دانلود 10 بازی دوچرخه سواری اندروید و آیفون

بهترین بازی دوچرخه سواری اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 10 بازی دوچرخه سواری اندروید و آیفون را برایتان معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود این بازی‌ها را برایتان قرار می‌دهیم. اگر از طرفداران بازی دوچرخه سواری هستید، پس با پلازا همراه شوید.

دوچرخه‌سواری از لذت‌بخش‌ترین ورزش‌های دنیا بوده و کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که این ورزش را تا به حال انجام نداده و یا دوست ندارد. حال اگر دوست دارید بازی های دوچرخه سواری را انجام دهید و به‌دنبال یک اپلیکیشن مناسب برای آن هستید، در این مقاله از پلازا فهرستی از بهترین بازی های دوچرخه سواری اندروید و آیفون 2020 را برای شما معرفی می‌کنیم که به شما فرصتی برای تجربه حس واقعی دوچرخه‌سواری در زندگی واقعی را خواهد داد.

بهترین بازی دوچرخه سواری اندروید

روزی دوچرخه سواری در قالب یک بازی به آرزویی تبدیل شده بود که امروزه در این زمینه شاهد عرضه بازی های بسیاری هستیم. برای آشنایی با فهرستی از بهترین بازی های دورچرخه سواری باما همراه باشید که در این زمینه به گزینه های خوب و سرگرم کننده ای اشاره نموده ایم که میتواند شما را برای مدت زمان خوبی سرگرم نماید. در زیر 10 بازی دوچرخه سواری اندروید و آیفون را معرفی کرده و توضیحاتی درباره نقاط مثبت و منفی هر یک از بازی‌ها برایتان بیان می‌کنیم.

دوچرخه سواری در کوهستان

بازی Draw Rider Free

بازی دوچرخه سواری کوهستان

بدون شک می‌توان گفت که Draw Rider Free بهترین بازی دوچرخه سواری اندروید و iOS در سال 2020 است که توسط 17Studio ساخته شده است. Draw Rider Free نسخه رایگان از این بازی بوده و یک نسخه غیر رایگان هم از این بازی در گوگل‌پلی موجود است. در این بازی شما یک مسابقه معمولی دوچرخه‌سواری را تجربه نمی‌کنید، بلکه در اینجا شما با چالش‌های هیجان‌انگیز و سختی در هر مرحله مواجه خواهید شد. این بازی شامل حالت آنلاین و آفلاین می‌شود که در حالت آفلاین به اینترنت نیازی نبوده، ولی می‌توانید تمامی مراحل و چالش‌ها را انجام دهید.

دانلود بازی Draw Rider Free برای اندروید و iOS

 

بازی دوچرخه سواری BMX Freestyle Extreme 3D

بازی دوچرخه سواری کوهستان

یک بازی دوچرخه سواری اندروید و iOS عالی دیگر، BMX Freestyle Extreme 3D است که توسط EnJen Games منتشر شده است. این بازی به تازگی منتشر شده و تجربه مسابقه دوچرخه‌سواری واقعی را برای شما فراهم می‌کند. این عنوان امکان دوچرخه‌سواری سریع و لذت‌بخش را به همراه کتابچه راهنمای کاربر، دوچرخه‌سواری بر روی دیوار و سایر ترفندهای دیگر برایتان فراهم می‌کند. همچنین در اینجا شما می‌توانید با انتخاب بیش از 40 رمپ مختلف، ریل و… پارک سفارشی خود را ایجاد کنید. علاوه براین، امکان تغییر لباس شخصیت‌ها را به دلخواه خود خواهید داشت. همچنین با پیشرفت در بازی و با کسب امتیاز، می‌توانید مهارت‌های خود را افزایش دهید که این مهارت‌ها شامل پرش از ارتفاع، سرعت چرخش و موارد دیگر می‌شود. در آخر نیز باید بگوییم که بازی دارای 3 حالت مختلف آرکید، بازی دوچرخه سواری آزاد و حالت S-K-A-T-E می‌شود.

دانلود بازی BMX Freestyle Extreme 3D برای اندروید و iOS

بازی Fearless BMX Rider 2019

بازی دوچرخه سواری اندروید

Fearless BMX Rider 2019 نیز یک بازی دوچرخه سواری اندروید جذاب برای انتخاب است. این بازی دوچرخه سواری کوهستان، بی‌نظیرترین و پویاترین تجربه مسابقه دوچرخه‌سواری BMX را برایتان به ارمغان می‌آورد. در اینجا امکان این را خواهید داشت تا مانند یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای از موانع مختلف عبور کرده و پیروز مسابقه شوید. با راندن در دامنه‌های دیدنی و مسیرهای کوهستانی می‌توانید تجربه ماجراجویی و دوچرخه سواری در کوهستان را داشته و در صورت برنده شدن، به سطح بعدی مسابقه بروید. در این بازی جسارت و شجاعت دوچرخه‌سواری را در شگفت‌انگیزترین جاده‌ها با پیچ‌وخم‌های وحشتناک احساس خواهید کرد. با اینکه این بازی دوچرخه سواری در سال 2019 منتشر شده ولی یکی از ارزشمندترین های این لیست بوده است که توان سرگرم سازی شما برای زمان های طولانی را خواهد داشت.

دانلود بازی Fearless BMX Rider 2019 برای اندروید

بازی دوچرخه سواری Mad Skills BMX 2

بازی دوچرخه سواری اندروید

این نیز یک بازی دوچرخه سواری اندروید و iOS فوق‌العاده است. این برنامه دارای مسابقات دوچرخه‌سواری مختلف و مسابقه با مردم از سراسر جهان است که در مسیرهایی بادقت طراحی شده و مهارت‌های شما را به چالش می‌کشد. این بازی همچنین دارای فیزیک شگفت‌انگیزی است که عناصر واقع‌گرایانه را با بازی ترکیب می‌کند. علاوه براین، بازی Mad Skills BMX 2 دارای 7 دوچرخه مختلف است که می‌توانید با پیشرفت در بازی و به‌روزرسانی، قفل آنها را باز کنید. مسابقات موجود در بازی نیز دارای ده‌ها آهنگ مختلف و جذاب است. شما می‌توانید در این بازی، مسابقه‌ای با دوستان، افراد استان یا منطقه خود و نیز بازیکنان بین‌المللی داشته باشید.

دانلود بازی Mad Skills BMX 2 برای اندروید و iOS

بازی Touchgrind BMX 2

بازی دوچرخه سواری اندروید

برای انجام ترفندهای دیدنی و جذاب با دوچرخه در سراسر جهان، به یک BMX Pro تبدیل شوید. این یک بازی مبتنی بر مهارت است که پس از یادگیری ترفندهای مختلف، بسیار برایتان لذت‌بخش می‌شود. با یادگیری ترفندها، چالش‌ها را با موفقیت انجام داده و به مرحله بعد بروید. این بازی دوچرخه سواری اندروید و آیفون بسیار خلاقانه طراحی شده و همراه با شبیه‌سازی فیزیک واقعی کنترل می‌شود؛ بنابراین به شما امکان می‌دهد ترفندهایی را یاد بگیرید که در دنیای واقعی نیز می‌توانید آنها اعمال کنید. مهارت و تخیل شما در این بازی، حد و مرز هیجان‌انگیز آن را تعیین می‌کنند.

دانلود بازی Touchgrind BMX 2 برای اندروید و iOS

بازی Uphill Offroad Bicycle Rider

بازی دوچرخه سواری

این بازی دوچرخه سواری اندروید به صورت تک‌نفره و با گیم‌پلی بسیار سرگرم‌کننده است. این مسابقه دوچرخه‌سواری با گرافیک خیره‌کننده و جذاب، شما را مجذوب خود می‌کند. درواقع بازی Uphill Offroad Bicycle Rider با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا برای دوچرخه‌سواری فوق‌العاده است و تجربه مسابقه، چالشی را برای شما فراهم می‌کند. این بازی را نصب کنید و از مسابقات، مأموریت‌ها و چالش‌های جالب آن لذت ببرید. روند کنترل بازی اینگونه است که با زدن دکمه شتاب، سرعت خود را می‌توانید افزایش دهید و در این بین سکه‌ها و الماس‌های بیشتری نیز جمع کنید. سپس دکمه ترمز برای کند شدن سرعت را فشار دهید.

دانلود بازی Uphill Offroad Bicycle Rider برای اندروید

بازی دوچرخه سواری Shiva Bicycle Racing

بازی دوچرخه سواری

این بازی دوچرخه سواری اندروید و iOS ترکیبی از هنر، فناوری و نوآوری است. در بازی Shiva Bicycle Racing شما با جزئیات بیشتری درباره دوچرخه‌سواری آشنا شده و سپس به رقابت با حریفان مختلف می‌پردازید. این بازی دارای 3 جهان با 6 آهنگ در هر یک از آنها است. جهان‌ها نیز شامل جنگل Vedas، شهر Vedas و بیابان Spooky می‌شوند. همچنین به زودی یک جهان جدید به این بازی افزوده می‌شود. در اینجا شما از بین 5 شخصیت مختلف می‌توانید یکی را انتخاب کنید. علاوه بر همه این‌ها، بازی دارای یک فیزیک واقع‌گرایانه است که به همراه گرافیک سه‌بعدی خیره‌کننده و کنترل‌های فرمان چپ/راست، پرش و نیز صداهای مهیج در طول بازی شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگه می‌دارد.

دانلود بازی Shiva Bicycle Racing برای اندروید

بازی BMX Bicycle Taxi Driving: City Transport

بازی دوچرخه سواری

اگر از مسابقات دوچرخه‌سواری خسته شده‌اید و به‌دنبال تنوع در اینگونه بازی‌ها هستید، بازی BMX Bicycle Taxi Driving: City Transport را امتحان کنید. در اینجا شما راننده تاکسی یک شهر فانتزی هستید که با دوچرخه باید مسافران را به مقصد برسانید. در بازی همچنین باید با دوچرخه BMX خارج از شهر و در جاده‌های خطرناک و پر پیچ‌وخم دوچرخه‌سواری کرده و در کنار این، ترافیک بزرگراه‌های سنگین شهر را نیز تحمل کنید. دوچرخه‌سواری در مسیرهای شیب‌دار و با مسافری که در پشت دوچرخه‌سوار است، کار آسانی نیست. پس اگر برای یک چالش جدید و جذاب آماده‌اید، بازی BMX Bicycle Taxi Driving: City Transport کاملا مناسب شما است.

دانلود بازی BMX Bicycle Taxi Driving: City Transport برای اندروید

بازی Cycle Racing Games – Bicycle Rider Racing

دوچرخه سواری در کوهستان

Cycle Racing Games – Bicycle Rider Racing یک بازی دوچرخه سواری اندروید است که به شما امکان می‌دهد تا دوچرخه سواری در کوهستان را تجربه کنید. در اینجا بازی بسیار واقع‌گرایانه بوده و به شما پیشنهاد می‌کنیم برای عملکرد بهتر، یک دوچرخه سبک را انتخاب کنید تا بتوانید آن را کنترل کرده و با سرعت بیشتری پیش بروید. این بازی دوچرخه سواری ساده بوده که فقط برای بازی باید بر روی دکمه ضربه بزنید، اما در عین حال بسیار هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است و باید با دوچرخه خود بر روی کوه‌های خطرناک پرش کنید و لذت خطر و هیجان را در یک زمان بچشید.

دانلود بازی Cycle Racing Games – Bicycle Rider Racing برای اندروید

بازی دوچرخه سواری Bike Unchained 2

دوچرخه سواری در کوهستان

این بازی دوچرخه سواری فوق‌العاده در فهرست بهترین بازی های دوچرخه‌سواری سال 2020 قرار دارد. بازی Bike Unchained 2 همچنین به تازگی منتشر شده است و تجربه مسابقه واقعی با دوچرخه را برای شما فراهم می‌کند. در اینجا شما یک کتابچه راهنمای کاربر خواهید داشت که در طول مسیر بسیار کمکتان می‌کند. علاوه بر این قادر خواهید بود تا دوچرخه‌سواری بر روی دیوار و دیگر ترفندهای دوچرخه‌سواری را تجربه کنید و آدرنالین خونتان را افزایش دهید.

دانلود بازی Bike Unchained 2 برای اندروید و iOS

سخن پایانی

در این مقاله 10 بازی دوچرخه سواری اندروید و آیفون را برایتان معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد و خوشحال می‌شویم تجربیات خود را در مورد این بازی‌ها برای ما بنویسید. همچنین میتوانید بازی های مدنظر خود را برایمان ارسال کنید که با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402