بررسی هدست بیتس Powerbeats 4 ؛ قیمت و مشخصات فنی

هدفون پاور بیتس 4 / هدست پاور بیتس 4
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

محصول جدید کمپانی بیتس هدست پاور بیتس 4 نام دارد که این مقاله به بررسی آن از جنبه‌های مختلف از جمله طراحی، کیفیت صدا، عمر باتری و قیمت می‌پردازد.

هدفون‌های ساخت کمپانی بیتس از پرطرفدارترین هدفون‌های موجود در بازار هستند. کیفیت صدای فوق‌العاده محصولات این کمپانی طرفداران زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. تازه‌ترین محصول این کمپانی هدست پاور بیتس 4 نام گرفته است. در این مقاله به بررسی جزئی هدفون پاور بیتس 4 خواهیم پرداخت.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • بررسی هدست بیتس Powerbeats 4
    • طراحی ظاهری
    • راحتی و ارگونومیک بودن
    • کلیدهای کنترلی
    • برنامه و قابلیت های ویژه
    • کیفیت صدا
    • عمر باتری
    • کیفیت تماس
    • قیمت

هدست استریو بی سیم ال جی مدل Tone Active Premium HBS-850

هدست استریو بی سیم ال جی مدل Tone Active Premium HBS-850LG Tone Active Premium HBS-850 Wireless Stereo Headset

وزن51 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

 


بررسی هدست بیتس Powerbeats 4


در این قسمت به بررسی محصول جدید کمپانی بیتس، یعنی هدست پاور بیتس 4 می‌پردازیم و آن را از جهات مختلف بررسی می‌کنیم. اگر قصد خرید هدفون پاور بیتس 4 را دارید، با دقت این مقاله را بخوانید.

 

طراحی ظاهری

هدفون پاور بیتس 4 اساسا ظاهری بسیار مشابه هدفون پاور بیتس پرو دارد، اما چیزی که این دو را از هم متفاوت کرده، سیمی است که بین دو هدفون قرار دارد. شاخصه‌های اصلی طراحی هدفون‌های بیتس در هدست پاور بیتس 4 هم به وضوح مشخص است. هدفون پاور بیتس 4 با رنگ‌های معروف سفید/خاکستری و قرمز/سفید به بازار عرضه می‌شود، در حالی که پاور بیتس پرو رنگ‌های مخصوص به خود را دارد.

یکی از مسائلی که نارضایتی خریداران پاور بیتس 3 را به دنبال داشت، جنس شکننده این محصول بود. به همین دلیل نیز کمپانی بیتس ‌در ساخت هدست پاور بیتس 4 از مواد مورد استفاده در پاور بیتس پرو استفاده کرده است. این مواد شامل روکش پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه و گواهینامه IPX4 برای عرق و مقاومت در برابر آب می‌شود. همچنین گوشی‌های هدست پاور بیتس 4 بسیار انعطاف‌پذیر بوده و از گوش بیرون نمی‌افتند.

هدست بیتس powerbeats 47

سیم موجود در این محصول اولین تفاوتی است که در مقایسه طراحی هدست‌های پاور بیتس 4 و پاور بیتس پرو به چشم می‌آید. با اینکه بعضی از طراحی‌های اینچنینی که در آن سیم پشت گردن قرار می‌گیرد استقبال می‌کنند، دیگران طرفدار هدست‌های کاملا بی‌سیم هستند. در طراحی هدفون پاور بیتس 4 این بار از سیم‌های مدور استفاده شده که این مورد با سیم‌های پهن استفاده شده در طراحی پاور بیتس 3 متفاوت است. البته این مباحث کاملا سلیقه‌ای است.

اقلام همراه هدفون پاور بیتس 4 شامل کابل شارژ، یک جفت سری ژله‌ای و کیسه حمل است. وجود این کیسه حمل، حمل هدست پاور بیتس 4 را نسبت به پاور بیتس پرو که دارای محفظه شارژ بزرگی بود ساده‌تر می‌کند. البته در نظر داشته باشید که حمل ساده‌تر به معنای این است که در هدست پاور بیتس 4 محفظه شارژی ارائه نخواهد شد.

هدست بلوتوث سامسونگ مدل Level U Pro

هدست بلوتوث سامسونگ مدل Level U ProSamsung Level U Pro Bluetooth headset

وزن181 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

 

راحتی و ارگونومیک بودن

راحتی همواره مهمترین نکته در فروش سری هدفون‌های پاور بیتس بوده است. به خاطر نوع طراحی خاص هدفون‌های پاور بیتس می‌توانید به هنگام ورزش بدون نگرانی از بیرون افتادن این هدفون به فعالیت خود ادامه دهید. هدفون پاور بیتس 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هریک از گوشی‌ها به خوبی دور گوش قرار گرفته و سری‌های ژله‌ای قابل تعویض این هدفون آن‌ها را در جای خود محکم می‌کنند. این گوشی‌ها عرق را جذب کرده و اجازه نمی‌دهند که هدفون از گوش شما بیرون بیفتد.

هدست بیتس powerbeats 47

طراحی هدست پاور بیتس 4 به گونه‌ای است که کمی در داخل گوش قرار گرفته و همین موضوع باعث ناراحتی می‌شود. البته به هنگام ورزش احتمالا متوجه این مسئله نخواهید شد، اما در حالت عادی پس از 30 دقیقه گوشتان گزگز خواهد کرد.

به خاطر وزن کمتر و عدم وجود سیم در طراحی هدست پاور بیتس پرو، این محصول نسبت به هدست پاور بیتس 4 احساس راحتی بیشتری به کاربران ارائه می‌دهد. کوتاهی سیم به نوعی مزیت محسوب می‌شود، اما به مرور زمان متوجه خواهید شد که وجود همین سیم چقدر می‌تواند آزار دهنده باشد. درست است که به خاطر نوع طراحی هدفون پاور بیتس 4 سیم مانعی برای فعالیت‌هایتان مخصوصا دویدن نخواهد بود، اما به هنگام پوشیدن ممکن است به هر چیزی که سر راهش قرار دارد گیر کند یا دور بقیه وسایل درون کیفتان بپیچد.

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5332

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5332TSCO TH 5332 Bluetooth Headset

وزن67 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

 

کلیدهای کنترلی

مکان کلیدهای کنترل در هدفون پاور بیتس 4 نسبت به پاور بیتس پرو تغییراتی داشته است. لوگوی بیتس روی گوشی سمت راست کلیدی چندمنظوره است و بالای این گوشی نیز کلیدی برای کنترل صدا در نظر گرفته شده است. برای گوشی سمت چپ تنها یک کلید برای روشن و خاموش کردن/جفت شدن با گوشی در نظر گرفته شده است.

هدست بیتس powerbeats 47

مهم نیست چه کلیدی را بفشارید، به هر حال با فشار هر دکمه فشاری ناخواسته را به گوش‌های خود تحمیل می‌کنید. با چند بار فشردن کلید چند منظوره در گوش خود احساس درد خواهید کرد. شاید کنترل موسیقی با گوشی برای استراحت دادن به گوش‌هایتان فکر بهتری باشد. آن دسته از افراد که می‌توانند این میزان از ناراحتی را تحمل کنند، می‌توانند از عملکرد سریع و مناسب کلیدهای این هدست لذت ببرند؛ هرچند که ممکن است کاربران اندروید هر چند وقت یک بار با کمی تاخیر در عملکرد کلید چند منظوره به هنگام رد کردن ترک‌های موسیقی مواجه شوند.

هدست بلوتوث بروفون مدل BE4

هدست بلوتوث بروفون مدل BE4BOROFONE BE4 Bluetooth Headset

وزن19 گرم
نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

 

برنامه و قابلیت های ویژه

هدست پاور بیتس 4 از پردازنده H1 اپل بهره می‌برد که همین موضوع ویژگی‌های بسیاری را علاوه بر قابلیت‌های بی‌سیم به آن اضافه می‌کند. این امر زمان مکالمه را 50٪ افزایش داده و قابلیت‌هایی مانند خواندن پیام‌های متنی با صدای بلند و اشتراک گذاری موسیقی میان دو جفت ایرپاد یا هدفون بیتس را به آن اضافه می‌کند.

یکی از بزرگترین نقاط قوت اپل، قدرت ارتباط است و پاور بیتس نیز از این قابلیت بهره می‌برد. پردازنده H1 اپل عملکردی روان را با دستگاه‌های اپل تضمین می‌کند. همه می‌دانند که دستگاه‌های صوتی اپل با دستگاه‌های اندرویدی ارتباط چندان روانی ندارند و همین امر روند جفت شدن این دستگاه‌ها را با هم مشکل می‌کند. راه آسان‌تر این است که با دانلود اپلیکیشن بیتس از فروشگاه گوگل پلی اقدام کنید، اما با این کار امکان استفاده از قابلیت‌های اضافی را ندارید.

هدست بیتس powerbeats 47

همچنین بخوانید :

بسیاری از هدست‌های بی‌سیم قابلیت استفاده از دستیار دیجیتال را دارند، اما محصولات اپل از قابلیت Hey Siri که با صدا فعال می‌شود بهره می‌برند. کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از دستیار صوتی گوگل استفاده کنند. هر دوی این دستیاران صوتی هدست پاور بیتس 4 به خوبی عمل می‌کنند و این به خاطر میکروفون‌های قوی و کارآمد موجود در این محصول بوده که تشخیص فرمان‌های صوتی را بسیار آسان کرده و در حذف نویز بسیار خوب عمل می‌کنند.

 

کیفیت صدا

هدست بیتس powerbeats 47

یکی از ویژگی‌های برجسته هدفون‌های بیتس کیفیت صدای قدرتمندشان است. خبر خوب این است که هدست پاور بیتس 4 کیفیت صدایی مشابه پاور بیتس پرو را به شما ارائه می‌دهد. بنابراین می‌توانیم همان صدای قدرتمند و بلندی را که هدست پاور بیتس پرو ارائه می‌داد در هدفون پاور بیتس 4 نیز شاهد باشیم. اغراق نیست اگر بگوییم حتی ایرپاد پرو نیز در بعضی جهات به پای هدست‌های پاور بیتس نمی‌رسد. برای شنیدن بهتر صدای تمام آلات موسیقی موجود در ترک موسیقی باید کمی صدا را زیاد کنید، در صورتی که در هدست پاور بیتس پرو نیازی به انجام چنین کاری نبود. صدای خروجی هدست پاور بیتس 4 نه بسیار بلند و نه بسیار ضعیف است که این امر به معنای عدم آسیب رسانی به شنوایی است.

وقتی صدا را خیلی زیاد می‌کنید، صدا به بیرون درز کرده و اطرافیانتان را نیز قادر به شنیدن صدا می‌کند. با کم کردن یکی دو درجه می‌توانید از این امر جلوگیری کنید. گذاشتن این هدفون روی گوش به معنای نشنیدن صدای بیرون نیست. با این حال این موضوع خیلی هم بد نیست؛ چراکه اگر بیرون از خانه از این هدفون‌ها استفاده شود، باز هم می‌توانید صدای اطراف را بشنوید. این موضوع برای امنیت خودتان نیز مهم و مفید است.

 

 عمر باتری

هدست بیتس powerbeats 47

عمر باتری هدفون‌های پاور بیتس 4 در بهترین حالت به 15 ساعت می‌رسد که در شرایط واقعی و با احتساب استفاده زیاد و با صدای بلند 14 ساعت است. این میزان عمر باتری در مقایسه با پاور بیتس 3، سه ساعت و در مقایسه با پاور بیتس پرو، 6 ساعت بیشتر است. با هر روز یک ساعت و نیم استفاده از هدست پاور بیتس 4 برای یک هفته هنوز هم 20٪ از شارژ آن باقی می‌ماند.

 

کیفیت تماس

هدست بیتس powerbeats 47

اگر از کیفیت تماس خارق‌العاده پاور بیتس پرو لذت می‌برید، خبر خوشایند ما برایتان این است که همان کیفیت تماس را با هدفون پاور بیتس 4 نیز خواهید داشت. تماس با هدفون پاور بیتس 4 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و صدا بسیار واضح شنیده می‌شود. جالب است که این کیفیت در محیط‌های پر سروصدا و شلوغ نیز همچنان حفظ می‌شود.

 

قیمت

هدست پاور بیتس 4

قیمت هدست پاور بیتس 4 برابر با 149.95 دلار است و در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز عرضه می‌شود. هدست پاور بیتس 4 به صورت آنلاین در آمازون و Best Buy عرضه می‌شود، اما می‌توانید آن را به صورت مستقیم از وبسایت اپل و بیتس نیز تهیه کنید.

نظر شما در مورد هدفون پاور بیتس 4 چیست؟ آیا از محصولات این کمپانی استفاده می‌کنید؟ کدام محصول را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402