصول کمپانی انکر است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول به افرادی پیشنهاد می‌شود که دوست ندارند قیمت بسیار بالایی را برای اسپیکر بپردازند و علی‌رغم آن به دنبال یک محصول با کیفیت و حرفه‌ای هستند. این اسپیکر ابعاد بسیار بزرگی ندارد و کمی از اسپیکرهای مینی بزرگ‌تر است که این موضوع موجب می‌شود تا حمل آن نیز برای شما عزیزان راحت باشد و مشکلی از این بابت نداشته باشید. علاوه بر آن عمق صدای بسیار زیاد در کنار رنج قیمتی میانه از ویژگی‌های بارز این اسپیکر است.

اگر بخواهیم Soundcore motion Plus را با دیگر رقبای هم رده خود مقایسه کنیم به اطلاعات مختلفی دست پیدا می‌کنیم. اول از همه اینکه صدای بیس این اسپیکر کیفیت و عمق بیشتری نسبت به دیگر محصولات دارد؛ علاوه بر آن شفافیت صدای این محصول واقعا قابل قبول است. جالب است بدانید که این محصول از کدک aptX نیز پشتیبانی می‌کند؛ این موضوع با توجه به رنج قیمتی این محصول واقعا شگفت‌آور است. علاوه بر آن این اسپیکر یک برنامه مدیریتی نیز دارد که به‌راحتی می‌توانید تنظیمات اسپیکر خود را تغییر داده و آن را سفارشی‌سازی کنید.

۲. اسپیکر هوم پاد مینی

اسپیکر هوم پاد مینی اپل

مشخصات کلی هوم پاد مینی اپل:

  • پخش صدای ۳۶۰ درجه
  • فناوری Airplay 2

یکی دیگر از بهترین اسپیکر خانگی، اسپیکر کمپانی اپل است که آن را با نام هوم پاد مینی می‌شناسیم. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی کوچیک اما توانمند هستید، این محصول می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد. لازم است بدانید که هوم پاد مینی از دراور Full-range برخوردار است که در کنار دو رادیاتور پسیو موجود در اسپیکر صدای بسیار شفاف و با‌کیفیتی را به شما عزیزان ارائه می دهند. همچنین باید اشاره کرد که این اسپیکر توان اتصال به وای فای را نیز دارد.

کمپانی اپل دستیار صوتی دوست داشتنی خود یعنی سیری را نیز در این اسپیکر قرار داده است و همین موضوع موجب شده است تا ما با یک اسپیکر بلوتوثی هوشمند طرف باشیم. شما به‌راحتی می‌توانید با سیری صحبت کنید و از او بخواهیک که موزیک مورد علاقه شما را پخش نماید. اگرچه که هوم پاد یک اسپیکر بلوتوثی محسوب می‌شود اما امکان حمل‌کردن آن کمی سخت است و به هیچ باتری مجهز نیست. شما برای اینکه از هوم پاد خود استفاده نمایید نیاز دارید که آن را به برق شهری وصل کنید تا روشن شود و برای شما عزیزان قابل استفاده باشد.

۳. اسپیکر Aura Studio 3

مشخصات کلی Aura Studio 3:

  • پخش صدای ۳۶۰ درجه
  • ارائه صدای باز و کاملا طبیعی

یکی دیگر از بهترین اسپیکر خانگی بلوتوثی Aura Studio 3 است که محصولی از کمپانی محبوب هارمن کاردن است. این اسپیکر در حال حاضر یکی از برترین اسپیکرهای بلوتوثی بازار است که می‌توانید آن را تهیه کرده و به‌راحتی از آن استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید. هارمن کاردن این اسپیکر خانگی خود را به شکل گنبدی طراحی کرده که ظاهری جالب و منحصر به فردی به آن داده است. به همین دللی است که بیشتر مصرف‌کنندگان این اسپیکر در اولین مرحله شیفته طراحی جالب و چشم‌نواز آن شده‌اند و شاید خیلی به کیفیت صدای آن دقت نکرده باشند.

این اسپیکر بلوتوثی از ۶ عدد درایور از نوع Mid-range تشکیل شده است که ۴۰ میلی متر هستند. در کنار این درایور ها یک عدد درایور ووفر ۱۳۰ میلیمتری نیز وجود دارد که می‌تواند کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربران خودش قرار دهد و شما را راضی نگه دارد. جالب است بدانید که این اسپیکر از حجم صدای بسیار بالایی برخوردار بوده و مخصوص کسانی است که عادت دارند با صدای زیاد موسیقی گوش کنند؛ اما وقتی که صدا را به حداکثر خودش برسانید شفافیت و کیفیت صدای نهایی نیز به‌مراتب کاهش خواهد یافت که باید به آن توجه داشته باشید.

۴. اسپیکر Xboom 360 X03

اسپیکر Xboom 360 X

مشخصات کلی Xboom 360 X03

  • پخش صدای ۳۶۰ درجه
  • گواهی IP54
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • شارژدهی ۲۴ ساعته پس از هر بار شارژ برای گوش کردن به موزیک
  • پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۱
  • مقاوم در برابر پاشش آب

یکی دیگر از بهترین اسپیکر خانگی ساخته کمپانی ال جی است که رزومه بلند بالایی در زمینه ساخت و تولید انواع محصولات الکتریکی دارد و احتمالا شما نیز تا به حال حداقل یک بار از محصولات برند ال جی در منزل خود یا دیگران استفاده کرده‌اید.

ال جی برای ساخت این ساپیکر خود از درایورهای Mid-range استفاده کرده است که ۲۵ وات قدرت دارند. همچنین در کنار این درایورها، درایور ووفر ۲۵ واتی نیز به چشم میخورد که موجب شده صدای پخش شده کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و بسیار لذت بخش باشد. باید اشاره کرد که به لطف تکنولوژی‌های مختلف این اسپیکر قدرت و توانایی بالایی در محیط منزل دارد. اگرچه شما می‌توانید از این اسپیکر در خارج از محیط خانه نیز استفاده نمایید و هیچ مشکلی برای شما عزیزان پیش نخواهد آمد و به‌راحتی در بیرون نیز قابل استفاده است.

با توجه به توضیحاتی که ال جی درباره Xboom 360 X03 ارائه کرده است، این محصول از کدک های AAC و SBC نیز پشتیبانی می‌کند که می توانند به بالا بردن کیفیت صوت پخش شده از اسپیکر کمک کنند و تجربه‌ای به یاد ماندنی برای شما عزیزان بسازند و شما را شگفت‌زده کنند.

۵. اسپیکر Xboom On7

Xboom On7 جزو برترین اسپیکرهای بلوتوثی

مخصات کلی اسپیکر Xboom On7:

  • پخش از دیسک نوری
  • حافظه فلش
  • اتصال به میکروفون
  • شخصی‌سازی کردن اکولایزر

یکی دیگر از بهترین اسپیکر خانگی دوباره سهم کمپانی ال جی است که توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند و کیفیت بسیار بالایی دارد. شاید ظاهر بزرگ آن موجب شود که شما تصور کنید این اسپیکر خانگی نیست، اما اینطور نبوده و عملکرد مناسبی در منازل شما عزیزان خواهد داشت. کمپانی ال جی برای ساخت این محصول خود از دو توییتر ۵۰ میلیمتری استفاده کرده است؛ همچنین درایور میانی ۷۶ میلیمتری و ووفر ۲۰۳ میلیمتری نیز در این محصول دیده می‌شود. این اسپیکر ال جی باتری داخلی ندارد و برای استفاده از آن نیاز است که حتما به برق شهری متصل باشد.

۶. اسپیکر Citation 200

اسپیکر Citation 200

مشخصات کلی اسپیکر Citation 200

  • پخش صدا ۳۶۰ درجه
  • گواهی IPX4
  • پشتیبانی از وای فای
  • میکروفون داخلی

اسپیکر Citation 200 نیز بهترین اسپیکر خانگی است که توسط کمپانی هارمن کاردن ساخته شده است و پیشنهاد می‌شود آن را تهیه کنید. این محصول نیز طراحی عالی و بی‌نظیری دارد و به دکور هر خانه‌ای می‌آید و می‌توانید به‌راحتی آن را با لوازم خانه خود ست کنید. این اسپیکر بلوتوثی از یک عدد توییتر ۲۵ میلیمتری و ووفر ۱۲۰ واتی تشکیل شده است. شاید این امکانات شما را گول بزند و تصور کنید که این محصول صدای پایینی دارد؛ اما کاملا برعکس این اسپیکر از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

یکی از قابلیت‌های جالب Citation 200 این است که از میکروفون‌های داخلی برخوردار شده است. به لطف این میکروفون‌ها دستیار صوتی گوگل نیز به این محصول اضافه شده است. شما می‌توانید با این دستیار اسپیکر خود را بهتر کنترل کرده و راحت‌تر از آن استفاده نمایید. در حال حاضر این اسپیکر از قیمت نسبتا خوبی نیز برخوردار است و باتوجه‌به این همه امکانات شما می‌توانید با یک قیمت کاملا معقول این اسپیکر را خریداری کرده و از زندگی خود نهایت لذت را ببرید. بدون شک به‌هیچ‌وجه از خرید خود پشیمان نخواهید شد و به‌شدت پیشنهاد می‌شود.

۷. اسپیکر SRS-XP700

SRS-XP700 بهترین اسپیکر خانگی

  • شارژ‌دهی ۱۷ ساعته برای موزیک گوش دادن
  • وزن ۱۶ کیلوگرمی
  • فرکانس ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتزی
  • گواهی IPX4

بدون شک در بازار سال ۲۰۲۴ کمپانی سونی نیز بهترین اسپیکر خانگی را تولید می‌کند و می‌توانید از محصولات آن نیز استفاده نمایید. در حال حاضر اسپیکر SRX-XP700 می‌تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد تا بتوانید بهتر از موسیقی و فیلم‌های خود لذت ببرید. جالب است بدانید که سونی در طراحی این اسپیکر از رنگ‌های RGB نیز استفاده کرده است که موجب شده این اسپیکر زیبایی و جلوه خاصی داشته باشد و همین زیبایی موجب شده  تا در بازار امسال مشتریان و طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و افراد زیادی آن را خریداری کنند.

همچنین این اسپیکر از قابلیت Mega Bass برخوردار است. به لطف این قابلیت این اسپیکر می‌تواند موزیک‌های بیس دار را با نهایت کیفیت و قدرت بخش کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا نهایت لذت را از پخش موسیقی‌های دلخواه خودتان ببرید.

این اسپیکر از ۴ عدد توییتر ۶۰ میلیمتری، ۱ عدد توییتر ۵۰ میلیمتری و دو ووفر ۱۷۰ میلیمتری تشکیل شده است. به لطف این امکانات شما می‌توانید صدایی با نهایت کیفیت و قدرت را تجربه بکنید.

۸. اسپیکر L75MS

یکی دیگر از بهترین اسپیکر خانگی اسپیکر L75MS است که کیفیت بسیار بالایی دارد. البته که قسمت این اسپیکر نیز بالا است و اگر بودجه زیادی برای خرید اسپیکر خانگی دارید این محصول می‌تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد تا از کیفیت بالای آن شگفت‌زده شوید. نکته جالب این اسپیکر طراحی آن است. کمپانی سازنده برای طراحی این اسپیکر از چوب استفاده کرده است که بسیار جذاب بوده و به نوعی طراحی این اسپیکر را نیز نوستالژی‌تر و قدیمی‌تر کرده است. اگر شما نیز به طراحی‌های قدیمی علاقه دارید این محصول مخصوص شما است.

انواع مختلفی از درایورهای Mid-range و ووفر توییتر در این اسپیکر موجود هستند و همین موضوع نیز دلیل کیفیت بالای صدا در این اسپیکر است. در کنار کیفیت صدا این اسپیکر حجم صدای بسیار بالایی نیز دارد که بسیار عالی است.

البته اگر به‌دنبال یک اسپیکر هستید که بتوانید آن را حمل کنید این محصول خیلی قابل قبول نیست. لازم است بدانید که این محصول ۱۶ کیلوگرم وزن دارد و به‌همین دلیل است که نمی‌توان آن را به‌راحتی در قسمت‌های مختلف خانه حمل کرد و بهتر است که یک جای عالی در خانه خود برای آن پیدا کنید.

جمع بندی

در نهایت با معرفی بهترین اسپیکر خانگی همراه شما عزیزان بودیم و ۸ مورد از بهترین ها را به شما عزیزان معرفی کردیم. در صورتی که به دنبال برترین اسپیکرهای بلوتوثی امسال هستید؛ موارد بالا می‌توانند بهترین گزینه برای خرید شما باشند. پس بهتر است که حتما در هنگام خرید خود به موارد بالا بیشترین توجه را داشته باشید و از آن‌ها نیز استفاده نمایید. اگر تا به حال از هر یک از اسپیکرهای بالا استفاده کرده‌اید؛ خوشحال می‌شویم که نظرات خود را با ما نیز به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402