ویژگی های جدید اینستاگرام: regrem و جستجوی GIFها

اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همه ما گوگل را به عنوان شرکتی می‌شناسیم که دائماً در حال آزمایش مشخصه‌های جدید است. به نظر می‌رسد اینستاگرام نیز رفتاری مشابه در پیش گرفته است. اپلیکیشن اینستاگرام در طول یک سال گذشته تغییرات بسیاری داشته است و دائماً در حال بهبود ویژگی‌های قبلی و ارائه ویژگی‌های جدید به کاربران بوده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به اضافه کردن استوری، استیکرها، به روز رسانی فیلترهای آن، گروه‌های تصویر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. اکنون نیز طبق گفته مجله Next Web این پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب در حال کار کردن روی چندین ویژگی جدید است. برخی از این ویژگی‌ها در بازخوردهای کاربران بسیار مورد نیاز تلقی شده و برخی دیگر در حال حاضر تقاضای کمتری داشتند.

دکمه «regram» داخل برنامه اینستاگرام

ویژگی اول «regram» نامیده می‌شود. این ویژگی عملاً ریتوییت اینستاگرام یا امکان بازنشر است. در واقع از ترکیب re – instgram به دست آمده است. در حال حاضر و بدون اضافه کردن این ویژگی، اگر شما بخواهید محتوای گذاشته شده توسط فردی دیگر را مجدداً نشر دهید، باید آن تصویر را دانلود کرده و سپس با عنوان خودتان آن را منتشر کنید. و در صورت تمایل می‌توانید برای توصیف آن تصویر از برچسب نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید از برنامه دیگری استفاده کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. با توجه به تصاویری که به صورت غیر رسمی از تست کننده‌های این ویژگی منتشر شده است، امکان بازنشر به زودی به عنوان یک ویژگی درونی به اینستاگرام اضافه خواهد شد. این دکمه در کنار دکمه‌های نظر گذاشتن، لایک، پیام خصوصی قرار دارد.

متاسفانه در حال حاضر ما هیچ اطلاعی نداریم که تصاویر پس از بازنشر اینستاگرام یا regram به چه صورت خواهند بود. اما احتمالاً مشابه چیزی است که با استفاده از سایر برنامه‌ها، تصویر مجدداً ارسال می‌شود.

اینستاگرام

جست و جوی GIF ها

به نظر می‌رسد اینستاگرام در نهایت به کاربران اجازه خواهد داد که به پست‌ها و استوری‌های خود GIF اضافه کنند و همچنین به جست و جوی GIF ها داخل استوری های خود بپردازند. به نظر می‌رسد اینستاگرام نیز مانند بسیاری از سرویس‌های دیگر از GIPHY برای منبع GIF های مرتبط استفاده می‌کند. یک صفحه علاقه‌مندی‌ها وجود دارد که شما می‌توانید GIF هایی که به نظرتان جالب می‌آید، آن جا قرار دهید. همچنین یک تابع جست و جو نیز در بالای صفحه وجود دارد.

آرشیو کردن استوری‌ها

اینستاگرام

همان طور که برنامه اسنپ چت به کاربران اجازه می‌دهد تا اسنپ‌های مورد علاقه خود را در بخش «خاطرات» ذخیره کنند، اینستاگرام نیز در حال آزمایش امکان درست کردن یک آرشیو شخصی از استوری‌های شما است. هنگامی که این ویژگی را فعال کنید، استوری‌های شما به صورت خودکار آرشیو خواهد شد. در نتیجه شما می‌توانید در اوقات فراغت خود آن‌ها را مشاهده کنید.

 لیست دوستان نزدیک

اینستاگرام

اگر شما یک گروه کوچکی از دوستان دارید و محتواهای زیادی را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارید، اینستاگرام به زودی ویژگی جدیدی ارائه خواهد داد که ارسال پیام‌ها را برای شما آسان‌تر می‌کند. این لیست، تحت عنوان فهرست دوستان نزدیک یا Close Friends List نامیده می‌شود. با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید به طور همزمان محتوایی را با گروهی از دوستانتان به اشتراک بگذارید. تا زمانی که واقعاً مطلبی در این گروه ارسال نکنید، دوستانتان نمی‌دانند که به این گروه اضافه شده‌اند. در نتیجه اگر اشتباهاً کسی را عضو این گروه کرده‌اید، لازم نیست نگران حذف کردن وی از گروه باشید، البته تا زمانی که محتوایی ارسال نکرده باشید. تصاویر و فیلم‌هایی که در این گروه با دوستانتان به اشتراک می‌گذارید، حتی دارای برچسب خاصی خواهند بود.

اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام با واتس اپ

اینستاگرام

شما ممکن است به زودی بتوانید پست‌های اینستاگرام خود را از طریق واتس اپ نیز به اشتراک بگذارید. برخی از کاربران مدت‌هاست که گزینه اشتراک گذاری با فیس بوک را مشاهده می‌کنند.

ایموجی‌ها و هشتگ‌های پر استفاده

اینستاگرام

گاهی اوقات شما فقط می‌خواهید ببینید چه موضوعاتی در دنیای این رسانه اجتماعی در حال حاضر بسیار مطرح است. برای این کار، می‌توانید به راحتی روی گزینه top emoji (بهترین ایموجی‌ها) و top Hashtags (هشتگ‌های مطرح) کلیک کنید. این ویژگی‌ها اکنون در اینستاگرام تست شده‌اند. امیدواریم شما به زودی بتوانید اخبار لحظه به لحظه دنیای رسانه اجتماعی را ببینید.

دنبال کردن هشتگ

اینستاگرام

 

گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید همواره پست‌های مرتبط با یک هشتگ خاص را دنبال کنید. این هشتگ می‌تواند مرتبط با تصاویر یک رویداد خاص، یا به طو  کلی شخصی باشد که شما علاقه مند به دنبال کردن آن هستید. اگر اینستاگرام تصمیم بگیرد که این ویژگی را به زودی به صورت عمومی ارائه دهد، شما به زودی می‌توانید این کار را انجام دهید.

ایموجی‌های خودکار با استفاده از کلمات خاص

احتمالاً از دید بسیاری از کاربران، استفاده از ایموجی، یک راه عالی برای ادامه دادن مکالمه است. اینستاگرام قصد دارد به زودی کلمات خاصی را (مانند تبریک گفتن) به ایموجی مرتبط به آن تبدیل کند. من شدیداً امیدوارم که این تغییر یک گزینه انتخابی برای کاربران باشد نه یک اجبار که همواره نوشته‌های ما را به ایموجی تبدیل کند.

ممکن است برخی از ویژگی‌های ذکر شده برای مدت زمان کوتاهی فقط محدود به iOS باشد، اما قطعاً اینستاگرام نسخه اندرویدی آن را نیز ارائه خواهد کرد.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402