معرفی سریال کره ای دست به یقه

سریال دست به یقه / بررسی سریال Nothing Uncovered 2024
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال دست به یقه با بازی کیم ها نول، یون وو جین و جانگ سونگ جو، درامی هیجان‌انگیز و معمایی محصول شبکه KBS2 است. با بررسی سریال Nothing Uncovered 2024 همراه ما باشید.

سریال Nothing Uncovered با کارگردانی لی هو جه (Lee Ho Jae) و نویسندگی به سو یونگ (Bae Soo Young)، با اقتباس از یک رمان اینترنتی به نام Grabbed by the Collar اثر Nyureoki ساخته شده است و داستان خبرنگار معروفی را دنبال می‌کند که به همراه همسر و دوست پسر سابقش درگیر یک پرونده قتل پر سر و صدا می‌شود. زمان پخش سریال دست به یقه از تاریخ 18 مارس 2024 آغاز شده است و دوشنبه ها و سه شنبه ها از شبکه KBS2 درحال پخش است. با معرفی سریال دست به یقه کره ای همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال دست به یقه

معرفی سریال دست به یقه کره ای / داستان سریال دست به یقه

سریال Nothing Uncovered ماجرای گزارشگری معروف به نام سئو جونگ وون را به تصویر می‌کشد که به عنوان یک شکارچی بی‌احساس شناخته می‌شود. برنامه او، “ماه پشت ابر نمی‌ماند”، گزارش‌هایی صریح، صادقانه و بی‌رحم در مورد افرادی است که به دیگران آسیب می‌رسانند، و نظرات تند او باعث محبوبیت این برنامه شده است و جونگ وون را به یک خبرنگار ستاره تبدیل کرده است.

زندگی او به لطف ازدواج با سول وو جه رمان نویس معروفی که تنها پسر یک سیاستمدار معروف است، زبان‌زد مردم است و همه از آن‌ها به عنوان زوجی خوشبخت و عاشق یاد می‌کنند. با این حال، او درگیر یک حادثه تکان‌دهنده می‌شود که او را مظنون به قتل می‌کند، و او باید با معشوق سابقش، کیم ته هون که کاراگاه مسئول پرونده است، در بدترین روزهای زندگی‌اش دوباره ملاقات کند.

بازیگران سریال دست به یقه

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای دست به یقه آشنا شویم.

کیم ها نول در نقش سئو جونگ وون

سریال دست به یقه / سریال کره ای دست به یقه

کیم ها نول متولد 21 فوریه 1978 است. هانول در این درام نقش سئو جونگ وون، خبرنگاری معروف با احساس عدالت قوی را بازی می‌کند که برنامه‌ای به نام “ماه پشت ابر نمی‌ماند” را هدایت می‌کند و به حق مردم برای دانستن حقیقت اعتقاد دارد. او زنی است که با چالش‌هایی که برایش پیش می‌آید رو در رو و بدون ترس مبارزه می‌کند. او در یک مثلث عشقی با دوست پسر سابقش ته هون و همسرش وو جه، در یک پرونده قتل مرموز گرفتار می‌شود و باید به دنبال قاتل واقعی باشد. هانول پس از 8 سال دوباره با سریال کره ای دست به یقه به KBS باز می‌گردد.

این بازیگر در آثاری مانند سریال “Kill Heel 2022″، سریال “18Again 2020″، سریال “The Wind Blows 2019” و سریال “On the Way to the Airport 2016” بازی کرده است.

یئون وو جین در نقش کیم ته هون

سریال کره ای دست به یقه

یئون وو جین متولد 5 جولای 1984 است. ووجین در سریال نقش کیم ته هون بهترین کارآگاه تیم جنایات خشن را بازی می‌کند. او همچنین دوست پسر سابق جونگ وون است که به دلایل نامعلومی از همه جدا شده‌اند. آن‌ها دوباره بخاطر یک پرونده قتل که به جونگ وون ارتباط دارد، با هم ملاقات می‌کنند.

این هنرمند در عناوینی مانند سریال “Daily Dose of Sunshine 2023″، سریال “Thirty-Nine 2022”، سریال “Undercover 2021” و سریال “I Wanna Hear Your Song 2019” نقش آفرینی کرده است.

جانگ سونگ جو در نقش سئول وو جه در سریال دست به یقه

سریال Nothing Uncovered 2024 / سریال کره ای دست به یقه

جانگ سونگ جو متولد 13 دسامبر 1981 است. سونگ جو در این درام نقش سئول وو جه یک رمان نویس معروف را بازی می‌کند که تنها پسر یک سیاستمدار قدرتمند و همسر جونگ وون است و دیوانه‌وار عاشق همسرش است.

این اولین نقش اصلی جانگ سونگ جو در یک درام از شبکه KBS است و قرار است مهارت بازیگری بالغ‌تری را به نمایش بگذارد که بینندگان را مجذوب خود می‌کند. در این درام، او نقش شخصیتی را بازی خواهد کرد که اسرار پنهان کرده از همسرش، سئو جونگ وون، او را در مرکز داستان قرار می‌دهد. او در حال آماده شدن برای نمایش نقشی است که مانند نقش‌های قبلی این هنرمند توجه بینندگان را برانگیخته و در عین حال وجهی متفاوت از آثار قبلی‌اش را آشکار می‌کند.

این بازیگر را می‌توانید در درام هایی همچون سریال “Strangers Again 2023″، سریال “Snowdrop 2022”، سریال “The Good Detective 2020-2022″، سریال “Encounter 2021” و سریال “Chocolate 2019” دنبال کنید.

جونگ وونگ این در نقش سئول پان اوه در سریال Nothing Uncovered 2024

هنرپیشه های سریال کره ای دست به یقه / بازیگرانNothing Uncovered

جونگ وونگ این متولد 20 ژانویه 1971 است. وونگ این نقش سئول پان هو را بازی می‌کند. رئیس گروه Mujin و پدر ووجه که حقایق پشت پسرش را مخفی کرده است و راز مهمی را در مورد او می‌داند. او برای حفظ وجهه و شهرتش هرکاری می‌کند و از ازدواج پسرش با جونگ وون راضی نیست.

این هنرمند در آثاری مانند سریال “Our Blooming Youth 2023″، سریال “Idol: The Coup 2021″، سریال “Delayed Justice 2020” و سریال “Woman of 9.9 Billion 2019” حضور دارد.

هان چه آه در نقش یو یون یونگ در سریال کره ای دست به یقه

بازیگران سریال کره ای دست به یقه

هان چه آه متولد 24 مارس 1982 است. یو یون یونگ نقش مدیر بیمارستان اعصاب و روان “تو و من” را بازی می‌کند که مشاور جونگ وون نیز هست و به نظر می‌رسد ارتباطاتی با همسر جونگ وون دارد.

این بازیگر در عناوینی مانند سریال “The Secret Romantic Guesthouse 2023″، سریال “The Golden Spoon 2022”، سریال “Introverted Boss 2017” و سریال “You Are the Only One 2014” نیز بازی کرده است.

بررسی و نقد سریال Nothing Uncovered

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای دست به یقه گفتیم، سئو جونگ وون خبرنگار مشهور و مجری یک برنامه تلویزیونی موفق است. حرفه و ازدواج به ظاهر عالی او با سئول وو جه باعث حسادت همه می‌شود. با این حال، زمانی که معشوقه شوهرش مرده پیدا می‌شود، زندگی او تغییر چشمگیری پیدا می‌کند و خیانت همسری که باور داشت دیوانه‌وار عاشقش است را فاش می‌کند. بدتر از همه این است که جونگ وون مظنون اصلی تحقیقات قتل می‌شود!

فرضیه جالب به نظر می‌رسد اما چیزی است که قبلاً بارها دیده‌ایم. با این حال اگر ماجرا جذاب پیش برود، به لطف حضور بازیگران جذابش قطعاً می‌تواند سریال معمایی ارزشمندی باشد، مخصوصا که در ژانر خود ملودرام را نیز ترکیب کرده است و قرار است احساسات بیننده را حسابی به بازی بگیرد. فیلمنامه توسط یک فیلمنامه نویس ناشناس به نام بائه سو یونگ نوشته شده است که سریال کره ای دست به یقه اولین پروژه بلند او است و پیش از این تنها تعدادی درام‌های ویژه یک قسمتی را برای شبکه‌های مختلف نوشته است. اما سه بازیگر اصلی به طور کلی پروژه‌های بسیار جالبی را انتخاب می‌کنند، بنابراین بیایید به آن‌ها ایمان داشته باشیم.

نقد سریال دست به یقه / دانلود سریال دست به یقه

بیایید به ادامه ماجراها بپردازیم. همان‌طور که گفتیم جونگ وون پس از به قتل رسیدن بازیگری به نام چا ایون سه (با بازی هان جی اون)، مظنون به قتل می‌شود. اما چرا؟ ایون سه درست یک روز پیش از به قتل رسیدنش، از جونگ وون می‌خواهد تا به ملاقاتش بیاید، و به او می‌گوید که از همسرش ووجه باردار است. روز بعد جونگ وون قرار ملاقاتی با روان‌شناسش یو یون یونگ دارد، اما کسی از قصد، آدرس مطب را اشتباهی به او می‌فرستد و جونگ وون درست در ساعت قتل چا ایون سه به صحنه قتل او کشانده می‌شود، اما بلافاصله آن‌جا را ترک می‌کند.

کیم ته هون، کارآگاهان تیم جنایات خشونت آمیز و مسئول این پرونده قتل می‌شود. او در گذشته عاشق سو جونگ وون بود و این دو نفر رابطه خوبی داشتند، اما 3 سال پیش، پس از مرگ یکی از همکاران ته هون، برای همیشه بخاطر یک سوتفاهم از هم جدا شدند و جونگ وون با ووجه ازدواج کرد. این دو نفر بخاطر پرونده قتل و پیدا شدن گردنبند جونگ وون در صحنه قتل دوباره با هم ملاقات می‌کنند درحالی که هیچ‌کدام به دیگری اعتماد ندارد.

بررسی سریال دست به یقه / داستان سریال Nothing Uncovered 2024

پاشنه آشیل این پرونده قتل کسی نیست جز سئول وو جه، همسر جونگ وون. او فردی ثروتمند و یک رمان نویس معروف است. اگرچه وو جه از بیرون بی‌نقص به نظر می‌رسد، اما در واقع از درون خالی و تاریک است. او به طرز دیوانه‌واری عاشق همسرش است اما معتقد است که احساس جونگ وون به او واقعی و کافی نیست به همین دلیل همیشه از درون احساس تهی بودن می‌کند. زمانی که جونگ وون از خیانت ووجه باخبر می‌شود، زندگی آن‌ها برای همیشه از هم می‌پاشد.

جونگ وون که نه به تحقیقات پلیس اعتماد دارد و نه به حرف‌های همسرش، تصمیم می‌گیرد خودش هرطور شده حقیقت پشت قتل چا ایون سه را بفهمد و به کمک منبع مخفی خود زئوس شروع به جست و جو در گذشته همسرش می‌کند و حقایق تکان‌دهنده یکی پس از دیگری آشکار می‌شوند. اما یک چیز کاملا واضح است. یکی قصد دارد جونگ وون و ووجه را متهم کند و خودش از این پرونده نجات پیدا کند. مشکوک‌ترین افراد نیز مو هیونگ تک سیاستمداری که جونگ وون در برنامه‌اش آبروی او را برد، یو یون یونگ روان‌شناس جونگ وون و هم‌کلاسی سابق وو جه که به طرز جنون آمیزی به ووجه علاقه دارد، و سئول پان اوه پدر ووجه هستند.

بررسی سریال Nothing Uncovered 2024

چیزی که واضح است این است که ووجه در گذشته مرتکب یک فاجعه شده و پدرش روی آن سرپوش گذاشته است. یو یون یونگ از علاقه وو جه به جونگ وون برای رسیدن به اهداف خودش سو استفاده می‌کند و جونگ وون راهی جز تکیه کردن بر ته هون برای نجات از این پرونده ندارد. اما آیا در انتها جونگ وون از ووجه جدا می‌شود و به ته هون بر می‌گردد یا همه چیز به طرز غیرمنتظره‌ای تغییر خواهد کرد؟

در انتها باید بگوییم که تعداد قسمت های سریال Nothing Uncovered 16 اپیزود 65 دقیقه ای است. ژانر سریال کره ای دست به یقه هیجان‌انگیز، معمایی و ملودرام است. همچنین اگر در مورد نمرات سریال Nothing Uncovered کنجکاو هستید باید بگوییم که این درام از سایت مای دراما لیست نمره 7.7 از 10 و از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.5 از 10 را گرفته است.

سخن آخر

با بررسی و نقد سریال دست به یقه همراهتان بودیم. شما این درام را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره سریال جدید یون وو جین و کیم هانول چیست؟ تماشای آن‌را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402