دانلود و بررسی فیلم Chemical Hearts ؛ تریلر، داستان و بازیگران

تیم پلازا - ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Chemical Hearts 2020 اثری در ژانر عاشقانه است که داستان آن در فضای یک دبیرستان روایت می‌شود. اگر طرفدار فیلم‌های نوجوانانه هستید، با معرفی فیلم قلب های شیمیایی همراه ما باشید.

فیلم Chemical Hearts درامی عاشقانه به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی ریچارد تن (Richard Tanne)، فیلمساز جوان آمریکایی است. این فیلم بر اساس رمانی به نام Our Chemical Hearts نوشته کریستال ساترلند (Krystal Sutherland)، نویسنده بریتانیایی ساخته شده است. فیلم قلب شیمیایی 2020 در تاریخ 21 آگوست 2020 مصادف با 31 مرداد 1399 توسط Amazon Studios منتشر شد و نقدهای متوسط تا مثبتی را دریافت کرد.

در این مقاله از پلازا با مرور داستان و معرفی بازیگران فیلم قلب های شیمیایی همراه شما خواهیم بود. اما در ابتدا می‌توانید در ویدیوی بالا تریلر فیلم Chemical Hearts را تماشا کنید تا با فضای رمانتیک آن بیشتر آشنا شوید.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم Chemical Hearts 2020


از لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود فیلم Chemical Hearts با زیرنویس فارسی اقدام کنید. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

[کیفیت: Web-dl 1080p | حجم: 1.78 گیگابایت]

[کیفیت: Web-dl 720p | حجم: 854 مگابایت]

[کیفیت: Web-dl 480p | حجم: 382 مگابایت]

دانلود زیرنویس فارسی فیلم سینمایی Chemical Hearts 2020

 


داستان فیلم قلب های شیمیایی


داستان فیلم Chemical Hearts درباره نوجوانی عاشق‌پیشه به نام هنری پیج است که تا به حال عاشق نشده است. او آرزو دارد که نویسنده شود و در حال حاضر تمام تلاشش را می‌کند تا به عنوان ویراستار روزنامه دبیرستانشان انتخاب گردد. هنری به این آرزویش می‌رسد، اما مسئول روزنامه دختری به نام گریس تاون را هم که دانش‌آموزی جدید است برای این سمت انتخاب کرده است. در واقع هنری و گریس باید این کار را به صورت مشترک انجام دهند.

داستان فیلم Chemical Hearts

گریس که از نظر جسمی معلول است و با عصا راه می‌رود، دختر ترشرویی‌ست و زیاد با هنری صمیمی نمی‌شود. اما بعد از مدتی رابطه‌ای احساسی میان این دو به وجود می‌آید که برای هر کدام از آنها شکل متفاوتی دارد…

 


بازیگران فیلم Chemical Hearts


در ژوئن 2019 بازیگران اصلی فیلم سینمایی Chemical Hearts 2020 معرفی شدند و ریچارد تن از فیلمنامه‌ای که خودش نوشته بود، وظیفه ساخت و کارگردانی آن را هم بر عهده گرفت. در همان ماه فیلمبرداری این اثر آغاز شد. در این قسمت می‌توانید بیوگرافی کوتاهی از بازیگران فیلم عاشقانه Chemical Hearts بخوانید.

 

آستین آبرامز در نقش هنری پیج

دانلود فیلم Chemical Hearts 2020

آستین آبرامز (Austin Abrams) بازیگر آمریکایی متولد 2 سپتامبر 1996 (12 شهریور 1375) در فلوریدا است. آبرامز بیشتر به خاطر بازی در نقش ران اندرسون در فصل‌های پنجم و ششم سریال The Walking Dead و نقش ایتان در سریال Euphoria شناخته می‌شود.

او همچنین در فیلم‌هایی مانند The Kings of Summer محصول سال 2013، فیلم درام کمدی Paper Towns محصول سال 2015، فیلم کمدی Brad’s Status محصول سال 2017 و فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark محصول سال 2019 حضور داشته است. علاوه بر این، آستین آبرامز در سریال خانوادگی This Is Us هم نقش کوتاهی داشته است.

 

لی لی راینهارت در نقش گریس تاون

بازیگران فیلم Chemical Hearts

لی‌لی راینهارت (Lili Reinhart) بازیگر و نویسنده آمریکایی متولد 13 سپتامبر 1996 (23 شهریور 1375) در ایالت اوهایو است. لی‌لی از کودکی عاشق خواندن، بازیگری و رقصیدن بود. این بازیگر بیشتر به خاطر بازی در آثاری چون سریال درام Riverdale و فیلم درام جنایی Hustlers شناخته می‌شود. از دیگر فیلم‌های او می‌توانیم به The Kings of Summer محصول سال 2013، فیلم جنایی The Good Neighbor محصول سال 2016 و فیلم اکشن Charlie’s Angels محصول سال 2019 اشاره کنیم. راینهارت به خاطر بازی در سریال Riverdale تاکنون جوایز زیادی گرفته است؛ از جمله جایزه بهترین بازیگر زن درام از جوایز برگزیده نوجوانان در سال‌های 2018 و 2019.

دیگر بازیگران فیلم Chemical Hearts 2020 عبارتند از:

  • کارا یانگ (Kara Young) در نقش لولا
  • کورال پنا (Coral Peña) در نقش کورا
  • سی. جی. هاف (C.J. Hoff) در نقش مورای
  • جوردن ادلمن (Jordan Adelman) در نقش دانش‌آموز شماره 14
  • سارا جونز (Sarah Jones) در نقش سدی
  • ادهیر کلیان (Adhir Kalyan) در نقش کم
  • بروس آلتمن (Bruce Altman) در نقش توبی
  • کاترین کرتین (Catherine Curtin) در نقش سارا

 


نقد و بررسی فیلم عاشقانه Chemical Hearts


نمرات فیلم سینمایی Chemical Hearts 2020 در وبسایت‌های مختلف تقریبا متوسط است. این فیلم در وبسایت راتن تومیتوز بر اساس 81 نقد، 62% از رضایت منتقدان را کسب کرده است. در متاکریتیک نیز بر اساس 15 نقد، امتیاز 57 از 100 را گرفته است. اما فیلم قلب های شیمیایی در میان مخاطبان و مردم محبوبیت بیشتری به دست آورده و در وبسایت IMDb بر اساس آرای کاربران امتیاز 6.3 از 10 را گرفته است و همچنین 88 درصد از کاربران گوگل این فیلم را پسندیده‌اند. در ادامه قسمت‌هایی از نظرات منتقدان را با هم می‌خوانیم.

 

The Playlist / آشر لوبرتو: 75

رمان عاشقانه دبیرستانی و پرفروش کریستال ساترلند که Our Chemical Hearts نام دارد، بارها در چند سال گذشته بازگو شده است؛ به عنوان مثال در رمان‌های جولیا واتسون (Julia Watson) و جنیفر نیون (Jennifer Niven) به این کتاب اشاره‌هایی شده است. پس دیگر چگونه می‌توان از این رمان به گونه‌ای تازه و درگیرکننده استفاده کرد؟

تریلر فیلم Chemical Hearts

ریچارد تن که بیشتر به خاطر ساخت فیلم Southside with You شناخته می‌شود، این کار را به خوبی انجام داده و از زاویه‌ای تازه به رمان ساترلند نگاه کرده است. او سعی کرده است تا کاری تازه با این رمان انجام دهد و آن را به گونه‌ای که برای سال 2020 مناسب باشد، به‌روزرسانی کند.

این کارگردان بیشتر روی جنبه‌های دردناک رمان تمرکز کرده و آنها را با مضامین، لحظات و احساساتی که مختص جوانان امروز است به تصویر کشیده است. هیچ کدام از این شخصیت‌ها در فیلم به خوانندگانی مثل بیلی آیلیش (Billie Eilish) و جویس ورلد (Juice Wrld) گوش نمی‌کنند، اما می‌توانیم آنها را تصور کنیم که در بین برداشت‌ها دارند به آهنگ‌های چنین هنرمندانی گوش می‌دهند.

داستان فیلم آشناست و چیز جدیدی ندارد، اما چیزی که باعث موفقیت این اثر می‌شود، استفاده کارگردان از بازی‌ها، موسیقی و حال و هوایی است که محیط واقعی یک دبیرستان را به تصویر می‌کشد. برای همه نوجوانانی که احساس تنهایی کرده‌اند یا برایشان نمره 20 همچون برنده شدن جایزه پولیتزر است، فیلم Chemical Hearts 2020 همانند یک مستند است.

 

RogerEbert.com / شیلا اومالی: 75

از استعاره‌ها و نشانه‌های این ژانر (درام عاشقانه دبیرستانی) خیلی زیاد در فیلم قلب های شیمیایی 2020 استفاده شده است، اما در عین حال فیلم این قوانین معمول را در هم می‌شکند. همین موضوع هم این اثر را تبدیل به فیلمی غیر قابل پیش‌بینی کرده است و این نقطه قوت فیلم عاشقانه Chemical Hearts محسوب می‌شود. داستان اصلا به گونه‌ای که شما فکرش را می‌کنید پیش نمی‌رود.

فیلم قلب شیمیایی 2020

این عنوان گاهی خسته‌کننده می‌شود و فضایی دلگیر و بی‌روح را به نمایش می‌گذارد. با این حال و در همین میان یک داستان عاشقانه دبیرستانی را هم روایت می‌کند. همه این‌ها غیر قابل انکار هستند، با این حال رویه ساختارشکن آن به موفقیت این ملودرام نوجوانانه احساسی کمک کرده است.

 

The Hollywood Reporter / کارین جیمز: 70

آیا می‌دانستید که نوجوانان احساسات شدید و پرشوری دارند؟ اگر این موضوع برای شما جدید است، این درام تینیجری را باید تماشا کنید. در این فیلم لی‌لی راینهارت نقش نوجوانی را بازی می‌کند که شخص عزیزی را از دست داده و این موضوع خیلی برایش دردناک بوده و هنوز هم هست. آستین آبرامز هم نقش پسر عاشق پیشه‌ای را بازی می‌کند که سعی می‌کند به این دختر کمک کند. برای هر کسی که بالای 20 سال است و فیلم قلب شیمیایی 2020 را تماشا می‌کند به آن امتیاز متوسط رو به بالا را خواهد داد.

فیلم Chemical Hearts که از Prime Video پخش شده است، به نظر می‌رسد صفحه‌ای از نتفلیکس است که آمازون آن را قرض گرفته است و حال و هوای فیلم‌هایی مثل To All the Boys I’ve Loved Before را دارد، البته در فضایی تیره‌تر و دردناک‌تر.

 

EMPIRE / الا کمپ: 60

فیلم‌های تینیجری را اغلب می‌توان بر اساس گروه سنی به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول مربوط به دوران شروع بلوغ است؛ زمانی که بلوغ و شرمساری کنترل نوجوانان را به طرز مشقت‌باری در دست می‌گیرد. دسته دوم هم گروهی است که در دوران شروع بزرگسالی قرار می‌گیرند؛ زمانی که نوجوانان هنوز آنقدری بزرگ نشده‌اند که به تنهایی زندگی کنند، اما با این حال آنقدری زندگی کرده‌اند تا بتوانند درک کنند که چقدر این جهان پیچیده و وحشتناک است.

فیلم عاشقانه Chemical Hearts

فیلم Chemical Hearts 2020 در دسته دوم قرار می‌گیرد.‌ یک درام عاشقانه که سعی دارد به مشکلات دردناک و سخت دوران نوجوانی بپردازد… این اثر روی بینندگانی که دقیقا با همین مشکلات شخصیت‌های فیلم درگیر هستند، تاثیرگذارتر خواهد بود؛ افرادی که ناامیدانه در یکدیگر به دنبال معنایی برای زندگی یا انگیزه و خشنودی هستند.

 

Arizona Republic / شاینا مونتاناری: 60

عشق اول در دوران نوجوانی داستانی تکراری است که بارها و بارها به تصویر کشیده شده است، اما فیلم قلب شیمیایی 2020 کمی متفاوت است. این فیلم بیشتر از اینکه درباره عشق اول باشد، درباره اولین باری است که شخصی عزیز را از دست می‌دهیم.

فیلم Chemical Hearts داستان غمگین و تاریکی دارد و با توجه به روحیات شما به عنوان بیننده، حتی گاهی می‌تواند افسرده‌کننده باشد. اما این عنوان قطعا چیزی متفاوت را در ژانر فیلم‌های عاشقانه تینیجری ارائه می‌دهد. البته شاید این تفاوت باعث شود که دلتان برای همان فیلم‌های معمول و کمدی تینیجری تنگ شود.

 

The Guardian / پیتر بردشاو: 40

قسمت جالب و سرگرم‌کننده این فیلم این است که نشان می‌دهد چگونه عشق در دوران جوانی در نتیجه یک سری واکنش‌های شیمیایی در مغز که در حال تکامل است به وجود می‌آید… اما فیلم عاشقانه Chemical Hearts داستانی ساختگی دارد که گویی از سر هم کردن اجزای داستان‌های دیگر به وجود آمده و به شدت کلیشه‌ای است.

فیلم سینمایی Chemical Hearts 2020

در این مقاله با معرفی فیلم Chemical Hearts 2020 همراه شما بودیم و بازیگران آن را نیز معرفی کردیم. این فیلم با وجود نقدهایی که به آن وارد است می‌تواند تجربه متفاوتی از فیلم‌های نوجوانانه را برایتان فراهم کند. اگر فیلم قلب های شیمیایی را تماشا نکرده‌اید، در ابتدای همین مقاله می‌توانید برای دانلود آن اقدام کنید. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا با داستان آن ارتباط برقرار کردید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را برای ما و دیگر خوانندگان پلازا بنویسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402