فیسبوک تبلیغات در Messenger را به طور گسترده آزمایش می کند

فیسبوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید با فکر کردن به اینکه شاهد تبلیغات در فیسبوک باشیم بخواهید فریاد بکشید، اما این اتفاق خواهد افتاد. فیسبوک تصمیم گرفته است که در هفته ی آینده آزمایش تبلیغات در اپلیکیشن مسنجر خود را که آزمایش بتا نامگذاری کرده است آغاز نماید. این آزمایش به آرامی پیش خواهد رفت اما نتایج آن به طور گسترده تا پایان سال 2017 در دسترس قرار خواهد گرفت. این شرکت  اعلام داشته که از این تصمیم خود به هیچ عنوان پشیمان نیست.

استن چوندوفسکی مدیر مسنجر به VentureBeat می گوید: این یک موضوع درآمدی ساده است ، تبلیغات راهی است که اکنون ما می خواهیم از طریق آن درآمد ایجاد کنیم .البته مدل های دیگری از کسب وکار نیز مورد توجه ما قرار گرفته است ولی همه ی آنها به تبیلغات بستگی دارد و پایه ی همه ی آنها تبلغات است . در کوتاه مدت از فیسبوک انتظار نداشته باشید که در حالی که می تواند از تبلیغات سود چندین میلیارد دلاری بدست آورد به برنامه ها و کسب وکارهای دیگر توجه نماید.

فیسبوک به نوع تبلیغاتی که قرار است در مسنجر خود قرار دهد اهمیت می دهد.تا زمانی که این تبلیغات باعث شود که شما از سایت مرتبط با تبلیغ دیدن نمایید   کمپانی ترجیح می دهد که این تبلیغات باعث ارتباط بیشتر شما و آن کسب وکار شود. استن چوندفسکی مدیر مسنجر اذعان می دارد طبق آزمایش ها و تحقیقات صورت گرفته  اگر تبلیغات شما را به یک مکالمه ی دیگر در درون اپلیکیشن مسنجر انتقال دهد احتمال اینکه شما به آن تبلیغ پاسخ دهید بیشتر خواهد بود. با این حال سوال اساسی این است که آیا مردم با تغییرات صورت گرفته همراه خواهند شد یا به دلیل این تغییرات اپلیکیشن مسنجر وارد دوره ی رکود و طردشدگی خواهد شد؟ البته بیشتر احتمال می رود که مردم با این تغییرات همراه شده و به استفاده از مسنجر ادامه دهند هرچند بعضی افراد نیز شاید استفاده از اپلیکیشن های پیام رسانی که بدون تبلیغات هستند را ترجیح دهند. نظر شما در این باره چیست؟  آیا با افزوده شدن تبلیغات به استفاده از این اپلیکیشن محبوب ادامه خواهید داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402