بررسی بازی Lara Croft Go | ماجراجویی های لارا کرافت از جنس موبایل

گیم پلی بازی لارا کرافت گو / داستان بازی لارا کرافت گو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از مهمترین بازی‌های ماجراجویی موبایل اخیر بازی Lara Croft Go محسوب می‌شود. در مقاله‌ای که پیش رویتان هست به معرفی بازی لارا کرافت گو می‌پردازیم. با ما باشید.

بازی Lara Croft Go یک بازی ویدیویی معمایی نوبتی است که متعلق به سری بازی توم ریدر (Tomb Raider) است. بازیکنان در بازی پازل لارا کرافت گو از طریق قهرمان بازی (Lara Croft) به حل معماها می‌پردازند در عینی که تلاش می‌کنند از برخی موانع عبور کرده و بر محیط بازی غلبه کنند. سازنده بازی لارا کرافت گو کمپانی Square Enix Montreal محسوب می‌شود و این بازی برای پلتفرم‌های اندروید، PC، پلی استیشن 4، PS Vita و همچنین iOS و Windows Phone منتشر شده است. در مقاله‌ای که پیش رویتان هست قصد داریم به بررسی جوانب مختلف بازی لارا کرافت گو بپردازیم. همراه پلازا بمانید.

گیم پلی بازی لارا کرافت گو / داستان بازی لارا کرافت گو

فهرست مطالب

بررسی بازی Lara Croft Go

لارا کرافت گو یک بازی چند جانبه هیجان انگیز بوده که در سرزمین های متعددی جریان داشته و همین موضوع سبب شده تا دوست داران بازی های ماجراجویی علاقه بسیاری به این محصول داشته باشند. در ادامه به بررسی بازی Lara Croft Go خواهیم پرداخت که میتوانید به شکل بهتری با بازی آشنا شوید پس باما همراه باشید.

داستان بازی لارا کرافت گو

در داستان بازی لارا کرافت گو شاهد آن هستیم که قهرمان بازی (Lara) خرابه‌های یک تمدن باستانی را در جنگل آمازون مورد اکتشاف قرار می‌دهد و در عین حال به مبارزه با دشمنان می‌پردازد و همچنین از موانع و تله‌های سخت و چالش‌ برانگیز عبور می‌کند. البته هدف پایانی لارا لایه برداری از داستان پشت پرده ملکه زهر (Queen of Venom) است.

ملکه زهر بر اساس گفته‌ها روزی نگهبان سرزمین اطلس فراسوها (Atlas of Beyond) بوده است. او در یک برهه از لابه‌لای هزارهای مختلف به تعقیب لارا کرافت پرداخته و حتی یک بار نزدیک بود که لارا را بکشد؛ اما لارا موفق شد از طریق برخی تله‌ها به او آسیب بزند و هنگامی که ملکه به آشیانه خود بازگشت لارا او را از طریق یک ضربه نیزه به گلو از پای درآورد.

تریلر بازی لارا کرافت گو / بازی Lara Croft Go برای اندروید

پس زمینه داستانی لارا کرافت فارغ از نقش او در بازی Lara Croft Go حائز اهمیت است؛ چرا که این پس زمینه در طول تاریخ دستخوش تغییرات بسیاری شده است. در اولین دوره از بازی‌های توم ریدر او با نام ویمبلدون (Wimbledon) شناخته می‌شود؛ دختر یک لرد به نام Lord Henshingly Croft که در لندن به دنیا آمده است. در دوره دوم شاهد آن بودیم که لارا به عنوان دختر یک باستان شناس به نام لورد ریچارد کرافت (Lord Richard Croft) معرفی شد.

لارا در دوران کودکی خود دچار یک سانحه هوایی شد و در حالی که او و مادرش در یک معبد باستانی متعلق به کشور نپال به دنبال پناهگاه بودند مادر لارا به شکل مرموری ناپدید شد و همین علت سبب شد تا او به دنبال دلیل ناپدید شدن مادرش باشد. در دوره سوم نیز شاهد آن هستیم که داستان پس زمینه به کلی عوض می‌شود و لارا در مقام فردی معرفی می‌شود که پدرش خودکشی و مادرش به علل نامعلوم ناپدید می‌شود و پس از آن درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود که نهایتا او را تبدیل به یک مبارز می‌کنند.

دانلود بازی Lara Croft Go / دانلود بازی لارا کرافت برای کامپیوتر

گیم پلی بازی لارا کرافت گو

همانطور که اشاره کردیم بازی لارا کرافت گو یک بازی ویدیویی معمایی نوبتی (Turn-based) است که متعلق به سری توم ریدر است. هسته اصلی گیم پلی بازی پازل لارا کرافت گو شباهت زیادی به عنوان دیگری به نام Hitman Go دارد که قبل از آن منتشر شده بود.

مراحل بازی Lara Croft Go از یکسری گره‌ها و خطوط به هم متصل شده تشکیل شده‌اند. بازیکنان قهرمان سری را که لارا کرافت نام دارد کنترل می‌کنند. بازیکن و محیط در بازی لارا کرافت گو به شکل نوبتی عمل می‌کنند؛ به طوری که هنگامی که یکی حرکت می‌کند دیگری به استراحت می‌پردازد.

هنگام رسیدن نوبت شما باید کرافت را یک واحد بین گره‌ها در هر جهتی که بخواهید حرکت دهید. هنگامی که کرافت در یک گره به استراحت می‌پردازد دشمنان و موانع شما نیز به شکل همزمان یک واحد جلو می‌روند. نکته دیگر در رابطه با گیم پلی بازی Lara Croft Go آن است که با وجود آن‌که مراحل در بازی Hitman Go محدود به دنیای افقی بود در این عنوان حرکات عمودی نیز از طریق قدم‌ها، تخته سنگ‌ها و زمین‌های قابل صعود به بازی اضافه شده‌اند.

بازی لارا کرافت گو اندروید / معرفی بازی پازل لارا کرافت گو

بازی لارا کرافت گو در کل پنج بخش (Chapter) و چهل مرحله دارد. با پیشرفت بازیکن در بازی Lara Croft Go معماها نیز رفته رفته سخت تر می‌شوند. علاوه بر این در مراحل بالاتر با مکانیزم‌های جدید و انواع دشمنان مختلف روبه‌رو می‌شوید. از انواع دشمنان در بازی پازل لارا کرافت گو می‌توان به مارها، تمساح‌ها و عنکبوت‌های عظیم‌الجثه اشاره کرد.

هر کدام از دشمنان شما در بازی Lara Croft Go دارای یک الگوی حرکتی مشخص است. آیتم‌های یک بار مصرف را در این بازی می‌توان در طی مراحل جمع آوری کرد و سپس از آن‌ها برای نابود کردن دشمنان از فاصله مشخص استفاده کرد که از جمله این آیتم‌ها می‌توان به نیزه‌ها اشاره کرد.

از مکانیزم‌های دیگر بازی Lara Croft Go می‌توان به موانعی همانند صخره‌ها، اره‌ها و تله‌های گوناگون اشاره کرد که باید از آن‌ها عبور کنید. علاوه بر این بازیکنان در گیم پلی بازی لارا کرافت گو می‌توانند به فعال سازی یکسری اهرم‌ها نیز بپردازند که از طریق آن‌ها دیوارها و پلتفرم‌ها تعویض شده و راه‌های جدیدی برای بازیکن باز می‌شود.

بررسی بازی لارا کرافت گو / بررسی بازی ماجراجویی Lara Croft GO

دانلود بازی Lara Croft Go

در این بخش با قرار دادن لینک دانلود بازی لارا کرافت برای کامپیوتر و همچنین بازی لارا کرافت گو اندروید همراه شما هستیم. با ما باشید.

دانلود بازی Lara Croft Go برای iOS

دانلود بازی Lara Croft Go برای اندروید

بازی موبایل Lara Croft GO

سیستم مورد نیاز بازی Lara Croft Go

در این بخش سیستم مورد نیاز بازی Lara Croft Go را با همدیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم. همراه پلازا بمانید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • پردازنده اصلی: Intel® Core™2 Quad CPU Q6000 @ 2.40GHz (4 CPUs) ~2.4GHz
  • رم: 1 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 310
  • میزان حافظه داخلی مورد نیاز: 2 گیگابایت

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • پردازنده اصلی: Intel® Core™ i5-3450 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz
  • رم: 2 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10 پرو 64 بیت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 970
  • میزان حافظه داخلی مورد نیاز: 2 گیگابایت

بازی Lara Croft GO برای iOS / بازی لارا کرافت گو 2015

نقدها و نمرات بازی Lara Croft Go

در این بخش با بررسی بازی لارا کرافت گو و از نظر گذراندن نمرات این بازی ویدیویی همراه شما هستیم. با ما باشید.

TheAppzine / امتیاز: 100

من بازی موبایل Lara Croft Go را برای همه افرادی که به یک بازی پازل خوب علاقه دارند و یا جزو طرفداران سری بازی توم ریدر هستند پیشنهاد می‌کنم.

TouchArcade / امتیاز: 90

بازی Lara Croft Go 2015 با صرف نظر کردن از برخی نواقص کوچک یک بازی ویدیویی برنده دیگر از کمپانی Square Enix Montreal محسوب می‌شود.

Vandal / امتیاز: 90

بازی پازل لارا کرافت گو رویکرد بسیار زیبایی در ارتباط با سری بازی توم ریدر دارد. ترکیب پازل و ماجراجویی در این عنوان به ویژه برای پلتفرم موبایل به خوبی جواب داده است. مهم نیست که تا کنون سری بازی توم ریدر را امتحان کرده باشید یا نه؛ چراکه از این بازی لذت خواهید برد.

148Apps / امتیاز: 90

در بررسی بازی ماجراجویی Lara Croft GO باید بگویم که در این بازی شاهد آن هستیم که مواردی که در بازی Hitman Go جواب داده بودند گردآوری شده و قهرمان محبوب سری توم ریدر به این موارد اضافه شده است.

بازی Lara Croft Go 2015

Apple’N’Apps / امتیاز: 90

بازی لارا کرافت گو یک تجربه معمایی عالی را برای ما تدارک دیده است که به ویژه برای پلتفرم موبایل جزو عناوین ضروری است.

TheSixthAxis / امتیاز: 90

مهم نیست که از طرفداران سری توم ریدر باشید یا نه؛ بازی لارا کرافت گو را باید امتحان کنید و همچنین امیدواریم که محتوای بازی در ماه‌های آینده گسترش پیدا کند.

Destructoid / امتیاز: 90

بازی Lara Croft Go بدون شک یک نامه عاشقانه به سری توم ریدر است.

IGN Spain / امتیاز: 87

بازی لارا کرافت گو یک بازی معمایی عالی است که در آن ما از طریق یک بورد به این باستان شناس معروف دسترسی پیدا می‌کنیم و در خلال یکی از بهترین ماجراجویی‌های او قرار می‌گیریم. بازی Lara Croft Go یک بازی تازه، بکر و اعتیادآور است که در عین حال طراحی بسیار خوبی نیز دارد.

GamesBeat / امتیاز: 86

بازی لارا کرافت گو به اکتشاف و ابتکار اهمیت زیادی می‌دهد، اما چالش زیادی در آن وجود ندارد. با این وجود می‌توان گفت این بازی چندان هم آسان نیست.

IGN Italia / امتیاز: 85

به شکلی شگفت آور این بازی موبایل واقعا قادر است که روح موجود در سری توم ریدر را برای ما به نمایش بگذارد. شاید بتوان گفت بازی کمی آسان است؛‌ اما همه موارد در رابطه با آن عالی است.

گیم پلی بازی لارا کرافت گو / داستان بازی لارا کرافت گو

Hardcore Gamer / امتیاز: 80

بازی Lara Croft Go یک بازی پازل ماجراجویی عالی است که پر از مشکلات هوشمندانه است. این مشکلات نیازمند میزان زیادی از تفکر و آزمایش و خطا هستند و همه این عناصر باید ترکیب شوند تا نهایتا در این بازی پیروز شوید.

Eurogamer Italy / امتیاز: 80

بازی لارا کرافت گو یک اقتباس بدون نقص از سری بازی محبوب و مشهور توم ریدر است که به هیچ وجه نباید آن را از دست داد. تجربه این بازی سرگرم‌کننده و چالش برانگیز است و ارزش آن نسبت به قیمتی که پرداخت می‌کنید بسیار زیاد است. اگر جزو گیمرهای تبلت و یا گوشی‌های هوشمند باشید حتما باید این بازی را امتحان کنید.

Atomix / امتیاز: 80

بازی لارا کرافت گو یک قدم مثبت رو به جلو برای کمپانی Square Enix Montreal محسوب می‌شود. در این بازی شاهد آن هستیم که تمام ویژگی‌های مثبت بازی Hitman Go گردآوری شده‌اند و مکانیزم‌ها و تنوع بیشتری نیز به پازل‌ها اضافه شده است. این بازی واقعا در بین تمام دیگر عناوین موبایل عنوانی است که می‌درخشد.

Game Informer / امتیاز: 80

اگر به دنبال یک عنوان کمی متفاوت برای پلتفرم موبایل خود باشید به شدت تجربه بازی Lara Croft Go را برای شما توصیه می‌کنم. فقط در نظر داشته باشید که درجه سختی پازل به شکلی طراحی شده است که با ذهن شما بازی کند و سبب شود که خارج از معمول فکر کنید؛ مگر آنکه بخواهید ویدیویی در شبکه اجتماعی یوتیوب باز کنید و به حل شدن ماجرا توسط فردی دیگر نگاه کنید.

تریلر بازی لارا کرافت گو / بازی Lara Croft Go برای اندروید

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید بازی موبایل لارا کرافت گو را برای شما مورد معرفی قرار دادیم. سری بازی توم ریدر تا کنون به دلیل روایت داستانی، گیم پلی، جلوه‌های بصری و منحصربه‌فرد بودنش ستوده شده است. در نسخه جدید این بازی با نام Lara Croft Go نیز شاهد آن هستیم که روحیات اصلی موجود در این سری بازی حفظ شده‌اند و عنوانی در اختیارمان قرار گرفته است که از هر نظر یک بازی کامل و البته خلاقانه محسوب می‌شود. همانطور که در اکثر نقد و بررسی‌ها خواندید ما نیز توصیه می‌کنیم اگر از طرفداران لارا کرافت هستید این بازی معمایی هیجان انگیز را از دست ندهید.

نظر شما در رابطه با بازی Lara Croft Go چیست؟ نظرات خود را از قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
محمد رضا حبیبی
.
29 دی 1399، 09:43
پاسخ
0
0
دیدین ...
avatar
RezaNrzdh
.
11 دی 1399، 10:17
پاسخ
0
0
خیلی بازی قدیمیی هست سال 2015 منتشر شده اما خیلی بازی جذابی بود، با یونیتی فکر کنم ساخته شده
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402