بیوگرافی تراویس اسکات ؛ به بهانه رویداد این خواننده در بازی فورتنایت

زندگینامه تراویس اسکات
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اخیرا اتفاق جالبی در بازی فورتنایت رخ داد و شاهد برگزاری کنسرت تراویس اسکات در این بازی بودیم. به همین بهانه می‌خواهیم با این خواننده رپ آمریکایی بیشتر آشنا شویم.

بازی Fortnite که یک عنوان آنلاین برای پلتفرم‌هایی مانند ویندوز و کنسول های بازی پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است، طرفداران زیادی دارد و هر روز میلیون‌ها نفر به انجام آن می‌پردازند. به خاطر محبوبیت بالای فورتنایت، شاهد رویدادهای جالبی در این بازی هستیم. یکی از جدیدترین و جالب‌ترین رویدادهای فورتنایت که اخیرا برگزار شده، یک کنسرت مجازی از خواننده رپ آمریکایی به نام تراویس اسکات (Travis Scott) است. این کنسرت بینندگان بسیار زیادی داشت و باعث شد که یک رکورد شگفت‌انگیز در زمینه تعداد بازیکنان همزمان بازی فورتنایت به ثبت برسد.

برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره این ماجرا کسب کنید، در ادامه با این مقاله از پلازا همراه باشید. اما قبل از آن نگاهی به زندگینامه تراویس اسکات می‌اندازیم و کارنامه هنری او را با هم مرور می‌کنیم.

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


مروری بر زندگینامه تراویس اسکات


زندگینامه تراویس اسکات

تراویس اسکات با نام کامل ژاک برمن وبستر دوم (Jacques Berman Webster II) در 30 آوریل 1999 (10 اردیبهشت 1378) به دنیا آمد. او خواننده، رپر، ترانه نویس و تهیه کننده موسیقی است که در سال 2012 اولین قرارداد رسمی و مهمش را با کمپانی اپیک رکوردز (Epic Records) امضا کرد. همین قرارداد نقطه عطفی در کارنامه هنری او محسوب می‌شود؛ چراکه موفقیت‌های زیادی را برای اسکات در پی داشت. او در نوامبر 2012 قرارداد دیگری را با شرکت گود موزیک (GOOD Music) که به کانیه وست، دیگر رپر معروف آمریکایی تعلق دارد امضا کرد.

همچنین بخوانید :

اسکات در سال 2013 اولین مجموعه میکس‌تیپ خود را با نام Owl Pharaoh منتشر کرد که بازخوردهای مثبتی به همراه داشت و یک سال بعد هم یک مجموعه دیگر به اسم Days Before از او منتشر شد. اما اولین آلبوم استودیویی و جدید او در سال 2015 به اسم Rodeo به انتشار رسید که تک آهنگ معروف Antidote نیز متعلق به همین آلبوم است. این تک آهنگ توانست در رتبه شانزدهم بیلبورد آمریکا قرار بگیرد و اسکات را به خواننده مشهورتری تبدیل کند.

آلبوم دوم اسکات به اسم Birds in the Trap Sing McKnight در سال 2016 عرضه شد و توانست در چارت بیلبورد 200، رتبه اول را به دست آورد. این افتخاری بود که برای اولین بار نصیب اسکات می‌شد. او یک سال بعد، یک آلبوم مشترک با کواوو منتشر کرد که Huncho Jack, Jack Huncho نام داشت. آن‌ها اسم گروه دو نفره خودشان را Huncho Jack گذاشته بودند.

در سال 2018 سومین و مورد انتظارترین آلبوم اسکات به اسم Astroworld به بازار آمد و ضمن این که تحسین اهالی موسیقی را به دنبال داشت، توانست با قطعه Sicko Mode در چارت 100 آهنگ داغ بیلبورد، در رتبه اول قرار بگیرد. اسکات همچنین در اواخر سال 2019 یک آلبوم گردآوری شده به اسم JackBoys را منتشر کرد که برای اولین بار در سال 2020 توانست در جایگاه اول چارت بیلبورد 200 حضور داشته باشد.

Travis-Scott / موزیک ویدیو تراویس اسکات

سبک موسیقی اسکات را تلفیقی از سبک‌های هیپ هاپ سنتی، لو-فای و امبینت می‌دانند. تاکنون بیش از 45 میلیون نسخه از آهنگ‌های او فقط در آمریکا به فروش رفته‌اند. اسکات همچنین تا به حال نامزد شش جایزه گرمی بوده و یک بار هم برنده جایزه موسیقی بیلبورد شده است. در ادامه ضمن معرفی آهنگ‌های او، به افتخارات اسکات نیز بیشتر اشاره می‌کنیم.

همچنین بخوانید :

اما تراویس اسکات زندگی شخصی پرفراز و فرودی را تجربه کرده است. او در شهر هیوستون از ایالت تگزاس به دنیا آمد و تا سن شش سالگی به همراه مادر بزرگش در محله ساوث پارک هیوستون زندگی کرد. محیط آنجا به گونه‌ای بود که مجرمان و جنایتکاران در کوچه‌ها و خیابان‌ها تردد می‌کردند و همین محیط روی پسر بچه‌ای مثل اسکات تاثیرات منفی زیادی گذاشت. سپس او به شهر میسوری رفت تا به همراه پدر و مادرش در یک محله متوسط زندگی کند. مادر او در شرکت اپل کار می‌کرد و پدرش نیز شغل آزاد داشت. پدر اسکات به موسیقی هم علاقه داشت و فعالیت‌هایی را در همین زمینه انجام داده بود. حتی پدربزرگ او نیز در سبک جاز آهنگسازی می‌کرد.

تراویس اسکات برای تحصیل وارد دبیرستان الکینز شد و در سن 17 سالگی به فارغ‌التحصیلی رسید. سپس برای اینکه تحصیلات خود را ادامه دهد وارد دانشگاه تگزاس سن آنتونیو شد، اما خیلی زود درس را رها کرد و تصمیم گرفت برای دنبال کردن فعالیت خود در زمینه موسیقی به شهر نیویورک مهاجرت کند. وقتی پدر و مادر اسکات فهمیدند که او درسش را رها کرده، حمایت مالی از پسرشان را متوقف کردند. 

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One مدل 1708Microsoft XBOX One 1708 Original Bluetooth Gamepad

نوع اتصالبی سیم,با سیم
نوع رابطبلوتوث,USB,جک 3.5 میلی متری


معرفی آلبوم ها و آهنگ های تراویس اسکات


Travis-Scott / تراویس اسکات

تراویس اسکات تاکنون سه آلبوم استودیویی و همچنین سه میکس‌تیپ منتشر کرده است. علاوه بر این‌ها 39 تک‌آهنگ و همچنین 43 موزیک ویدیو از این رپر آمریکایی منتشر شده‌اند. در ادامه به معرفی مهمترین آثار این خواننده می‌پردازیم.

 

همچنین بخوانید :

آلبوم‌های استودیویی

  • Rodeo (سال 2015)
  • Birds in the Trap Sing McKnight (سال 2016)
  • Astroworld (سال 2018)

 

 آلبوم‌های مشترک

  • Huncho Jack, Jack Huncho (سال 2017، با همکاری کواوو)
  • JackBoys (سال 2019، با همکاری کاکتوس جک)

 

 میکس‌تیپ‌ها

  • Owl Pharaoh (سال 2013)
  • Days Before Rodeo (سال 2014)

Travis-Scott / تراویس اسکات

 

مهمترین تک‌آهنگ‌ها

  • Oh My / Dis Side
  • SICKO MODE
  • 90210
  • Antidote
  • Drugs You Should Try It
  • 3500
  • Goosebumps
  • Pick Up the Phone
  • Mamacita
  • Don’t Play

 


نگاهی به افتخارات هنری تراویس اسکات


از اسکات به عنوان یکی از با استعدادترین رپرهای آمریکایی یاد می‌شود. او تاکنون بارها نامزد کسب جوایز معتبر موسیقی بوده و چند بار نیز برنده این جوایز شده است. از جمله مهمترین افتخارات او می‌توان به شش نامزدی جایزه گرمی (Grammy Awards) اشاره کرد که به ترتیب به خاطر متن آهنگ New Slaves در سال 2014، اجرای آهنگ Love Galore در سال 2018، آهنگ Sicko Mode و آلبوم Astroworld در سال 2019 و بالاخره اجرای آهنگ The London در سال 2020 بوده است.

از بین جایزه‌هایی که اسکات برنده آن‌ها شده می‌توان به جایزه BET Hip Hop Awards به خاطر آهنگ Antidote در سال 2016 و جایزه Teen Choice Awards به خاطر آهنگ Know No Better در سال 2017 اشاره کرد. اما مهمترین جایزه او مربوط به مراسم موسیقی بیلبورد است که به خاطر آهنگ Sicko Mode در سال 2019 برنده شد.

میکروفن گیمینگ ریزر مدل SEIREN X مناسب PS4

میکروفن گیمینگ ریزر مدل SEIREN X مناسب PS4Razer SEIREN X for PS4 Gaming Microphone

نوع اتصالباسیم
رابطکابل MicroUSB,پورت 3.5 میلی متری


ماجرای رابطه تراویس اسکات و کایلی جنر چیست؟


تراویس اسکات و کایلی جنر / اهنگ تراویس اسکات

همچنین بخوانید :

یکی از جنجالی‌ترین دوره‌های زندگی اسکات مربوط به سال 2017 و زمانی بود که با کایلی جنر وارد رابطه عاشقانه شد. کایلی یک مدل و هنرپیشه آمریکایی است که به خاطر ارتباط نزدیکش با خانواده کارداشیان شهرت زیادی دارد. او کوچک‌ترین فرزند کریس جنر، بازیگر تلویزیونی است. کریس در ازدواج قبلی خود صاحب چهار فرزند به نام‌های کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان، کلوئی کارداشیان و راب کارداشیان شده بود. بنابراین کایلی جنر، خواهرخوانده کارداشیان‌ها محسوب می‌شود.

اسکات و کایلی جنر رابطه خود را از سال 2017 آغاز کردند و پس از چند ماه، شایعه بارداری کایلی شنیده شد. طولی نکشید که این شایعه تبدیل به واقعیت شد و آن‌ها در سال 2018 صاحب یک فرزند دختر به نام استورمی شدند. اما رابطه اسکات و جنر دوام زیادی نداشت و آن‌ها در سال 2019 به زندگی مشترک خود پایان دادند.

 


کنسرت مجازی تراویس اسکات در بازی فورتنایت


تراويس اسكات كيست / دانلود اهنگ تراویس اسکات

رویدادهای زنده بازی فورتنایت بسیار پربیننده و جذاب هستند. یکی از انواع رویدادهای زنده که در این بازی شاهد آن‌ها هستیم، کنسرت‌هایی هستند که خوانندگان مختلف برگزار می‌کنند. سال گذشته شاهد برگزاری کنسرت مارشملو (Marshmello) بودیم که جذابیت بالایی هم داشت و نشان داد که این بازی پتانسیل زیادی برای برگزار کردن کنسرت‌های مجازی دارد. اما در هفته اخیر این تراویس اسکات بود که با برگزاری کنسرتش در فورتنایت حسابی سر و صدا به پا کرد.

در طول هفته گذشته، بازیکنان شاهد بودند که یک صحنه بزرگ برای برگزاری کنسرت اسکات در ساحل Sweaty Sands در حال ساخته شدن است. قبل از شروع شدن این کنسرت، بازیکنان می‌توانستند به صورت عادی به رقابت با یکدیگر بپردازند. اما به محض آغاز شدن نمایش، ناگهان بازیکنان از طریق یک نمایشگر دایره‌ای شکل، شاهد نزدیک شدن جسمی شبیه یک سیاره بودند. پس از نزدیک شدن این جسم، کنسرت اصلی آغاز شد.

یکی از جذابیت‌های این کنسرت جلوه‌های ویژه بصری بود که به همراه آهنگ‌های اسکات به نمایش درمی‌آمد. خودِ اسکات با ظاهری بسیار بزرگ در سرتاسر جزیره بازی قدم می‌زد و به اجرای آهنگ‌های خودش می‌پرداخت. او لحظه‌ای شبیه یک ربات به نظر می‌رسید و در لحظه دیگر شبیه شخصیت‌های فیلم Tron بود. با تغییر آهنگ‌ها فضای جزیره نیز کلاً تغییر می‌کرد و این موضوع جذابیت کنسرت را افزایش می‌داد.

بیوگرافی تراویس اسکات / تراویس اسکات و کایلی

کنسرت اسکات در بازی فورتنایت بسیار کوتاه بود و فقط 15 دقیقه طول کشید، اما تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای بازیکنان به جا گذاشت. امروزه کنسرت‌های مجازی بسیار پرطرفدار شده‌اند؛ مخصوصاً با شروع بیماری کرونا اکثر خوانندگان اقدام به برگزاری چنین کنسرت‌هایی کردند. اما تفاوت کنسرت اسکات این بود که همه چیز در یک محیط کاملا مجازی اتفاق می‌افتاد و بازیکنان می‌توانستند در هوا معلق شوند و دور خواننده محبوبشان که به اندازه گودزیلا بزرگ شده بود بچرخند و با او همراهی کنند.

نکته جالب آن است که کنسرت اسکات باعث شد رکورد حضور همزمان بازیکنان در بازی فورتنایت به 12.3 میلیون نفر برسد که عددی شگفت‌انگیز است. کنسرت اسکات در بازی فورتنایت دارای سه سانس بود که این سانس‌ها دیروز و دیشب برگزار شدند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با برگزاری چنین رویدادهایی در بازی‌ فورتنایت موافق هستید؟ لطفاً نظرات خود را از طریق کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
لی لی
.
06 تیر 1399، 02:37
پاسخ
0
2
کایلی و تروایس بازم باهم برگشتن و کایلی استری گذاشت و به همه گفت که باهم برکشتن
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402