شمشیرهایتان را تیز کنید تا مروری داشته باشیم بر 10 بازی برتر هک اند اسلش

10 بازی برتر هک اند اسلش
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آماده نبرد شوید! همانطور که در خبر دیروز منتشر کردیم، ظاهراً Kratos در کشتن خدایان نورث هم دستی بر آستین دارد و این خدای بی اعصاب توانسته در قسمت جدید سری God of War نیز خودی نشان دهد (البته الآن اعصابش یکم آرومتره). از آنجایی که حس و حالش مهیاست، گفتیم سری بزنیم به ژانر هک اند اسلش و یادی بکنیم از بزرگان این ژانر پرطرفدار. به سایت پلازا خوش آمدید و در این هفته سعی داریم مروری داشته باشیم بر 10 بازی برتر هک اند اسلش. پس اگر از مبارزات شمشیری و تن به تن خوشتان می آید از بازی های زیر نهایت لذت را می برید. عناوین این فهرست بر اساس کیفیت کلی و ارزش تکرار جمع آوری شده اند و برای تنوع بیشتر، از هر فرنچایز تنها یک قسمت را قرار داده ایم.
# 10: (Castlevania: Lords of Shadows (2010

10 بازی برتر هک اند اسلش
سری Castlevania یکی از اسطوره های تاریخ بازی های کامپیوتری می باشد اما این قسمت از بازی آنقدر شهامت داشت تا فرنچایز را به مسیر جدیدی وارد کند که نتیجه اش انصافاً مطلوب و لذت بخش بود. Lords of Shadows داستانی جدید و مستقل از سری را روایت می کرد و با تلفیق المان های نقش آفرینی با ژانر هک اند اسلش، توانست عمق بیشتری به اکشن بازی ببخشد. درست است که عده ای بازی را به دلیل وفادار نبودن به این سری و وام گیری از بازی های بزرگی مثل God of War مورد نکوهش قرار می دادند، اما در این که این عنوان یک ماجراجویی فوق العاده لذت بخش ارائه داد، هیچ شکی نیست و انصاف نیست که در 10 بازی برتر هک اند اسلش یادی از آن نکنیم.
# 9: (Brutal Legend (2009

10 بازی برتر هک اند اسلش
«موسیقی متال مرده!» این عنوان هک اند اسلش که با محوریت موسیقی هوی متال ساخته شد، توانست با ترکیب این ژانر با المان های استراتژی سبکی منحصر بفرد و فوق العاده خلق کند. شما کنترل Eddie را به عهده داشتید، یکی از اعضای تدارکات صحنه (با بازی جک بلک) که پس از مرگش به یک دنیایی فانتزی و متال تبعید می شود و باید با کمک خدایان موسیقی مثل آزی ازبورن این دنیای کهن را دوباره زنده کند. حس طنز و گرافیک کارتونی بازی برای ساعت ها درگیرتان می کند. فقط تصورش را بکنید؛ در حالی که نوای ملکوتی گیتار بیس لمی (بیسیست و خواننده موتور هد که خدایش بیامورزد) زخمی های بدنتان را التیام می دهد، باید با خواننده های جلف پانک راک بجنگید . می توانید با اتومبیل خفنتان که با انواع سلاح های مرگبار مجهز می شود در دنیای بزرگ بازی بچرخید و به آهنگ Die for Metal از مانوار گوش فرا دهید: “They Can’t Stop Us…Let’em Try… For Heavy Metal…We Will Die” (ای خدااااا)
# 8: (No More Heroes 2 (2010

10 بازی برتر هک اند اسلش
مبارزات سر راست و درست و حسابی چیزی نبود که به راحتی در کنسول Nintendo Wii گیرتان بیاید، اما No More Heroes از پس این کار بر آمد. استفاده از Wiimote برای حرکت دادن کاتانای لیزریتان (که خیلی به لایت سیبر Star Wars شباهت داره) با بهترین عملکرد ممکن در این کنسول پیاده سازی شد. جلوه های بصری فوق العاده زیبا و پیچش های داستانی جذاب که با اکشن های خونین بازی به سبک کوئنتین تارانیتو تلفیق شده No More Heroes 2 را در جایگاه هشتم 10 بازی برتر هک اند اسلش قرار می دهند.
# 7: (Metal Gear Rising: Revengeance (2013

10 بازی برتر هک اند اسلش
بدون در نظر گرفتن اسم احمقانه و دور بودن از ریشه هایش، Revengeance با تعویض المان های مخفی کاری با یک اکشن ناب مسیر منحصر بفرد خودش را پیش می گیرد. هنگامی که در شرایط بغرنجی قرار می گیرید، با استفاده از حالت Blade بازی می توانید زمان را کند کرده و دقیقاً به همان عضوی از دشمن که می خواهید آسیب بزنید و مثل یک پرتقال چهار قاچش کنید. مکانیک پرقدرت قطعه کردن بازی به قدری ظریف و حساس ارائه شده که تا آخرین لحظه بازی تکراری نمی شود.
# 6: (Onimusha (2004

10 بازی برتر هک اند اسلش
اگر از کشتن هیولاهای اسطوره های ژاپنی در پاریس مدرن لذت می برید، پس Onimusha خوراک خودتان است. بازی به شما این اجازه را می داد که از انواع و اقسام سلاح ها برای کشتن دشمنانتان استفاده کنید و از انرژی آن ها برای ارتقای مهارت خودتان استفاده کنید، داستان بازی نیز بسیار پیچیده و جذاب خلق شده بود که با دو فرهنگ بومی مختلف در دو زمان گذشته و حال روایت می شد. حضور بازیگر پرقدرتی مثل ژان رنو کافیست که از این عنوان در 10 بازی برتر هک اند اسلش یاد کنیم.
# 5: (Dynasty Warrior 4 (2003

10 بازی برتر هک اند اسلش
اگر یک هک اند اسلش خالص می خواهید باید سری Dynasty Warrior را بازی کنید. اگر این عنوان را تجربه کرده اید پس شکی نداشتید که در فهرست 10 بازی برتر هک اند اسلش نامش را خواهید شنید. Dynasty Warrior 4 بدون تغییرات چندانی به اساس ژانر هک اند اسلش وفادار است. شما یک قهرمان انتخاب کرده و وارد میدان نبردش می کنید تا یک تنه دخل نصف جمعیت چین را بیاورد. چیزی که این بازی را از دیگر عناوین هم سبکش متمایز می کند، هوش مصنوعی دشمنانش می باشد که با توجه به تعداد بسیار بالایشان خارق العاده است. داستان بازی بر اساس تاریخ واقعی چین روایت می شود و سیستم پیچیده ارتقای شخصیت ها به اکشن دیوانه وار بازی عمق زیادی بخشیده است.
# 4: (Devil May Cry 3: Dante’s Awakening (2005

10 بازی برتر هک اند اسلش
شیطان که جای خود دارد، وقتی بفهمید که این بازی چقدر سخت است، اشک شما هم در می آید (جدی میگم، اگه بخواین مراحل بازی رو حد اقل با امتیاز A تموم کنید، شصتتون کبود میشه). Devil May Cry 3 یکی از چالش برانگیز ترین عناوین نسل خودش می باشد، پس اگر تنتان برای چالش می خارد، DMC 3 ناخن های درازی برای برطرف کردن این خارش دارد. برای اجرای طیف وسیع ضربه های ترکیبی، انواع سلاح ها در اختیارتان قرار می گیرید و باس ها ریز و درشت زیادی سر راهتان سبز می شوند تا فنون جدیدتان را سرشان خالی کنید.
# 3: (Bayonetta (2010 

10 بازی برتر هک اند اسلش
انتخاب ترتیب بین Dante و Bayonneta در 10 بازی برتر هک اند اسلش کار آسانی نیست، اما وقتی فهرست کمبوها و سلاح های این دو را باهم مقایسه می کنیم Bayonneta خانم، ساحره مو مشکی جذاب و عینکی خودمان الویت دارد. شخصیتی که کنترلش می کنید یک جادوگر است که از جادو، موهای بلندش و اسلحه هایی که در پاشنه بلند کفشش جاگذاری کرده برای نابودی فرشته های شرور استفاده می کند. با استفاده از انواع سلاح ها در هر عضو بدنتان، می توانید فهرست بلند بالایی از کمبو ها اجرا کنید. حتی در بازی یک اسکیت یخی وجود دارد تا با رقص باله به راحتی و خوش مزگی تمام دمار از دشمنانتان در آورید (به این میگن با پنبه سر بریدن).
# 2: (Ninja Gaiden Black (2005 

10 بازی برتر هک اند اسلش
چه کسی بیشتر از یک نینجا به درد ژانر هک اند اسلش می خورد؟ وقتی مشغول این بازی هستید، متوجه می شوید که فقط یک نینجا می تواند از پس دشمنان سر راهتان بر آید. چه درگیر یک گله از دشمنان باشید، چه بایک حریف کله گنده مثل Alma مواجه شوید، مهارت های نینجایی پروتاگونیست بازی، Riu حسابی به کارتان می آید. به لطف مراحل متنوع و گیم پلی سخت بازی که در کل سری مثال زدنی است، Black بدون شک بهترین قسمت Ninja Gaiden می باشد.
# 1: (God of War III (2010

10 بازی برتر هک اند اسلش
«زئوس، پسرت برگشته!» چه چیزی می تواند بیشتر از این حماسی باشد که به عنوان یک خدا با دیگر خدایان بجنگید؟! شما در این قسمت همانند گذشته به عنوان Kratos بازی می کنید، یک سرباز اسپارتان که پس از تبدیلش به خدای جنگ، به دلیل خیانت دیگر خدایان، هدفی جز انتقام در سر ندارد. این همه خشم و نفرت او را به یکی از عصبانی ترین شخصیت های دنیای بازی تبدیل کرده است. شیوه های مختلف مبارزات، گوناگونی دشمنان و خشونت مفرط بازی به شما این احساس را القا می کنند که واقعاً یک خدا هستید. هر سه قسمت اصلی این سری لیاقتش را دارند که در 10 بازی برتر هک اند اسلش قرار بگیرند، اما به خاطر قانون یک بازی در هر فرنچایز تصمیم گرفتیم خونین ترینش را در این فهرست قرار دهیم (اونم چه خونی!!! خون خدایان).


امیدواریم از 10 برتر این هفته لذت برده باشید و عطشتان برای عنوان جدید God of War که تا چند روز دیگر منتشر می شود به اندازه کافی بالا کشیده باشد. طبق معمول هر هفته توجه داشته باشید که این فهرست بر اساس تجربه و سلیقه شخصی گرد آوری شده، پس اگر عنوانی مد نظر دارید که در 10 بازی برتر هک اند اسلش جایش خالی است می توانید نظرات و پیشنهادتتان را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402