معرفی بهترین اپلیکیشن های چسباندن عکس و متن روی فیلم برای گوشی و کامپیوتر

اپلیکیشن چسباندن عکس و متن روی فیلم / برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گذاشتن متن و عکس روی ویدیو یکی از مهمترین بخش‌های فرایند ویرایش هر ویدیویی است. به‌سختی می‌توان یک ویدیو سطح بالا و ویرایش شده را پیدا کرد که فاقد یک متن باشد؛ به همین خاطر هم انتخاب بهترین برنامه چسباندن عکس روی فیلم اهمیت زیادی دارد. با معرفی اپلیکیشن های اضافه کردن متن و عکس به فیلم، همراه پلازا باشید.

یک برنامه عکس روی فیلم با اهنگ به‌شما این امکان را می‌دهد تا با اضافه کردن متن و عکس در کنار آهنگ، بتوانید کیفیت ویدیو خود را به‌اندازه قابل توجهی افزایش دهید. هرچقدر ویدیوی شما کیفیت بالاتری داشته و از آن از المان‌های مختلف بیشتر استفاده شده باشد، شانس موفقیت بیشتری خواهد داشت. برای انجام این کار بهتر است از برنامه‌های ویرایش ویدیو کمک بگیرید. اما کدام برنامه می‌تواند بهترین برنامه چسباندن عکس روی فیلم به‌حساب بیاید؟

فهرست مطالب

بهترین برنامه های چسباندن عکس روی فیلم برای کامپیوتر

اپلیکیشن‌های زیادی وجود ندارند که بتوانیم از آن‌ها به‌عنوان یک برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم که به‌صورت انحصاری تنها به این کار اختصاص دارند، یاد کنیم؛ به همین خاطر هم یک برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم برای ویندوز، بیشتر از همه یک برنامه ویرایش ویدیو به‌حساب می‌آید که قابلیت چسباندن متن و عکس را نیز در کنار قابلیت‌های دیگر ارائه می‌کند.

1. ادوبی پریمیر پرو

برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم / برنامه چسباندن عکس و فیلم به هم

اولین برنامه چسباندن عکس و فیلم به هم که معرفی خواهیم کرد، برنامه‌ای است که احتمالا قبلا بارها نام آن را شنیده‌اید. ادوبی پریمیر پرو با اختلاف بهترین برنامه ویرایش ویدیو و انتخاب اول و آخر بسیاری از ادیتورها است. در این برنامه می‌توانید گرافیک‌های متحرک، ترنزیشن‌ها و انواع افکت‌های بصری دیگر را بسازید و البته، به ویدیو خود متن هم اضافه کنید.

برای انجام این کار کافی است روی ابزار Text که در پنل سمت چپ است کلیک کرده و مکان متن در ویدیو را مشخص کنید. سپس می‌توانید مدت زمان نمایش متن در ویدیو را نیز مشخص کنید. همچنین می‌توانید نحوه نمایش متن را هم تعریف کرده و به آن افکت‌های مختلف اضافه کنید.

2. ادوبی After Effects ؛ برنامه اضافه کردن عکس روی فیلم بصورت حرفه ای

برنامه های چسباندن متن و عکس به ویدیو / برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم برای ویندوز

یکی دیگر از برنامه‌های ادوبی که میان ادیتورهای حرفه‌ای طرفداران فراوانی دارد، After Effects است. این برنامه همانطور که از نامش پیداست، برای اضافه کردن افکت‌ها در مرحله پس‌تولید ویدیوها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نسبت به دیگر برنامه‌های ویرایش ویدیو، در بحث اضافه کردن متن، حرف‌های زیادی برای زدن دارد.

شاید بتوان گفت این برنامه انتخاب بهتری از پریمیر پرو برای اضافه کردن متن است چرا که تعداد افکت‌ها و انیمیشن‌هایی که برای متن دارد بیشتر از هر برنامه دیگری است. شما علاوه بر اضافه کردن متن، می‌توانید افکت‌های ویدیویی هم به ویدیو خود اضافه کنید. البته کار با این برنامه کمی در روزهای اول ممکن است پیچیده و گیج‌کننده به‌نظر بیاید ولی از نظر امکانات می‌توان گفت رقیب دیگری ندارد.

3. نرم افزار کاماتاسیا (Camtasia)؛ برنامه ی گذاشتن متن و عکس روی ویدیو

برنامه های چسباندن متن و عکس به ویدیو / برنامه چسباندن عکس و فیلم به هم

یکی دیگر از برنامه‌هایی که می‌توان جزو بهترین برنامه های اضافه کردن عکس و متن به ویدیو از آن یاد کرد، کاماتاسیا است. این ابزار نیز دارای انواع انیمیشن‌ها و افکت‌ها است که با آن‌ها می‌توانید ویدیو خود را به‌سطح بالاتری برسانید. مهمتر از همه اینکه فرایند اضافه کردن متن در آن بسیار ساده است و حتی اگر قبلا این کار را انجام نداده باشید، به‌راحتی می‌توانید طی چند مرحله، متن خود را به فیلم اضافه کنید. از قابلیت‌های مهم کاماتاسیا قابلیت تبدیل صدا به متن است که شما را از تایپ کردن متن هم خلاص می‌کند.

4. نرم افزار VSDC Free Video Editor

برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم / برنامه های چسباندن متن و عکس به ویدیو

برنامه VSDC یک نرم‌افزار ویرایش ویدیو رایگان است که امکان افزوده متن به ویدیو را برای کاربران فراهم کرده است. شما در این برنامه نیز می‌توانید متن را تایپ و سپس آن را در مکان مدنظرتان در ویدیو قرار دهید. همچنین می‌توانید یک فایل زیرنویس به ویدیو اضافه و متن را هم با فیلترها و انیمیشن‌های متنوع در ویدیو به‌نمایش بگذارید.

بهترین اپلیکیشن های اضافه کردن متن و عکس به فیلم

برنامه های گذاشتن متن و عکس روی ویدیو تنها مختص کامپیوترها نیستند و در دنیای اندروید و iOS نیز، ابزارهای فراوانی برای انجام این کار در دسترس کاربران این دو سیستم‌عامل قرار دارد. اما کدام یک از آن‌ها انتخاب بهتری هستند؟

1. اپلیکیشن اینشات

برنامه چسباندن عکس و فیلم به هم / برنامه های چسباندن متن و عکس به ویدیو

نرم‌افزارهای بالا همگی برای کامپیوتر هستند ولی از این قسمت به بعد نگاهی هم داریم به برنامه های گذاشتن عکس روی فیلم استوری با موبایل. اولین گزینه برنامه اینشات است؛ اپلیکیشنی که تقریبا هرکاربری که در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام فعال باشد، با آن آشنا است.

یک اپلیکیشن ویرایش ویدیو که تمام امکاناتی که لازم داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. از امکان برش دادن و ترکیب آن‌ها گرفته تا تغییر سرعت پخش و اضافه کردن افکت و متن به ویدیوها. برای دانلود ابزار چسباندن عکس به فیلم با لینک مستقیم اینشات، به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

دانلود اپلیکیشن اینشات برای: اندروید | iOS

2. اپلیکیشن Text on Video & Video Editor ؛ برنامه اضافه کردن متن و عکس به فیلم برای اندروید

برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم / برنامه چسباندن عکس و فیلم به هم

یکی دیگر از برنامه های چسباندن متن و عکس به ویدیو، Text on Video & Video Editor است. اپلیکیشنی که بیشتر تمرکز خود را بر اضافه کردن متن با فونت‌ها و افکت‌های مختلف به ویدیو معطوف کرده است. در کنار اضافه کردن متن، شما می‌توانید ویدیوها را برش دهید، تصاویر را ویرایش کنید، نسبت تصویر ویدیوها را عوض کنید و انواع فیلترها را به آن‌ها اضافه کنید. برنامه دارای بیش از 600 فونت مختلف است و حتی امکان اضافه کردن فونت را نیز می‌دهد.

  • دانلود اپلیکیشن Text on Video & Video Editor برای: اندروید

3. Vont ؛ اپلیکیشن چسباندن عکس و متن روی فیلم

اپلیکیشن چسباندن عکس و متن روی فیلم / برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم

یکی از بهترین برنامه های اضافه كردن متن به فيلم که بر عکس سایر اپ‌ها، مخصوص تایپوگرافی است. این برنامه بیش از 200 فونت مختلف دارد و اجازه نصب فونت‌های اضافی را هم به‌شما می‌دهد. می‌توانید در آن سایز متن، رنگ، سایه، چرخش و پس‌زمینه فونت را به دلخواه تغییر دهید. هیچ قابلیت اضافی که سبب گیج‌شدن شما شود را هم ندارد و تنها تمرکز آن، تایپ متن در ویدیوها است.

4. اپلیکیشن YouCut؛ برنامه ی گذاشتن متن و عکس روی ویدیو

اپلیکیشن چسباندن عکس و متن روی فیلم / برنامه های چسباندن متن و عکس به ویدیو

یوکات، یک ویرایشگر ویدیو دیگر برای اندروید و آیفون است. این اپلیکیشن تا به‌حال بیش از 100 میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در این دسته به‌حساب می‌آید. یوکات بیشتر یک ویرایشگر ویدیو مانند اینشات است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از امکانات آن می‌توانیم به ترکیب ویدیوها، برش دادن، تنظیم سرعت پخش، اضافه کردن موسیقی، فیلترها و جلوه‌های تصویری و تنظیم نسبت و رنگ ویدیوها اشاره کرد. مهمتر اینکه به‌شما امکان اضافه کردن متن با فونت‌ها و استیکرهای مختلف را نیز می‌دهد.

5. Splice؛ برنامه گذاشتن عکس روی فیلم برای ایفون

اپلیکیشن چسباندن عکس و متن روی فیلم / برنامه های چسباندن متن و عکس به ویدیو

برنامه عکس روی فیلم حرفه ای برای گوشی Splice گزینه دیگری است که پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه هم یک اپ ویرایش ویدیو با امکانات گسترده است که تمام امکاناتی که از یک برنامه این چنینی انتظار داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این برنامه علاوه بر امکان اضافه کردن متن، می‌توانید ویدیوها را ترکیب کرده و برش دهید و بیش از 400 موسیقی مختلف به آن‌ها اضافه کنید.

6. VivaVideo ؛ اپلیکیشن اضافه کردن متن و عکس به فیلم

برنامه اضافه كردن متن و عکس به فيلم / برنامه چسباندن عکس و فیلم به هم

VivaVideo یک برنامه محبوب برای ویرایش ویدیوها و اضافه کردن افکت‌های مختلف به آن‌ها است که امکان چسباندن متن را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت ساخت موزیک ویدیوهای کوتاه 10 ثانیه‌ای، برش، ترکیب، تقسیم و کپی ویدیوها و تغییر سرعت پخش و قابلیت اضافه کردن موسیقی و استیکرهای مختلف اشاره کرد. مهمترین قابلیت آن نیز امکان اضافه کردن متن با افکت‌های مختلف به تصویر است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین برنامه ادیت فیلم برای کامپیوتر | نرم افزار ویرایش ...
تیم پلازا06 شهریور 1402 10:30
thumbnail
آموزش تغییر فونت نستعلیق در اینستاگرام آیفون و اندروید
محمد علی‌محمدی01 فروردین 1402 22:30

سخن پایانی

برای دانلود بهترین برنامه چسباندن عکس روی فیلم، هم در ویندوز و هم در گوشی، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند که اکثر آن‌ها نیز از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. به‌خصوص برنامه‌های بالا که جزو شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین ابزارهای ویرایش ویدیو و اضافه کردن متن هستند از نظر شما بهترین برنامه چسباندن فیلم و عکس به هم iOS و اندروید کدام است؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402