راهنمای جامع خرید هندزفری، هدست و هدفون دخترانه ارزان، شیک و فانتزی

handsfree for girls / هندزفری دخترانه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید خرید هدفون دخترانه موضوعی چالش‌برانگیز باشد چون اکثر هدفون‌های موجود در بازار ارگونومی مناسب با سر آقایان دارند. به همین دلیل در ادامه به سراغ معرفی هندزفری، هدفون و هدست هایی مناسب خانم‌ها رفته‌ایم.

باتوجه به افزایش تنوع انواع هدفون‌ها در بازار فناوری، شاهد این هستیم که امروزه کاربران این دست از تجهیزات صوتی می‌توانند با فراخ بال بیشتری محصول مد نظر خود را انتخاب کنند. در دنیای مدرن دیگر مهم نیست که هدفونی برای کنار ساحل و گذراندن تعطیلات بخواهید یا اینکه بخواهید از آن در یک سفر کاری و در هواپیما استفاده کنید. برای طیف گسترده‌ی نیازهای موجود در بازار، هدست مناسبی برای انتخاب و خرید وجود دارد.

هدفون دخترانه ارزان

حالا قرار است از جنبه دیگر انواع هدفون‌ها را بسنجیم. همان‌طور که می‌دانیم ساختار صورت خانم‌ها و آقایان از جهاتی متفاوت است. به‌طوری‌که خانم‌ها و مخصوصاً دختران جوان از ساختار و استخوان‌های ظریف‌تری برخوردار هستند. در نتیجه استفاده از هدفون‌هایی مناسب برای آقایان ممکن برای خانم‌ها اندکی خسته کننده باشد. علاوه بر این در اندازه‌های بزرگ می‌تواند زیبایی این قشر از کاربران که بیشتر به زیبایی چهره‌ خود اهمیت می‌دهند را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این در حالی اتفاق می‌افتد که سلایق دو گروه از کاربران نیز متفاوت خواهد بود. در این راستا این مقاله که پیش روی شما قرار دارد، به معرفی هندزفری، هدفون، و هدست های دخترانه می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید هدست دخترانه یا هندزفری دخترانه برای خود یا برای نزدیکان خود به عنوان هدیه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

headphone for girls / هدست های دخترانه

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین هندزفری های دخترانه
    • هندزفری بلوتوث دخترانه کوارکی (Quarkie)
    • هندزفری دخترانه Altec Lansing’s Bliss Platinum
    • هندزفری دخترانه باسیم ریمکس مدل RM-505
    • هندزفری بلوتوث دخترانه هویت مدل HV-H958BT
  • بهترین هدفون های دخترانه
    • هدفون دختران باسیم AILIHEN C8
    • هدفون دختران باسیم AILIHEN I35
    • هدفون دخترانه باسیم فیلیپس مدل SHL3070
    • هدفون دخترانه باسیم هویت مدل HV-H2172D
  • بهترین هدست های دخترانه
    • هدست دخترانه بلوتوث جبرا مدل Move
    • هدست دخترانه بیتس EP
    • هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S
    • هدست بلوتوث هویت مدل HV-H2575BT

 


بهترین هندزفری های دخترانه


هندزفری بلوتوث دخترانه کوارکی (Quarkie)

هدفون دخترانه فانتزی

هندزفری های دخترانه کوارکی بسیار منحصر به فرد هستند. این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر کیفیت صدای خوب، فوق العاده و کم نظیر به نظر برسند. مدل‌هایی که در حال حاضر از این هندزفری های دخترانه وجود دارkد شامل مارهای مختلف که از هندزفری بیرون زده است، چشم مار، چشم گربه، جواهر بنفش و … است. قطعا اگر می‌خواهید از یک هندزفری استفاده کنید که کاملا متفاوت است، حتما نگاهی به محصولات زیبا و عجیب و غریب کوارکی و هندزفری های بلوتوث آن بیندازید.

 

هندزفری دخترانه Altec Lansing’s Bliss Platinum

مدل هدفون دخترانه

اگر معمولا در پیدا کردن هندزفری که مناسب گوش شما باشد مشکل دارید، می‌توانید از این هندزفری دخترانه آلتک لنسینگ استفاده کنید که مخصوص خانم‌ها طراحی شده است. این دستگاه دارای رنگ‌های مختلفی است و طراحی شبیه جواهر دارد. کابل پارچه‌ای این هندزفری به هم نمی‌پیچد و وزن گوشی‌های آن هم سبک است. این هندزفری های دخترانه دارای تعدادی زیاد سرگوشی در اندازه‌های مختلف هستند تا به راحتی در انواع سایز گوش قرار گیرند. طراحی موسوم به Snug fit این هندزفری دخترانه هم باعث می‌شود که نویز بیرون وارد گوش نشود.

 

هندزفری دخترانه باسیم ریمکس مدل RM-505

هدفون رنگی دخترانه

هندزفری ریمکس مدل RM-505 با ظاهر زیبای خود در بین سایر هندزفری های دخترانه خودنمایی می‌کند. این هندزفری تنوع رنگ‌های زیبایی دارد که شامل سفید، آبی، صورتی و … می‌شود. در استفاده از این هندزفری دخترانه می‌توانید طول کابل را تنظیم کنید و از صدای با کیفیت آن لذت ببرید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید هنگام گوش دادن به موسیقی، به تماس‌های وارده خود پاسخ دهید. طول کابل ریمکس مدل RM-505 حدود 1.2 متر است و با انواع دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلی‌متری سازگار است. حساسیت این هندزفری دخترانه 106 دسی بل بوده و قابلیت کاهش صدای مزاحم را دارد.

هندزفری ریمکس مدل RM-505

هندزفری ریمکس مدل RM-505Remax RM-505 Handsfree

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

 

هندزفری بلوتوث دخترانه هویت مدل HV-H958BT

هندزفری دخترانه

هندزفری دخترانه بی سیم هویت مدل HV-H958BT یکی از محصولات زیبای هویت از نظر رنگبندی است و با وزن 60 گرمی خود، ارگونومی خوبی دارد و گوش‌ها را هنگام مکالمه‌های طولانی یا گوش دادن به موسیقی اذیت نمی‌کند. این هندزفری دخترانه از طریق بلوتوث به گوشی یا سایر دستگاه‌ها متصل شده و کیفیت مناسبی در پخش موسیقی ارائه می‌دهد. جنس HV-H958BT از پلاستیک مقاوم بوده و طول کابل آن، 0.6 متر است. این هندزفری دخترانه از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی کرده و تا فاصله 10 متری می‌توان از آن استفاده کرد. باتری این دستگاه هم 95 میلی آمپری است و می‌توان 4 ساعت به مکالمه پرداخت یا موسیقی گوش کرد؛ در صورت تمام شدن شارژ هم در عرض 1 تا 2 ساعت شارژ آن کامل می‌شود.

هندزفری بلوتوث هویت مدل HV-H958BT

هندزفری بلوتوث هویت مدل HV-H958BTHavit HV-H958BT Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
برد مفید10 متر

 


بهترین هدفون های دخترانه


 

هدفون دخترانه باسیم AILIHEN C8

هدفون های دخترانه

AILIHEN C8 هدفون های دخترانه هستند که با طراحی شاد خود، برای دخترهای جوان‌تر مناسب است. طراحی رو گوشی این هدفون باعث می‌شود صدای بیرون حذف شود و بتوانید صداهای واضح را هنگام گوش دادن به موسیقی بشنوید و لذت ببرید. تاشو بودن این دستگاه باعث می‌شود بتوانید راحت آن را جمع کرده و در هرجا که می‌خواهید حمل کنید. همچنین طراحی این این هدفون دخترانه به گونه‌ای است که می‌توان سایز قسمت بالاسری آن را تغییر داد و به این ترتیب، برای هر اندازه سری قابل استفاده است. میکروفون و دکمه‌های موجود در این هدفون باعث می‌شود تا به راحتی به تماس‌های وارده پاسخ دهید.

 

هدفون دخترانه باسیم AILIHEN I35

هدفون دخترانه شیک

اگر به دنبال یک هدفون دخترانه شیک برای فرزند خود هستید، می‌توانید AILIHEN I35 را در نظر بگیرید. طراحی دوست داشتنی و هدبندهای بسیار نرم این هدفون قطعا آن را به هدیه خوبی برای کودکان و نوجوانان تبدیل خواهد کرد. طراحی جمع شدنی این هدفون دخترانه باعث می‌شود به راحتی بتوانید آن را هر جاکه خواستید حمل کنید. سبک بودن و هدبند قابل تنظیم این دستگاه باعث می‌شود به راحتی در سر قرار گرفته و خسته کننده نباشد.

 

هدفون دخترانه باسیم فیلیپس مدل SHL3070

هدفون های دخترانه

هدفون فیلیپس (Philips) مدل SHL3070 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانم‌هایی است که به دنبال یک هدفون حرفه‌ای هستند. این هدفون از فرکانس پاسخگویی 9 تا 23 هزار هرتز پشتیبانی کرده و می‌تواند صداهای بم و زیر را با کیفیت خوبی پخش کند. این هدفون دخترانه را می‌توان از طریق بازوهای آن جمع کرده و در کیف قرار داد که باعث می‌شود حمل و نقل آن آسان شود. علاوه بر این، بازوهای مدل SHL3070 قابل تنظیم است و می‌توانید به راحتی بر اساس اندازه سر یا آرایش موهای خود، از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این هدفون می‌توانید بررسی آن را در صفحه فروشگاه، مطالعه کنید.

هدفون فیلیپس مدل SHL3070

هدفون فیلیپس مدل SHL3070Philips SHL3070 Headphone

وزن132 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

 

هدفون دخترانه باسیم هویت مدل HV-H2172D

هدفون دخترانه Havit HV-H2172D

هدفون دخترانه هویت مدل HV-H2172D گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال هدفون دخترانه شیک با رنگ‌های شاد هستند. این هدفون از طریق جک 3.5 میلی‌متری به دستگاه شما وصل شده و طول سیم آن 1.2 متر است. قرارگیری راحت روی گوش و رنگ‌بندی زیبای آن، احتمالا توجه دختران زیادی را به خود جلب خواهد کرد. فرکانس پاسخگویی این دستگاه 20 تا 20 هزار هرتز بوده و حدود 32 اهم، امپدانس دارد. حساسیت آن 105 دسی‌بل و قطر اسپیکر آن، 40 میلی‌متر است. این هدست در رنگ‌های آبی، سبز و سفید قابل خرید است.

هدفون هويت مدل HV-H2172D

هدفون هويت مدل HV-H2172DHavit HV-H2172D Headphone

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

 


بهترین هدست های دخترانه


 

هدست دخترانه بلوتوث جبرا مدل Move

هدست دخترانه ارزان

جبرا (Jabra) یکی از شرکت‌های معروف تولید کننده انواع هدفون و هدست است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و محصولاتش می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. هدست بلوتوث دخترانه مدل Move یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی است که به‌واسطه بهره‌مندی از ویژگی‌های کاربردی، می‌تواند توجه خانم‌هایی که به دنبال یک مدل شیک و کاربردی هستند را به خود جلب کند. این هدست علاوه بر کابل 3.5 میلی‌متری از بلوتوث نسخه 4.0 نیز پشتیبانی کرده و برد مفید آن 10 متر است.

جبرا مدل Move دارای یک میکروفون است که با آن می‌توانید به تماس‌های وارده خود پاسخ دهید. با باتری لیتیوم یونی این هدست دخترانه می‌توانید حدود 8 ساعت به مکالمه مداوم بپردازید. در حالت استندبای هم این هدست شارژ خود را به مدت 12 روز حفظ می‌کند. بر روی مدل موو دکمه‌هایی برای کنترل میزان صدا و آهنگ هم وجود دارد. این هدست به‌واسطه بهره‌مندی از ویژگی اتصال خودکار، به آسانی به دستگاه‌های دیجیتال متصل می‌شود. جبرا Move تنها 150 گرم وزن دارد و به‌واسطه وزن کم و پدهای نرم در استفاده طولانی مدت، کاربر را خسته نمی‌کند. این دستگاه در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی در بازار موجود است. اگر به دنبال یک هدست دخترانه شیک و کارآمد هستید، مدل Move می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

هدست دخترانه بیتس EP

عکس هدفون دخترانه

طراحی روگوشی هدست دخترانه بیتس EP با مواد باکیفیت و سبک صورت گرفته تا نهایت لذت و راحتی را برای کاربرانش فراهم کند. این هدفون بلوتوث از آکوستیک دقیق برای ارائه صدای واضح و متعادل استفاده می‌کند و همان صدایی را تولید می‌کند که سازندگان موسیقی و خواننده‌ها، آن را در نظر دارند. اسلایدرهای عمودی به تنظیم اندازه این هدفون برای افراد مختلف کمک می‌کند. وقتی مواردی مثل استحکام بالا و کیفیت صدای عالی را در نظر می‌گیریم، قطعا این هدست بلوتوث دخترانه ارزش خرید را دارد. این یکی از دستگاه‌های میان رده و ارزان بیتس است که در بازار به قیمت 90 تا 120 دلار به فروش می‌رسد.

 

هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S

هدفون بلوتوث دخترانه

هدفون بلوتوثی Q8-851S محصولی از شرکت نیا (NIA) است. این محصول در انواع رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود و با ارگونومی خوبی که دارد می‌تواند به عنوان یک هدست دخترانه برای این طیف از کاربران انتخاب بسیار خوبی را رقم بزند. گفتنی است که شرکت نیا شرکتی خوشنام در عرصه تولید هدفون‌های قدرتمند شناخته می‌شود که کیفیت صدای خوبی نیز دارند و این محصول نیز می‌تواند تجربه شنیدن صدای باکیفیتی را برای کاربران رقم بزند.

هدفون بلوتوث دخترانه نیا مدل Q8-851S علاوه بر اتصال بلوتوث، به قابلیت جک هدفون نیز مزین است و از این طریق می‌تواند به گوشی‌های هوشمند نیز متصل شود. علاوه بر موارد بیان شده، به مانند سایر رقبا، این محصول نیز از امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی برخوردار است. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه نیز از دیگر ویژگی‌های برازنده این محصول به شمار می‌رود که آن را به یکی از بهترین هدفون‌های بازار که در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند، تبدیل کرده است.

هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851S

هدست بلوتوث نیا مدل Q8-851SNIA Q8-851S Bluetooth Headset

وزن210 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,شیار کارت حافظه,کارت حافظه TF,جک 3.5 میلی متری

 

هدست بلوتوث هویت مدل HV-H2575BT

هدفون بلوتوث دخترانه

مسلما هدستی با طراحی ظریف که به خوبی با ارگونومی صورت خانم‌ها هماهنگ است و در رنگ‌های متنوع قابل انتخاب هم خواهد بود، می‌تواند انتخابی مناسب را برای این قشر از کاربران رقم بزند. هدفون بلوتوث دخترانه هویت مدل HV-H2575BT علاوه بر کیفیت بدنه، دارای کیفیت صدای بسیار خوبی نیز است. این هدفون به قابلیت حذف نویز و صدای مزاحم اطراف مزین بوده و هویت نیز تا اندازه قابل قبولی از عهده ارائه این ویژگی برآمده است.

این هدفون بلوتوثی با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 3 می‌تواند انتخابی مناسب را به عنوان یک هدست دخترانه رقم بزند. علاوه بر مواردی که اشاره کردیم هدست یاد شده دارای امکانات دیگری مانند رادیو، پشتیبانی از درگاه میکرو اس دی، کابل صدای 132 سانتی‌متری و درگاه Aux جهت اتصال کابل انتقال صدا خواهد بود.

هدست بلوتوث هویت مدل HV-H2575BT

هدست بلوتوث هویت مدل HV-H2575BTHavit HV-H2575BT Bluetooth Headset

وزن159 گرم
نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,جک 3.5 میلی متری,MicroSD

امیدواریم با معرفی این هندزفری، هدفون و هدست های دخترانه به شما در انتخاب دستگاه مورد نظرتان کمک کرده باشیم. اگر تجربه خریدی از هندزفری یا هدست دخترانه دارید، می‌توانید آن را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران7 دیدگاه
avatar
مهیار
.
19 مهر 1398، 15:26
پاسخ
0
0
یعنی اگه ما پسرا از این هنندزفری ها استفاده کنیم، کار نمی‌کنه؟?
avatar
سهیل
.
19 مهر 1398، 15:21
پاسخ
0
0
مگه هدفون هم دخترانه و پسرانه داره، خسته نشدین با این تفکیک جنسیتی.
avatar
Omid
.
17 مهر 1398، 15:23
پاسخ
0
0
هندزفری مندزفری رو بریزین دور. این عکسا چی میگه. عالیه
avatar
سحر خلیلی
.
17 مهر 1398، 01:23
پاسخ
0
0
خیلی مطلبتون رو دوس داشته بودم.هدفون فیلیپس مدل SHL3070 رو کجا میتونم بخرم؟شما دارین؟خیلی خشگل و خوب به نظر میاد
avatar
ساناز
.
16 مهر 1398، 13:56
پاسخ
0
0
میشه راهنمایی کنید کدوم یکی از این هدفون دخترانه ها که معرفی کردید برای بچه ها مناسبتر و سبکتره ؟ ممنون
نمایش 2 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402