بهترین دوچرخه ها و اسکوتر های برقی سال 2019

best electric scooter/بهترین اسکوترهای برقی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر مایل هستید که تا محل کار یا تحصیل خود از هوای آزاد لذت ببرید یا از ورزش کردن زیاد خسته شده‌اید، می‌توانید تغییر کوچکی در زندگی خود بدهید و از دوچرخه یا اسکوتر برقی استفاده کنید. در ادامه به معرفی بهترین اسکوترهای برقی و دوچرخه های برقی می‌پردازیم.

معمولا ما برای رسیدن به محل کار و یا تحصیل خود از مترو، خودرو شخصی، تاکسی و … استفاده می‌کنیم. نیاز به تغییر در همه ما همواره حس می‌شود، شاید بسیاری از ما در نحوه رفت و آمد خود و به منظور فرار از حس یک نواختی نیاز به تغییر داشته باشیم. استفاده از اسکوترهای برقی و دوچرخه های برقی می‌تواند یکی از جالب‌ترین تغییراتی باشد که بتوانیم در زندگی خود اعمال کنیم. اسکوتر برقی و دوچرخه برقی همان طور که از نام آن‌ها پیداست، برای محیط زیست خطر جدی ندارند و تامین انرژی آن‌ها از نیروی برق است.

best electric scooter/بهترین اسکوترهای برقی

در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین اسکوترهای برقی را که عملا تست شده‌اند، معرفی و بررسی کنیم. هر محصول معرفی شده را از ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم و خصوصیاتی مثل سرعت، کارایی و ویژگی‌های خاص را نیز نام می‌بریم. همچنین رده بندی IP (رده بندی که برای سنجش میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تدوین شده) را هم برای هر کدام از محصولات استخراج شده که در توضیح هر محصول به آن اشاره شده است. مثلا اگر یک محصول دارای مقاومت IP54 باشد، عدد 5 نشان دهنده مقاومت نفوذ در برابر مواد جامد و عدد 4 نشان دهنده مقاومت نفوذ در برابر رطوبت است.

همچنین در مشخصات این محصولات، وزن‌های قابل حمل نیز اشاره شده است. معمولا سازندگان برای محصولات خود حداکثر‌ وزن‌هایی نیز تعیین می‌کنند که در طی آزمایش‌های واقعی، معمولا محصولات می‌توانستند با کم‌تر شدن سرعت و یا بیشتر شدن مصرف باتری با حداکثر وزن بر روی خود حرکت کنند. اگر تصمیم شما برای استفاده از اسکوترهای برقی قطعی است، توصیه می‌کنیم حتما ایمنی را کاملا رعایت کنید. در هنگام سوار شدن بر اسکوتر برقی و یا دوچرخه برقی فاصله مناسب را با دیگر خودروها و موتورها رعایت کنید و به یاد داشته باشید که سرعت مطمئن تضمین سلامتی شما در جاده‌های شهری می‌تواند باشد. همچنین استفاده از کلاه ایمنی را هیچ گاه فراموش نکنید.

best electric scooter/بهترین اسکوترهای برقی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین دوچرخه ها و اسکوتر های برقی سال 2019
    • مدل Boosted Rev؛ بهترین اسکوتر برقی برای بزرگسالان
    • مدل Swagtron Swagger 5 Elite؛ بهترین اسکوتر برقی میان رده
    • مدل Ninebot by Segway ES4؛ بهترین اسکوتر برقی برای مسافت‌های طولانی
    • مدل Unagi E450؛ بهترین اسکوتر در میان محصولات معرفی شده
    • مدل Mercane Widewheel؛ بهترین اسکوتر برقی برای کسانی که به سرعت علاقه دارند
    • دوچرخه برقی Swagtron EB5 Pro؛ بهترین پیشنهاد ارزان برای مسافت‌های کم
    • دوچرخه Trek Super Commuter+8S؛ بهترین مدل برای خودنمایی!
    • مدل Future Motion Onewheel Pint؛ بهترین گزینه برای رد شدن از موانع
    • مدل Kiwano KO1 Plus؛ بهترین گزینه برای داشتن تعادل خوب
    • Future Motion Onewheel+XR؛ بهترین برای تجربه هدایت بدون استفاده از دست

 


بهترین دوچرخه ها و اسکوتر های برقی سال 2019


 

مدل Boosted Rev؛ بهترین اسکوتر برقی برای بزرگسالان

best electric scooter/بهترین اسکوترهای برقی

برند Boosted به دلیل ساخت اسکیت برد‌های موتوردار خود بسیار مشهور است، اما این روزها وارد بازار تولید و عرضه اسکوترهای برقی شده است. این اسکوتر برقی دارای یک موتور قدرتمند دوگانه 1500 واتی و لاستیک‌های پنوماتیک (لاستیک‌هایی که با هوای فشرده کار می‌کنند) 9 اینچی و حداکثر سرعت 24 مایل در ساعت (38.6 کیلومتر در ساعت) است. با توجه به قدرت و سرعت این اسکوتر برقی، نمی‌توان آن را به عنوان گزینه مناسبی برای کودکان دانست و اگر قصد خرید برای کودکان خود دارید، باید از بین اسکوترهای دیگر انتخاب خود را انجام دهید، اما می‌توان گفت این اسکوتر برقی، بهترین گزینه برای بزرگسالان است. افرادی با وزن حداکثر 113 کیلوگرم می‌توانند از این اسکوتر استفاده کنند که ظرفیت آن به طور متوسط 13 کیلو بیشتر از برخی اسکوترهای دیگر است و این باعث می‌شود در میان بهترین اسکوترهای برقی، بالاترین ظرفیت از نظر وزن را دارا باشد. برای کسانی هم که پاهای بزرگی دارند، بورد این اسکوتر به اندازه کافی عریض است که پاهایشان در کنار هم قرار گیرد. قیمت این محصول 1599 دلار است.

 

مدل Swagtron Swagger 5 Elite؛ بهترین اسکوتر برقی میان رده

best electric scooter/بهترین اسکوترهای برقی

اسکوتر برقی مدل Swagtron Swagger 5 Elite محصولی با کمترین قیمت در میان اسکوترهای برقی معرفی شده است که قیمت کم 299 دلاری آن، مهم‌ترین ویژگی آن محسوب می‌شود. این مدل انعطاف پذیر ارجحیتی نسبت به بقیه ندارد اما بخاطر قیمت کمی که دارد می‌تواند در لیست بهترین اسکوتر های برقی قرار بگیرد! این اسکوتر برقی یک موتور 250 واتی دارد که گشتاور زیادی ایجاد نمی‌کند اما می‌تواند به سرعت 22 تا 25 کیلومتر در ساعت برسد و تقریبا می‌تواند یک مسافت 18 کیلومتری را با یک بار شارژ باتری لیتیوم یون خود، که در 3.5 ساعت شارژ می‌شود، طی کند. وزن این اسکوتر 12 کیلوگرم است و می تواند افراد تا 145 کیلوگرم  وزن را حمل کند. با این وجود با توجه به قدرت کم این اسکوتر، افراد با وزن بیشتر از 145 کیلوگرم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند اما نباید انتظار حداکثر سرعت را داشته باشند.

 

مدل Ninebot by Segway ES4؛ بهترین اسکوتر برقی برای مسافت‌های طولانی

best electric scooter/ بهترین اسکوتر برقی

اسکوتر برقی ES4 Kick با داشتن یک باتری اضافه و امکان طی کردن مسافت طولانی با آن، در صدر لیست بهترین اسکوترهای برقی قابل خرید از برند Segway قرار گرفته است. این اسکوتر برقی به طور میانگین می تواند 45 کیلومتر مسیر را با یک بار شارژ کردن و سرعت حداکثر 29 کیلومتر بر ساعت طی کند. نکته متمایز کننده این اسکوتر 769 دلاری با سایر مدل‌های معرفی شده این است که تمام سطح جلویی این اسکوتر (شامل چرخ‌ها و…) به سمت داخل خم می‌شوند. در هنگام ترمز، احتمالا وزن خود را باید بر روی چرخ عقب بیندازید و همزمان از ترمز دستی نیز استفاده کنید. بخش جلویی فرمان این اسکوتر نسبت به بقیه اسکوترها آن قدر‌ها هم برای گرفتن دست بزرگ نیست.

همچنین این اسکوتر دارای کمک فنر است که هنگام عبور از سطوح برجسته، به کمتر شدن تکان‌ها کمک می‌کند. باتری دوگانه آن حدود 14 کیلوگرم وزن دارد و کاربرانی با بیش از 100 کیلوگرم وزن را می‌تواند حمل کند. این اسکوتر از قدرت خوبی برخوردار است و بسته به حالت سواری می‌تواند 300 تا 800 وات قدرت را در اختیار شما قرار دهد. زمان شارژ یک باتری آن طولانی‌تر از حالت متوسط است و حدود 7 ساعت وقت می‌برد. اگر در هنگام استفاده از این اسکوتر شارژ آن تمام شد و فرصت شارژ کردن آن را نداشتید می‌توانید همانند اسکوترهای قدیمی با قدرت پاهای خود از آن استفاده کنید. هم چنین چند لامپ LED در زیر این اسکوتر تعبیه شده که این قابلیت به همراه چند قابلیت دیگر را می‌توان توسط برنامه های اندروید و iOS این اسکوتر تنظیم کرد.

 

 مدل Unagi E450؛ بهترین اسکوتر در میان محصولات معرفی شده

best electric scooter/بهترین اسکوتر برقی

اسکوتر برقی مدل Unagi E450 بهترین محصول لیست بهترین اسکوترهای برقی ما است. این مدل ترکیب خوبی از لحاظ ظاهر، کارایی، موتور، عمر باتری و سهولت استفاده است. این اسکوتر برقی با قاب آلومینیومی و کربنی در چهار رنگ (از جمله رنگ‌های آبی دریایی و آبی تیره) به همراه صفحه نمایش LCD زیبا در قسمت فرمان و لامپ LED نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. موتورهای دوگانه قدرتمند آن (موتور چرخ جلو 200 وات، موتور چرخ عقب 250 وات) سرعت حداكثر 25 کیلومتر در ساعت را پشتیبانی می‌کند که در سطح صاف می‌توان آن را به 26 کیلومتر در ساعت هم رساند. وزن خود اسکوتر کمی بیشتر از 11 کیلوگرم است و افرادی که تا 100 کیلوگرم وزن دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. این اسکوتر یک دستگیره برای کنترل راحت‌تر آن دارد و مسافت 24 کیلومتر را با شارژ کامل باتری لیتیوم خود طی می‌کند، اما بسته به سرعت و حالت تک یا دو موتوره می‌تواند متفاوت باشد. این محصول دارای رده‌بندی مقاومت IP54 است. آخرین تغییراتی که در ظاهر این اسکوتر داده شده ترمز عقب اسپویلر آن است که این مدل را برای طی کردن تپه‌های شیب دار مانند آن چه که در سانفرانسیسکو مشاهده می‌شود، مناسب کرده است.

 

مدل Mercane Widewheel؛ بهترین اسکوتر برقی برای کسانی که به سرعت علاقه دارند

best electric scooter/بهترین اسکوترهای برقی

هنگامی که بحث قدرت در میان باشد، در میان اسکوترهای برقی معرفی شده، بهترین اسکوتر این مدل است. مدل Mercane Widewheel با موتور دوگانه 550 واتی قدرت تیک آف و گشتاور بالایی دارد. اکثر مدل‌ها حداکثر سرعت 24 کیلومتر در ساعت را پشتیبانی می‌کنند، اما در این مدل با استفاده از قدرت کامل آن می‌توانید تا 40 کیلومتر در ساعت سرعت داشته باشید (اما خطر این کار به عهده خودتان است!). این اسکوتر برقی سیستم تعلیق دوگانه دارد و وزن آن 22 کیلوگرم است، تا 32 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ می‌تواند طی کند و افرادی با وزن 100 کیلوگرم می‌توانند از آن استفاده کنند. بورد این محصول عریض‌تر و طویل‌تر از اسکوترهای معمولی است که به راحتی می‌توانید هر دو پای خود را روی آن جا دهید.

این محصول دارای رده بندی مقاومت IPX4 است. این اسکوتر برقی نام خود را از لاستیک‌های 8 اینچی عریض خود به ارث برده است که برای ماندن در حالت ایستاده عالی هستند اما باعث می‌شود به آن عادت کنید و برخلاف سایر مدل‌ها برای شروع استفاده از آن باید از کلید استفاده کنید. اگر قصد سفارش دادن این مدل را دارید باید بدانید که به دلیل مشکل ترمز، این اسکوتر در حال حاضر فقط برای پیش سفارش موجود است و بعد از رفع مشکل ترمز، ارسال این محصول از سرگرفته می‌شود.

 

دوچرخه برقی Swagtron EB5 Pro؛ بهترین پیشنهاد ارزان برای مسافت‌های کم

best electric scooter/ بهترین دوچرخه برقی

این دوچرخه برای مسافت‌های کوتاه و زمانی که امکان شارژ کردن محدود است، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. دوچرخه برقی Swagtron EB5 Pro تاشو بوده که دارای گاز مخصوص به خود است (بنابراین شما اصلاً نیازی به پدال ندارید). در صورت شارژ شدن کامل می‌تواند مسافت 24 کیلومتر را با سرعت 24 کیلومتر بر ساعت طی کند. این دوچرخه برقی تاشو یک وسیله یک نفره است و می‌توانید تمام ویژگی‌های الکتریکی آن را کنار گذاشته و مانند دوچرخه معمولی از آن استفاده کنید. وزن این دوچرخه 17 کیلوگرم است و افراد دارای حداکثر 120 کیلوگرم می‌توانند از آن استفاده کنند. هنگامی که قسمت‌های تاشوی این دوچرخه را تا می‌کنید به صورت شگفت انگیزی کوچک می‌شود. قیمت این محصول تنها 499 دلار است.

 

دوچرخه Trek Super Commuter+8S؛ بهترین مدل برای خودنمایی!

best electric scooter/بهترین دوچرخه های برقی

این دوچرخه برای تست شدن در تور Boro TD5 مورد استفاده قرار گرفته شده است. در ابتدا به این موضوع می‌پردازیم که چگونه این دوچرخه به عنوان یک دوچرخه معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وزن این دوچرخه در حدود 24.5 کیلوگرم است و باید دید که در مقابل بقیه مدل‌ها چگونه خودنمایی می‌کند. سرعت 11 مایل بر ساعت آن باعث می‌شود بتوانید به خوبی آن را کنترل کنید و هنگامی که با یک سطح شیب‌دار برخورد کردید، کمک پدال‌ها (موتور 350 واتی Bosch Performance Speed که در دوچرخه تعبیه شده است) بسیار کمک خواهند کرد. حالت کمکی اکو (Eco mode) یکی از حالت‌های مورد استفاده در این دوچرخه است. این حالت حداقل در 4 بخش از دوچرخه تنظیمات را تغییر می‌دهد تا باتری را برای بلند مدت حفظ کنید و برای مسافت‌های طولانی آماده باشید. این دوچرخه گاز ندارد و مجهز به یک کمک پدال است. حالت های Eco ،Tour ،Sport و Turbo هر کدام به نحوی در کنترل این وسیله به شما کمک می‌کنند و فاصله تخمین زده شده‌ای که می‌توان در هر حالت طی کرد را بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. کمک پدال در این دوچرخه باعث افزایش سرعت شما می‌شود، یعنی هر چه چرخ شما تندتر بچرخد، موتور Bosch تعبیه شده هم به سرعت شما می‌افزاید.

در هنگام استفاده از این دوچرخه متوجه سرعت و قدرت بالای آن خواهید شد. این دوچرخه به زنگ، شب رنگ و دو چراغ در عقب و جلو مجهز است، بنابراین راحت‌تر می‌توانید اطرافیان را متوجه حضور خود کنید. علاوه بر این، در این دوچرخه ترمزهای دیسک هیدرولیک 180 سانتیمتری و لاستیک‌هایی با عرض بیشتر تعبیه شده است که باعث می‌شود ناهمواری‌های راه، کمتر احساس شوند. این محصول دارای رده‌بندی مقاومت IP54 و قیمت آن 5199 دلار است.

 

مدل Future Motion Onewheel Pint؛ بهترین گزینه برای رد شدن از موانع

قیمت این محصول 950 دلار است که عملا نصف Onewheel + XR که 1799 دلار به فروش می‌رسد، قیمت دارد و وزن آن 12 کیلوگرم است که افرادی تا وزن 113 کیلوگرم مجاز به استفاده از آن هستند. با شارژ کامل باتری می‌توانید 9 تا 13 کیلومتر مسافت را با حداکثر سرعت 26 کیلومتر در ساعت طی کنید. این وسیله از تک چرخ‌ها و وسیله‌های دیگر که معرفی شده‌اند، قابلیت مانور بیشتری دارد. این وسیله در شیب به راحتی قابل کنترل است و در شب نیز به علت داشتن چراغ‌های جلو می‌توان از آن استفاده کرد. شما می‌توانید با متمایل کردن پای خود به جلو یا عقب این وسیله را به سمتی که می‌خواهید هدایت کنید. هنگامی که موتور این وسیله را خاموش کنید می‌توانید از آن مانند یک اسکیت بورد استفاده کنید.

 

مدل Kiwano KO1 Plus؛ بهترین گزینه برای داشتن تعادل خوب

best electric scooter/ بهترین اسکوترهای برقی

می‌توان گفت این محصول 999 دلاری، در بین محصولات این لیست، سخت‌ترین گزینه برای یادگیری قلق آن است. این وسیله تا حدودی شبیه یک تک چرخ بوده و یادگیری استفاده از آن کمی زبان بر است. این اسکوتر برقی می‌تواند مسافت 19 کیلومتری را با سرعت 19 کیلومتر بر ساعت طی کند. این وسیله مطمئنا یک سواری جالب و یک محصول با طراحی خوب بوده و دارای ظرفیت وزنی تا 113 کیلوگرم است. البته توجه داشته باشید این وسیله بیشتر برای تفریح و ماجراجویی مناسب است تا وسیله‌ای برای سفرهای روزانه. شما با فشار دادن دسته به جلو یا عقب می‌توانید دستگاه را به جلو یا عقب هدایت کنید و با استفاده از پاهای خود می‌توانید تعادلتان را حفظ کنید. تعادل این وسیله تا حدودی توسط خود آن حفظ می‌شود اما بعد از سوار شدن خواهید فهمید مهارت‌های مهمی برای حفظ تعادل آن و جلوگیری از منحرف شدن به طرفین، لازم است. با این وسیله کارهای جالبی می‌توان انجام داد که یادگیری آن‌ها نیازمند تمرین است. این محصول دارای رده بندی مقاومت IP54 است.

 

Future Motion Onewheel+XR؛ بهترین برای تجربه هدایت بدون استفاده از دست

best electric scooter/ بهترین اسکوتر برقی

Onewheel+XR شبیه‌ترین وسیله به مدل Pint است. این وسیله به دلیل آزادی همه جانبه‌ای که هنگام سوار شدن احساس می‌کنید بسیار محبوب است و این آزادی همراه با امکان حرکت 19 تا 29 کیلومتری و برخورداری از حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت در اختیار شما است! یکی از ویژگی‌های خوب این دستگاه این است که هنگامی که شارژ باتری به کمتر از 50 درصد می‌رسد شما می‌توانید با استفاده از تلفن همراه اندروید یا iOS خود از آن با خبر شوید و نسبت به شارژ مجدد آن اقدام کنید. این برنامه همچنین مجموعه‌ای از تنظیمات دیگر را برای شخصی‌سازی این وسیله ارائه می‌دهد. هرچند این وسیله برای جا به جا شدن چندان مناسب نیست اما با وزن 13.5 کیلوگرمی خود به راحتی قابل حمل است و علاوه بر این تنها 2 ساعت برای شارژ کامل زمان لازم دارد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402