تریلر فیلم Aquaman صحنه هایی از آتلانتیس و شخصیت های مختلف را نشان می دهد

Aquaman
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به تازگی تریلر فیلم Aquaman در کامیک کان به نمایش درآمده است. در این تریلر شاهد دنیای زیر آب آتلانتیس و کاراکترهای مختلف هستیم. این فیلم در 13 آذر امسال به روی پرد سینما می‌رود.

بعد از اینکه در سال گذشته شخصیت Aquaman برای اولین بار در مجموعه Justice League ظاهر شد، طرفداران این شخصیت، مشتاقانه منتظر فیلم کامل مخصوص این شخصیت بودند. در طی پنلی که در سالن بزرگ کامیک کان سن دیگو برگزار شد، بالاخره نوبت به شرکت برادران وارنر رسید و این شرکت برای کسانی که شانس حضور در این نمایش را داشتند، یک تریلر جدید به نمایش گذاشت.

این تریلر که طرفداران، مدت زمان زیادی انتظار آن را می‌کشیدند، با صحنه یک دریای طوفانی آغاز می‌شود، در حالی که در پس زمینه، صدای جیسون موموا شنیده می‌شود که در حال توصیف کردن نحوه ملاقات و آشنایی مادر (زنی اهل آتلانتیس) و پدرش (یک نگهبان فانوس دریایی) است. سپس آرتور کوری جوان در یک آکواریوم نشان داده می‌شود، در حالی که دو پسر جوان در برابر او قلدری کرده و بعد از آن یک کوسه خود را به شیشه آکواریم می‌کوبد، معلوم می‌شود که او می‌تواند با ماهی‌ها ارتباط برقرار کند. بعد از این تصویر، آکوامن بالغ نشان داده می‌شود که وارد یک زیردریایی شده و مشغول درگیری با عده‌ای از افراد است.

شخصیت امبر هرد یعنی «مرا»، داستان را اینگونه شرح می‌دهد که آکوامن باید جایگاه خود را به عنوان پادشاه آتلانتیس به دست آورد تا بتواند از جنگ‌هایی که در شرف به وقوع پیوستن هستند، جلوگیری کند. این تریلر نگاه وسیعی از آتلانتیس و شخصیت‌های مختلف، نشان می‌دهد. در تریلر، شخصیت مرا به آکوامن می‌گوید: «تو فکر می‌کنی که شایستگی رهبری را نداری، زیرا شما (آکوامن و برادر ناتنی او) از دو دنیای مختلف هستید، اما همین موضوع دلیل شایستگی و لیاقت تو برای رهبری است».

هم اکنون، تریلر فیلم Aquaman به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید. البته این تنها نمایش شرکت برادران وارنر از فیلم Aquaman در کامیک کان نبوده است. علاوه بر این، شرکت برادران وارنر، کلیپ های منحصر به فردی را تنها برای حضار کامیک کان، به نمایش گذاشت.

یکی از این کلیپ‌ها، مرا و آکوامن را نشان می‌دهند که در حال حرکت در یک صحرا بوده و به دنبال خرابه های آتلانتیس هستند که زمانی در زیر آب قرار داشت. در یک صحنه، مرا مقداری آب از ابروی آکوامن استخراج می‌کند تا بتواند یک عتیقه را فعال کند که این صحنه یادآور فیلم Indiana Jones و The Fifth Element بود.

با انجام این کار، یک هولوگرام از پادشاه قبلی آتلانتیس ظاهر می‌شود و می‌گوید: «در این نیزه‌ی سه سر، قدرت آتلانتیس نهفته است. اگر به دنبال قدرت من می‌گردید، در لبه دنیا به دریای مخفی سفر کنید. اگر این نیزه به دست شخص اشتباهی بیفتد، نابودی پدید می‌آورد. اما اگر به دست وارث اصلی خود برسد، تمامی فرمانروایی‌های بالا و پایین آب را متحد می‌کند».

همچنین، این کلیپ اهالی آتلانتیس را در جبهه‌های مخالف نشان می‌دهد که اسب‌های دریایی بزرگ، کوسه‌ها و موجودات دیگر را در جنگ می‌رانند. در نهایت، یک صحنه تعقیب و گریز که با شلیک لیزر و انفجارهای شدید همراه است، نشان داده می‌شود که در آن، مانتای سیاه از دریا بیرون می‌آید تا با آرتور و مرا بجنگد. شخصیت‌های پاتریک ویلسون و نیکول کیدمن و نگاهی اجمالی از ویلم دافو نیز در این تریلر به نمایش گذاشته شدند.

در بخش پایانی نیز، آکوامن در لباس سنتی و کلاسیک خود که شامل رنگ های نارنجی و سبز است، نمایش داده می‌شود. به طور طبیعی طرفداران با شور و هیجان نسبت به این نمایش، واکنش نشان دادند.

Aquaman

پنل مربوط به فیلم Aquaman در کامیک کان، با صفحه نمایش‌های بزرگ که یک دریای خروشان را به نمایش گذاشته بودند، آغاز شد. پس از نمایش تریلر، بازیگر نقش آکوامن یعنی جیسون موموا با تشویق حضار، روی صحنه آمد و سپس امبر هارد، نیکول کیدمن، پاتریک ویلسون، یحیی عبدالمتین و کارگردان این فیلم یعنی جیمز وان به او ملحق شدند.

جیمز وان گفته است که می‌خواهد این فیلم نسبت به فیلم‌های ابرقهرمانی بی‌شماری که به بازار آمده است، کمی متفاوت و منحصر به فرد باشد. او همچنین گفته است که فیلم Aquaman بیشتر یک فیلم علمی – تخیلی یا فانتزی است تا یک فیلم ابرقهرمانی مرسوم. موموا نیز این فیلم را یک داستان سرآغاز زیبا نامید.

یحیی عبدالمتین، بازیگر نقش مانتای سیاه نیز گفت که او نگران این بود که در هنگام فیلمبرداری، مجبور به شنا کردن شود. او به ایجنت خود گفته بود که نمی‌تواند شنا کند. او همچنین اعتراف کرد که یک جفت عینک و تخته شنا خرید و فکر می‌کرد که به هنگام فیلمبرداری مجبور به شنا کردن می‌شود. او بیان کرد که در انتهای فیلم احساس خوبی داشت، و اینکه هیچ‌ وقت مجبور نشد در طی فیلمبرداری این فیلم شنا کند.

نیکول کیدمن نیز، لحظه‌ای را که طرفداران شخصیت او را برای اولین بار در فیلم Aquaman می‌بینند، توصیف کرد. او گفت:

من باید روی یک تخته سنگ دراز می‌کشیدم. صحنه آغازین حضور من در این فیلم، زمانی است که آب دریا من را روی این سنگ آورده است و من باید در حالی که موج های سنگین به من برخورد می‌کردند، آنجا دراز می‌کشیدم. من با خودم فکر کردم که هرچه این صحنه بزرگتر باشد، بهتر می‌شود و بنابراین پیش خودم از جیمز می‌خواستم که این کار را برایم انجام دهد. به همین دلیل است که دارم روی این فیلم کار می‌کنم.

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای فیلم و سریال با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402