E3 2018: همه آن چه که از Anthem می‌دانیم

Anthem E3 2018
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

الکترونیک آرتز طی کنفرانس خبریش در E3 2018 نقش آفرینی آنلاین خود یعنی Anthem را نمایش داد و علاوه بر دو تریلر جدید، اطلاعاتی از آن را به اشتراک گذاشت که در این مطلب آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

بایوور حین ساخت بازی Mass Effect Andromeda روی پروژه نیمه مخفی Anthem کار می‌کرد. این استودیو در سال گذشته بازی را نمایش داد. Anthem در ابتدا قرار بود در سال جاری منتشر شود، اما در نهایت الکترونیک آرتز آن را تا 2019 به تعویق انداخت. از آن پس اخبار زیادی از بازی به گوش نرسید تا کنفرانس خبری EA Play در شب گذشته! علاوه بر یک تریلر سینمایی فوق العاده و ویدیویی 4 دقیقه‌ای از گیم پلی بازی، بایوور جزئیاتی از Anthem را به اشتراک گذاشت که در ادامه با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

فهرست:

همه چیز درباره بازی Anthem

تاریخ انتشار Anthem

 بازی همانطور که اشاره شد، برای انتشار در پاییز 2018 برنامه‌ریزی شده بود، اما با تأخیر مواجه شد. الکترونیک آرتز طی مراسم EA Play 2018 تاریخ انتشار Anthem را 22 فوریه (3 اسفند) 2019 اعلام کرد.

 

اتمسفر داستانی Anthem

بایوور طی مصاحبه‌اش با مجله Game Informer جزئیاتی از داستان بازی به اشتراک گذاشت. خدایانی که Shaper نامیده می‌شدند از تکنولوژی‌های کهن برای کنترل مخلوقات استفاده می‌کردند؛ ابزاری قدرتمند که سیاره Anthem را شکل می‌دهد (سیاره زمین نیست). اما به دلایل نامعلومی کارشان را نیمه کاره رها کرده و ابزارشان را در سیاره باقی می‌گذارند. مشکل این جاست برخی از این تکنولوژی‌های کهن همچنان روشن هستند و بدون هشدار شروع به فعالیت می‌کنند. یک اره برقی را تجسم کنید که روشن، رها شده باشد. به هر حال تهدیدی در دنیا پدیدار شده که باعث شکل‌گیری طوفان‌‍‌های سهمگین می‌شود. مردم برای بقا در این دنیای خشن باید از بقایای این تکنولوژی‌های کهن استفاده کرده و از آن ها برای ارتقای لباس‌های پیشرفته‌ای به نام Javelin استفاده کنند. شما به عنوان یکی از جست‌و‌جو‌گران این بقایا وارد دنیای بازی خواهید شد.

سبک و سیاق Anthem

Anthem از آن دسته شوترهایی است که نمونه‌اش در دنیای بازی های ویدیوی کم نیست. اتمسفر مبارزات و دنیای بازی بسیار به Destiny 2 شباهت دارد. شما با سه تا از دوستانتان در دنیایی یکپارچه (صفحه لودینگ بین مناطق وجود ندارد) به جست‌و‌جو و مکاشفات می‌پردازید و یکی از 4 Javelin را کنترل می‌کنید که در واقع کلاس‌بندی شخصیت‌ها را تشکیل می‌دهند.

کلاس‌هایی که تا کنون از Javelin‌ها می‌دانیم:

Ranger: کلاس بالانسی که بیشتر روی مبارزات از راه نزدیک تبهر دارد

Colossus: کلاس سنگین و کندی که از سلاح‌های بزرگ استفاده می‌کند

Interceptor: فعلاً نا‌معلوم

Storm: فعلاً نا‌معلوم

با آیتم‌ها و لوت‌هایی که در گوشه و کنار دنیا بدست می‌آورید می‌توانید لباس Javelin را ارتقاء دهید.

در دنیای Anthem با طیف وسیعی از مأموریت‌ها روبرو می‌شوید. بعضی از آن‌ها که مربوط به بخش داستانی هستند شما را به مسیری حیاتی وارد می‌کنند، اما می‌توانید مأموریت‌های فرعی متغییری مختلفی را آغاز  و با درجه سختی بالاتر بارها آن‌ها را تکرار کنید. مأموریت‌ها به سه بخش Free play، Formal Mission و Strongholds تقسیم می‌شوند.

 

سیستم ارتقای سطح Anthem

 تکمیل مأموریت‌ها و شکست دشمنان باعث می‌شود که امتیاز تجربه به دست بیاورید، البته راه‌های دیگری برای ارتقاء سطح در Anthem وجود خواهند داشت. هر Javelin قابلیت و نقاط قوت خودش را دارد، اما مهارت‌های خلبان در طریقه استفاده از این لباس‌ها بی‌تأثیر نیست. مثلاً جوش آوردن تقویت‌کننده جت Javelin  باعث می‌شود که به سرعت فرود بیایید. خلبانی که رشته پرواز مهارت‌هایش را ارتقاء دهد می‌تواند مدت زمان بیشتری در هوا بماند.

سیستم لوت Anthem

همانطور که در E3 2018 شاهد بودیم بازیکنان پس از نابودی دشمنان نزدیک مثلثی می‌روند که در بالای سرشان ظاهر می‌شود. پس از برداشتنش اسلحه جدیدی برایشان باز می‌شود که Jarra’s Wrath نام داشته و لولش 33 است. لوت‌های Anthem مشابه Diablo یا Destiny، درون بازی هستند و دارای سطح مختص به خودشان خواهند بود. اینکه این سلاح‌ها باید با استفاده مکرر یا ارتقاء قدرتمندتر شوند هنوز مشخص نیست. چیزی که از آن مطمئنیم این است که لوت باکس‌ها در Anthem وجود ندارند. الکترونیک آرتز در E3 2018 تأیید کرد که پرداخت‌های درون برنامه‌ای فقط به آیتم‌های تزئینی محدود می‌شوند و روی پیشرفت‌های گیم پلی تأثیری نخواهند گذاشت.

پایگاه Anthem

Fort Tarsis یک پایگاه بزرگ برای کلونی انسان‌ها است که مرکزی برای داستان اصلی و آماده‌سازی بازیکنان محسوب می‌شود. برخلاف دیگر مراکز در بازی‌هایی با دنیای وسیع مثل Destiny 2، منطقه Fort Trasis فقط برای شما و بازی تک نفره تعبیه شده است. شما می‌توانید Javelin خودتان را شخصی‌سازی کنید، با دیگر شهروندان حرف بزنید و تصمیمات حیاتی برای ادامه داستان اتخاذ کنید. هر تصمیمی که بگیرید روی روابط و مختصات جغرافیایی دنیای بیرون از پایگاهتان تأثیر‌گذار خواهد بود. اگر با پایان مأموریت به مرکز بازگشته‌اید و از دوستانتان جدا شدید، چیزی به نام Strider در بازی وجود دارد که شما را دوباره به میدان نبرد باز می‌گرداند. هنوز اطلاعات زیادی از Striderها منتشر نشده، اما ظاهراً از طریق مکان‌های خاص قابل دسترس خواهند بود و از طریقشان می‌توانید لوازم و لوت‌های بدست آمده‌تان را مدیریت کنید.

 

همراهانتان در Anthem

مجله Game Informer به نقل از بایوور تأیید کرد که برخلاف دیگر بازی‌های این استودیو که همیشه یکی دو شخصیت با هوش مصنوعی شما را همراهی می‌کردند، این بار همراهان واقعی خواهید داشت. دوستان واقعی جای دوستان تخیلی را در بازی خواهند گرفت. چنین چیزی به این معنی نیست که در Anthem با شخصیت‌های NPC تعامل ندارید، اما آن‌ها فقط به پایگاه‌های مرکزی و مناطق مخصوص، محدود خواهند بود.

روابط عاشقانه در Anthem

تهیه کننده ارشد بازی مایک گمبل در مصاحبه‌اش با Game Informer گفت: «خبری از روابط رومانتیک نخواهد بود و در بازی فقط دوستی جریان دارد و همانند بسته الحاقی Citadel در بازی Mass Effect 3، لحظات دوستانه زیادی وجود دارند. ما روی این گونه موارد تمرکز داریم و گزینه رمانتیک را در Anthem قرار نمی‌دهیم.»

خدمات آنلاین Anthem

اندرو ویلسون، مدیر عامل الکترونیک آرتز اعلام کرد: «این بازی حول خدمات آنلاین ساخته شده و در این پروسه خلاقانه، ما تصمیم گرفتیم جهت خلق یک برنامه اجتماعی جدید برای بازیکنان، موارد آنلاین بیشتری به آن اضافه کنیم.»

بدون شک در سال جاری اطلاعات به مراتب بیشتری از Anthem خواهیم شنید. بر اساس چیزی که تا‌کنون از بازی مشاهده کردیم، انتظار یک عنوان زیبا با گیم پلی عمیق را داریم و اگر از Destiny 2 یک چیز را فهمیده باشیم، این است که ساخت عناوین بزرگ به زمان نیاز دارند. به محض اطلاعات جدید شما عزیزان را در جریان قرار خواهیم داد. در حال حاضر می توانید دیگر اخبار E3 2018  را از سایت پلازا دنبال کنید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402