دانلود اپلیکیشن های آهنگ شب کودکانه برای اندروید

برنامه آهنگ کودکانه برای شب
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا بهترین اپلیکیشن‌های آهنگ شب کودکانه برای اندروید را برایتان معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود این اپلیکیشن‌ها را قرار می‌دهیم. پس با پلازا همراه شوید.

یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن یک خواب آرام برای کودکتان، پخش آهنگ شب کودکانه است. این امر باعث می‌شود تا کودک با آرامش و حس خوب به خواب رفته و در نتیجه، کیفیت خواب بهتری خواهد داشت. اپلیکیشن‌های بسیاری امروزه برای این امر طراحی شده‌اند که شامل آهنگ لالایی کودکانه و آهنگ های شاد کودکانه شب می‌شوند. در این مقاله از پلازا ما نیز به بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای آهنگ کودکانه مخصوص خواب اشاره می‌کنیم.

آهنگ خواب بچه لالایی

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود اپلیکیشن های آهنگ شب کودکانه برای اندروید

تحقیقات ثابت کرده است که لالایی گفتن و شنیدن موسیقی برای کودکان حتی قبل از به دنیا آمدن و در حالت جنینی، باعث بهبود عملکرد جسمانی و رشد بهتر سیستم‌های بدن آن‌ها می‌شود. علاوه براین، به رشد مهارت‌های عاطفی، کلامی و… کودک کمک به سزایی می‌کند. در ادامه 10 اپلیکیشن خوب در زمینه آهنگ کودکانه برای شب و آهنگ آرام برای خواب را معرفی می‌کنیم. نقاط مثبت و منفی هر یک را نیز بیان می‌کنیم. برای داشتن یک انتخاب درست و مناسب برای کودکتان، این مقاله را از دست ندهید.

 

برنامه لالایی آرام کودکانه

آهنگ های شاد کودکانه شب

همچنین بخوانید :

برنامه لالایی آرام کودکانه با 20 هزار نصب فعال، قطعا انتخاب اول هر پدر و مادری است. این برنامه آهنگ شب کودکانه شامل مجموعه‌ای از آرامش‌بخش‌ترین و زیباترین لالایی‌های کودکانه و باکیفیت است که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. همچنین فضای داخلی برنامه هم زیبا بوده و شامل جلوه‌های بصری جذاب و انیمیشن‌های متحرک می‌شود. جالب است بدانید که این تصاویر و انیمیشن‌ها به گونه‌ای طراحی شده تا به کودک حس آرامش و خواب را القا کند. به برخی از امکانات این برنامه در زیر اشاره کرده‌ایم:

  • امکان پخش خودکار آهنگ و لالایی
  • امکان قفل کردن صفحه نمایش برای جلوگیری از خوردن دست کودک و قطع آهنگ
  • پس‌زمینه‌های آرامش‌بخش و دلنشین
  • رابط کاربری آسان

دانلود برنامه لالایی آرام کودکانه برای اندروید

 

اپلیکیشن لالایی های ناز کودکانه + آهنگ

آهنگ لالایی کودکانه

یکی از بهترین نرم‌افزارهای آهنگ شب کودکانه برای اندروید، لالایی های ناز کودکانه است که با 2 هزار نصب فعال و حجم فقط 9 مگابایت، به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد. این برنامه شامل لالایی‌های زیبایی است که خواب آرامش‌بخشی را برای کودکتان به ارمغان می‌آورد. همچنین این اپلیکیشن آهنگ خواب کودک بسیار زیبا علاوه بر پخش لالایی‌های مختلف، متن آن را نیز به همراه دارد و لالایی‌ها با موسیقی همراه هستند که تاثیر بهتری بر کودک شما می‌گذارند. پس اگر شما نیز زمان گفتن لالایی برای کودکتان را ندارید، این برنامه گزینه مناسبی برایتان است.

دانلود برنامه لالایی های ناز کودکانه برای اندروید

 

برنامه آهنگ های کودکانه

اهنگ کودکانه مخصوص خواب

برنامه آهنگ های کودکانه نیز شامل مجموعه کاملی از آهنگ شاد کودکانه شب بوده و انتخاب خوبی برای روتین شبانه کودکتان است. نکته مثبت اپلیکیشن آهنگ های کودکانه این است که ترانه‌های آن آموزشی نیز هستند و شامل عکس‌های زیبایی برای کودکان می‌شوند که آنها را مشتاق برای شنیدن می‌کند. رابط کاربری این برنامه آسان بوده و حتی خود کودک به تنهایی می‌تواند از آن استفاده کند؛ زیرا همه آهنگ‌ها پشت سر هم پخش می‌شود. همچنین می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه کودکتان را با سایر والدین به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه آهنگ های کودکانه برای اندروید

 

نرم‌افزار آهنگ کودکانه (آهنگ لالایی کودکانه)

آهنگ شب کودکانه

از جمله دیگر برنامه‌های خوب برای ترانه خواب کودک، نرم‌افزار آهنگ کودکانه (آهنگ لالایی کودکانه) است. این برنامه شامل آهنگ‌های شاد کودکانه و نیز لالایی‌های آرامش‌بخشی برای داشتن یک خواب خوب و آرام می‌شود. البته گفتنی است که این اپلیکیشن تک کاربردی نبوده و علاوه بر لالایی‌های کودکانه، شامل آهنگ‌های مخصوص جشن تولد کودکان نیز می‌شود. پس می‌توان گفت که یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و چندمنظوره برای والدینی است که کودک خردسال دارند. تنها نکته منفی برنامه، داشتن تبلیغات است که شاید برایتان کمی آزاردهنده باشد.

دانلود برنامه آهنگ کودکانه برای اندروید

 

اپلیکیشن لالایی های ناز کودکانه

آهنگ کودکانه برای شب

یکی از بهترین برنامه‌های آهنگ شب کودکانه، بی‌شک اپلیکیشن لالایی های ناز کودکانه با 5 هزار نصب فعال است. این برنامه با داشتن گلچینی از زیباترین و آرامش‌بخش‌ترین لالایی‌ها، یک خواب باکیفیت را برای کودک شما به ارمغان می‌آورد. در حال حاضر این اپلیکیشن شامل 19 آهنگ آرام و دلنشین برای خواب کودک است و امیدواریم در آینده بر تعداد این آهنگ‌ها افزوده شود.

دانلود برنامه لالایی های ناز کودکانه برای اندروید

 

برنامه آهنگ های لالایی کودکانه (رینگتون)

آهنگ خواب کودک بسیار زیبا

همانطور که در ابتدای این مقاله بیان کردیم، موسیقی و کلمات آرامش‌بخش همانند یک لالایی خوب، بر امواج دلتای مغز کودک تاثیر گذاشته و آرامش را برای او به ارمغان می‌آورند. کودک با شنیدن لالایی مناسب و خوب، خواب راحت‍تری را تجربه خواهد کرد. برنامه آهنگ های لالایی کودکانه (رینگتون) نیز با توجه به این اصل مهم، فهرست کاملی از آهنگ شب کودکانه را برایتان فراهم کرده تا با خیال آسوده، آنها را برای کودکتان پخش کرده و خواب آرامی را به کودکتان هدیه دهید.

دانلود برنامه آهنگ های لالایی کودکانه برای اندروید

 

اپلیکیشن لالایی کودکانه + متن و آهنگ لالایی

آهنگ آرام برای خواب

خواندن لالایی در هنگام خواب برای کودک، بهترین روش برای آرام کردن او است. همچنین لالایی‌ها و آهنگ شب کودکانه سبب تقویت زبان کودک شده و باعث می‌شود تا او با کلمات بسیاری آشنا شود. برنامه لالایی کودکانه نیز شامل مجموعه کاملی از لالایی‌ها و آهنگ‌های شب را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا به صورت روتین شبانه و یا زمانی که کودک برای خوابیدن بی‌قراری می‌کند، از آنها استفاده کنند. نکته جالب اپلیکیشن این است که آهنگ‌ها دارای متن در کنار صوت هستند و همچنین لالایی‌های مناطق مختلف ایران را شامل می‌شود. برای استفاده از این برنامه نیاز به اینترنت نداشته و می‌توانید به صورت رایگان این برنامه را دانلود کنید.

دانلود برنامه لالایی کودکانه برای اندروید

 

نرم‌افزار متن لالایی کودکانه

آهنگ خواب بچه لالایی

اگر جز آن دسته از والدینی هستید که ترجیح می‌دهید فرزندتان لالایی را با صدای شما بشنود و با صدای پدر یا مادرش به خواب برود، این نرم‌افزار کاملا مناسب شما است؛ زیرا برنامه متن لالایی کودکانه شامل 6 متن لالایی جذاب و آرامش‌بخش بوده که شما می‌توانید در هنگام شب برای کودک خود بخوانید. همچنین جالب است بدانید که تحقیقات نشان داده، خواندن لالایی با صدای پدر و مادر، تاثیر بهتری بر کودک خواهد گذاشت. همچنین این اپلیکیشن با 1 هزار نصب فعال، فقط 562 کیلوبایت بوده و به صورت رایگان نیز قابل استفاده است.

دانلود برنامه متن لالایی کودکانه برای اندروید

 

اپلیکیشن قصه کودکانه قبل خواب

آهنگ آرام برای خواب

در کنار اپلیکیشن‌های مختلفی که برای آهنگ شب کودکانه معرفی کردیم، برنامه‌های قصه شب نیز یک راه عالی دیگر برای خواباندن کودک دلبندتان است. اپلیکیشن قصه کودکانه قبل خواب با تعداد زیادی قصه‌های جذاب، انتخاب مناسبی برای آموزش و نیز به خواب رفتن کودکتان است. از جمله این قصه‌ها می‌توانیم به قصه کودکانه میمون بازیگوش، گنجشک بی‌احتیاط، سه بچه خوک بازیگوش، قصه جالب بزغاله خجالتی، قصه زیبای پلیس جنگل، قصه زیبای آپارتمان حیوانات و… اشاره کنیم. همچنین این برنامه با تصاویر جذابی همراه بوده و امکان ذخیره داستان مورد علاقه کودکتان را نیز خواهید داشت.

دانلود برنامه قصه کودکانه قبل خواب برای اندروید

 

برنامه داستان شب

ترانه خواب کودک

همانطور که می‌دانید، خواندن داستان از قدیمی‌ترین و بهترین روش‌ها برای آموزش غیرمستقیم به کودک برای مسائل تربیتی و… است. این امر حتی در دنیای امروزه هم به کمک والدین آمده است و برنامه داستان شب، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و پندآمیز را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. داستان‌های این اپلیکیشن در چهار دسته طنز، پندآموز، مذهبی و عاشقانه قرار دارند. از جمله امکانات این اپلیکیشن نیز تغییر فونت و حالت نوشته‌ها، امکان خواندن داستان از ادامه پس از ورود مجدد، به اشتراک گذاشتن داستان‌ها، پخش آهنگ همزمان با پخش داستان و… هستند.

دانلود برنامه داستان شب برای اندروید

 

در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های آهنگ شب کودکانه برای اندروید را به همراه لینک دانلود آنها برایتان معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد. همچنین اگر تجربه استفاده از این برنامه‌ها را دارید، نظرات خود را برای سایر والدین بنویسید و اگر برنامه کاربردی دیگری در این زمینه می‌شناسید، برای ما معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402