بهترین اپلیکیشن ها و بازی های رایگان در روزهای کرونا + لینک دانلود

اپلیکیشن ها و بازی هایی برای روزهای کرونا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با شیوع جهانی بیماری کرونا، کمپانی‌های زیادی، بازی و اپلیکیشن‌های خود را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده‌اند تا تحمل قرنطینه راحت‌تر شود. با معرفی این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها همراه پلازا باشید.

این روزها بسیاری از مردم جهان در خانه‌ها و محل زندگی خود به دلیل شیوع ویروس کرونا قرنطینه شده‌اند. به لطف این قرنطینه اجباری، وقت آزاد خوبی در اختیار مردم قرار دارد و البته این موضوع می‌تواند آزاردهنده هم باشد. کمپانی‌ها و وبسایت‌های معتبر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های بسیاری را در زمینه‌های مختلف، برای مدت محدود به صورت رایگان ارائه کرده‌اند که هر کسی با استفاده از آن‌ها می‌تواند در موضوع مورد علاقه خود مهارت و توانایی جدیدی را کسب کرده و از این زمان آزاد نهایت استفاده را ببرد. در این مقاله این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم. همراه پلازا باشید.

کرونا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


اپلیکیشن هایی برای روزهای کرونا


در خانه ماندن و قرنطینه اجباری، وقت آزاد زیادی را برای بسیاری از مردم به ارمغان آورده است. اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان از این تایم آزاد بهره برد. برخی از این برنامه‌ها در این روزهای شیوع ویروس کرونا رایگان شده و به صورت آنلاین در اختیار عموم مردم قرار گرفته‌اند. در اینجا ما تعدادی از اپلیکیشن‌هایی که برای سرگرم شدن در روزهای قرنطینه و کرونا مناسب هستند را معرفی می‌کنیم. همچنین به برنامه‌هایی که این روزها رایگان شده‌اند نیز خواهیم پرداخت.

 

اپلیکیشن Duolingo (آموزشی)

کرونا ویروس

اپلیکیشن Duolingo یک پلتفرم آمریکایی است که برای یادگیری یک زبان جدید به کار می‌رود. این برنامه یک وبسایت و اپلیکیشن موبایل نیز دارد که در آن بازده و عملکرد زبان‌آموز مورد تست و ارزیابی قرار می‌گیرد. این وقت آزاد فرصتی عالی برای یادگیری یک زبان جدید و یا مرور زبانی دیگر است. این اپلیکیشن امکان یادگیری بیش از 23 زبان مختلف را با درس‌های متنوع و جذاب فراهم کرده است. Duolingo بیش از 300 میلیون کاربر داشته و از سال 2011 آغاز به کار کرده است. از اینجا می‌توانید بیشتر با این برنامه آموزشی آشنا شوید.

دانلود اپلیکیشن Duolingo برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن FaceTime (ارتباطی)

اپلیکیشن های رایگان ناشی از شیوع کرونا

اپلیکیشن FaceTime یک نرم‌افزار برقراری تماس ویدیویی است که توسط کمپانی اپل ساخته شده است. همه کسانی که یکی از محصولات اپل و یا کامپیوترهای مکین‌تاش با توانایی اجرای MacOS X 10.6.6 و یا بالاتر را داشته باشند، می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. اگر شما و دوستتان یکی از محصولات اپل، مثل iPhone، آی‌پد، iMac یا MacBook را داشته باشید، استفاده از این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا با یکدیگر در ارتباط باشید و تنهایی و قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا را قابل تحمل‌تر کنید. از این اپلیکیشن حتی به صورت گروهی هم می‌توان استفاده کرد.

دانلود اپلیکیشن FaceTime برای iOS

 

برنامه Headspace (مدیتیشن)

کرونا

کمپانی Headspace یک شرکت آنلاین انگلیسی-آمریکایی در مورد مراقبت‌های بهداشتی و به خصوص مدیتیشن است. این کمپانی در سال 2010 در لندن آغاز به کار کرد. مطالعات ثابت کرده است که تمرین مدیتیشن بر کاهش اضطراب و استرس موثر است و الان زمان مناسبی برای شروع این کار است. این اپلیکیشن از چندین مجموعه مدیتیشن رایگان تشکیل شده است.

دانلود اپلیکیشن Headspace برای اندروید و iOS

 

اپلیکیشن Caribu (کودکان)

کرونا

کمپانی Caribu یک شرکت آمریکایی است که از سال 2016 آغاز به کار کرده است. در این دوران قرنطینه اگر فرزند شما برای دوستانش دلتنگ شد، با این اپلیکیشن برای آن‌ها یک قرار آنلاین بگذارید. این اپلیکیشن مثل FaceTime عمل می‌کند با این تفاوت که امکان فعالیت‌های روی نمایشگر را نیز فراهم کرده است؛ فعالیت‌هایی مثل کتاب خواندن با یکدیگر، نقاشی کشیدن و بازی کردن. قیمت این اپلیکیشن 7 دلار بود که این روزها به صورت رایگان ارائه می‌گردد.

دانلود اپلیکیشن Caribu برای اندروید و iOS

 

برنامه Minimoog Model D Synthesizer (موسیقی)

اپلیکیشن های رایگان شیوع کرونا

کمپانی Minimoog یک ترکیب کننده آنالوگ است که برای اولین بار توسط موگ موزیک بین سال‌های 1970 تا 1981 ساخته شده است. این برنامه یک تقلید دیجیتالی از یک کمپرسور افسانه‌ای است. به طور معمول این اپلیکیشن 5 دلار هزینه دارد، اما اکنون به صورت رایگان می‌توان آن را دانلود کرد.

دانلود اپلیکیشن Minimoog Model D Synthesizer برای iOS

 

 اپلیکیشن‌ Affinity by Serif (خلاقیت)

ویروس کرونا

Affinity by Serif یک ویرایشگر گرافیک برداری است که توسط Serif برای macOS ،iOS و Microsoft Windows ساخته شده است. این کمپانی از سال 2014 اولین فعالیت‌های خود را آغاز کرد. سریف مجموعه‌های خلاقانه خود، شامل Affinity Photo و Affinity Publisher را برای سه ماه به صورت رایگان ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن Affinity by Serif برای iOS

 


بازی هایی که به دلیل کرونا رایگان شدند


بازی‌های رایگان بسیاری در اپ استور وجود دارند، اما ما در این قسمت 2 تا از بازی‌هایی که در اثر قرنطینه ناشی از ویروس کرونا رایگان شده‌اند را برای شما معرفی می‌کنیم.

 

بازی Epic این هفته

Epic در طی دوره اپیدمی کرونا، هر هفته بازی‌هایی را به صورت رایگان منتشر می‌کند. عنوان پیشنهادی این هفته که تا 16 آوریل (28 فروردین) در دسترس خواهد بود، بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments است.

اپلیکیشن های رایگان ناشی از شیوع کرونا

Sherlock Holmes: Crimes & Punishments یک عنوان ماجراجویانه و رازآلود است که بر اساس سریال شرلوک هولمز طرح‌ریزی شده است. داستان این بازی در لندن سال‌های 1894-1895 می‌گذرد. Sherlock Holmes: Crimes & Punishment در سال 2019 وارد بازار گیم نت شد. شکل رایگان این بازی رازآلود و ماجراجویانه به کاربران اجازه می‌دهد که نقش مشهورترین و باهوش‌ترین کارآگاه جهان را بازی کنند.

دانلود بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments برای ویندوز

 

بازی Infinity Dungeon

اپلیکیشن های رایگان ناشی از شیوع کرونا

Infinity Dungeon یک بازی قهرمانانه است که افرادی با همه سنین می‌توانند از آن لذت ببرند. این بازی را به صورت تک نفره و یا چند نفره می‌توان انجام داد. این عنوان شامل شخصیت‌ها و دشمنانی جذاب در یک دنیای فانتزی است. همچنین کاربران در این بازی مهیج می‌توانند داستانی درگیرکننده را نیز دنبال کنند. بازی Infinity Dungeon به صورت رایگان از گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود است.

دانلود بازی Infinity Dungeon برای اندروید و iOS

 

قرنطینه سراسری که به دلیل شیوع کرونا در تمام جهان ایجاد شده است کمپانی‌ها و وبسایت‌های مختلف را به فکر واداشت که با رایگان کردن اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود، مردم را در خانه‌هایشان سرگرم کنند. در این مقاله علاوه بر معرفی برخی از برنامه‌ها و بازی‌هایی که رایگان شده‌اند، عناوین جذاب دیگری را نیز برای این روزهای کرونا و قرنطینه معرفی کرده و لینک دانلود آن‌ها را نیز برایتان قرار دادیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402